abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158462779
Ik herken dat wel, op zich. Ik snap ook niet wat hij fysiek in mij ziet, ondanks dat we geknipt voor elkaar zijn, zeg maar :) Maar dat zijn momenten dat ik daar over 'twijfel', want uiterlijk is sowieso maar een deel van (het succes van) onze relatie, en ik denk dat er vrij weinig potjes op dit dekseltje passen _O- we zijn dolgelukkig met elkaar en ik zie me geen leven zonder hem voor me, eigenlijk, en andersom ook eigenlijk niet als ik er over nadenk.

Maar soms denk ik wel eens: je bent zó leuk en lief en geweldig, wat de neuk doe je met me? :D En dat mag. En dan een paar tellen later trekt hij weer een gekke bek, kietelt hij me en pakt hij me stevig vast en zegt hij dat hij van me houdt, zomaar, want dat doen we dagelijks O+ Klef? Jazeker O+ Maar wel gemeend, élke keer dat ik 't zeg!
Ja doei.
pi_158462782
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:17 schreef snakelady het volgende:

[..]

Niet om arrogant te klinken maar ik weet dat dat wel goed zit. :P
Ik ben lichamelijk onzeker en ik projecteer dat op hem, denk ik, en gezien ik het alleen interessant vind wat hij van mij denkt heb ik het ook alleen bij hem.
Tenminste, dat denk ik. ;)
Als alleen zijn mening interessant is, waarom blijf je dan zo aan de jouwe vast houden? Heeft zijn mening wel een verschil kunnen maken in je zelfbeeld?
  woensdag 23 december 2015 @ 10:30:08 #163
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158462931
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik herken dat wel, op zich. Ik snap ook niet wat hij fysiek in mij ziet, ondanks dat we geknipt voor elkaar zijn, zeg maar :) Maar dat zijn momenten dat ik daar over 'twijfel', want uiterlijk is sowieso maar een deel van (het succes van) onze relatie, en ik denk dat er vrij weinig potjes op dit dekseltje passen _O- we zijn dolgelukkig met elkaar en ik zie me geen leven zonder hem voor me, eigenlijk, en andersom ook eigenlijk niet als ik er over nadenk.

Maar soms denk ik wel eens: je bent zó leuk en lief en geweldig, wat de neuk doe je met me? :D En dat mag. En dan een paar tellen later trekt hij weer een gekke bek, kietelt hij me en pakt hij me stevig vast en zegt hij dat hij van me houdt, zomaar, want dat doen we dagelijks O+ Klef? Jazeker O+ Maar wel gemeend, élke keer dat ik 't zeg!
Ja inderdaad, ook inderdaad dat hij zo goed bij mij past. Dat hij dezelfde (nogal vreemde) humor heeft en we van dezelfde soort films/series houden, zelfs onze opvoedstijl is hetzelfde.
Gelukkig is dit ook niet iets wat ons dagelijkse leven beďnvloed maar wel iets wat soms in mijn hoofd rondspookt.

En dat laatste. O+

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:20 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als alleen zijn mening interessant is, waarom blijf je dan zo aan de jouwe vast houden? Heeft zijn mening wel een verschil kunnen maken in je zelfbeeld?
Ik zou inderdaad willen dat ik mijzelf zou kunnen zien zoals hij mij ziet. Dan zou er geen probleem zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158462972
Ik vraag 'm wel eens: "wat de neuk zie je in me?"

En dan is zijn antwoord altijd "jou"

O+
Ja doei.
pi_158463008
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:30 schreef snakelady het volgende:
[..]

