SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf de hele dag zo zitten![]()
Wat voor hoest is het? Met snot/slijm of droog?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:14 schreef twist02 het volgende:
Hele fijne kerst voor iedereen!![]()
Val alleen even snel binnen met een vraag: iemand tips bij een hoestende sneue baby (om de boel wat te verzachten ofzo)?
Ze is eigenlijk nog steeds idioot vrolijk, maar toch niet helemaal zichzelf. En ze hoest zich echt een ongeluk, zo zielig!
Ze snottert en reutelt ook flink, maar hoest tot nu toe nog niet echt slijm op ofzo.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:17 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Wat voor hoest is het? Met snot/slijm of droog?
Heb je misschien tijmolie of rozemarijnolie in huis? Paar druppels op een doekje/in een badje zouden wat verlichting kunnen gevenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:26 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ze snottert en reutelt ook flink, maar hoest tot nu toe nog niet echt slijm op ofzo.
Haha ja dat gevoel heb ik ook, dat het iedere week anders is. Een ritme is in ieder geval ver te zoekenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:34 schreef ingee het volgende:
[..]
Ze hebben elke week iets anders lijkt het wel. Waar wij eerst niet aan dachten, maar eigenlijk heel logisch: aantal slaapjes overdag. Doet ze er nog drie? Rond die tijd gingen wij naar twee slaapjes, omdat de tijden overdag steeds meer opschoven en ze 's avonds dus ook heel lang wakker bleef.
Dat merk ik ook op mijn werk. De nachtelijke onderbrekingen zijn voor mij steeds net te lang en ik merk dat ik daar slecht tegen kanquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:09 schreef Mariposas het volgende:
Doorslapen lijkt me heerlijk. Heeft L helaas hooguit 10 keer gedaan. Begint me nu wel erg op te breken. Merk dat ik ook niet zo scherp ben op werk. 😣 Gisteren ook vergeten m'n gekolfde melk uit de koelkast op werk mee naar huis te nemen, dus L moet maandag de hele dag kunstvoeding drinken op de opvang, aangezien ik geen voorraad gekolfde melk heb, zit op dagproductie.
*hoestboks*quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:14 schreef twist02 het volgende:
Hele fijne kerst voor iedereen!![]()
Val alleen even snel binnen met een vraag: iemand tips bij een hoestende sneue baby (om de boel wat te verzachten ofzo)?
Ze is eigenlijk nog steeds idioot vrolijk, maar toch niet helemaal zichzelf. En ze hoest zich echt een ongeluk, zo zielig!
Thanks, het is weer mijn eigen onzekerheid die me op zo'n moment enorm dwars zit. Boeien dat hij op dit moment overdag bij mij wil slapen. Heerlijk juist! Maar stel dat hij 4 januari.... En wat als hij 4 januari.... en ik mag niet klagen met ons doorslaapjongetje.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:09 schreef Mariposas het volgende:
Danaa, wat heftig zeg!
Kris, ik hoop dat het meevalt met L.
Malteser, zou me er niet te druk om maken. Gaat om 1 dag per week, toch? In het ergste geval slaapt hij weinig op die dag. Ze zullen hem niet laten huilen , ook omdat dat veel onrust veroorzaakt voor andere kindjes. L sliep nooit overdag in bed, eerste tijd hebben ze hem in de draagdoek of ErgoBaby gehad op de opvang. Onze opvang is wel wat alternatief, maar Misschien staan ze daar bij je opvang ook open voor? En anders, het is over 9 dagen, misschien is hij dan weer uit de niet-slapen-fase.
Doorslapen lijkt me heerlijk. Heeft L helaas hooguit 10 keer gedaan. Begint me nu wel erg op te breken. Merk dat ik ook niet zo scherp ben op werk. 😣 Gisteren ook vergeten m'n gekolfde melk uit de koelkast op werk mee naar huis te nemen, dus L moet maandag de hele dag kunstvoeding drinken op de opvang, aangezien ik geen voorraad gekolfde melk heb, zit op dagproductie.
Dank je. Zie mijn reactie op Mariposas. Ik zou iets meer Frozen moeten kijken. "Let it go!"quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:11 schreef Cholula het volgende:
Frits wilde ook niet alleen slapen Malteser. Dan zijn ze gewoon iets drukker met hem op het kdv.
Op ons kdv hielden ze hem vast tot hij sliep en dan legden ze hem in de kinderwagen. Ze hebben hem ook regelmatig in slaap gewiegd in de hangwieg.
Twix zal niet de eerste baby zijn die niet alleen in slaap komt.
N. had dit ook, ik vond het zo'n moeilijke periode. Ze bleef maar huilen en was ontevreden en ik stopte er dan maar weer een tiet in, waardoor er weer meer voeding was om omhoog te komen in een zuuraanval, echt zo'n vicieuze cirkel. Het CB adviseerde toen om toch meer op de klok te voeden, of in ieder geval een minimale hoeveelheid tijd er tussen te laten. Niet helemaal wat je je voorstelt bij voeden op verzoek, maar het gaf hier wel wat rust. Bij regeldagen is het helemaal lastig, maar N. deed het daarbuiten ook.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:59 schreef Bloesem. het volgende:
Klein beetje kersthulp nodig: mini plakt vandaag. Da's op zich heerlijkMaar gedurende de dag ontstond het volgende dilemma: ze wil steeds eten (bv) maar lijkt ook wat last te hebben van maagzuur. Ik vermoed een regeldag (ook vanwege de paniek en grote huil zodra ze bij me wordt weggehaald door haar papa als ik even wat ga drinken) Hoe houd ik de balans tussen voldoende voeden en maagzuur vermijden? Hebben jullie verder nog tips? Ook wb. slapen bijvoorbeeld (zowel zij als ik
)
En fijne feestdagen allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |