Kom eens tot een plan, ga dat uitvoeren, kijk hoe het gaat en stel je plan bij. Dat soort dingen leer je toch wel op je opleiding? Je blijft compleet steken in je probleemstelling.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:52 schreef Deezertje het volgende: [..] Ik heb gelukkig nog meer hobby's, maar die zijn niet echt sociaal. En ja dat weet ik helaas maar al te goed, elkaar op dezelfde tijdstippen zien schept geen enkele band. Ik zie dat misschien wel als een verband, voor die mensen is het gewoon normaal om elke week hetzelfde te doen zonder er bij na te denken.
Verbitterdheid, pijn, eenzaamheid en klagen kunnen een functie hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom eens tot een plan, ga dat uitvoeren, kijk hoe het gaat en stel je plan bij. Dat soort dingen leer je toch wel op je opleiding? Je blijft compleet steken in je probleemstelling.
Hij is toch zo'n aardige jongen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:58 schreef Gary_Oak het volgende:
Deezertje, serieuze vraag: zou jij jezelf daten?
Nou ga eens wat anders doen als je dit al jaren doet en er nooit wat gebeurt... Voor de laatste keer, onderneem eens iets sociaals met die studiegenoten of zo. Heb je uberhaupt een baan? Ga op een sport, bij een vereniging, studiecommissie of vrijwilligersorganisatie. Als jij dan nog steeds geen vrouwen ontmoet kan je beter eens in Thailand gaan rondkijken of daar niet wat loopt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook, maar zij zoeken er niks achter dat ik er weer ben. Vroeger baalde ik bijvoorbeeld als diegene er niet was maar ik wel had verwacht, maar tegenwoordig niet want er is geen enkele waarde te behalen aan het feit dat we op hetzelfde tijdstip daar zijn zonder praatje te maken.
Haha, de gemiddelde Thaise vreet hem met huid en haar op. Geen goede match.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nou ga eens wat anders doen als je dit al jaren doet en er nooit wat gebeurt... Voor de laatste keer, onderneem eens iets sociaals met die studiegenoten of zo. Heb je uberhaupt een baan? Ga op een sport, bij een vereniging, studiecommissie of vrijwilligersorganisatie. Als jij dan nog steeds geen vrouwen ontmoet kan je beter eens in Thailand gaan rondkijken of daar niet wat loopt.
FOK!ken is een hobby.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:03 schreef broccoli. het volgende:
O, sinds wanneer heb jij hobby's?
Tegen mij vertelde je wat anders.
Daar red je het niet mee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hij is toch zo'n aardige jongen.
Maar dan wel met een vrouwelijke vrijgezelle rijinstructeur die dezelfde hobbies heeft, want anders dan kan dat nooit gezellig worden, al die uren samen in die auto.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Je rijbewijs halen een optie, Deezertje? Schept ook weer een stukje onafhankelijkheid.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar dan wel met een vrouwelijke vrijgezelle rijinstructeur die dezelfde hobbies heeft, want anders dan kan dat nooit gezellig worden, al die uren samen in die auto.
Op het eerste gezicht niet (niemand vindt zichzelf knap) en qua uitstraling niet omdat ik onzeker oog maar dat niet ben als je mij leert kennen. Als je het over die persoon hebt; ja dan wel. want ik ben bijzonder en uniek en verander ook niet zo snel dus iemand stelt dal wel op prijsquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:58 schreef Gary_Oak het volgende:
Deezertje, serieuze vraag: zou jij jezelf daten?
Whehe.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar dan wel met een vrouwelijke vrijgezelle rijinstructeur die dezelfde hobbies heeft, want anders dan kan dat nooit gezellig worden, al die uren samen in die auto.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht niet (niemand vindt zichzelf knap) en qua uitstraling niet omdat ik onzeker oog maar dat niet ben als je mij leert kennen. Als je het over die persoon hebt; ja dan wel. want ik ben bijzonder en uniek en verander ook niet zo snel dus iemand stelt dal wel op prijs
Iedereen is een uniek sneeuwvlokjequote:
Wat zijn je must-have eigenschappen? En waar zouden vrouwen op kunnen afknappen bij jou?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht niet (niemand vindt zichzelf knap) en qua uitstraling niet omdat ik onzeker oog maar dat niet ben als je mij leert kennen. Als je het over die persoon hebt; ja dan wel. want ik ben bijzonder en uniek en verander ook niet zo snel dus iemand stelt dal wel op prijs
Zeker een goede, maar ik vertrouw mezelf alleen niet op de wegquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Je rijbewijs halen een optie, Deezertje? Schept ook weer een stukje onafhankelijkheid.
Automaat? Hoef je alleen maar te sturen en gassen/remmen. Is heel simpel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeker een goede, maar ik vertrouw mezelf alleen niet op de wegEn dat valt waarschijnlijk wel te leren, maar de constante aandacht die het van je vergt kan ik niet opbrengen, en dit meen ik serieus en is geen standaard angstpraatje. Ik denk vaak in situaties, veel structuur etc. en op de weg is elke seconde anders en kan je niets vooraf plannen (zelfs de route niet
) Maar je bent inderdaad een stuk sneller op je bestemming en niet afhankelijk van anderen. Beter ga ik dicht bij mijn werk wonen of in een stad waar het OV gewoon lekker loopt
Geen antwoord is ook een antwoordquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:12 schreef broccoli. het volgende:
En trouwens, waarom beantwoord je mijn posts niet?
Buiten comfortzone, dus gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Automaat? Hoef je alleen maar te sturen en gassen/remmen. Is heel simpel.
Dat gaat 't dan ook zeker worden, maar ik bedoel meer dat je zelf de situatie moet overzien/inschatten en dan is iedere dag de trein van 9 uur pakken een stuk makkelijker, ook al rijdt ie soms niet. Iedere rit ben JIJ afhankelijk dat je veilig thuiskomt en in het OV rijdt er iemand voor je. En misschien is mijn angst in de praktijk straks wel weg dan nu achter mijn toetsenbord, maar op de fiets ben ik ook al niet zo'n heldquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Automaat? Hoef je alleen maar te sturen en gassen/remmen. Is heel simpel.
Op mijn laatste post reageer je ook maar liever niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen antwoord is ook een antwoord
Maar ik heb mijn hobby's hier al vaak zat genoemd, of je kan het beter interesses noemen. Ik heb geen specifieke hobby als postzegels verzamelen of flippo's sparen, meer algemene.
Hier kun je hulp voor krijgen. Om er iig beter mee om te kunnen gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat gaat 't dan ook zeker worden, maar ik bedoel meer dat je zelf de situatie moet overzien/inschatten en dan is iedere dag de trein van 9 uur pakken een stuk makkelijker, ook al rijdt ie soms niet. Iedere rit ben JIJ afhankelijk dat je veilig thuiskomt en in het OV rijdt er iemand voor je. En misschien is mijn angst in de praktijk straks wel weg dan nu achter mijn toetsenbord, maar op de fiets ben ik ook al niet zo'n held
Post ff opnieuw, ik zie 'm niet in dit topic.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op mijn laatste post reageer je ook maar liever niet.
Iedereen is welkom op te posten hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:21 schreef Gary_Oak het volgende:
Jammer dat deze reeks gekaapt is door Deezertje en syndroom.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat was geen date, maar een meeting. En mocht je 't zelf willen ervaren mijn DM staat open.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele behoefte om je te ontmoeten. Zeker niet als je op basis van "het is geen date, maar een meet, dus ik kan me als een knurft gedragen" met mensen omgaat. Dat is ronduit onbeschoft en ik probeer dat soort mensen zo veel mogelijk te vermijden.
Tijdje terug was hij uit geweest (!) en had een gozer leren kennen die van dezelfde muziek hield als hij. Nummers uitgewisseld etc.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je zegt dat er geen praatje gemaakt wordt op je hobby, dat mensen het maar normaal vinden dat iemand er is en t niet boeit als hij/zij er niet is...
Maak dan zélf een praatje, stel voor wat te drinken na t beoefenen van die hobby.
dat zag je niet van mijlenver aankomenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:21 schreef Gary_Oak het volgende:
Jammer dat deze reeks gekaapt is door Deezertje en syndroom.
miss_sly is gelukkig (toch?) getrouwd en heeft kinderen. Nog steeds zo happig?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik weer doe dan?Dat maak jij ervan. Ik zeg: try me!
Heel gelukkigquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
miss_sly is gelukkig (toch?) getrouwd en heeft kinderen. Nog steeds zo happig?
Maar wat is je leeftijd?quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heel gelukkigDus niet in de markt, niet dateable en zeker niet neukbaar.
het zou dus sowieso een meet en geen date zijn, en dus de kans op knurftgedrag mij een beetje te groot
O, ook qua leeftijd val ik niet binnen je doelgroepquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar wat is je leeftijd?Je hebt iig meer ervaring.. trouwen kinderen etc.
Ouwe tang.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, ook qua leeftijd val ik niet binnen je doelgroep
Uhuh. Vandaag wéér een jaar ouder. Komt noooooit meer goedquote:
verkapte *feliciteer mij hier met mijn verjaardag*-postquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Uhuh. Vandaag wéér een jaar ouder. Komt noooooit meer goed
Eigenlijk niet eens verkaptquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
verkapte *feliciteer mij hier met mijn verjaardag*-post
Gefeliciteerd!
Hij wil gewoon geen moeite doen en wacht net zolang totdat iemand komt met de magische oplossing van zijn problemen die geen moeite kost en waarbij hij niet uit zijn comfort zone hoeft te stappen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:25 schreef Mandéra het volgende:
Het is echt ongelofelijk om hier posts te lezen van Deezertje dat hij mensen van FOK! wil meeten, gek genoeg wel enkel dames. Yats en ik hebben het vorig jaar al eens aangeboden om ons in het sociale leven te mengen met hem, in een stad die ik niet eens ken, nooit reactie gehad.
en nu, DM staan open hoor !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd met weer een jaartje wijzerquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toch nog iets positiefs in dit topic. Van harte!quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je luistert ook gewoon niet. Tenenkrommend.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik weer doe dan?Dat maak jij ervan. Ik zeg: try me!