Ik zou inderdaad willen dat ik mijzelf zou kunnen zien zoals hij mij ziet. Dan zou er geen probleem zijn.
Of je ziet wel wat hij ziet, maar durft daar (nog) niet in te geloven. Doe je wel dingen om het te verbeteren? Naakt voor de spiegel staan en desnoods in eerste instantie met hem mee te kijken naar de mooie dingen en die dan zelf leren zien? Misschien zou je zelfs eens bij een collegafotograaf langs kunnen gaan om via een ander medium jezelf te zien?
pi_158463057
Gaan jullie niet wat off topic? De insteek is niet onzekerheid in je relatie
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 23 december 2015 @ 10:37:32 #167
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158463072
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vraag 'm wel eens: "wat de neuk zie je in me?"

En dan is zijn antwoord altijd "jou"

O+
O+

Hij zegt tegen mij altijd, ''mijzelf maar dan in een veel mooiere verpakking''. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:34 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Of je ziet wel wat hij ziet, maar durft daar (nog) niet in te geloven. Doe je wel dingen om het te verbeteren? Naakt voor de spiegel staan en desnoods in eerste instantie met hem mee te kijken naar de mooie dingen en die dan zelf leren zien? Misschien zou je zelfs eens bij een collegafotograaf langs kunnen gaan om via een ander medium jezelf te zien?
Ik moet zeggen dat als ik voor de spiegel sta ik voornamelijk focus op het negatieve (en dan vooral mijn litteken) en dat moet ik inderdaad niet doen.
En dat laatste, ik weet niet of ik dat zo snel zou durven. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158463148
Je kunt ook best wat praten over zelfvertrouwensissues in je relatie, heeft nog steeds met mannen/vrouwen te maken. Niet alles hoeft altijd maar rigide. Als we dat zouden doen was dit topic dicht, het dating topic dicht, ongeveer elk topic dicht. Zolang iets niet de overhand krijgt maar wel raakvlakken heeft kan het best (even) besproken worden. Of had je graag nog weer dezelfde herhaling van zetten gezien? :D
Ja doei.
pi_158463293
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Je kunt ook best wat praten over zelfvertrouwensissues in je relatie, heeft nog steeds met mannen/vrouwen te maken. Niet alles hoeft altijd maar rigide. Als we dat zouden doen was dit topic dicht, het dating topic dicht, ongeveer elk topic dicht. Zolang iets niet de overhand krijgt maar wel raakvlakken heeft kan het best (even) besproken worden. Of had je graag nog weer dezelfde herhaling van zetten gezien? :D
nee maar ik vind dat wel heel onduidelijk. Sorry hoor
De ene keer gaan dingen dicht vanwege offtopic en de andere keer is het oké
Ik volg het niet meer
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 23 december 2015 @ 10:57:40 #170
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158463547
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee maar ik vind dat wel heel onduidelijk. Sorry hoor
De ene keer gaan dingen dicht vanwege offtopic en de andere keer is het oké
Ik volg het niet meer
Maar ik moet meer zelfvertrouwen hebben om mijn man iedere dag te versieren . ;) :P
Nee, ik snap wat je bedoeld, maar ik vond het ook weer niet echt een eigen topic waard en gezien het hier om zelfvertrouwen tegenover het andere geslacht gaat leek het me enigszins passend.

Maar ik heb fijne, behulpzame en meelevende reacties gekregen, dus dank daar voor.
En ik zal in ieder geval Scary_Mary's tip aannemen om eens anders in de spiegel te kijken, meer door zijn ogen.
pi_158463891
Weten jullie waar ik vrouwen tegenkom in mijn leeftijdscategorie? Dus jonge vrouwen, ik zie ze niet. Natuurlijk logisch als je in een niet studentenstad woont, maar wat zijn de alternatieven? Want ik word een beetje pissig }:| van al die ouderen om me heen, het oog wil ook wat. :9~
pi_158463908
quote:
8s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:15 schreef syndroom het volgende:
Weten jullie waar ik vrouwen tegenkom in mijn leeftijdscategorie? Dus jonge vrouwen, ik zie ze niet. Natuurlijk logisch als je in een niet studentenstad woont, maar wat zijn de alternatieven? Want ik word een beetje pissig }:| van al die ouderen om me heen, het oog wil ook wat. :9~
Die schijnen zich vooral in Azië voor te doen.
pi_158463922
quote:
Weten jullie waar ik vrouwen tegenkom in mijn leeftijdscategorie?
In een studentenstad.

