abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 december 2015 @ 06:49:32 #151
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_158460702
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:08 schreef Etsu het volgende:

[..]

En waarom denk je dat hij deel 2 nodig heeft en wij al 4 delen met jou bezig zijn?
Omdat jullie blind zijn voor wat er gezegd wordt.
4 delen? Maak daar maar 40 van.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_158461702
Als je een partner hebt die jou al heeft geaccepteerd..waarom dan twijfelen? Het hele punt dat ie nog steeds bij jou is is toch positief? Waar ben je bang voor dat ie ineens achter komt?

[ Bericht 26% gewijzigd door motorbloempje op 23-12-2015 09:51:09 (Probeer het eens ZONDER focus op jezelf.) ]
pi_158462104
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:35 schreef snakelady het volgende:

[..]

Daar kan je wel gelijk in hebben ja, het gaat ook goed, alles gaat goed nu, dat ben ik eigenlijk niet zo gewend dus ik zoek redenen dat het wel mis moet gaan, in mijn gedachte kan het immers nooit goed blijven gaan.

Voor de nieuwsgierige mensen, in het kort, alles gaat goed, man geeft iedere dag aan mij super aantrekkelijk te vinden maar toch voel ik mij lichamelijk onzeker bij hem, alsof ik niet goed genoeg ben, terwijl hij juist het tegenovergestelde aangeeft.
Waarom is dit lichamelijk voor jou en niet mentaal als ik zo vrij mag zijn?
pi_158462297
-reactie op edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door motorbloempje op 23-12-2015 09:51:24 ]
pi_158462561
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:08 schreef Deezertje het volgende:
Als je een partner hebt die jou al heeft geaccepteerd..waarom dan twijfelen? Het hele punt dat ie nog steeds bij jou is is toch positief? Waar ben je bang voor dat ie ineens achter komt?
'Twijfelen is wel menselijk, het moet niet te ver doorslaan.

En een partner die je al heeft geaccepteerd betekent niet dat dat altijd zo blijft. Daar zul je beiden aan moeten blijven werken. Dat is als het goed is niet zo zwaar als het klinkt het grootste deel van de tijd, maar je kunt ook niet achteroverleunen en denken "zo, ik ben geaccepteerd zoals ik ben, ik ben klaar".
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158462638
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En een partner die je al heeft geaccepteerd betekent niet dat dat altijd zo blijft. Daar zul je beiden aan moeten blijven werken. Dat is als het goed is niet zo zwaar als het klinkt het grootste deel van de tijd, maar je kunt ook niet achteroverleunen en denken "zo, ik ben geaccepteerd zoals ik ben, ik ben klaar".
En laten we niet voorbij gaan aan zelfacceptatie. Die kan een partner niet voor je fixen, hoogstens beïnvloeden. Dat een ander je wel accepteert, hoeft lang niet altijd te betekenen dat je dat zelf ineens ook doet of kan doen..
pi_158462646
quote:

[..]

Nee maar je weet wel wat je van elkaar kan/mag verwachten na die tijd. Je kan prima zonder make-up en met pyjamabroek op de bank zitten bijvoorbeeld, want hij weet ook hoe je er helemaal op en top uitziet :) Ook kan ie je eventuele humeurige buien beter accepteren als hij weet dat dit tijdelijk is en je anders zo niet bent etc. Je hebt veel meer speling als je elkaar 'geaccepteerd' hebt lijkt me.
pi_158462673
quote:

[..]

Ik moet zeggen dat ik hoop dat zodra je in een relatie zit, je niet steeds je best moet doen om maar geaccepteerd te worden. Of zo. Je bent wie je bent.
  woensdag 23 december 2015 @ 10:17:19 #159
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158462737
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:38 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarom is dit lichamelijk voor jou en niet mentaal als ik zo vrij mag zijn?
Niet om arrogant te klinken maar ik weet dat dat wel goed zit. :P
Ik ben lichamelijk onzeker en ik projecteer dat op hem, denk ik, en gezien ik het alleen interessant vind wat hij van mij denkt heb ik het ook alleen bij hem.
Tenminste, dat denk ik. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158462741
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:13 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik hoop dat zodra je in een relatie zit, je niet steeds je best moet doen om maar geaccepteerd te worden. Of zo. Je bent wie je bent.
Als je jezelf geaccepteerd hebt, dan is de acceptatie van een ander wat minder belangrijk. Dan ben je meer wie je bent en dat betaalt zich doorgaans ook uit in een partnerkeuze die daar beter op aansluit zodat niet zo een hangijzer is..
pi_158462779
Ik herken dat wel, op zich. Ik snap ook niet wat hij fysiek in mij ziet, ondanks dat we geknipt voor elkaar zijn, zeg maar :) Maar dat zijn momenten dat ik daar over 'twijfel', want uiterlijk is sowieso maar een deel van (het succes van) onze relatie, en ik denk dat er vrij weinig potjes op dit dekseltje passen _O- we zijn dolgelukkig met elkaar en ik zie me geen leven zonder hem voor me, eigenlijk, en andersom ook eigenlijk niet als ik er over nadenk.