Dat zegt dus dat jij bepaalde dingen negeert en dat niet onder ogen wilt zien.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ik heb mijn hobby's hier al vaak zat genoemd, of je kan het beter interesses noemen. Ik heb geen specifieke hobby als postzegels verzamelen of flippo's sparen, meer algemene.
Dat wekt juist irritatie op. Alsof je genegeerd wordt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, want iemand die jou geen kut interessant vindt, gaat je gezeik ook geen kut interessanter vinden. Daar verandert openbaar gezeik, hoe vaak herhalend ook, geen kut aan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
Is het soms vreemd dat ik zo reageer?
En hoe valt geen sjoege op je hangende plaat hieronder?quote:Actie reactie lijkt mij.
Offtopic, überhaupt irrelevant en op repeat als een kapotte platenspeler. Ga gewoon naar een psych ter verwerking, als je die aandrang tot ineffectief mauwen blijft houden. Want willens en wetens doorgaan met shit die geen effect heeft gaat niet verbeteren door met een vingertje naar anderen te blijven wijzen..quote:Dat jij hem wilt helpen moet je lekker zelf weten maar ik ventileer alleen maar wat ik ervaar in het contact dat ik met hem heb gehad.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:30 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat wekt juist irritatie op. Alsof je genegeerd wordt.Ik denk dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt.
Afhankelijk van de situatie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:30 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat wekt juist irritatie op. Alsof je genegeerd wordt.Ik denk dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt.
Doordat hij mijn (en andermans) vragen genegeerd heeft, heb ik nu wel last van een rode handafdruk op mijn gezicht. Dus ik maak me er weldegelijk druk om.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Afhankelijk van de situatie.
In vorig topic heeft Deez mijn 5 vragen genegeerd, en ik kan me niet zo druk om maken. Kan alleen maar lachen dat die beste jongen zichzelf verkloot, want dat doet hij zelf.
Ga eens buitenspelen, misschien vind je vriendjes die jou wel willen.
Maar als niemand er op ingaat krijgt iemand ook het idee dat deze gedachtegangen normaal zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:00 schreef Vova het volgende:
Begrijpen jullie nu eens dat zo'n jongeman niet te helpen is, en al helemaal niet op een forum. De pogingen zijn echt lief bedoeld maar dit werkt gewoon niet. Daar is andere hulp bij nodig gezien zijn problematiek.
Plank voor de hoofd dat ga jij met een paar berichten totaal niet veranderen. Sterker nog je kan het zelfs verergeren onbedoeld, mag dan altijd lullig overkomen omdat ij het simpelweg niet meer zo serieus neem hier (dit forum in zijn geheel) Maar geloof mij nu eens na jaren met dit soort mensen te maken heb mogen hebben, neen dit verander jij niet zo, en ik evenmin net zo hard.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar als niemand er op ingaat krijgt iemand ook het idee dat deze gedachtegangen normaal zijn.
Ga op fitness, spiermassa kweken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:35 schreef Deezertje het volgende:
Mijn gebrek aan zelfvertrouwen komt ook omdat ik jonger oog dan mijn leeftijd. Hartstikke vleiend, maar ik straal niet echt autoriteit uit daardoor. Kapsel en kleren anders werkt niet. Gewoon ontzettend lullig als mensen je haast nooit geloven dat je echt ouder bentEn dat probleem is over een paar jaar opgelost waarschijnlijk, maar zolang wil en kan ik niet alleen blijven.. dan wordt ik echt helemaal depri. Andere afleiding zal misschien helpen
Stil jij.quote:
Check!quote:
Maar waarom niet?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Check!
En ohja, vrienden met hetzelfde geslacht... sta ik niet om te springen nee. Ik heb juist behoefte aan de andere kant. Mocht het goed klikken met toekomstige collega's etc. sla ik het niet af, maar ik ga niet actief mannen aanspreken.
Maar hoe zit het nou met de vraag van Rhubarb?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Check!
En ohja, vrienden met hetzelfde geslacht... sta ik niet om te springen nee. Ik heb juist behoefte aan de andere kant. Mocht het goed klikken met toekomstige collega's etc. sla ik het niet af, maar ik ga niet actief mannen aanspreken.
Van die 3 reps?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stil jij.
Ik heb serieus spierpijn van gisteren.![]()
Omdat ik mij zelf ook geen echte man voel. Dus bij 95% van de mannen pas ik niet thuis. Ik kan niet zo dom of makkelijk of simpel denken als de meeste mannen. En bij de 'slimme' mannen voel ik mij ook niet thuisquote:
Dat maakt toch niet uit? Genoeg jongens van 15 (die misschien ook niet knap zijn) die ook een relatie kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:35 schreef Deezertje het volgende:
Mijn gebrek aan zelfvertrouwen komt ook omdat ik jonger oog dan mijn leeftijd. Hartstikke vleiend, maar ik straal niet echt autoriteit uit daardoor. Kapsel en kleren anders werkt niet. Gewoon ontzettend lullig als mensen je haast nooit geloven dat je echt ouder bentEn dat probleem is over een paar jaar opgelost waarschijnlijk, maar zolang wil en kan ik niet alleen blijven.. dan wordt ik echt helemaal depri. Andere afleiding zal misschien helpen
Grapje moest even ageren tegen de straight acting, en hetero look die zo gewenst is onder gays.quote:
Hello from the other siiiiiiddeeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb juist behoefte aan de andere kant.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik mij zelf ook geen echte man voel. Dus bij 95% van de mannen pas ik niet thuis. Ik kan niet zo dom of makkelijk of simpel denken als de meeste mannen. En bij de 'slimme' mannen voel ik mij ook niet thuisHeb niks met wetenschappen e.d.
Als je hetero bent hoef je heus geen modellenlichaam te hebben om een vriendin te kunnen krijgen. Als je er goed uitziet maar sociaal niet vaardig bent gaat het alsnog niet lukken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:39 schreef Vova het volgende:
[..]
Grapje moest even ageren tegen de straight acting, en hetero look die zo gewenst is onder gays.
Slimme mannen hebben niet altijd iets met wetenschappen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik mij zelf ook geen echte man voel. Dus bij 95% van de mannen pas ik niet thuis. Ik kan niet zo dom of makkelijk of simpel denken als de meeste mannen. En bij de 'slimme' mannen voel ik mij ook niet thuisHeb niks met wetenschappen e.d.
Niet iedereen, sommige mensen zijn hagelsteentjes ipv sneeuwvlokjesquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Iedereen is een uniek sneeuwvlokje
Ik doelde meer op die sociaal onhandige types die belemmerd worden door hun knappe koppie (ik ook voor een deel) ik denk veeeeeeeeel te veel na.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:42 schreef Fraaa het volgende:
[..]
Slimme mannen hebben niet altijd iets met wetenschappen.
Doe geen moeite. Ik denk dat wij beter met zijn tweeën aan het bier kunnen gaan dan op deezer te wachten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:25 schreef Mandéra het volgende:
Het is echt ongelofelijk om hier posts te lezen van Deezertje dat hij mensen van FOK! wil meeten, gek genoeg wel enkel dames. Yats en ik hebben het vorig jaar al eens aangeboden om ons in het sociale leven te mengen met hem, in een stad die ik niet eens ken, nooit reactie gehad.
en nu, DM staan open hoor !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook hommo'tje?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:42 schreef Vova het volgende:
De drama van het homo-zijn heeft mijn zelfvertrouwen dus wel flink beschadigd (eerlijk momentje)![]()
Syndroom ik ga niet eens reageren
Sorry hoor, maar jij bent echt niet zo een leuk persoon als dat je zelf denkt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja en eigenlijk best wel nichterig, vind kinderen helemaal geweldig, kook graag en ben gek van knuffels. Mijn motto, lief en zacht niet stoer en hard.quote:
Zou je daar dan eens niet professionele hulp voor zoeken ipv beetje kansloos op fok te posten wat je vooral niet wil en niet kan en niet werkt volgens jou.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die sociaal onhandige types die belemmerd worden door hun knappe koppie (ik ook voor een deel) ik denk veeeeeeeeel te veel na.
dus mannen zijn óf zoals jij, en dan wil je er niks mee te maken hebben, óf domme macho's?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die sociaal onhandige types die belemmerd worden door hun knappe koppie (ik ook voor een deel) ik denk veeeeeeeeel te veel na.
Aha.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:51 schreef Vova het volgende:
[..]
Ja en eigenlijk best wel nichterig, vind kinderen helemaal geweldig, kook graag en ben gek van knuffels. Mijn motto, lief en zacht niet stoer en hard.
Treurig maar waar. Ik wil niet (weer) afgewezen worden, dus is 't soms makkelijker om mensen niet aan te spreken als je weet dat die kans erin zit (bezet).quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dus mannen zijn óf zoals jij, en dan wil je er niks mee te maken hebben, óf domme macho's?
Ok...
Je bent eigenlijk gewoon te bang voor afwijzing om zelfs aan een mannelijke collega/mede hobbyist te vragen een keer een biertje te doen en verzint excuses als: het trekt me niet! Om maar geen moeite te hoeven doen.
Waarom praat jij voor mij?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:56 schreef Vova het volgende:
[..]
En iedereen zoekt stoer en mannelijk. Dat ben ik op mijn werk, niet thuis.
Praat niet voor jou, maar een groot deel zoekt het wel. Ben trouwens verder heel normaal hoor, al lijkt het niet zo altijdquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
I know.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:58 schreef Vova het volgende:
[..]
Praat niet voor jou, maar een groot deel zoekt het wel. Ben trouwens verder heel normaal hoor, al lijkt het niet zo altijd
zeg vijf jaar terug ging ik daten via het internet en contacten leggen op die manier de zaken die ik op heden en tegen gekomen vind ik echt diep triest. En heb het niet tegen jou, maar het merendeel van de homo-mannen zijn zo onzeker als de pest. Hebben niks leuks te melden, dan en hoop oppervlakkigheid en vaak zijn ze compleet verbitterd en maf geworden door de loop der jaren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know.
