Zou harder moeten worden en dat is gewoon zo. Maar zo zit ik simpelweg niet in elkaar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
Bij mij in de sportschool hangt zo'n motiverende spreuk aan de muur, zag ik net. Ik vond 'm passend:
[..]
Hier hangt iets in de trant van if you're believe in... you are halfway there ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
Bij mij in de sportschool hangt zo'n motiverende spreuk aan de muur, zag ik net. Ik vond 'm passend:
[..]
Maar hoe oud ben je nu? Ik zit nog precies op zo'n leeftijd dat de meeste al vrienden hebben en nieuwe aanwas pas welkom is als hun oude vriendengroep uit elkaar valt of ze een andere fase van hun leven ingaan (kinderen krijgen etc.).quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds eng om mensen te vragen om een kop koffie te drinken samen, ik ben nog steeds bang voor afwijzing, die heb ik ook wel gehad, maar ik doe het toch. Omdat ik weet dat ik anders nergens kom en er niets gebeurt. Mijn angst en aversie zijn wel minder dan de jouwe, maar de eerste keren heb ik ook 50x in m'n hoofd gerepeteerd wat ik zou zeggen en wanneer en het de eerste 35x niet gezegd, maar de 36e dwong ik mezelf...
En de eerste keer kwam n stel hier n kop koffie drinken en hen ik hen daarna nooit meer gezien of gehoord.
Leuk? nee, maar ik zette me er overheen en vroeg iemand anders.. Enzovoorts.
Bij mij hangt: growth (of was het progress?) you will achieve outside your comfortzone.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Blablabla generalisaties en excuses.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar hoe oud ben je nu? Ik zit nog precies op zo'n leeftijd dat de meeste al vrienden hebben en nieuwe aanwas pas welkom is als hun oude vriendengroep uit elkaar valt of ze een andere fase van hun leven ingaan (kinderen krijgen etc.).
ik was toen ik ermee begon 28.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar hoe oud ben je nu? Ik zit nog precies op zo'n leeftijd dat de meeste al vrienden hebben en nieuwe aanwas pas welkom is als hun oude vriendengroep uit elkaar valt of ze een andere fase van hun leven ingaan (kinderen krijgen etc.).
denk srs dat ie beter niet kan beginnenquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:51 schreef fathank het volgende:
Neem als voorbeeld het rijbewijs. Je hebt nog geen rijles gehad maar je weet al precies dat het te moeilijk voor je is.
denk en/of vind jij dat je last hebt van je autisme? oprechte vraagquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bullshit, zijn genoeg mensen van jouw leeftijd die openstaan voor nieuwe contacten. Je moet ze alleen wel gaan zoeken. Altijd wel weer een smoesje en aanname klaarstaan zonder dat je de ervaring hebt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zou het liever niet geweten hebben nee. Nu heb ik automatisch een stempel en bevestiging dat ik inderdaad anders ben ipv uniek.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
denk en/of vind jij dat je last hebt van je autisme? oprechte vraag
Dat maak je zelf ervan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:49 schreef Deezertje het volgende:
Nu heb ik automatisch een stempel en bevestiging dat ik inderdaad anders ben ipv uniek.
dat was mijn vraag niet ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zou het liever niet geweten hebben nee. Nu heb ik automatisch een stempel en bevestiging dat ik inderdaad anders ben ipv uniek.
Nee, die stempel trek je jezelf aanquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zou het liever niet geweten hebben nee. Nu heb ik automatisch een stempel en bevestiging dat ik inderdaad anders ben ipv uniek.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:08 schreef Deezertje het volgende:
ik onzeker oog maar dat niet ben als je mij leert kennen
okéquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:12 schreef Deezertje het volgende:
ik vertrouw mezelf alleen niet op de weg![]()
je denkt dus dat je er niet zoveel last van hebt maar je bent zo autistisch als een deur manquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nah, ik ben vrij normaal alleen heb ik soms aparte denkwijzen en minder sociale skilss
Ik weet dat ik anders denk maar soms denk ik wel logischer. Ik ben altijd eerlijk, soms te, maar dat waarderen mensen de mij kennen wel juist omdat ik er geen windjes om span of sociaal wenselijke antwoorden geef. En nee dat is afwijkend van de standaard maar er zijn mensen die dat hopelijk wel extra kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je denkt dus dat je er niet zoveel last van hebt maar je bent zo autistisch als een deur man
doet het je geen belletje rinkelen dat zoveel mensen zeggen dat je een verknipt beeld hebt van de realiteit?
dat belletje rinkelt natuurlijk niet door je autisme
Het is niet logisch dat (en waarom) jij geen sociale contacten wilt opbouwen met mensen van hetzelfde geslacht.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weet dat ik anders denk maar soms denk ik wel logischer. Ik ben altijd eerlijk, soms te, maar dat waarderen mensen de mij kennen wel juist omdat ik er geen windjes om span of sociaal wenselijke antwoorden geef. En nee dat is afwijkend van de standaard maar er zijn mensen die dat hopelijk wel extra kunnen waarderen.
de feiten spreken van niet? je hebt 0 vrienden, heb je die uberhaupt gehad? en ook nooit een relatie gehad..quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:09 schreef Deezertje het volgende:
er zijn mensen die dat hopelijk wel extra kunnen waarderen.
Het lijkt me nogal een beperking om je zo slecht in een ander te kunnen verplaatsen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weet dat ik anders denk maar soms denk ik wel logischer. Ik ben altijd eerlijk, soms te, maar dat waarderen mensen de mij kennen wel juist omdat ik er geen windjes om span of sociaal wenselijke antwoorden geef. En nee dat is afwijkend van de standaard maar er zijn mensen die dat hopelijk wel extra kunnen waarderen.
Dat te veel nadenken heeft geen fuck met je intelligentie te maken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die sociaal onhandige types die belemmerd worden door hun knappe koppie (ik ook voor een deel) ik denk veeeeeeeeel te veel na.
Dat is 'logischer'quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:11 schreef Etsu het volgende:
Je posts zijn heel opmerkelijk en ik vind het opmerkelijk dat jij denkt beter te weten terwijl iedereen hetzelfde zegt waar het fout gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |