abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158446591
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
Bij mij in de sportschool hangt zo'n motiverende spreuk aan de muur, zag ik net. Ik vond 'm passend:

[..]

Zou harder moeten worden en dat is gewoon zo. Maar zo zit ik simpelweg niet in elkaar.
pi_158446661
quote:
Bij mij in de sportschool hangt zo'n motiverende spreuk aan de muur, zag ik net. Ik vond 'm passend:

[..]

Hier hangt iets in de trant van if you're believe in... you are halfway there ofzo :')
pi_158446792
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds eng om mensen te vragen om een kop koffie te drinken samen, ik ben nog steeds bang voor afwijzing, die heb ik ook wel gehad, maar ik doe het toch. Omdat ik weet dat ik anders nergens kom en er niets gebeurt. Mijn angst en aversie zijn wel minder dan de jouwe, maar de eerste keren heb ik ook 50x in m'n hoofd gerepeteerd wat ik zou zeggen en wanneer en het de eerste 35x niet gezegd, maar de 36e dwong ik mezelf...
En de eerste keer kwam n stel hier n kop koffie drinken en hen ik hen daarna nooit meer gezien of gehoord.
Leuk? nee, maar ik zette me er overheen en vroeg iemand anders.. Enzovoorts.
Maar hoe oud ben je nu? Ik zit nog precies op zo'n leeftijd dat de meeste al vrienden hebben en nieuwe aanwas pas welkom is als hun oude vriendengroep uit elkaar valt of ze een andere fase van hun leven ingaan (kinderen krijgen etc.).
pi_158446971
quote:

[..]

Bij mij hangt: growth (of was het progress?) you will achieve outside your comfortzone.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  dinsdag 22 december 2015 @ 20:31:07 #105
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158447293
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:16 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar hoe oud ben je nu? Ik zit nog precies op zo'n leeftijd dat de meeste al vrienden hebben en nieuwe aanwas pas welkom is als hun oude vriendengroep uit elkaar valt of ze een andere fase van hun leven ingaan (kinderen krijgen etc.).
Blablabla generalisaties en excuses.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158447406
quote:

[..]

ik was toen ik ermee begon 28.
Nu 35 en ik vind het dus nog steeds spannend.

Kinderen, al vrienden hebben, andere fases, zijn allemaal excuses omdat jij gewoon niet durft.
compact en kleverig.
  dinsdag 22 december 2015 @ 20:38:47 #107
416020 K44S
The bearded man
pi_158447512
Dat jullie nog reageren op hem.

Dat ik dit post....
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158447546
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:51 schreef fathank het volgende:
Neem als voorbeeld het rijbewijs. Je hebt nog geen rijles gehad maar je weet al precies dat het te moeilijk voor je is.

denk srs dat ie beter niet kan beginnen :')

hij heeft moeite met zijn motoriek, fitness met aparaten ipv losse gewichten omdat het anders niet gaat

beter hem niet de controle geven over een massa van 1000kg+ :{

stel je voor er doet een onverwachte situatie voor :D fuckkkk

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2015 20:41:06 ]
pi_158447721
quote:

[..]

denk en/of vind jij dat je last hebt van je autisme? oprechte vraag
pi_158447741
quote:

[..]

Bullshit, zijn genoeg mensen van jouw leeftijd die openstaan voor nieuwe contacten. Je moet ze alleen wel gaan zoeken. Altijd wel weer een smoesje en aanname klaarstaan zonder dat je de ervaring hebt.
pi_158447777
Ik wil niet afgewezen worden
Ik wil niet onzeker zijn
Ik pas daar niet tussen
Ik wil niet alleen blijven
Ik durf dat niet

Eindeloze lappen tekst komen voorbij over wat mensen niet willen, zijn, of kunnen.
Het is alsof je een taxi belt, en als de chauffeur vraagt waar je heen wilt, antwoorden "maakt niet uit, als het maar weg van hier is!". Formuleer wat je wel wilt; een doel wat concreet en meetbaar is.
pi_158447847
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

denk en/of vind jij dat je last hebt van je autisme? oprechte vraag
Ik zou het liever niet geweten hebben nee. Nu heb ik automatisch een stempel en bevestiging dat ik inderdaad anders ben ipv uniek.
pi_158447859
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:49 schreef Deezertje het volgende:
Nu heb ik automatisch een stempel en bevestiging dat ik inderdaad anders ben ipv uniek.
Dat maak je zelf ervan.
pi_158447868
quote:

[..]