Niemand is normaal, trouwens.
quote:If you change the way you look at things
the things you look at change
Ik vind het nog steeds eng om mensen te vragen om een kop koffie te drinken samen, ik ben nog steeds bang voor afwijzing, die heb ik ook wel gehad, maar ik doe het toch. Omdat ik weet dat ik anders nergens kom en er niets gebeurt. Mijn angst en aversie zijn wel minder dan de jouwe, maar de eerste keren heb ik ook 50x in m'n hoofd gerepeteerd wat ik zou zeggen en wanneer en het de eerste 35x niet gezegd, maar de 36e dwong ik mezelf...quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Treurig maar waar. Ik wil niet (weer) afgewezen worden, dus is 't soms makkelijker om mensen niet aan te spreken als je weet dat die kans erin zit (bezet).
Zou harder moeten worden en dat is gewoon zo. Maar zo zit ik simpelweg niet in elkaar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
Bij mij in de sportschool hangt zo'n motiverende spreuk aan de muur, zag ik net. Ik vond 'm passend:
[..]
Hier hangt iets in de trant van if you're believe in... you are halfway there ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
Bij mij in de sportschool hangt zo'n motiverende spreuk aan de muur, zag ik net. Ik vond 'm passend:
[..]
Maar hoe oud ben je nu? Ik zit nog precies op zo'n leeftijd dat de meeste al vrienden hebben en nieuwe aanwas pas welkom is als hun oude vriendengroep uit elkaar valt of ze een andere fase van hun leven ingaan (kinderen krijgen etc.).quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds eng om mensen te vragen om een kop koffie te drinken samen, ik ben nog steeds bang voor afwijzing, die heb ik ook wel gehad, maar ik doe het toch. Omdat ik weet dat ik anders nergens kom en er niets gebeurt. Mijn angst en aversie zijn wel minder dan de jouwe, maar de eerste keren heb ik ook 50x in m'n hoofd gerepeteerd wat ik zou zeggen en wanneer en het de eerste 35x niet gezegd, maar de 36e dwong ik mezelf...
En de eerste keer kwam n stel hier n kop koffie drinken en hen ik hen daarna nooit meer gezien of gehoord.
Leuk? nee, maar ik zette me er overheen en vroeg iemand anders.. Enzovoorts.
Bij mij hangt: growth (of was het progress?) you will achieve outside your comfortzone.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Blablabla generalisaties en excuses.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar hoe oud ben je nu? Ik zit nog precies op zo'n leeftijd dat de meeste al vrienden hebben en nieuwe aanwas pas welkom is als hun oude vriendengroep uit elkaar valt of ze een andere fase van hun leven ingaan (kinderen krijgen etc.).
ik was toen ik ermee begon 28.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar hoe oud ben je nu? Ik zit nog precies op zo'n leeftijd dat de meeste al vrienden hebben en nieuwe aanwas pas welkom is als hun oude vriendengroep uit elkaar valt of ze een andere fase van hun leven ingaan (kinderen krijgen etc.).
denk srs dat ie beter niet kan beginnenquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:51 schreef fathank het volgende:
Neem als voorbeeld het rijbewijs. Je hebt nog geen rijles gehad maar je weet al precies dat het te moeilijk voor je is.
denk en/of vind jij dat je last hebt van je autisme? oprechte vraagquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bullshit, zijn genoeg mensen van jouw leeftijd die openstaan voor nieuwe contacten. Je moet ze alleen wel gaan zoeken. Altijd wel weer een smoesje en aanname klaarstaan zonder dat je de ervaring hebt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zou het liever niet geweten hebben nee. Nu heb ik automatisch een stempel en bevestiging dat ik inderdaad anders ben ipv uniek.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
denk en/of vind jij dat je last hebt van je autisme? oprechte vraag
Dat maak je zelf ervan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:49 schreef Deezertje het volgende:
Nu heb ik automatisch een stempel en bevestiging dat ik inderdaad anders ben ipv uniek.
dat was mijn vraag niet ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zou het liever niet geweten hebben nee. Nu heb ik automatisch een stempel en bevestiging dat ik inderdaad anders ben ipv uniek.
Nee, die stempel trek je jezelf aanquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zou het liever niet geweten hebben nee. Nu heb ik automatisch een stempel en bevestiging dat ik inderdaad anders ben ipv uniek.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:08 schreef Deezertje het volgende:
ik onzeker oog maar dat niet ben als je mij leert kennen
okéquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:12 schreef Deezertje het volgende:
ik vertrouw mezelf alleen niet op de weg![]()
je denkt dus dat je er niet zoveel last van hebt maar je bent zo autistisch als een deur manquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nah, ik ben vrij normaal alleen heb ik soms aparte denkwijzen en minder sociale skilss
Ik weet dat ik anders denk maar soms denk ik wel logischer. Ik ben altijd eerlijk, soms te, maar dat waarderen mensen de mij kennen wel juist omdat ik er geen windjes om span of sociaal wenselijke antwoorden geef. En nee dat is afwijkend van de standaard maar er zijn mensen die dat hopelijk wel extra kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je denkt dus dat je er niet zoveel last van hebt maar je bent zo autistisch als een deur man
doet het je geen belletje rinkelen dat zoveel mensen zeggen dat je een verknipt beeld hebt van de realiteit?
dat belletje rinkelt natuurlijk niet door je autisme
Het is niet logisch dat (en waarom) jij geen sociale contacten wilt opbouwen met mensen van hetzelfde geslacht.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weet dat ik anders denk maar soms denk ik wel logischer. Ik ben altijd eerlijk, soms te, maar dat waarderen mensen de mij kennen wel juist omdat ik er geen windjes om span of sociaal wenselijke antwoorden geef. En nee dat is afwijkend van de standaard maar er zijn mensen die dat hopelijk wel extra kunnen waarderen.
de feiten spreken van niet? je hebt 0 vrienden, heb je die uberhaupt gehad? en ook nooit een relatie gehad..quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:09 schreef Deezertje het volgende:
er zijn mensen die dat hopelijk wel extra kunnen waarderen.
Het lijkt me nogal een beperking om je zo slecht in een ander te kunnen verplaatsen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weet dat ik anders denk maar soms denk ik wel logischer. Ik ben altijd eerlijk, soms te, maar dat waarderen mensen de mij kennen wel juist omdat ik er geen windjes om span of sociaal wenselijke antwoorden geef. En nee dat is afwijkend van de standaard maar er zijn mensen die dat hopelijk wel extra kunnen waarderen.
Dat te veel nadenken heeft geen fuck met je intelligentie te maken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is 'logischer'quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:11 schreef Etsu het volgende:
Je posts zijn heel opmerkelijk en ik vind het opmerkelijk dat jij denkt beter te weten terwijl iedereen hetzelfde zegt waar het fout gaat.
Vrouwen ZIJN ook knapper dan mannen dus dat is al snelquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:41 schreef syndroom het volgende:
Ik zie genoeg lelijke mannen met hele knappe vrouwen rondlopen.
ik ben ook eerlijk, sterker, bij mijn laatste jaargesprek op t werk, werd er gevraagd of ik uberhaupt kán liegen, ik denk ook anders dan anderen, leg verbanden die anderen niet begrijpen en praat over dingen waarvan mensen denkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zie ook genoeg lelijke vrouwen met knappe mannenquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:41 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als je hetero bent hoef je heus geen modellenlichaam te hebben om een vriendin te kunnen krijgen. Als je er goed uitziet maar sociaal niet vaardig bent gaat het alsnog niet lukken.
Ik zie genoeg lelijke mannen met hele knappe vrouwen rondlopen.
Zo moet je het niet bekijken. Je moet trots op jezelf zijn dat je je angsten geconfronteerd hebt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Treurig maar waar. Ik wil niet (weer) afgewezen worden, dus is 't soms makkelijker om mensen niet aan te spreken als je weet dat die kans erin zit (bezet).
Ja zo'n beetje wel, maar wat je neer had gezet speelt dat al lang? Ik wist eigenlijk niet of het sarcasme was of niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:27 schreef snakelady het volgende:
Edit: Laat maar, ik dacht dat dit een algemeen topic was maar na wat gelezen te hebben zie ik dat het een Deez klaagtopic is.
En waarom denk je dat hij deel 2 nodig heeft en wij al 4 delen met jou bezig zijn?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:05 schreef Deezertje het volgende:
Dit topic komt goed in de buurt met mijn situatie: R&P / Zonder vriendin door het leven (deel 2) alleen heeft TS een vriendengroep (waar ie op relationeel gebied ook niks aan heeft blijkt) en ik niet.
Hij heeft ook ASS volgens mijquote:Op woensdag 23 december 2015 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
En jullie hebben allebei 1 gelijkenis: jullie zijn blind voor wat er gezegd wordt.
Ja, weet ik. Alsnog is hij verder dan jij.quote:
Doe dan wat met de tips die hier worden gegeven.quote:Maar ik wordt er wel moe van (ook van mezelf) dat er steeds geen progressie komt (... (blabla)).
Tsja eigenwijs is ook wijs he.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij heeft ook ASS volgens mij
Maar ik wordt er wel moe van (ook van mezelf) dat er steeds geen progressie komt. Uit de apps niet (geen matches of doodlopend) en in de real world wordt ik alleen maar geconfronteerd met happy stelletjes of jongens/meiden die met hun geliefde bezig zijn qua bellen, appen, of dat er iemand op 't station staat uit te zwaaien / kussend op te wachten.
Al zo'n beetje sinds we bij elkaar zijn (3 jaar), en nee, geen sarcasme.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:01 schreef Moro het volgende:
[..]
Ja zo'n beetje wel, maar wat je neer had gezet speelt dat al lang? Ik wist eigenlijk niet of het sarcasme was of niet.