quote:
Dus jonge vrouwen, ik zie ze niet. Natuurlijk logisch als je in een niet studentenstad woont, maar wat zijn de alternatieven? Want ik word een beetje pissig }:| van al die ouderen om me heen, het oog wil ook wat. :9~
Niet meer bij je mama wonen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 11:17:43 ]
  woensdag 23 december 2015 @ 11:19:35 #174
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_158463971
quote:
In de kroeg. Bij een evenement. Bij een concert. Op datingsites.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 23 december 2015 @ 11:21:38 #175
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158464012
quote:
In welk gehucht woon je dan?
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_158464114
quote:
Wat is dit nou weer? :')

Je kijkt gewoon niet goed, overal zijn jonge vrouwen.
En als je er echt meer wilt zien, zie de tips boven deze post.

Komop joh, je kan ook overal moeilijk over doen... :{
compact en kleverig.
pi_158464338
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:21 schreef Voszje het volgende:

[..]

In welk gehucht woon je dan?
Het is meer een dorp, erg afgelegen van de grote steden. De jongeren die hier woonden zijn ook allemaal weggetrokken naar de grotere steden en ik ben op dit moment één van de weinigen die is achtergebleven. Het grote voordeel is dat het wel erg veilig is op straat maar verder is het straatbeeld erg rustig met vooral ouderen (30+).
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

In de kroeg. Bij een evenement. Bij een concert. Op datingsites.
Van datingsites wil ik echt, maar dan ook echt, niets meer weten. :r :( Dat heeft me de laatste tijd zoveel stress en irritatie bezorgd. Uren informatie moeten napluizen, berichtjes schrijven, sites bijhouden is allemaal erg tijdrovend en dan steeds maar afwachten in de hoop dat je een berichtje terugkrijgt. Ik heb daar schoon genoeg van. Telkens weer die vicieuze cirkel in de hoop dat ze eens reageren overgaan naar teleurstelling, het voelt gewoon erg kut als je uren, dagen bezig geweest bent, geen reactie krijgt en je geen centimeter bent opgeschoten.

Dus datingsites zeg ik NEE, weg ermee. :W
pi_158464344
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:11 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En laten we niet voorbij gaan aan zelfacceptatie. Die kan een partner niet voor je fixen, hoogstens beďnvloeden. Dat een ander je wel accepteert, hoeft lang niet altijd te betekenen dat je dat zelf ineens ook doet of kan doen..
Klopt. Hoewel ik wel heb ervaren dat het je kan helpen met zelfacceptatie, en ook met zelfverbetering.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158464365
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:39 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het is meer een dorp, erg afgelegen van de grote steden. De jongeren die hier woonden zijn ook allemaal weggetrokken naar de grotere steden en ik ben op dit moment één van de weinigen die is achtergebleven. Het grote voordeel is dat het wel erg veilig is op straat maar verder is het straatbeeld erg rustig met vooral ouderen (30+).

[..]

Van datingsites wil ik echt, maar dan ook echt, niets meer weten. :r :( Dat heeft me de laatste tijd zoveel stress en irritatie bezorgd. Uren informatie moeten napluizen, berichtjes schrijven, sites bijhouden is allemaal erg tijdrovend en dan steeds maar afwachten in de hoop dat je een berichtje terugkrijgt. Ik heb daar schoon genoeg van. Telkens weer die vicieuze cirkel in de hoop dat ze eens reageren overgaan naar teleurstelling, het voelt gewoon erg kut als je uren, dagen bezig geweest bent, geen reactie krijgt en je geen centimeter bent opgeschoten.