Ik zou het liever niet geweten hebben nee. Nu heb ik automatisch een stempel en bevestiging dat ik inderdaad anders ben ipv uniek.
dat was mijn vraag niet ?
  dinsdag 22 december 2015 @ 20:51:52 #115
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158447931
quote:

[..]

Nee, die stempel trek je jezelf aan

Als jij je best doet en het beste maakt van wat jij kan, dan is er niks aan de hand.

Nu doe je zielig omdat je een stempel hebt, en beperk je jezelf.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158448101
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:08 schreef Deezertje het volgende:
ik onzeker oog maar dat niet ben als je mij leert kennen
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:12 schreef Deezertje het volgende:
ik vertrouw mezelf alleen niet op de weg :')
oké
pi_158448323
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:50 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

dat was mijn vraag niet ?
Nah, ik ben vrij normaal alleen heb ik soms aparte denkwijzen en minder sociale skilss
pi_158448432
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 21:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nah, ik ben vrij normaal alleen heb ik soms aparte denkwijzen en minder sociale skilss
je denkt dus dat je er niet zoveel last van hebt maar je bent zo autistisch als een deur man

doet het je geen belletje rinkelen dat zoveel mensen zeggen dat je een verknipt beeld hebt van de realiteit?

dat belletje rinkelt natuurlijk niet door je autisme ;(
pi_158448542
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

je denkt dus dat je er niet zoveel last van hebt maar je bent zo autistisch als een deur man

doet het je geen belletje rinkelen dat zoveel mensen zeggen dat je een verknipt beeld hebt van de realiteit?

dat belletje rinkelt natuurlijk niet door je autisme ;(
Ik weet dat ik anders denk maar soms denk ik wel logischer. Ik ben altijd eerlijk, soms te, maar dat waarderen mensen de mij kennen wel juist omdat ik er geen windjes om span of sociaal wenselijke antwoorden geef. En nee dat is afwijkend van de standaard maar er zijn mensen die dat hopelijk wel extra kunnen waarderen.
pi_158448589
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 21:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik weet dat ik anders denk maar soms denk ik wel logischer. Ik ben altijd eerlijk, soms te, maar dat waarderen mensen de mij kennen wel juist omdat ik er geen windjes om span of sociaal wenselijke antwoorden geef. En nee dat is afwijkend van de standaard maar er zijn mensen die dat hopelijk wel extra kunnen waarderen.
Het is niet logisch dat (en waarom) jij geen sociale contacten wilt opbouwen met mensen van hetzelfde geslacht.
pi_158448598
je kan beter ff in therapie gaan om er beter mee om te gaan, zodat je het een en ander kan maskeren ook

toen ik jouw eerste posts las op dit forum dacht ik al, die gast is autistisch, tijdje later kwam ik een post van jouw tegen dat je zei dat je ASS had :')

de sporadische meisjes waar jij contact mee heb die hebben wss bij het eerste contact met jou ook al door dat je niet helemaal 100% bent

quote:
er zijn mensen die dat hopelijk wel extra kunnen waarderen.
de feiten spreken van niet? je hebt 0 vrienden, heb je die uberhaupt gehad? en ook nooit een relatie gehad..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2015 21:12:43 ]
pi_158448637
Ik dacht eerlijk gezegd dat Deez een troll was, tot ik laatst aan iemand vroeg of hij autisme had. En dat was het dus.

Je posts zijn heel opmerkelijk en ik vind het opmerkelijk dat jij denkt beter te weten terwijl iedereen hetzelfde zegt waar het fout gaat.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2015 21:12:16 ]
  dinsdag 22 december 2015 @ 21:12:51 #123
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158448671
quote:

[..]

Het lijkt me nogal een beperking om je zo slecht in een ander te kunnen verplaatsen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_158448758
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik doelde meer op die sociaal onhandige types die belemmerd worden door hun knappe koppie (ik ook voor een deel) ik denk veeeeeeeeel te veel na.
Dat te veel nadenken heeft geen fuck met je intelligentie te maken.

