abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158501263
KerstSjaak O+

N. aan het rollebollen. *;

Fuente, L. heeft ook eerst hoektandjes gekregen en was net 5 maanden. :Y
Algemene conclusie: tandjes zuigen *O*

Mijn kind begint d'r armen uit te steken. Veeg me op. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_158501333
KerstSjaak O+

Wij hebben vandaag Ketels kerstoutfit geshopt (jaja, een dag voor kerst. We zijn uitstekende planners :') ), dus daar komen morgen vast ook foto's van. Maat 80 alweer! Groeibeer represent.

Hij heeft nu het kiekeboe ontdekt. Lachen gieren brullen :D
pi_158501813
Noh Sjaak! O+
pi_158502381
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:57 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Het zal in de lucht hangen want die van mij is ook niet tevreden te krijgen. En wij moeten vanavond al uit eten, kheb er al zin in.

Mijn verplichtingen lijst is eigenlijk ook wel te lang; vanavond uit eten, morgen kerstbrunch en diner, zaterdag weer uit eten en zondag weer een brunch. :')
Oh, en dan maandag een uitvaart. Hoe ik dat met W. moet gaan doen is me helemaal een raadsel. 'T is op 2 uur rijden van hier, en dan de dienst zelf nog. Meenemen de dienst in lijkt me niks, zul je net zien dat 'ie alles bij elkaar huilt daar. Maar thuislaten gaat ook niet; want dan zitten we met voedingen -O- . Niet gaan is eigenlijk al helemaal geen optie, maar zou met W. het makkelijkst zijn.

Echt, als ik kon zou ik de komende dagen gewoon overslaan.
Sterkte Sillie :*
Misschien ter geruststelling.. Wij hadden toen M. 3 maanden was de uitvaart van mijn schoonvader. Mijn man en zijn familie wilden haar er per se bij hebben. Uiteindelijk ging het hier heel goed. Ik had vlak voor de dienst gevoed en verschoond, ben met de kinderwagen de zaal ingegaan, M. op schoot genomen. (Ze pruttelde een beetje en viel daarna zelfs in slaap.) Daarna weer in de kinderwagen gedaan en zo met de stoet mee naar buiten. Bij de condoleance heb ik haar een beetje afgelegen neergezet zodat niet iedereen boven de bak ging hangen (wat uiteindelijk toch wel gebeurde maar goed :') )
pi_158502397
Gewaardeerde moeders,

Waarom moeten jullie het op je werk altijd over je kind hebben?
Elke vrouwelijke collega zegt altijd 'Zo, nu lekker naar mijn kindje toe' 'Hoe zou het nu met mijn kindje zijn' en meer van dat soort onzin.

Het boeit niemand, maar waarom altijd melden?
pi_158502524
Om jou te pesten Leonos. Enkel daarom. We doen het speciaal voor jou.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_158502619
quote:
4s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:48 schreef Leonos het volgende:
Gewaardeerde moeders,

Elke vrouwelijke collega zegt altijd 'Zo, nu lekker naar mijn kindje toe' 'Hoe zou het nu met mijn kindje zijn' en meer van dat soort onzin.

Euhm.. Niet alle moeders doen dat :) Ik zeg dat soort dingen in ieder geval niet. Hooguit als iemand vraagt hoe het gaat dat ik wat dingen vertel of een foto laat zien.

Het klinkt alsof die collega haar kind tijdens het werken enorm mist.

@Selvaria: leuk filmpje!

Kerstsjaak O+

Sterkte met de tandjes. Hier leek het vooralsnog vals alarm..

M. heeft weer een nare hoest nu, arm ding ;( Daar is geloof ik niet echt iets voor he, voor baby's? Edit: als in een hoestdrank ofzo. Het klinkt echt alsof het helemaal vast zit.
pi_158502895
quote:
4s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:48 schreef Leonos het volgende:
Gewaardeerde moeders,

Jouw ergernis boeit ook niemand, dus waarom melden?
pi_158503001
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:51 schreef Krisvc het volgende:
Om jou te pesten Leonos. Enkel daarom. We doen het speciaal voor jou.
Hmm, dat zal wel vreemd zijn.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:56 schreef kazy het volgende:

[..]

Euhm.. Niet alle moeders doen dat :) Ik zeg dat soort dingen in ieder geval niet. Hooguit als iemand vraagt hoe het gaat dat ik wat dingen vertel of een foto laat zien.

Het klinkt alsof die collega haar kind tijdens het werken enorm mist.

Dat zou goed kunnen ja. Alsnog hoef je daar toch niet iedereen mee op te zadelen :P
Goed dat jij dat niet doet ^O^

quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:06 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Jouw ergernis boeit ook niemand, dus waarom melden?
Saggo?
pi_158503670
Het boeit jou niet bedoel je?

Mijn collega's vertellen eindeloos over uitgaan. Ook zó boeiend. Af en toe een hmm hmm er tussen gooien bij stiltes en verder met je leven. ;)
pi_158503699
Kerstsjakie! *O*
KerstRo zag ik ook van de week. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158504395
O heeft al wel zijn kerstromper aan, net na het badderen alvast aangetrokken, maar de trui blijft liggen voor morgen. Als ik die nu al aan trek is hij al smerig voor het echt kerst is.