Als je dat gevoel al zo lang hebt dan lijkt het mij toch vrij duidelijk dat het ongegrond is. Simpelste verklaring die ik kan geven zonder de situatie te kennen, is dat je het gevoel hebt dat alles gewoon te lekker gaat en dat daardoor je onzekerheden vergroot worden.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Al zo'n beetje sinds we bij elkaar zijn (3 jaar), en nee, geen sarcasme.
Dit is alleen maar omdat je je er enorm op focust. Ik reis veel met het OV, maar ik let er werkelijk waar nooit op. Heb wel wat beters te doen dan op anderen te letten.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:10 schreef Deezertje het volgende:
en in de real world wordt ik alleen maar geconfronteerd met happy stelletjes of jongens/meiden die met hun geliefde bezig zijn qua bellen, appen, of dat er iemand op 't station staat uit te zwaaien / kussend op te wachten.
FOK! jij ook tijdens het reizen met het OV?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:33 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dit is alleen maar omdat je je er enorm op focust. Ik reis veel met het OV, maar ik let er werkelijk waar nooit op. Heb wel wat beters te doen dan op anderen te letten.
Daar kan je wel gelijk in hebben ja, het gaat ook goed, alles gaat goed nu, dat ben ik eigenlijk niet zo gewend dus ik zoek redenen dat het wel mis moet gaan, in mijn gedachte kan het immers nooit goed blijven gaan.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:25 schreef Moro het volgende:
[..]
Als je dat gevoel al zo lang hebt dan lijkt het mij toch vrij duidelijk dat het ongegrond is. Simpelste verklaring die ik kan geven zonder de situatie te kennen, is dat je het gevoel hebt dat alles gewoon te lekker gaat en dat daardoor je onzekerheden vergroot worden.
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
FOK! jij ook tijdens het reizen met het OV?
Jammer dat je je tekst hebt weggehaald. Zou m.i. zelfs een topic op zichzelf waard zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daar kan je wel gelijk in hebben ja, het gaat ook goed, alles gaat goed nu, dat ben ik eigenlijk niet zo gewend dus ik zoek redenen dat het wel mis moet gaan, in mijn gedachte kan het immers nooit goed blijven gaan.
Voor de nieuwsgierige mensen, in het kort, alles gaat goed, man geeft iedere dag aan mij super aantrekkelijk te vinden maar toch voel ik mij lichamelijk onzeker bij hem, alsof ik niet goed genoeg ben, terwijl hij juist het tegenovergestelde aangeeft.
Hij is alles wat ik wil in een man, aantrekkelijk, intelligent, grappig, lief, een goede vader , down to earth en hij houdt zelfs van dezelfde dingen als ik.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:05 schreef Koral het volgende:
[..]
Jammer dat je je tekst hebt weggehaald. Zou m.i. zelfs een topic op zichzelf waard zijn.
Mijn soortgelijke ervaring (ten minste ik meen deze onzekerheid te hebben bespeurd in een relatie) deed mij denken dat ik meer van die persoon hield dan ze van haarzelf hield.
Nu zijn jij en haar niet dezelfde persoon maar geeft jullie bewoording/duiding me wel te denken. Is het toch meer de 'angst' (of het ongemakkelijke) op het moment dat je het meest kwetsbaar bent/voelt?
Vreemd hoe dat werkt ja, tegen beter weten in toch twijfelen en onzeker zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Voor de nieuwsgierige mensen, in het kort, alles gaat goed, man geeft iedere dag aan mij super aantrekkelijk te vinden maar toch voel ik mij lichamelijk onzeker bij hem, alsof ik niet goed genoeg ben, terwijl hij juist het tegenovergestelde aangeeft.
Zelf zal ik die 'zelf sabotage' niet zo snel snappen. Dat doe je niet als je genoeg van jezelf houdt is mijn redenatie.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij is alles wat ik wil in een man, aantrekkelijk, intelligent, grappig, lief, een goede vader , down to earth en hij houdt zelfs van dezelfde dingen als ik.
Vaak denk ik, dit is te mooi om waar te zijn en zelfs, ik verdien hem niet.
Natuurlijk heeft ook hij mindere kanten, net als iedereen, maar in vergelijking is dat minimaal.
Af en toe denk ik dat ik het zelf saboteer in mijn hoofd, uit angst om gekwetst te worden, uit angst dat alles wat ik nu heb wat mij zo gelukkig maakt dat ik dat weer ga verliezen.
Het is moeilijk uit te leggen, maar ik hoop dat je het een beetje begrijpt.
dat had ik ook, niet zozeer de angst om gekwetst te worden, maar wel die onzekerheid... Waarom ik, hoe kan het dat deze geweldige man míj wil? Nog steeds soms, maar het is stukken minder, ik ben me meer zijn ' gelijke' gaan voelen ofzo, niet meer minder, wat ik wel altijd had.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij is alles wat ik wil in een man, aantrekkelijk, intelligent, grappig, lief, een goede vader , down to earth en hij houdt zelfs van dezelfde dingen als ik.
Vaak denk ik, dit is te mooi om waar te zijn en zelfs, ik verdien hem niet.
Natuurlijk heeft ook hij mindere kanten, net als iedereen, maar in vergelijking is dat minimaal.
Af en toe denk ik dat ik het zelf saboteer in mijn hoofd, uit angst om gekwetst te worden, uit angst dat alles wat ik nu heb wat mij zo gelukkig maakt dat ik dat weer ga verliezen.
Het is moeilijk uit te leggen, maar ik hoop dat je het een beetje begrijpt.
Accepteer dat er zoveel is dat je niet zult begrijpen (bv waarom hij jou zo leuk vindt) en ga ervan uit dat hij de waarheid vertelt. Misschien een tikkeltje naïef, maar die onbevooroordeeldheid zal je als je er volledig achter kunt staan altijd meer opleveren dan het je kost.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat had ik ook, niet zozeer de angst om gekwetst te worden, maar wel die onzekerheid... Waarom ik, hoe kan het dat deze geweldige man míj wil? Nog steeds soms, maar het is stukken minder, ik ben me meer zijn ' gelijke' gaan voelen ofzo, niet meer minder, wat ik wel altijd had.
Ik heb overigens wel een soort algemeen gevoel van angst soms, dat dit niet blijvend kan zijn, dat t uiteindelijk alleen maar slechter kan worden, maar dat heeft niet zozeer met hem te maken, maar meer met mn leven in t algemeen.
4 delen? Maak daar maar 40 van.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
En waarom denk je dat hij deel 2 nodig heeft en wij al 4 delen met jou bezig zijn?
Omdat jullie blind zijn voor wat er gezegd wordt.
Waarom is dit lichamelijk voor jou en niet mentaal als ik zo vrij mag zijn?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daar kan je wel gelijk in hebben ja, het gaat ook goed, alles gaat goed nu, dat ben ik eigenlijk niet zo gewend dus ik zoek redenen dat het wel mis moet gaan, in mijn gedachte kan het immers nooit goed blijven gaan.
'Twijfelen is wel menselijk, het moet niet te ver doorslaan.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:08 schreef Deezertje het volgende:
Als je een partner hebt die jou al heeft geaccepteerd..waarom dan twijfelen? Het hele punt dat ie nog steeds bij jou is is toch positief? Waar ben je bang voor dat ie ineens achter komt?
En laten we niet voorbij gaan aan zelfacceptatie. Die kan een partner niet voor je fixen, hoogstens beïnvloeden. Dat een ander je wel accepteert, hoeft lang niet altijd te betekenen dat je dat zelf ineens ook doet of kan doen..quote:Op woensdag 23 december 2015 10:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
'Twijfelen is wel menselijk, het moet niet te ver doorslaan.
En een partner die je al heeft geaccepteerd betekent niet dat dat altijd zo blijft. Daar zul je beiden aan moeten blijven werken. Dat is als het goed is niet zo zwaar als het klinkt het grootste deel van de tijd, maar je kunt ook niet achteroverleunen en denken "zo, ik ben geaccepteerd zoals ik ben, ik ben klaar".
Nee maar je weet wel wat je van elkaar kan/mag verwachten na die tijd. Je kan prima zonder make-up en met pyjamabroek op de bank zitten bijvoorbeeld, want hij weet ook hoe je er helemaal op en top uitzietquote:Op woensdag 23 december 2015 10:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En een partner die je al heeft geaccepteerd betekent niet dat dat altijd zo blijft. Daar zul je beiden aan moeten blijven werken. Dat is als het goed is niet zo zwaar als het klinkt het grootste deel van de tijd, maar je kunt ook niet achteroverleunen en denken "zo, ik ben geaccepteerd zoals ik ben, ik ben klaar".
Ik moet zeggen dat ik hoop dat zodra je in een relatie zit, je niet steeds je best moet doen om maar geaccepteerd te worden. Of zo. Je bent wie je bent.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet om arrogant te klinken maar ik weet dat dat wel goed zit.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom is dit lichamelijk voor jou en niet mentaal als ik zo vrij mag zijn?
Als je jezelf geaccepteerd hebt, dan is de acceptatie van een ander wat minder belangrijk. Dan ben je meer wie je bent en dat betaalt zich doorgaans ook uit in een partnerkeuze die daar beter op aansluit zodat niet zo een hangijzer is..quote:Op woensdag 23 december 2015 10:13 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik hoop dat zodra je in een relatie zit, je niet steeds je best moet doen om maar geaccepteerd te worden. Of zo. Je bent wie je bent.
Als alleen zijn mening interessant is, waarom blijf je dan zo aan de jouwe vast houden? Heeft zijn mening wel een verschil kunnen maken in je zelfbeeld?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet om arrogant te klinken maar ik weet dat dat wel goed zit.
Ik ben lichamelijk onzeker en ik projecteer dat op hem, denk ik, en gezien ik het alleen interessant vind wat hij van mij denkt heb ik het ook alleen bij hem.
Tenminste, dat denk ik.