Behoorlijk domme opmerking voor iemand die intelligent beweert te zijn.
pi_158448965
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2015 21:11 schreef Etsu het volgende:
Je posts zijn heel opmerkelijk en ik vind het opmerkelijk dat jij denkt beter te weten terwijl iedereen hetzelfde zegt waar het fout gaat.
Dat is 'logischer' :)
pi_158449100
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:41 schreef syndroom het volgende:

Ik zie genoeg lelijke mannen met hele knappe vrouwen rondlopen.
Vrouwen ZIJN ook knapper dan mannen dus dat is al snel :P
pi_158449105
quote:

[..]

ik ben ook eerlijk, sterker, bij mijn laatste jaargesprek op t werk, werd er gevraagd of ik uberhaupt kán liegen, ik denk ook anders dan anderen, leg verbanden die anderen niet begrijpen en praat over dingen waarvan mensen denken :? Wtf, waarom heb je t daarover? mensen vinden me vaak raar.
Toch heb ik vrienden en normale sociale contacten.
compact en kleverig.
pi_158451844
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik mij zelf ook geen echte man voel. Dus bij 95% van de mannen pas ik niet thuis. Ik kan niet zo dom of makkelijk of simpel denken als de meeste mannen. En bij de 'slimme' mannen voel ik mij ook niet thuis :') Heb niks met wetenschappen e.d.
Hahahahahahahaha
  dinsdag 22 december 2015 @ 23:27:19 #129
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158454858
Edit: Laat maar, ik dacht dat dit een algemeen topic was maar na wat gelezen te hebben zie ik dat het een Deez klaagtopic is. ;)

[ Bericht 78% gewijzigd door snakelady op 22-12-2015 23:38:07 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158455639
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:41 schreef syndroom het volgende:

[..]

Als je hetero bent hoef je heus geen modellenlichaam te hebben om een vriendin te kunnen krijgen. Als je er goed uitziet maar sociaal niet vaardig bent gaat het alsnog niet lukken.

Ik zie genoeg lelijke mannen met hele knappe vrouwen rondlopen.
Ik zie ook genoeg lelijke vrouwen met knappe mannen :D

Dus je kunt ook gelukkig zijn met een vrouw, die geen fotomodel is ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door Mathemaat op 22-12-2015 23:51:52 ]
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158455852
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Treurig maar waar. Ik wil niet (weer) afgewezen worden, dus is 't soms makkelijker om mensen niet aan te spreken als je weet dat die kans erin zit (bezet).
Zo moet je het niet bekijken. Je moet trots op jezelf zijn dat je je angsten geconfronteerd hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158456283
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:27 schreef snakelady het volgende:
Edit: Laat maar, ik dacht dat dit een algemeen topic was maar na wat gelezen te hebben zie ik dat het een Deez klaagtopic is. ;)
Ja zo'n beetje wel, maar wat je neer had gezet speelt dat al lang? Ik wist eigenlijk niet of het sarcasme was of niet.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_158456426
Dit topic komt goed in de buurt met mijn situatie: R&P / Zonder vriendin door het leven (deel 2) alleen heeft TS een vriendengroep (waar ie op relationeel gebied ook niks aan heeft blijkt) en ik niet.
pi_158456475
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:05 schreef Deezertje het volgende:
Dit topic komt goed in de buurt met mijn situatie: R&P / Zonder vriendin door het leven (deel 2) alleen heeft TS een vriendengroep (waar ie op relationeel gebied ook niks aan heeft blijkt) en ik niet.
En waarom denk je dat hij deel 2 nodig heeft en wij al 4 delen met jou bezig zijn?
Omdat jullie blind zijn voor wat er gezegd wordt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 00:08:48 ]
pi_158456524
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:08 schreef Etsu het volgende:

[..]

En jullie hebben allebei 1 gelijkenis: jullie zijn blind voor wat er gezegd wordt.
Hij heeft ook ASS volgens mij :P
Maar ik wordt er wel moe van (ook van mezelf) dat er steeds geen progressie komt. Uit de apps niet (geen matches of doodlopend) en in de real world wordt ik alleen maar geconfronteerd met happy stelletjes of jongens/meiden die met hun geliefde bezig zijn qua bellen, appen, of dat er iemand op 't station staat uit te zwaaien / kussend op te wachten.
pi_158456607
:') hou eens op. Je jaagt mensen weg. Ga vanaf nu herhaaldelijk hetzelfde jankgezeik maar weer weghalen. Als zelfs snakelady het voor gezien houdt.
Ja doei.
pi_158456608
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja, weet ik. Alsnog is hij verder dan jij.

quote:
Maar ik wordt er wel moe van (ook van mezelf) dat er steeds geen progressie komt (... (blabla)).
Doe dan wat met de tips die hier worden gegeven.
pi_158456612
quote:

[..]

