Hoi Daui!quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:51 schreef Daui het volgende:
Hier gaat alles goed met de twee meneren. Sinds een paar dagen lachen ze. Zoooo super lief. Borstvoeding en kunstvoeding is 50/50. En tijdens mijn eerste bloederige ongesteldheid zat kolven op een dieptepunt. Net bij oma geweest en nu op weg naar huis. De mannen slapen tegenwoordig snachts steeds vaker door. Fijn om weer eens te kunnen slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien haal ik dit zo weer weg maar ik moest het even van me afschrijven.
[ Bericht 52% gewijzigd door SQ op 28-12-2015 12:37:52 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nieuwe featureszolang het geen nieuwe gil-features zijn dan... Benadrukken wat wel leuk is, kan misschien ook goed werken. Tenminste, als ik O achter het behang kan plakken dan maakt een leuk lachje dat ik dat gelijk weer vergeet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder: F heeft ons 2 hele dagen gewoon laten genieten van het kerstdiner bij familie door lekker te gaan slapenOok peuter gedroeg zich goed, en sliep uit
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:20 schreef mousemicky het volgende:
Pff, LuDannSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder: F heeft ons 2 hele dagen gewoon laten genieten van het kerstdiner bij familie door lekker te gaan slapenOok peuter gedroeg zich goed, en sliep uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |