abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158441241
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Uhuh. Vandaag wéér een jaar ouder. Komt noooooit meer goed :+
Van harte gefeliciteerd met weer een jaartje wijzer :*
Leuke taart versierd hopelijk! (ontopic toch:P )
  dinsdag 22 december 2015 @ 16:57:28 #52
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158441713
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Uhuh. Vandaag wéér een jaar ouder. Komt noooooit meer goed :+
Toch nog iets positiefs in dit topic. Van harte!
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158443065
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik weer doe dan? :) Dat maak jij ervan. Ik zeg: try me!
Je luistert ook gewoon niet. Tenenkrommend. :'(
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 22 december 2015 @ 18:27:07 #54
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158443646
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Geen antwoord is ook een antwoord ;)
Maar ik heb mijn hobby's hier al vaak zat genoemd, of je kan het beter interesses noemen. Ik heb geen specifieke hobby als postzegels verzamelen of flippo's sparen, meer algemene.
Dat zegt dus dat jij bepaalde dingen negeert en dat niet onder ogen wilt zien.
pi_158443717
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Geen antwoord is ook een antwoord ;)
Dat wekt juist irritatie op. Alsof je genegeerd wordt. }:| Ik denk dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt. ;)
pi_158443769
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:12 schreef syndroom het volgende:

[..]

Is het soms vreemd dat ik zo reageer?
Ja, want iemand die jou geen kut interessant vindt, gaat je gezeik ook geen kut interessanter vinden. Daar verandert openbaar gezeik, hoe vaak herhalend ook, geen kut aan.

quote:
Actie reactie lijkt mij.
En hoe valt geen sjoege op je hangende plaat hieronder?

quote:
Dat jij hem wilt helpen moet je lekker zelf weten maar ik ventileer alleen maar wat ik ervaar in het contact dat ik met hem heb gehad.
Offtopic, überhaupt irrelevant en op repeat als een kapotte platenspeler. Ga gewoon naar een psych ter verwerking, als je die aandrang tot ineffectief mauwen blijft houden. Want willens en wetens doorgaan met shit die geen effect heeft gaat niet verbeteren door met een vingertje naar anderen te blijven wijzen..
pi_158443820
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:30 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat wekt juist irritatie op. Alsof je genegeerd wordt. }:| Ik denk dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt. ;)
:')
pi_158443877
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:30 schreef syndroom het volgende:

[..]

Afhankelijk van de situatie.
In vorig topic heeft Deez mijn 5 vragen genegeerd, en ik kan me niet zo druk om maken. Kan alleen maar lachen dat die beste jongen zichzelf verkloot, want dat doet hij zelf.

Ga eens buitenspelen, misschien vind je vriendjes die jou wel willen.
  dinsdag 22 december 2015 @ 18:43:08 #59
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158444053
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:37 schreef Etsu het volgende:

[..]

Afhankelijk van de situatie.
In vorig topic heeft Deez mijn 5 vragen genegeerd, en ik kan me niet zo druk om maken. Kan alleen maar lachen dat die beste jongen zichzelf verkloot, want dat doet hij zelf.

Ga eens buitenspelen, misschien vind je vriendjes die jou wel willen.
Doordat hij mijn (en andermans) vragen genegeerd heeft, heb ik nu wel last van een rode handafdruk op mijn gezicht. Dus ik maak me er weldegelijk druk om.
pi_158444569
Begrijpen jullie nu eens dat zo'n jongeman niet te helpen is, en al helemaal niet op een forum. De pogingen zijn echt lief bedoeld maar dit werkt gewoon niet. Daar is andere hulp bij nodig gezien zijn problematiek.
pi_158444739
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:00 schreef Vova het volgende:
Begrijpen jullie nu eens dat zo'n jongeman niet te helpen is, en al helemaal niet op een forum. De pogingen zijn echt lief bedoeld maar dit werkt gewoon niet. Daar is andere hulp bij nodig gezien zijn problematiek.
Maar als niemand er op ingaat krijgt iemand ook het idee dat deze gedachtegangen normaal zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158445079
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar als niemand er op ingaat krijgt iemand ook het idee dat deze gedachtegangen normaal zijn.
Plank voor de hoofd dat ga jij met een paar berichten totaal niet veranderen. Sterker nog je kan het zelfs verergeren onbedoeld, mag dan altijd lullig overkomen omdat ij het simpelweg niet meer zo serieus neem hier (dit forum in zijn geheel) Maar geloof mij nu eens na jaren met dit soort mensen te maken heb mogen hebben, neen dit verander jij niet zo, en ik evenmin net zo hard.
pi_158445603
Mijn gebrek aan zelfvertrouwen komt ook omdat ik jonger oog dan mijn leeftijd. Hartstikke vleiend, maar ik straal niet echt autoriteit uit daardoor. Kapsel en kleren anders werkt niet. Gewoon ontzettend lullig als mensen je haast nooit geloven dat je echt ouder bent :') En dat probleem is over een paar jaar opgelost waarschijnlijk, maar zolang wil en kan ik niet alleen blijven.. dan wordt ik echt helemaal depri. Andere afleiding zal misschien helpen :)
pi_158445631
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:35 schreef Deezertje het volgende:
Mijn gebrek aan zelfvertrouwen komt ook omdat ik jonger oog dan mijn leeftijd. Hartstikke vleiend, maar ik straal niet echt autoriteit uit daardoor. Kapsel en kleren anders werkt niet. Gewoon ontzettend lullig als mensen je haast nooit geloven dat je echt ouder bent :') En dat probleem is over een paar jaar opgelost waarschijnlijk, maar zolang wil en kan ik niet alleen blijven.. dan wordt ik echt helemaal depri. Andere afleiding zal misschien helpen :)
Ga op fitness, spiermassa kweken.
pi_158445643
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:36 schreef Etsu het volgende:

[..]

Jij ook
pi_158445653
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Jij ook
Stil jij.
Ik heb serieus spierpijn van gisteren. :@

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2015 19:37:09 ]
pi_158445667
quote:

[..]

Check!
En ohja, vrienden met hetzelfde geslacht... sta ik niet om te springen nee. Ik heb juist behoefte aan de andere kant. Mocht het goed klikken met toekomstige collega's etc. sla ik het niet af, maar ik ga niet actief mannen aanspreken.
pi_158445672
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Check!
En ohja, vrienden met hetzelfde geslacht... sta ik niet om te springen nee. Ik heb juist behoefte aan de andere kant. Mocht het goed klikken met toekomstige collega's etc. sla ik het niet af, maar ik ga niet actief mannen aanspreken.
Maar waarom niet?
pi_158445690
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Check!
Maar hoe zit het nou met de vraag van Rhubarb?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158445693
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:36 schreef Etsu het volgende:

[..]

Stil jij.
Ik heb serieus spierpijn van gisteren. :@
Van die 3 reps? :')
pi_158445698
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:38 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Van die 3 reps? :')
Drie keer drie, dus negen. :{w
pi_158445706
quote:

[..]

Wat een flikker opmerking weer.
pi_158445712
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:38 schreef Vova het volgende:

[..]

Wat een flikker opmerking weer.
Hoezo? :')
pi_158445715
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:37 schreef Etsu het volgende:

[..]

Maar waarom niet?
Omdat ik mij zelf ook geen echte man voel. Dus bij 95% van de mannen pas ik niet thuis. Ik kan niet zo dom of makkelijk of simpel denken als de meeste mannen. En bij de 'slimme' mannen voel ik mij ook niet thuis :') Heb niks met wetenschappen e.d.
pi_158445725
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:35 schreef Deezertje het volgende:
Dat maakt toch niet uit? Genoeg jongens van 15 (die misschien ook niet knap zijn) die ook een relatie kunnen krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')