Maar soms denk ik wel eens: je bent zó leuk en lief en geweldig, wat de neuk doe je met me? :D En dat mag. En dan een paar tellen later trekt hij weer een gekke bek, kietelt hij me en pakt hij me stevig vast en zegt hij dat hij van me houdt, zomaar, want dat doen we dagelijks O+ Klef? Jazeker O+ Maar wel gemeend, élke keer dat ik 't zeg!
Ja doei.
pi_158462782
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:17 schreef snakelady het volgende:

[..]

Niet om arrogant te klinken maar ik weet dat dat wel goed zit. :P
Ik ben lichamelijk onzeker en ik projecteer dat op hem, denk ik, en gezien ik het alleen interessant vind wat hij van mij denkt heb ik het ook alleen bij hem.
Tenminste, dat denk ik. ;)
Als alleen zijn mening interessant is, waarom blijf je dan zo aan de jouwe vast houden? Heeft zijn mening wel een verschil kunnen maken in je zelfbeeld?
  woensdag 23 december 2015 @ 10:30:08 #163
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158462931
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik herken dat wel, op zich. Ik snap ook niet wat hij fysiek in mij ziet, ondanks dat we geknipt voor elkaar zijn, zeg maar :) Maar dat zijn momenten dat ik daar over 'twijfel', want uiterlijk is sowieso maar een deel van (het succes van) onze relatie, en ik denk dat er vrij weinig potjes op dit dekseltje passen _O- we zijn dolgelukkig met elkaar en ik zie me geen leven zonder hem voor me, eigenlijk, en andersom ook eigenlijk niet als ik er over nadenk.

Maar soms denk ik wel eens: je bent zó leuk en lief en geweldig, wat de neuk doe je met me? :D En dat mag. En dan een paar tellen later trekt hij weer een gekke bek, kietelt hij me en pakt hij me stevig vast en zegt hij dat hij van me houdt, zomaar, want dat doen we dagelijks O+ Klef? Jazeker O+ Maar wel gemeend, élke keer dat ik 't zeg!
Ja inderdaad, ook inderdaad dat hij zo goed bij mij past. Dat hij dezelfde (nogal vreemde) humor heeft en we van dezelfde soort films/series houden, zelfs onze opvoedstijl is hetzelfde.
Gelukkig is dit ook niet iets wat ons dagelijkse leven beïnvloed maar wel iets wat soms in mijn hoofd rondspookt.

En dat laatste. O+

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:20 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als alleen zijn mening interessant is, waarom blijf je dan zo aan de jouwe vast houden? Heeft zijn mening wel een verschil kunnen maken in je zelfbeeld?
Ik zou inderdaad willen dat ik mijzelf zou kunnen zien zoals hij mij ziet. Dan zou er geen probleem zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158462972
Ik vraag 'm wel eens: "wat de neuk zie je in me?"

En dan is zijn antwoord altijd "jou"

O+
Ja doei.
pi_158463008
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:30 schreef snakelady het volgende:
[..]

Ik zou inderdaad willen dat ik mijzelf zou kunnen zien zoals hij mij ziet. Dan zou er geen probleem zijn.
Of je ziet wel wat hij ziet, maar durft daar (nog) niet in te geloven. Doe je wel dingen om het te verbeteren? Naakt voor de spiegel staan en desnoods in eerste instantie met hem mee te kijken naar de mooie dingen en die dan zelf leren zien? Misschien zou je zelfs eens bij een collegafotograaf langs kunnen gaan om via een ander medium jezelf te zien?
pi_158463057
Gaan jullie niet wat off topic? De insteek is niet onzekerheid in je relatie
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 23 december 2015 @ 10:37:32 #167
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158463072
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vraag 'm wel eens: "wat de neuk zie je in me?"