Maar ik wordt er wel moe van (ook van mezelf) dat er steeds geen progressie komt. Uit de apps niet (geen matches of doodlopend) en in de real world wordt ik alleen maar geconfronteerd met happy stelletjes of jongens/meiden die met hun geliefde bezig zijn qua bellen, appen, of dat er iemand op 't station staat uit te zwaaien / kussend op te wachten.
Tsja eigenwijs is ook wijs he.

Er is je al zoveel redelijk advies gegeven en je laat het gewoon links liggen, Maar het is wel grappig om te zien dat mensen echt een projectje van je gemaakt te hebben.
  woensdag 23 december 2015 @ 00:14:13 #139
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158456678
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:01 schreef Moro het volgende:

[..]

Ja zo'n beetje wel, maar wat je neer had gezet speelt dat al lang? Ik wist eigenlijk niet of het sarcasme was of niet.
Al zo'n beetje sinds we bij elkaar zijn (3 jaar), en nee, geen sarcasme.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158457037
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:14 schreef snakelady het volgende:

[..]

Al zo'n beetje sinds we bij elkaar zijn (3 jaar), en nee, geen sarcasme.
Als je dat gevoel al zo lang hebt dan lijkt het mij toch vrij duidelijk dat het ongegrond is. Simpelste verklaring die ik kan geven zonder de situatie te kennen, is dat je het gevoel hebt dat alles gewoon te lekker gaat en dat daardoor je onzekerheden vergroot worden.
  woensdag 23 december 2015 @ 00:33:27 #141
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158457306
quote:
en in de real world wordt ik alleen maar geconfronteerd met happy stelletjes of jongens/meiden die met hun geliefde bezig zijn qua bellen, appen, of dat er iemand op 't station staat uit te zwaaien / kussend op te wachten.
Dit is alleen maar omdat je je er enorm op focust. Ik reis veel met het OV, maar ik let er werkelijk waar nooit op. Heb wel wat beters te doen dan op anderen te letten. :P
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_158457350
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:33 schreef Voszje het volgende:

[..]

Dit is alleen maar omdat je je er enorm op focust. Ik reis veel met het OV, maar ik let er werkelijk waar nooit op. Heb wel wat beters te doen dan op anderen te letten. :P
FOK! jij ook tijdens het reizen met het OV?
  woensdag 23 december 2015 @ 00:35:33 #143
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158457375
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:25 schreef Moro het volgende:

[..]

Als je dat gevoel al zo lang hebt dan lijkt het mij toch vrij duidelijk dat het ongegrond is. Simpelste verklaring die ik kan geven zonder de situatie te kennen, is dat je het gevoel hebt dat alles gewoon te lekker gaat en dat daardoor je onzekerheden vergroot worden.
Daar kan je wel gelijk in hebben ja, het gaat ook goed, alles gaat goed nu, dat ben ik eigenlijk niet zo gewend dus ik zoek redenen dat het wel mis moet gaan, in mijn gedachte kan het immers nooit goed blijven gaan.

Voor de nieuwsgierige mensen, in het kort, alles gaat goed, man geeft iedere dag aan mij super aantrekkelijk te vinden maar toch voel ik mij lichamelijk onzeker bij hem, alsof ik niet goed genoeg ben, terwijl hij juist het tegenovergestelde aangeeft.
  woensdag 23 december 2015 @ 00:36:48 #144
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158457429
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:34 schreef Etsu het volgende:

[..]

FOK! jij ook tijdens het reizen met het OV?
:Y, behalve 's ochtends... Dan leef ik nog niet echt.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_158458152
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:35 schreef snakelady het volgende:

[..]

Daar kan je wel gelijk in hebben ja, het gaat ook goed, alles gaat goed nu, dat ben ik eigenlijk niet zo gewend dus ik zoek redenen dat het wel mis moet gaan, in mijn gedachte kan het immers nooit goed blijven gaan.

Voor de nieuwsgierige mensen, in het kort, alles gaat goed, man geeft iedere dag aan mij super aantrekkelijk te vinden maar toch voel ik mij lichamelijk onzeker bij hem, alsof ik niet goed genoeg ben, terwijl hij juist het tegenovergestelde aangeeft.
Jammer dat je je tekst hebt weggehaald. Zou m.i. zelfs een topic op zichzelf waard zijn.

Mijn soortgelijke ervaring (ten minste ik meen deze onzekerheid te hebben bespeurd in een relatie) deed mij denken dat ik meer van die persoon hield dan ze van haarzelf hield.