Ja inderdaad, ook inderdaad dat hij zo goed bij mij past. Dat hij dezelfde (nogal vreemde) humor heeft en we van dezelfde soort films/series houden, zelfs onze opvoedstijl is hetzelfde.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik herken dat wel, op zich. Ik snap ook niet wat hij fysiek in mij ziet, ondanks dat we geknipt voor elkaar zijn, zeg maarMaar dat zijn momenten dat ik daar over 'twijfel', want uiterlijk is sowieso maar een deel van (het succes van) onze relatie, en ik denk dat er vrij weinig potjes op dit dekseltje passen
we zijn dolgelukkig met elkaar en ik zie me geen leven zonder hem voor me, eigenlijk, en andersom ook eigenlijk niet als ik er over nadenk.
Maar soms denk ik wel eens: je bent zó leuk en lief en geweldig, wat de neuk doe je met me?En dat mag. En dan een paar tellen later trekt hij weer een gekke bek, kietelt hij me en pakt hij me stevig vast en zegt hij dat hij van me houdt, zomaar, want dat doen we dagelijks
Klef? Jazeker
Maar wel gemeend, élke keer dat ik 't zeg!
Ik zou inderdaad willen dat ik mijzelf zou kunnen zien zoals hij mij ziet. Dan zou er geen probleem zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als alleen zijn mening interessant is, waarom blijf je dan zo aan de jouwe vast houden? Heeft zijn mening wel een verschil kunnen maken in je zelfbeeld?
Of je ziet wel wat hij ziet, maar durft daar (nog) niet in te geloven. Doe je wel dingen om het te verbeteren? Naakt voor de spiegel staan en desnoods in eerste instantie met hem mee te kijken naar de mooie dingen en die dan zelf leren zien? Misschien zou je zelfs eens bij een collegafotograaf langs kunnen gaan om via een ander medium jezelf te zien?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad willen dat ik mijzelf zou kunnen zien zoals hij mij ziet. Dan zou er geen probleem zijn.
quote:Op woensdag 23 december 2015 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vraag 'm wel eens: "wat de neuk zie je in me?"
En dan is zijn antwoord altijd "jou"
Ik moet zeggen dat als ik voor de spiegel sta ik voornamelijk focus op het negatieve (en dan vooral mijn litteken) en dat moet ik inderdaad niet doen.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Of je ziet wel wat hij ziet, maar durft daar (nog) niet in te geloven. Doe je wel dingen om het te verbeteren? Naakt voor de spiegel staan en desnoods in eerste instantie met hem mee te kijken naar de mooie dingen en die dan zelf leren zien? Misschien zou je zelfs eens bij een collegafotograaf langs kunnen gaan om via een ander medium jezelf te zien?
nee maar ik vind dat wel heel onduidelijk. Sorry hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Je kunt ook best wat praten over zelfvertrouwensissues in je relatie, heeft nog steeds met mannen/vrouwen te maken. Niet alles hoeft altijd maar rigide. Als we dat zouden doen was dit topic dicht, het dating topic dicht, ongeveer elk topic dicht. Zolang iets niet de overhand krijgt maar wel raakvlakken heeft kan het best (even) besproken worden. Of had je graag nog weer dezelfde herhaling van zetten gezien?
Maar ik moet meer zelfvertrouwen hebben om mijn man iedere dag te versieren .quote:Op woensdag 23 december 2015 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar ik vind dat wel heel onduidelijk. Sorry hoor
De ene keer gaan dingen dicht vanwege offtopic en de andere keer is het oké
Ik volg het niet meer
Die schijnen zich vooral in Azië voor te doen.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:15 schreef syndroom het volgende:
Weten jullie waar ik vrouwen tegenkom in mijn leeftijdscategorie? Dus jonge vrouwen, ik zie ze niet. Natuurlijk logisch als je in een niet studentenstad woont, maar wat zijn de alternatieven? Want ik word een beetje pissigvan al die ouderen om me heen, het oog wil ook wat.
In een studentenstad.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:15 schreef syndroom het volgende:
Weten jullie waar ik vrouwen tegenkom in mijn leeftijdscategorie?
Niet meer bij je mama wonen.quote:Dus jonge vrouwen, ik zie ze niet. Natuurlijk logisch als je in een niet studentenstad woont, maar wat zijn de alternatieven? Want ik word een beetje pissigvan al die ouderen om me heen, het oog wil ook wat.
In de kroeg. Bij een evenement. Bij een concert. Op datingsites.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:15 schreef syndroom het volgende:
Weten jullie waar ik vrouwen tegenkom in mijn leeftijdscategorie? Dus jonge vrouwen, ik zie ze niet. Natuurlijk logisch als je in een niet studentenstad woont, maar wat zijn de alternatieven? Want ik word een beetje pissigvan al die ouderen om me heen, het oog wil ook wat.
In welk gehucht woon je dan?quote:Op woensdag 23 december 2015 11:15 schreef syndroom het volgende:
Wat is dit nou weer?quote:Op woensdag 23 december 2015 11:15 schreef syndroom het volgende:
![]()
Het is meer een dorp, erg afgelegen van de grote steden. De jongeren die hier woonden zijn ook allemaal weggetrokken naar de grotere steden en ik ben op dit moment één van de weinigen die is achtergebleven. Het grote voordeel is dat het wel erg veilig is op straat maar verder is het straatbeeld erg rustig met vooral ouderen (30+).quote:
Van datingsites wil ik echt, maar dan ook echt, niets meer weten.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de kroeg. Bij een evenement. Bij een concert. Op datingsites.
Klopt. Hoewel ik wel heb ervaren dat het je kan helpen met zelfacceptatie, en ook met zelfverbetering.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En laten we niet voorbij gaan aan zelfacceptatie. Die kan een partner niet voor je fixen, hoogstens beïnvloeden. Dat een ander je wel accepteert, hoeft lang niet altijd te betekenen dat je dat zelf ineens ook doet of kan doen..
Uren informatie uitpluizen? Wat voor informatie?quote:Op woensdag 23 december 2015 11:39 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het is meer een dorp, erg afgelegen van de grote steden. De jongeren die hier woonden zijn ook allemaal weggetrokken naar de grotere steden en ik ben op dit moment één van de weinigen die is achtergebleven. Het grote voordeel is dat het wel erg veilig is op straat maar verder is het straatbeeld erg rustig met vooral ouderen (30+).
[..]
Van datingsites wil ik echt, maar dan ook echt, niets meer weten.![]()
Dat heeft me de laatste tijd zoveel stress en irritatie bezorgd. Uren informatie moeten napluizen, berichtjes schrijven, sites bijhouden is allemaal erg tijdrovend en dan steeds maar afwachten in de hoop dat je een berichtje terugkrijgt. Ik heb daar schoon genoeg van. Telkens weer die vicieuze cirkel in de hoop dat ze eens reageren overgaan naar teleurstelling, het voelt gewoon erg kut als je uren, dagen bezig geweest bent, geen reactie krijgt en je geen centimeter bent opgeschoten.
Dus datingsites zeg ik NEE, weg ermee.
En de kroegen, etc? Daar wil je niet heen?quote:Op woensdag 23 december 2015 11:39 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het is meer een dorp, erg afgelegen van de grote steden. De jongeren die hier woonden zijn ook allemaal weggetrokken naar de grotere steden en ik ben op dit moment één van de weinigen die is achtergebleven. Het grote voordeel is dat het wel erg veilig is op straat maar verder is het straatbeeld erg rustig met vooral ouderen (30+).
[..]
Van datingsites wil ik echt, maar dan ook echt, niets meer weten.![]()
Dat heeft me de laatste tijd zoveel stress en irritatie bezorgd. Uren informatie moeten napluizen, berichtjes schrijven, sites bijhouden is allemaal erg tijdrovend en dan steeds maar afwachten in de hoop dat je een berichtje terugkrijgt. Ik heb daar schoon genoeg van. Telkens weer die vicieuze cirkel in de hoop dat ze eens reageren overgaan naar teleurstelling, het voelt gewoon erg kut als je uren, dagen bezig geweest bent, geen reactie krijgt en je geen centimeter bent opgeschoten.
Dus datingsites zeg ik NEE, weg ermee.
Inderdaad, maar het is ook weer niet de bedoeling om iedere avond in je pyjamabroek op de bank te zitten en te vergeten dat je voor elkaar de leukste en liefste en mooiste bent en wil zijn! Vooral ook dat laatste.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee maar je weet wel wat je van elkaar kan/mag verwachten na die tijd. Je kan prima zonder make-up en met pyjamabroek op de bank zitten bijvoorbeeld, want hij weet ook hoe je er helemaal op en top uitzietOok kan ie je eventuele humeurige buien beter accepteren als hij weet dat dit tijdelijk is en je anders zo niet bent etc. Je hebt veel meer speling als je elkaar 'geaccepteerd' hebt lijkt me.
Accepteren is geen dynamisch iets dat je keer op keer doet, maar je kunt niet op je lauweren rusten als je 'binnen bent'.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:13 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik hoop dat zodra je in een relatie zit, je niet steeds je best moet doen om maar geaccepteerd te worden. Of zo. Je bent wie je bent.
Die dorpskroegen trekken natuurlijk ook alleen maar ouder publiek aan.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En de kroegen, etc? Daar wil je niet heen?
Anders zul je maar moeten verhuizen.
Is samenwonen met een goede vriend of zoiets geen optie? Dan kunnen jullie de kosten splitten.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Die dorpskroegen trekken natuurlijk ook alleen maar ouder publiek aan.Dat heeft weinig zin. Verhuizen is makkelijker gezegd dan gedaan, kijk maar eens hoe nijpend de woningnood is in deze steden. Niet te betalen of je moet 10 jaar wachten.
Zijn frustratie is dus veel groter dan die van jou. Al die afwijzingen op een dag, dat heb jij dus niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:59 schreef syndroom het volgende:
Deezer heeft nog het geluk dat hij studeert en met ov reist, daardoor dagelijks een hoop mooie vrouwen tegenkomt, dat heb ik niet.