En dan is zijn antwoord altijd "jou"

O+
O+

Hij zegt tegen mij altijd, ''mijzelf maar dan in een veel mooiere verpakking''. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:34 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Of je ziet wel wat hij ziet, maar durft daar (nog) niet in te geloven. Doe je wel dingen om het te verbeteren? Naakt voor de spiegel staan en desnoods in eerste instantie met hem mee te kijken naar de mooie dingen en die dan zelf leren zien? Misschien zou je zelfs eens bij een collegafotograaf langs kunnen gaan om via een ander medium jezelf te zien?
Ik moet zeggen dat als ik voor de spiegel sta ik voornamelijk focus op het negatieve (en dan vooral mijn litteken) en dat moet ik inderdaad niet doen.
En dat laatste, ik weet niet of ik dat zo snel zou durven. :P
pi_158463148
Je kunt ook best wat praten over zelfvertrouwensissues in je relatie, heeft nog steeds met mannen/vrouwen te maken. Niet alles hoeft altijd maar rigide. Als we dat zouden doen was dit topic dicht, het dating topic dicht, ongeveer elk topic dicht. Zolang iets niet de overhand krijgt maar wel raakvlakken heeft kan het best (even) besproken worden. Of had je graag nog weer dezelfde herhaling van zetten gezien? :D
Ja doei.
pi_158463293
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Je kunt ook best wat praten over zelfvertrouwensissues in je relatie, heeft nog steeds met mannen/vrouwen te maken. Niet alles hoeft altijd maar rigide. Als we dat zouden doen was dit topic dicht, het dating topic dicht, ongeveer elk topic dicht. Zolang iets niet de overhand krijgt maar wel raakvlakken heeft kan het best (even) besproken worden. Of had je graag nog weer dezelfde herhaling van zetten gezien? :D
nee maar ik vind dat wel heel onduidelijk. Sorry hoor
De ene keer gaan dingen dicht vanwege offtopic en de andere keer is het oké
Ik volg het niet meer
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 23 december 2015 @ 10:57:40 #170
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158463547
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee maar ik vind dat wel heel onduidelijk. Sorry hoor
De ene keer gaan dingen dicht vanwege offtopic en de andere keer is het oké
Ik volg het niet meer
Maar ik moet meer zelfvertrouwen hebben om mijn man iedere dag te versieren . ;) :P
Nee, ik snap wat je bedoeld, maar ik vond het ook weer niet echt een eigen topic waard en gezien het hier om zelfvertrouwen tegenover het andere geslacht gaat leek het me enigszins passend.

Maar ik heb fijne, behulpzame en meelevende reacties gekregen, dus dank daar voor.
En ik zal in ieder geval Scary_Mary's tip aannemen om eens anders in de spiegel te kijken, meer door zijn ogen.
pi_158463891
Weten jullie waar ik vrouwen tegenkom in mijn leeftijdscategorie? Dus jonge vrouwen, ik zie ze niet. Natuurlijk logisch als je in een niet studentenstad woont, maar wat zijn de alternatieven? Want ik word een beetje pissig }:| van al die ouderen om me heen, het oog wil ook wat. :9~
pi_158463908
quote:
8s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:15 schreef syndroom het volgende:
Weten jullie waar ik vrouwen tegenkom in mijn leeftijdscategorie? Dus jonge vrouwen, ik zie ze niet. Natuurlijk logisch als je in een niet studentenstad woont, maar wat zijn de alternatieven? Want ik word een beetje pissig }:| van al die ouderen om me heen, het oog wil ook wat. :9~
Die schijnen zich vooral in Azië voor te doen.
pi_158463922
quote:
Weten jullie waar ik vrouwen tegenkom in mijn leeftijdscategorie?
In een studentenstad.

quote:
Dus jonge vrouwen, ik zie ze niet. Natuurlijk logisch als je in een niet studentenstad woont, maar wat zijn de alternatieven? Want ik word een beetje pissig }:| van al die ouderen om me heen, het oog wil ook wat. :9~
Niet meer bij je mama wonen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 11:17:43 ]
  woensdag 23 december 2015 @ 11:19:35 #174
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_158463971
quote:
In de kroeg. Bij een evenement. Bij een concert. Op datingsites.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 23 december 2015 @ 11:21:38 #175
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158464012
quote:
In welk gehucht woon je dan?
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')