Uren informatie uitpluizen? Wat voor informatie?
  woensdag 23 december 2015 @ 11:41:55 #180
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_158464373
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:39 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

En de kroegen, etc? Daar wil je niet heen?
Anders zul je maar moeten verhuizen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_158464396
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee maar je weet wel wat je van elkaar kan/mag verwachten na die tijd. Je kan prima zonder make-up en met pyjamabroek op de bank zitten bijvoorbeeld, want hij weet ook hoe je er helemaal op en top uitziet :) Ook kan ie je eventuele humeurige buien beter accepteren als hij weet dat dit tijdelijk is en je anders zo niet bent etc. Je hebt veel meer speling als je elkaar 'geaccepteerd' hebt lijkt me.
Inderdaad, maar het is ook weer niet de bedoeling om iedere avond in je pyjamabroek op de bank te zitten en te vergeten dat je voor elkaar de leukste en liefste en mooiste bent en wil zijn! Vooral ook dat laatste.
pi_158464449
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:13 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik hoop dat zodra je in een relatie zit, je niet steeds je best moet doen om maar geaccepteerd te worden. Of zo. Je bent wie je bent.
Accepteren is geen dynamisch iets dat je keer op keer doet, maar je kunt niet op je lauweren rusten als je 'binnen bent'.
pi_158464630
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En de kroegen, etc? Daar wil je niet heen?
Anders zul je maar moeten verhuizen.
Die dorpskroegen trekken natuurlijk ook alleen maar ouder publiek aan. :') Dat heeft weinig zin. Verhuizen is makkelijker gezegd dan gedaan, kijk maar eens hoe nijpend de woningnood is in deze steden. Niet te betalen of je moet 10 jaar wachten.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:54:37 #184
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158464654
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:53 schreef syndroom het volgende:

[..]

Die dorpskroegen trekken natuurlijk ook alleen maar ouder publiek aan. :') Dat heeft weinig zin. Verhuizen is makkelijker gezegd dan gedaan, kijk maar eens hoe nijpend de woningnood is in deze steden. Niet te betalen of je moet 10 jaar wachten.
Is samenwonen met een goede vriend of zoiets geen optie? Dan kunnen jullie de kosten splitten.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:57:13 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158464715
Kunnen Deezertje en syndroom niet gewoon samen wat beginnen?
Anders blijft het handkarren of hoertjes opsnorren voor jullie hoor :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158464752
Deezer heeft nog het geluk dat hij studeert en met ov reist, daardoor dagelijks een hoop mooie vrouwen tegenkomt, dat heb ik niet.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:01:37 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158464799
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:59 schreef syndroom het volgende:
Deezer heeft nog het geluk dat hij studeert en met ov reist, daardoor dagelijks een hoop mooie vrouwen tegenkomt, dat heb ik niet.
Zijn frustratie is dus veel groter dan die van jou. Al die afwijzingen op een dag, dat heb jij dus niet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_158464821
Dat was even een welkome afwisseling, ondanks dat het over onzekerheid ging toch wat lieve verhaaltjes .
  woensdag 23 december 2015 @ 12:04:02 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158464851
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:59 schreef syndroom het volgende:
Geluk :')
Met die mooie vrouwen gaan hij of jij met die houding en stugge denkbeelden van jullie nooit wat mee krijgen hoor.
Of hij moet tevreden zijn met rukken op het idee van iets doen met zo'n vrouw.

Al jullie posts zeggen tegen mij (en denk elke vrouw die op fok rond huppelt) 'wegwezennnnnn' 'creeps'!!!

Je hebt geen vriendin omdat je dat gewoon niet kunt en qua gedrag onaantrekkelijk bent.
Je hebt geen vrienden omdat je er de skills niet voor hebt en ook niet voor wilt ontwikkelen.

Neem verantwoordelijkheid voor je eigen leven man, in plaats van 'al die vrouwen', je dorp, de kroeg, datingsites of weet ik wie en wat de schuld te geven.
pi_158464908
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Geluk :')
Met die mooie vrouwen gaan hij of jij met die houding en stugge denkbeelden van jullie nooit wat mee krijgen hoor.
Of hij moet tevreden zijn met rukken op het idee van iets doen met zo'n vrouw.