Gelukquote:Op woensdag 23 december 2015 11:59 schreef syndroom het volgende:
Deezer heeft nog het geluk dat hij studeert en met ov reist, daardoor dagelijks een hoop mooie vrouwen tegenkomt, dat heb ik niet.
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Geluk
Met die mooie vrouwen gaan hij of jij met die houding en stugge denkbeelden van jullie nooit wat mee krijgen hoor.
Of hij moet tevreden zijn met rukken op het idee van iets doen met zo'n vrouw.
Al jullie posts zeggen tegen mij (en denk elke vrouw die op fok rond huppelt) 'wegwezennnnnn' 'creeps'!!!
Je hebt geen vriendin omdat je dat gewoon niet kunt en qua gedrag onaantrekkelijk bent.
Je hebt geen vrienden omdat je er de skills niet voor hebt en ook niet voor wilt ontwikkelen.
Neem verantwoordelijkheid voor je eigen leven man, in plaats van 'al die vrouwen', je dorp, de kroeg, datingsites of weet ik wie en wat de schuld te geven.
En om heel eerlijk te zijn zie ik ook wel dat echt niet alle dames mooi zijn, integendeel. Maar een lieve lach en karakter doet meerquote:
Dat was inderdaad de essentie van mijn verhaalquote:Op woensdag 23 december 2015 12:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En om heel eerlijk te zijn zie ik ook wel dat echt niet alle dames mooi zijn, integendeel. Maar een lieve lach en karakter doet meerUiterlijk is ook vergane glorie uiteindelijk.
Maar ik geef toe dat ik ook liever iemand aanspreek waar ik ook wam van wordt dan iemand die er lief uitziet maar waar je (in eerste instantie) niet zo jubelgevoel van krijgtquote:Op woensdag 23 december 2015 12:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de essentie van mijn verhaal
Maar waarom wil je geen vrienden zijn met lelijke meisjes?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ik geef toe dat ik ook liever iemand aanspreek waar ik ook wam van wordt dan iemand die er lief uitziet maar waar je (in eerste instantie) niet zo jubelgevoel van krijgtBalans vinden inderdaad.
Dan heb ik het over meisjes die wel leuk zijn maar niet knap maar ook niet lelijk. In de volksmond 'normaal' dus. Er niet uit springen. Lelijke meisjes en vrienden worden gaat niet samen, dan laat je zien dat je met hun omgaat en dat wil ik niet want dat s o ok slecht voor mijn sociale status/lookquote:Op woensdag 23 december 2015 12:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar waarom wil je geen vrienden zijn met lelijke meisjes?
Jij bent zo onzeker als de pest en dat meisje is lelijk. Ik zie een match.
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
Lelijke meisjes en vrienden worden gaat niet samen, dan laat je zien dat je met hun omgaat en dat wil ik niet want dat s o ok slecht voor mijn sociale status/look
Zo kom je er wel...quote:Op woensdag 23 december 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
Lelijke meisjes en vrienden worden gaat niet samen, dan laat je zien dat je met hun omgaat en dat wil ik niet want dat s o ok slecht voor mijn sociale status/look
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme wat een godvergeten kansloze klootzak ben je toch ook![]()
Ik note mezelf hier even voor.
wat?!?!quote:Op woensdag 23 december 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan heb ik het over meisjes die wel leuk zijn maar niet knap maar ook niet lelijk. In de volksmond 'normaal' dus. Er niet uit springen. Lelijke meisjes en vrienden worden gaat niet samen, dan laat je zien dat je met hun omgaat en dat wil ik niet want dat s o ok slecht voor mijn sociale status/look
Ten eerste:quote:Op woensdag 23 december 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan heb ik het over meisjes die wel leuk zijn maar niet knap maar ook niet lelijk. In de volksmond 'normaal' dus. Er niet uit springen. Lelijke meisjes en vrienden worden gaat niet samen, dan laat je zien dat je met hun omgaat en dat wil ik niet want dat s o ok slecht voor mijn sociale status/look
Bang dat ie ergens achter komt?quote:Op woensdag 23 december 2015 09:08 schreef Deezertje het volgende:
Als je een partner hebt die jou al heeft geaccepteerd..waarom dan twijfelen? Het hele punt dat ie nog steeds bij jou is is toch positief? Waar ben je bang voor dat ie ineens achter komt?
Hij heeft de vrouwen voor het uitkiezen.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ten eerste:Wat een arrogantie voor iemand die echt niets heeft om zich voor op de borst te slaan.
Ten tweede: omdenken een optie? Door vriendschap met een lelijk meisje (die zijn er zo weinig trouwens, maar goed) laat je zien wat een sociale jongen je bent, hoe goed je bent voor de minderbedeelde medemens, en dat verhoogt je sociale status. In jouw geval verhoogt het je sociale status niet, maar heb je wel kans dat je sociale vaardigheden kunt oefenen. Heel waardevol.
Jouw probleem is gewoon dat de natuur te goed zijn werk doet. Genetische foutjes kunnen zich beter niet voortplanten.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:23 schreef Zure het volgende:
[..]
Jouw probleem is gewoon dat de natuur te goed zijn werk doet. Genetische foutjes kunnen zich beter niet voortplanten.
Net als jij.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:23 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hij heeft de vrouwen voor het uitkiezen.
hou je mond jij, jij bent nog erger dan deezer (vind ik) want naast dat je alles en iedereen de schuld geeft, draait t bij jou alleen maar om seks én loop je constant deezer af te zeiken.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:23 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hij heeft de vrouwen voor het uitkiezen.
Ze geven autisten een slechte naam.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:21 schreef Molo het volgende:
Kunnen ze geen aparte kleur en tagje ofzo krijgen?
Welke status Deezer.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
dat s o ok slecht voor mijn sociale status/look
WAT?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Probeer jij nou maar eerst eens mensen te treffen die zich fijn voelen in jouw bijzijn in plaats van andersom.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:30 schreef Deezertje het volgende:
Kwam er misschien lomp uit maar ik bedoel meer: je moet je omringen met personen waar je fijn bij voelt... net zoals dat je een beetje trots kunt zijn als je partner langs je loopt / je vergezelt ergens. En dus niet zoals dit topic: http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/303241
Je bent dus een oppervlakkige autist met een loeigroot bord voor zijn kop. Ok, veel geluk.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:30 schreef Deezertje het volgende:
Kwam er misschien lomp uit maar ik bedoel meer: je moet je omringen met personen waar je fijn bij voelt... net zoals dat je een beetje trots kunt zijn als je partner langs je loopt / je vergezelt ergens. En dus niet zoals dit topic: http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/303241
Dus iemand die minder mooi is, maar mét een goed karakter, is een persoon waar je je bij voorbaat niet fijn bij kan voelen?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:30 schreef Deezertje het volgende:
En lelijke meisjes kun je je niet fijn bij voelen, omdat....?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:30 schreef Deezertje het volgende:
Inderdaad! Ik denk dat die onzekerheid er altijd al wel was in zekere mate, maar dat ik er geen tot weinig aandacht aan besteedde, er stond niet zoveel op het spel.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bang dat ie ergens achter komt?
Nee hoor, hooguit dat ik niet zo leuk ben als hij denkt. Maar dat is mijn onzekerheid op die momenten.
Is veel minder, maar in het begin had ik dat best erg, ik snapte het gewoon echt niet.
Dat is ook wat iedereen zegt tegen je: een relatie lost je problemen niet op.
Ik denk dat het komt omdat hij in een omgeving zit waar meerderheid vrouw is en daardoor denkt dat hij iedereen kan krijgen. Als je de hele dag mooie jonge vrouwen tegenkomt dan ga je ook hogere eisen stellen. Ik ben het voor de rest helemaal met je eens hoor. Het zou een goede leerschool zijn als hij komt wonen in een omgeving waar vrouwen schaars zijn, dan leer je er anders mee omgaan en hetgeen accepteren wat beschikbaar is.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ten eerste:Wat een arrogantie voor iemand die echt niets heeft om zich voor op de borst te slaan.
Ten tweede: omdenken een optie? Door vriendschap met een lelijk meisje (die zijn er zo weinig trouwens, maar goed) laat je zien wat een sociale jongen je bent, hoe goed je bent voor de minderbedeelde medemens, en dat verhoogt je sociale status. In jouw geval verhoogt het je sociale status niet, maar heb je wel kans dat je sociale vaardigheden kunt oefenen. Heel waardevol.
Hij heeft gewoon ASS waardoor hij alles in hokjes en structuren plaatst. Heeft niks met een groot aanbod te maken wat jij aanhaalt.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:33 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat hij in een omgeving zit waar meerderheid vrouw is en daardoor denkt dat hij iedereen kan krijgen. Als je de hele dag mooie jonge vrouwen tegenkomt dan ga je ook hogere eisen stellen. Ik ben het voor de rest helemaal met je eens hoor. Het zou een goede leerschool zijn als hij komt wonen in een omgeving waar vrouwen schaars zijn, dan leer je er anders mee omgaan en hetgeen accepteren wat beschikbaar is.
Het probleem is simpelweg dat Deezer zijn aanbod te groot is, daardoor verzuipt hij als het ware in al het vrouwelijk schoon en kan hij niet meer goed nadenken.
Dat mensen dit nog geloven.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe heb jij er anders mee om leren gaan?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:33 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat hij in een omgeving zit waar meerderheid vrouw is en daardoor denkt dat hij iedereen kan krijgen. Als je de hele dag mooie jonge vrouwen tegenkomt dan ga je ook hogere eisen stellen. Ik ben het voor de rest helemaal met je eens hoor. Het zou een goede leerschool zijn als hij komt wonen in een omgeving waar vrouwen schaars zijn, dan leer je er anders mee omgaan en hetgeen accepteren wat beschikbaar is.
Het probleem is simpelweg dat Deezer zijn aanbod te groot is, daardoor verzuipt hij als het ware in al het vrouwelijk schoon en kan hij niet meer goed nadenken.
Wat een gelul man, aanbod is groot misschien maar het beschikbare aanbod is al een heel stuk kleiner... en dan moet de ander ook nog wat in je zien etc. mag je al blij zijn als je zelf een keuze mag makenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:33 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als hij het allemaal verzint, dan heeft hij nog steeds een beperking.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:35 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat mensen dit nog geloven.