Wel in de uitverkoop vast de kersttrui voor volgend jaar gescoord a 3 euro! Maar die is niet zo tof als die van dit jaar natuurlijk!
pi_158506600
Wat een leuke kerstoutfits hebben jullie voor jullie baby's! J komt er bekaaid van af, zie ik. Onze kerstavond was in ieder geval gevuld met gegil, gekrijs en gehuil. Hij is net in mijn armen in slaap gevallen en ik heb hem in bed gelegd. Ik ga dit jaar voor het eerst de (nacht)mis met kerst overslaan, ik heb er echt geen puf voor. Ik ga naar bed :O
  donderdag 24 december 2015 @ 22:03:06 #214
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_158506841
Kazy ik heb hoestdrank voor baby's bij de etos gekocht. Dus het bestaat wel. Weet niet of het nou ook echt gewerkt heeft maar ik had iig het idee dat ik iets voor dr kon doen.

Wat een leuke kerstoutfits. O trekt morgen haar verjaardagsjurk aan *O* :'( :D
pi_158507121
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:35 schreef ingee het volgende:
Kerstsjakie! *O*
KerstRo zag ik ook van de week. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gave trui! Die heeft saar ook
S. 2014
J. 2016
pi_158507133
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:03 schreef snoenk het volgende:
Kazy ik heb hoestdrank voor baby's bij de etos gekocht. Dus het bestaat wel. Weet niet of het nou ook echt gewerkt heeft maar ik had iig het idee dat ik iets voor dr kon doen.

Wat een leuke kerstoutfits. O trekt morgen haar verjaardagsjurk aan *O* :'( :D
O ja, al weer bijna baby-af! :o
Gefeliciteerd alvast! *O*
pi_158508994
Oh wat schattig al jullie kerstoutfits. O+ Wolk krijgt morgen een jurkje aan.

Wolk is nogal moeilijk vandaag, ik hoop niet dat het een voorbode is voor morgen want dan komt er niks van het kerstdiner. :')

Vanavond was het krijsen tot ze schor was, heel sneu. En wat er nou aan de hand was? Toen ze opeens de lelijkste knuffel van de bende die ze heeft in het oog kreeg was het lachen. :')

Dus er ligt nu een foeilelijke bruine knuffel uil bij haar in de cosleeper. :P Mijn man riep al heel dramatisch "She has chosen!" maar ik hoop niet dat dit haar favo knuffel gaat worden. :')
pi_158509010
Snoek, van harte gefeliciteerd! Zo groot alweer. :o *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 24 december 2015 @ 23:27:37 #219
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158509386
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:14 schreef LuDann het volgende:
Vanavond was het krijsen tot ze schor was, heel sneu. En wat er nou aan de hand was? Toen ze opeens de lelijkste knuffel van de bende die ze heeft in het oog kreeg was het lachen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Volle_maan_(astronomie)#Bijgeloof
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_158509686
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:58 schreef FlyingFish het volgende:
O heeft al wel zijn kerstromper aan, net na het badderen alvast aangetrokken, maar de trui blijft liggen voor morgen. Als ik die nu al aan trek is hij al smerig voor het echt kerst is.

Wel in de uitverkoop vast de kersttrui voor volgend jaar gescoord a 3 euro! Maar die is niet zo tof als die van dit jaar natuurlijk!
O+
Je hebt het uiteraard over mijn geweldige creatie toch? ;)
pi_158509829
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:27 schreef DJMO het volgende:

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Volle_maan_(astronomie)#Bijgeloof
Ik geloof niet in dit soort dingen. :P

Ik denk eerder dat ik misschien een beetje vreemd rook. Was bezig met snijden van allerlei dingen en had mijn handen nogal haastig afgewassen. Overdaad aan knoflookgeur misschien.
pi_158510268
Nog wat geleerd van het kerstdiner: R is gek op aardappel-knolselderijpuree!
Het ging met handenvol naar binnen. O+ Doorstouwen tot ze meer op had dan wij en alles er onder zat. :)
pi_158513482
Wij waren hier gisteravond om half 12 thuis, normaal ligt W. dan al te slapen. Nu dus om 12 uur op bed, vorige keer was laat slapen ellende, want toen sliep 'ie dus heel slecht, maar nu sliep 'ie ff door tot 6 uur :o . :D Dat ie al de 3e nacht op rij dat 'ie zo goed gaat *O* . *klopt even af*
  vrijdag 25 december 2015 @ 06:57:11 #224
100186 Cerby
Om je dood te lachen!!
pi_158513523
Iedereen fijne feestdagen!
pi_158513569
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 00:06 schreef ingee het volgende:
Nog wat geleerd van het kerstdiner: R is gek op aardappel-knolselderijpuree!
Het ging met handenvol naar binnen. O+ Doorstouwen tot ze meer op had dan wij en alles er onder zat. :)
Jeuj! Eten is ook lekker :)

Sjaak heeft zoete aardappel op en spruitjes, was ook goed smullen. Wij hadden beenham, mjammie. En speciaal voor kerst werd Sjaak om 5.30u wakker *O* extra lang van Kerst genieten!
Hij ligt nu weer in bed voor een dutje, dat ga ik ook proberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')