Al jullie posts zeggen tegen mij (en denk elke vrouw die op fok rond huppelt) 'wegwezennnnnn' 'creeps'!!!

Je hebt geen vriendin omdat je dat gewoon niet kunt en qua gedrag onaantrekkelijk bent.
Je hebt geen vrienden omdat je er de skills niet voor hebt en ook niet voor wilt ontwikkelen.

Neem verantwoordelijkheid voor je eigen leven man, in plaats van 'al die vrouwen', je dorp, de kroeg, datingsites of weet ik wie en wat de schuld te geven.
_O_ _O_ _O_
pi_158464975
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:06 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_
En om heel eerlijk te zijn zie ik ook wel dat echt niet alle dames mooi zijn, integendeel. Maar een lieve lach en karakter doet meer ;) Uiterlijk is ook vergane glorie uiteindelijk.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:10:54 #192
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158464986
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En om heel eerlijk te zijn zie ik ook wel dat echt niet alle dames mooi zijn, integendeel. Maar een lieve lach en karakter doet meer ;) Uiterlijk is ook vergane glorie uiteindelijk.
Dat was inderdaad de essentie van mijn verhaal O+
pi_158465021
quote:
9s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat was inderdaad de essentie van mijn verhaal O+
Maar ik geef toe dat ik ook liever iemand aanspreek waar ik ook wam van wordt dan iemand die er lief uitziet maar waar je (in eerste instantie) niet zo jubelgevoel van krijgt :P Balans vinden inderdaad.
pi_158465038
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar ik geef toe dat ik ook liever iemand aanspreek waar ik ook wam van wordt dan iemand die er lief uitziet maar waar je (in eerste instantie) niet zo jubelgevoel van krijgt :P Balans vinden inderdaad.
Maar waarom wil je geen vrienden zijn met lelijke meisjes?

Jij bent zo onzeker als de pest en dat meisje is lelijk. Ik zie een match.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 12:13:17 ]
pi_158465079
In de grote steden zie je het direct in het straatbeeld, veel (nog studerende) jonge vrouwen. :9~ Je kansen op succes worden wel een stuk groter mits je op de juiste locatie woont. Kwestie van vraag en aanbod. :)

Deezer hoeft zich wat aanbod betreft helemaal geen zorgen te maken, als hij het bij 100 vrouwen probeert is er altijd wel 1 die toehapt. Dat is anders op plekken (platteland) waar vrouwen schaars zijn en mannen bijna moeten vechten om aan de vrouw te komen.
pi_158465083
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:12 schreef Etsu het volgende:

[..]

Maar waarom wil je geen vrienden zijn met lelijke meisjes?

Jij bent zo onzeker als de pest en dat meisje is lelijk. Ik zie een match.
Dan heb ik het over meisjes die wel leuk zijn maar niet knap maar ook niet lelijk. In de volksmond 'normaal' dus. Er niet uit springen. Lelijke meisjes en vrienden worden gaat niet samen, dan laat je zien dat je met hun omgaat en dat wil ik niet want dat s o ok slecht voor mijn sociale status/look :')
pi_158465094
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
Lelijke meisjes en vrienden worden gaat niet samen, dan laat je zien dat je met hun omgaat en dat wil ik niet want dat s o ok slecht voor mijn sociale status/look
:')
pi_158465124
Godverdomme wat een godvergeten kansloze klootzak ben je toch ook _O-

Ik note mezelf hier even voor.
Ja doei.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:17:15 #199
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158465132
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:

Lelijke meisjes en vrienden worden gaat niet samen, dan laat je zien dat je met hun omgaat en dat wil ik niet want dat s o ok slecht voor mijn sociale status/look :')
Zo kom je er wel...
pi_158465140
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme wat een godvergeten kansloze klootzak ben je toch ook _O-

Ik note mezelf hier even voor.
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')