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe heb jij er anders mee om leren gaan?
maar het is dan dus niet je partner...quote:Op woensdag 23 december 2015 12:30 schreef Deezertje het volgende:
nee maar wel als uithangbord voor eventuele mensen die interesse in je hebben, de mensen waar jij je dus mee omringdquote:Op woensdag 23 december 2015 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar het is dan dus niet je partner...
nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
nee maar wel als uithangbord voor eventuele mensen die interesse in je hebben, de mensen waar jij je dus mee omringd
Snap je nu waarom er niemand met jou om wilt gaan behalve je moeder? Jij bent namelijk geen mooi uithangbord.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
nee maar wel als uithangbord voor eventuele mensen die interesse in je hebben, de mensen waar jij je dus mee omringd
Jij hebt geen mensen afgewezen omdat ze vrienden waren met iemand die niet aan jouw cosmetische eisen voldoet?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat is het niet.
Vriendschappen kun je met iedereen hebben, ik heb er zelfs nooit op die manier over gedácht, ik had me zelfs nooit beseft dat er mensen zijn die zo denken
Wat een onzin. Je bent niet continu met je vriendengroep, jij bent simpelweg je eigen uithangbord.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat hij het een beetje meent allemaal, maar het lijkt er sterk op dat hij bepaalde uitspraken bewust maakt om een beetje te stangen. Of om aandacht te krijgen, want iedereen moet er weer iets over zeggen.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als hij het allemaal verzint, dan heeft hij nog steeds een beperking.
Ik geloof niet dat ik ooit heb gekeken of de vriendschappen van een man wel aantrekkelijk genoeg waren om voor mij interesse in hem te krijgen.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
mijn vriend z'n vriend heeft worstvingersquote:Op woensdag 23 december 2015 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij hebt geen mensen afgewezen omdat ze vrienden waren met iemand die niet aan jouw cosmetische eisen voldoet?jij vreemde jij!
Als hij een beetje man is heeft hij daar wel begrip voor.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn vriend z'n vriend heeft worstvingers![]()
Ik denk dat ik m maar moet dumpenhelaas, het is niet anders
mooiequote:Op woensdag 23 december 2015 12:42 schreef Etsu het volgende:
Maar Deez, wat vind je er nou van dat knappe meisjes geen vrienden met jou willen zijn omdat zij jou lelijk vinden?
Laat staan een relatie hebben.
Dat is mijn frustratie juist, ik kom te weinig vrouwen uit mijn leeftijdscategorie tegen. Alle jeugd hier is verhuist naar de steden om te studeren en ik ben achtergebleven met het gevolg dat het hier wat jongeren betreft bijna een uitgestorven soort is. Als ik foto's of video's zie uit het straatbeeld van de grote steden kan ik bijna jaloers worden wat daar allemaal voor lekkers zoal op straat rondloopt.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe heb jij er anders mee om leren gaan?
De statistieken en beeldmateriaal laten toch wel duidelijk anders zien. Het beschikbare aanbod is wel zeker groot, alleen het aanbod dat in beste Deezer zijn straatje past is inderdaad wel beperkt.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat een gelul man, aanbod is groot misschien maar het beschikbare aanbod is al een heel stuk kleiner... en dan moet de ander ook nog wat in je zien etc. mag je al blij zijn als je zelf een keuze mag maken
We gunnen dat hem welquote:Op woensdag 23 december 2015 12:49 schreef Bonkers. het volgende:
Maar ooit stapt er een godvergeten lekker wijf (en dan echt een 10 uit 10 hé), met een lief en zorgzaam karakter de bus naar Schrubbekutteveen in en in plaats van de hele tijd op haar mobiel te kijken, gaat ze in op de soepele oogblikken van Deezertje. Ze neemt het voortouw in het gesprek en ze vindt een jongen zonder sociaal leven juist nu net zo leuk, kan ze eindelijk zorgverlener spelen! Ze stappen samen uit na 25 minuten en gaan een heel leven lang lekker romantisch op de bank zitten bij moeders en vaders. Life is good.
Ik heb ook nog nooit bedacht of een van mijn vrienden of vriendinnen wellicht lelijk is. Zo kijk ik niet naar ze.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat is het niet.
Vriendschappen kun je met iedereen hebben, ik heb er zelfs nooit op die manier over gedácht, ik had me zelfs nooit beseft dat er mensen zijn die zo denken
Hebben wij over dezelfde persoon?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:48 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb een vriendin (gewone vriendin, geen relatie) die lichamelijk gehandicapt is en wat uiterlijk betreft is ze niet knap maar ze heeft een geweldig karakter en ze heeft een vriend waarbij veel meisjes en vrouwen het hoofd wel even om zullen draaien en behalve dat is het ook gewoon een hele lieve sociale jongen. Hij is niet gevallen voor haar uiterlijk maar voor haar karakter, hij keek verder dan de oppervlakte en ze zijn nu al jaren heel erg gelukkig en gaan in februari trouwen.
Geen vrienden is een betere status idd.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
M uit Aquote:Op woensdag 23 december 2015 12:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebben wij over dezelfde persoon?Ik ken ook zo'n meisje (al weet ik niet of ze gaan trouwen, contact is verwaterd).
![]()
Ik wel. Ik zie altijd uiterlijk, oordeel er meteen op. Slecht wellicht.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit bedacht of een van mijn vrienden of vriendinnen wellicht lelijk is. Zo kijk ik niet naar ze.
Neequote:Op woensdag 23 december 2015 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
Mensen die met mij vrienden zijn zouden nooit een relatie kunnen hebben. Oh, wacht misschien heb ik daarom geen vrienden#kras
(see what I did there?)
Met karma heeft het niets te maken maar een rake opmerking die blootlegt dat jij dingen van mensen verwacht waar je zelf totaal niet toe bereid bent.quote:
Dat bedoel ik, en lelijk, tja uiterlijk is niet prefect maar ik heb haar nooit als lelijk gezien. Ze zeurt nooit, ze heeft vrienden en vriendinnen omdat ze gewoon een goed karakter heeft.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:54 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Kijk Deez, nog eens twee meisjes die lelijk zijn, en een gelukkige relatie hebben.
Waarop oordeel je dan? Hoe mooi/knap iemand er van buiten uitziet?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:55 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zie altijd uiterlijk, oordeel er meteen op. Slecht wellicht.
Ik ben wat vreemd wat dat betreft, alsof ik mij schuldig voel voor mijn eigen gedachte als ik iemand zie die wat minder mooi is, dan gaat het als ''Oef,die heeft best een aliengezicht....maar hij heeft wel hele mooie ogen!!''quote:Op woensdag 23 december 2015 12:55 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zie altijd uiterlijk, oordeel er meteen op. Slecht wellicht.
Ja, dat zie ik en daar kijk ik naar. Neemt niet weg dat ik slechts naar innerlijk kijk als ik met iemand bevriend ben. Ik ga geen vriendschap aan omdat iemand knap is of sluit een vriendschap uit omdat iemand lelijk is. Ik zie alleen wel goed hoe iemand eruitziet. En bij een eerste ontmoeting heb ik op basis van uiterlijk wel een soort van oordeel, maar geen vooroordeel. Dat probeer ik te minderen dan.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarop oordeel je dan? Hoe mooi/knap iemand er van buiten uitziet?
Slecht? Vooral erg jammer, je ontzegt jezelf namelijk heel veel fijne contacten, vriendschappen en misschien zelfs wel (een) relatie(s).
Doe er dan wat aan, jankbal.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:50 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat is mijn frustratie juist, ik kom te weinig vrouwen uit mijn leeftijdscategorie tegen. Alle jeugd hier is verhuist naar de steden om te studeren en ik ben achtergebleven met het gevolg dat het hier wat jongeren betreft bijna een uitgestorven soort is. Als ik foto's of video's zie uit het straatbeeld van de grote steden kan ik bijna jaloers worden wat daar allemaal voor lekkers zoal op straat rondloopt.
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan, jankbal.
Gadverdamme, jullie lijken die oude mannetjes van The Muppets wel. Alleen maar zeiken
Ga jij even tegen Stef Blok zeggen dat hij eens wat meer betaalbare woningen moet bijbouwen. Ik heb helaas geen bovenmodaal inkomen of een dikke zak met spaargeld om zo even snel te verhuizen.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan, jankbal.
Gadverdamme, jullie lijken die oude mannetjes van The Muppets wel. Alleen maar zeiken
Je bent bijna 100 en woont nog thuis. Je had zoveel kunnen sparenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:13 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ga jij even tegen Stef Blok zeggen dat hij eens wat meer betaalbare woningen moet bijbouwen. Ik heb helaas geen bovenmodaal inkomen of een dikke zak met spaargeld om zo even snel te verhuizen.
Ik ben best bereid om hand in eigen boezem te steken maar er zijn ook zeker punten die buiten mij om liggen.
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind mezelf ook niet bijster aantrekkelijk. Mijn man is ook niet de hunk van het jaar ofzo (dat was Beckham geloof ik, sexiest man alive ofzo?). Maar godverdomme wat hebben we het leuk samen
Nop, misschien juist een bijbaan kiezen die totaal niet bij me past, op 't station in zo'n winkel werken ofzo.. honderden mensen per dag contact mee.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:12 schreef gebakken-koekje het volgende:
Heb je eigenlijk een (bij)baan Deezer waar je mensen ontmoet?
Ik oordeel ook vaak in mijn hoofd op die manier. Ik kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik daar een van de weinige in ben. Het lijkt mij niet meer normaal. Uiterlijk is ook een onderdeel van een persoon en het is vaak het eerste waar je iets over kan vinden.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben wat vreemd wat dat betreft, alsof ik mij schuldig voel voor mijn eigen gedachte als ik iemand zie die wat minder mooi is, dan gaat het als ''Oef,die heeft best een aliengezicht....maar hij heeft wel hele mooie ogen!!''