Nu zijn jij en haar niet dezelfde persoon maar geeft jullie bewoording/duiding me wel te denken. Is het toch meer de 'angst' (of het ongemakkelijke) op het moment dat je het meest kwetsbaar bent/voelt?
  woensdag 23 december 2015 @ 01:52:25 #146
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158459263
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:05 schreef Koral het volgende:

[..]

Jammer dat je je tekst hebt weggehaald. Zou m.i. zelfs een topic op zichzelf waard zijn.

Mijn soortgelijke ervaring (ten minste ik meen deze onzekerheid te hebben bespeurd in een relatie) deed mij denken dat ik meer van die persoon hield dan ze van haarzelf hield.

Nu zijn jij en haar niet dezelfde persoon maar geeft jullie bewoording/duiding me wel te denken. Is het toch meer de 'angst' (of het ongemakkelijke) op het moment dat je het meest kwetsbaar bent/voelt?
Hij is alles wat ik wil in een man, aantrekkelijk, intelligent, grappig, lief, een goede vader , down to earth en hij houdt zelfs van dezelfde dingen als ik.
Vaak denk ik, dit is te mooi om waar te zijn en zelfs, ik verdien hem niet.
Natuurlijk heeft ook hij mindere kanten, net als iedereen, maar in vergelijking is dat minimaal.

Af en toe denk ik dat ik het zelf saboteer in mijn hoofd, uit angst om gekwetst te worden, uit angst dat alles wat ik nu heb wat mij zo gelukkig maakt dat ik dat weer ga verliezen.

Het is moeilijk uit te leggen, maar ik hoop dat je het een beetje begrijpt.
pi_158459650
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:35 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vreemd hoe dat werkt ja, tegen beter weten in toch twijfelen en onzeker zijn.
pi_158459893
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:52 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hij is alles wat ik wil in een man, aantrekkelijk, intelligent, grappig, lief, een goede vader , down to earth en hij houdt zelfs van dezelfde dingen als ik.
Natuurlijk heeft ook hij mindere kanten, net als iedereen, maar in vergelijking is dat minimaal.

Af en toe denk ik dat ik het zelf saboteer in mijn hoofd, uit angst om gekwetst te worden, uit angst dat alles wat ik nu heb wat mij zo gelukkig maakt dat ik dat weer ga verliezen.

Zelf zal ik die 'zelf sabotage' niet zo snel snappen. Dat doe je niet als je genoeg van jezelf houdt is mijn redenatie.

Maar dat angstige 'iets te verliezen' herken ik heel erg bij de ander. Wij hebben bewust heel lang geen verwachtigen naar elkaar uitgesproken, en probeerden dat voor zover je verwachtigen uit gewoontes kunt 'eisen' ook minimaal te houden.

Enerzijds opmerkelijk want als je bang voor iets bent wilt je vaak graag zekerheden en veiligheid. Anderzijds door het minimaal houden van zekerheden wel veel meer ruime voor passie als bindmiddel (rotwoord in deze context maar weet t even niet treffender en passender).
pi_158460055
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:52 schreef snakelady het volgende:

[..]

dat had ik ook, niet zozeer de angst om gekwetst te worden, maar wel die onzekerheid... Waarom ik, hoe kan het dat deze geweldige man míj wil? Nog steeds soms, maar het is stukken minder, ik ben me meer zijn ' gelijke' gaan voelen ofzo, niet meer minder, wat ik wel altijd had.

Ik heb overigens wel een soort algemeen gevoel van angst soms, dat dit niet blijvend kan zijn, dat t uiteindelijk alleen maar slechter kan worden, maar dat heeft niet zozeer met hem te maken, maar meer met mn leven in t algemeen.
compact en kleverig.
pi_158460210
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 02:53 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat had ik ook, niet zozeer de angst om gekwetst te worden, maar wel die onzekerheid... Waarom ik, hoe kan het dat deze geweldige man míj wil? Nog steeds soms, maar het is stukken minder, ik ben me meer zijn ' gelijke' gaan voelen ofzo, niet meer minder, wat ik wel altijd had.

Ik heb overigens wel een soort algemeen gevoel van angst soms, dat dit niet blijvend kan zijn, dat t uiteindelijk alleen maar slechter kan worden, maar dat heeft niet zozeer met hem te maken, maar meer met mn leven in t algemeen.
Accepteer dat er zoveel is dat je niet zult begrijpen (bv waarom hij jou zo leuk vindt) en ga ervan uit dat hij de waarheid vertelt. Misschien een tikkeltje naïef, maar die onbevooroordeeldheid zal je als je er volledig achter kunt staan altijd meer opleveren dan het je kost.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')