Ik zoek dus onbewust altijd naar het mooie in een persoon, en iedereen heeft wel iets moois en dat maakt voor mij die persoon dan aantrekkelijk.
Ik denk dat de meeste wel zien wanneer iemand niet zo heel mooi is, maar het heeft dan verders geen effect op omgang met die persoon, vooral als het alleen vriendschappelijk is.
Nou, dat is heel mooi, want dan je heb geen andere keuze dan dat te accepteren, en heeft het ook geen nut om er over te zeiken.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:13 schreef syndroom het volgende:
..... maar er zijn ook zeker punten die buiten mij om liggen.
De woningmarkt is ruk in Nederland, of het nou de pvda of de vvd is, er wordt maar erg beperkt bijgebouwd. Als je geen bovenmodaal inkomen hebt heb je gewoon weinig keus.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je bent bijna 100 en woont nog thuis. Je had zoveel kunnen sparen
Waarom heb je dan geen baan? Je bent toch al in de 20? Bij iedere baan heb je mensen met wie je in contact komt.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nop, misschien juist een bijbaan kiezen die totaal niet bij me past, op 't station in zo'n winkel werken ofzo.. honderden mensen per dag contact mee.
Ja, maar ook in je eigen nadeel. Als ik een écht knappe meid zie spreek ik haar niet aan omdat ik denk dat ik geen kans maak in relationeel of sociaal niveau. Wat dus ook meteen zegt dat je jezelf niet goed genoeg vindt.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:15 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik oordeel ook vaak in mijn hoofd op die manier. Ik kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik daar een van de weinige in ben. Het lijkt mij niet meer normaal. Uiterlijk is ook een onderdeel van een persoon en het is vaak het eerste waar je iets over kan vinden.
Uiterlijk is meer dan wat tastbare feiten over hoe iemand eruit ziet. Symmetrie, vergelijkingen met 'standaarden', allemaal leuk lief en aardig, maar uiteindelijk gaat het erom hoe iemand zich voelt en hoe deze dat uitstraalt. Gelukkig zijn, vrolijk zijn, open zijn, dat zegt zoveel meer dan alleen objectief gezien een mooie kop en/of een mooi lijf hebben.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:15 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik oordeel ook vaak in mijn hoofd op die manier. Ik kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik daar een van de weinige in ben. Het lijkt mij niet meer normaal. Uiterlijk is ook een onderdeel van een persoon en het is vaak het eerste waar je iets over kan vinden.
En dat is het belangrijkste en dat vergeten veel mensen, die willen een relatie om indruk te maken op anderen ( en zelfs vriendschappen blijkt wel). ik wil ( en heb gelukkig) een man die indruk maakt op mij, ook als we met zijn tweetjes op de bank aan het hangen zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind mezelf ook niet bijster aantrekkelijk. Mijn man is ook niet de hunk van het jaar ofzo (dat was Beckham geloof ik, sexiest man alive ofzo?). Maar godverdomme wat hebben we het leuk samen
En maar janken! Hoeveel fapjes heb je al op je jankposts gepleegd vandaag?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
De woningmarkt is ruk in Nederland, of het nou de pvda of de vvd is, er wordt maar erg beperkt bijgebouwd. Als je geen bovenmodaal inkomen hebt heb je gewoon weinig keus.
Of je moet 'vluchteling' zijn wil je gratis op een A locatie komen te wonen. Die jongens lachen ons uit.
Gelukkig zit ik niet de hele dag op de bankquote:Op woensdag 23 december 2015 13:17 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Waarom heb je dan geen baan? Je bent toch al in de 20? Bij iedere baan heb je mensen met wie je in contact komt.
Maar wat ik al vroeg, hoe zie je dat dan voor je als je met een vrouw bent, je hebt geen vrienden, je hebt geen baan, je zit niet op een sport, waar PRAAT je dan over als je samen bent??
BOEM en daar is ie..quote:Op woensdag 23 december 2015 13:16 schreef syndroom het volgende:
Of je moet 'vluchteling' zijn wil je gratis op een A locatie komen te wonen. Die jongens lachen ons uit.
Ik denk dat de meeste mensen wel zien wanneer iemand minder mooi is, en dat is ook niet erg, zolang het verders geen effect heeft. Zoals, ik wil geen vriendschap met jou want jij bent niet knap genoeg en dat is slecht voor mijn status.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:15 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Precies, maar daar oordeel je ook gewoon op bij een eerste ontmoeting. Ik doe dat in ieder geval. Niet eens bewust.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Uiterlijk is meer dan wat tastbare feiten over hoe iemand eruit ziet. Symmetrie, vergelijkingen met 'standaarden', allemaal leuk lief en aardig, maar uiteindelijk gaat het erom hoe iemand zich voelt en hoe deze dat uitstraalt. Gelukkig zijn, vrolijk zijn, open zijn, dat zegt zoveel meer dan alleen objectief gezien een mooie kop en/of een mooi lijf hebben.
Ken genoeg heren en dames die volgens het boekje 'superaantrekkelijk' zijn, maar vervolgens een uitstraling van nul hebben.
Klopt, hoeft ook niet diepgaand te zijn maar wat in het nieuws is zie ik zelf ook wel, dat zegt niets over de passie en interesse van iemandquote:Op woensdag 23 december 2015 13:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik niet de hele dag op de bankRond studie af en solliciteer al. En gewoon over dingen die in het nieuws zijn etc. Hoeft niet heel diepgaand te zijn meteen.
Ik heb zeker wel passies en interesses maar dat gooi ik hier niet onlinequote:Op woensdag 23 december 2015 13:21 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Klopt, hoeft ook niet diepgaand te zijn maar wat in het nieuws is zie ik zelf ook wel, dat zegt niets over de passie en interesse van iemand
Dat is toch perfect?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
Wat ik heb gedaan. Ik lieg niet want dat komt toch wel uit op den duur als je zegt dat je ieder weekend wat met vrienden doet en vervolgens ze die nooit kan ontmoetenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:21 schreef gebakken-koekje het volgende:
Als iemand op een app/site zegt wat heb je gedaan dit weekend, wat zeg je dan?
Dus de oplossing is ...? (vul zelf in)quote:Op woensdag 23 december 2015 13:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat ik heb gedaan. Ik lieg niet want dat komt toch wel uit op den duur als je zegt dat je ieder weekend wat met vrienden doet en vervolgens ze die nooit kan ontmoeten
Eerlijk zijn dat je niks hebt gedaan.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus de oplossing is ...? (vul zelf in)
En smaak is ook persoonlijk natuurlijk, ik vind mijn man super aantrekkelijk, maar ik weet ook dat er vrouwen zijn die dat niet vinden, hij heeft een baardje, borsthaar en een beetje overgewicht.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:20 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik ben geen next top model en mijn vriend ook zeker niet maar waarom toch steeds die focus op uiterlijk? We lopen er ook niet bij als 2 mensen die ergens onder een brug wonen dus met leuke kleding en goede uitstraling kan je ook al heel veel.
En ik vind het bij versieren ook super aantrekkelijk als iemand iets te vertellen heeft, of het nou passie is voor een baan/hobby/dingen die hij met vrienden gedaan heeft.....
Maar heb gewoon iets te vertellen
Als het op Fok! was, was het een verkapt compliment. Als in "ik kan je niet krijgen, DUS je bent kankerlelijk"quote:Op woensdag 23 december 2015 13:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
En smaak is ook persoonlijk natuurlijk, ik vind mijn man super aantrekkelijk, maar ik weet ook dat er vrouwen zijn dei dat niet vinden, hij heeft een baardje, borsthaar en een beetje overgewicht.
Als ik hem zie wordt ik er blij van, net als hij van mij, terwijl ik laatst nog kankerlelijk (weliswaar op Fok!) ben genoemd.
Dus wat voor de een aantrekkelijk is kan voor de ander lelijk zijn.
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het op Fok! was, was het een verkapt compliment. Als in "ik kan je niet krijgen, DUS je bent kankerlelijk"
Dat is ook zeker waar hoor! Ik hoor ook wel eens mensen die over iemand zeggen zo wat een lekker ding! En dan denk ik ja, dat zou nou niet meteen mijn mening zijn maar gelukkig valt niet iedereen op hetzelfde typequote:Op woensdag 23 december 2015 13:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
En smaak is ook persoonlijk natuurlijk, ik vind mijn man super aantrekkelijk, maar ik weet ook dat er vrouwen zijn die dat niet vinden, hij heeft een baardje, borsthaar en een beetje overgewicht.
Als ik hem zie wordt ik er blij van, net als hij van mij, terwijl ik laatst nog kankerlelijk (weliswaar op Fok!) ben genoemd.
Dus wat voor de een aantrekkelijk is kan voor de ander lelijk zijn.
Lol, geen idee, kende verders heel die persoon niet en gelukkig heeft het ook geen effect op mijn zelfbeeld.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het op Fok! was, was het een verkapt compliment. Als in "ik kan je niet krijgen, DUS je bent kankerlelijk"
Nee, je registreert dat. Tenminste, dat is wat ik doe. Ik ben niet blind, dus ik registreer alle uiterlijke kenmerken, uiteraard. En dat is het dan.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:20 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Precies, maar daar oordeel je ook gewoon op bij een eerste ontmoeting. Ik doe dat in ieder geval. Niet eens bewust.
Heel verstandig.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Lol, geen idee, kende verders heel die persoon niet en gelukkig heeft het ook geen effect op mijn zelfbeeld.
Omdat het oog ook wat wil?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:20 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik ben geen next top model en mijn vriend ook zeker niet maar waarom toch steeds die focus op uiterlijk? We lopen er ook niet bij als 2 mensen die ergens onder een brug wonen dus met leuke kleding en goede uitstraling kan je ook al heel veel.
En ik vind het bij versieren ook super aantrekkelijk als iemand iets te vertellen heeft, of het nou passie is voor een baan/hobby/dingen die hij met vrienden gedaan heeft.....
Maar heb gewoon iets te vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |