quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:30 schreef yats het volgende:
[..]
En wat als je dat actieve sociale leven wel hebt maar het toch nooit tot iets structureels leid?
Dat dingen 'vanzelf' komen komt gewoon voor. Sommigen kost het misschien iets meer moeite, maar volgens mij kom je als je dingen doet waar je je fijn bij voelt, en je in sociale kringen begeeft waar je op gemak bent, meestal vroeg of laat toch iemand tegen waarmee het op meer dan vriendschappelijk niveau mee klikt. Dat kan op je 15e, 20e, of 30ste pas gebeuren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Daarom moeten de mensen in deze thread eens ophouden met dat 'het vanzelf komt'. Dat is slechts wishful thinking getuigt van weinig realiteitsbesef.
Dat klinkt als uitsloven.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar zo werkt het wel. Zie het als een lege / saaie etalage vs een gevulde / interessante etalage. Wat trekt meer aandacht en is uitnodigend om naar binnen te gaan?
Nee maar vakanties en feestdagen wordt je er wel harder mee geconfronteerd. Een relatie is ook opbouwen en onderhouden dus als ik straks dates heb die goed lopen zegt dat ook niks, je leeft in het moment. Maar alle momenten die ik nu mis doe je niks meer aan..quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Steeds in hetzelfde kringetje ronddraaien helpt niks. Elke dag weer je beklag doen helpt ook niks.
Daar heb ik een beste vriend voor. Raad ik je ook aan!quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat dus. Ik verwacht echt geen huwelijk meteen. Maar het kan wel die positieve vibe zijn die je ff nodig hebt dat iemand iets in jou ziet en je voor diegene wat stappen harder of sneller maakt dan anders. Als ik nu door de stad loop bungel ik over de kleffe stelletjes heen. Is lekker kerstshoppen met je geliefde een walhalla? Vast niet, maar je doet iets met iemand die om je geeft en dan maakt het niet uit. En nee niet iedereen is bezet maar je gaat zelf niet ff zo snel de stad in en uren in kleding shops en zaken om je woning gezellig in te richten tussen al die verliefde mensen.
Hoe kom je nou in vredesnaam aan deze conclusie?quote:
Je verziekt je 'nu' door zelfbeklag.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee maar vakanties en feestdagen wordt je er wel harder mee geconfronteerd. Een relatie is ook opbouwen en onderhouden dus als ik straks dates heb die goed lopen zegt dat ook niks, je leeft in het moment. Maar alle momenten die ik nu mis doe je niks meer aan..
Zou kunnen natuurlijk. Als dat zo is of lijkt, dan kunnen ze dat het beste accepteren (in ieder geval tijdelijk) en zich richten op andere manieren om hun leven invulling te geven zonder de hele tijd gefrustreerd over een gebrek aan romantiek te raken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:46 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Wat een gekonkel allemaal zeg. Kan het gewoon niet zo zijn dat deze heren zoals zij zijn, voor 95% buiten de interesses vallen van 95% van het vrouwvolk? Hoeft niet perse te maken te hebben met het gebrek aan zelfvertrouwen.
Dat. Anderen verpesten niets. De enige die dat doet ben jezelf. Godsamme zeg. Ga met kerst naar een daklozenopvang en ga daar mensen gezellig helpen, eten koken en pakketten uitdelen, help in een bejaardentehuis, ga cadeautjes kopen voor kinderen in een asielzoekerscentrum.. er zijn zoveel dingen die je kunt doen om iemand anders zijn/haar leven leuker te maken, en je eigen leven daarbij. Stop met janken en doe dingen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je verziekt je 'nu' door zelfbeklag.
Het eerste uiteraard.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe kom je nou in vredesnaam aan deze conclusie?
Wat heeft jouw voorkeur om mee om te gaan? Iemand die leuke hobbies heeft, interessante ervaringen, bepaalde visies op het leven etcetc. Of iemand die niets doet met zijn leven en eigenlijk een blanco vel is?
Ja, en dat is precies waar je mee bezig bent tijdens een date / aanloop naar een date. Je laat zien wat je te bieden hebt als persoon waardoor je aantrekkelijk wordt voor de ander om verder mee te gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:58 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Het eerste uiteraard.
Maar ik reageerde op je 'etalage'-analogie. Een etalage is bedoelt om zaken te etaleren oftewel KIJK EENS WAT IK ALLEMAAL HEB KOM BINNEN
nee nee, anderen (meisjes) moeten hun telefoon neerleggen en zijn leven leuker makenquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat. Anderen verpesten niets. De enige die dat doet ben jezelf. Godsamme zeg. Ga met kerst naar een daklozenopvang en ga daar mensen gezellig helpen, eten koken en pakketten uitdelen, help in een bejaardentehuis, ga cadeautjes kopen voor kinderen in een asielzoekerscentrum.. er zijn zoveel dingen die je kunt doen om iemand anders zijn/haar leven leuker te maken, en je eigen leven daarbij. Stop met janken en doe dingen.
ja ik zie het gewoon niet als een showcase. In de eerste instantie gaat het toch om hoe iemand is, of er een 'klik' is, of je je bij iemand op je gemakt voelt en andersom. Niet per se wat iemand doet of heeft.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, en dat is precies waar je mee bezig bent tijdens een date / aanloop naar een date. Je laat zien wat je te bieden hebt als persoon waardoor je aantrekkelijk wordt voor de ander om verder mee te gaan.
Dat heeft niets te maken met uitsloven, maar alles met normale interactie.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:06 schreef Deezertje het volgende:
Maar als je niet echt zelfvertrouwen hebt en je hele leven het gevoel hebt (of echt meemaakt) dat je er niet echt bijhoort en aan de andere kant mensen juist roepen dat je een prima gast bent en 'het' ooit weleens komt, wie moet je dan geloven als je het zelf het beste weet?
quote:
Iets bieden is ook niet beperkt tot wat je doet of hebt. Zoals hier eerder al gezegd is gaat het ook / vooral over persoonlijke eigenschappen. Die biedt je namelijk ook aan wanneer je interactie aangaat met iemand.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:07 schreef Casiotone het volgende:
[..]
ja ik zie het gewoon niet als een showcase. In de eerste instantie gaat het toch om hoe iemand is, of er een 'klik' is, of je je bij iemand op je gemakt voelt en andersom. Niet per se wat iemand doet of heeft.
Je moet helemaal niks, zolang je maar verantwoording neemt voor de gevolgen van de keuzes die je zelf maakt. Tenminste, dat zou het moeten zijn, alleen is dat waar het misgaat..quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:06 schreef Deezertje het volgende:
Maar als je niet echt zelfvertrouwen hebt en je hele leven het gevoel hebt (of echt meemaakt) dat je er niet echt bijhoort en aan de andere kant mensen juist roepen dat je een prima gast bent en 'het' ooit weleens komt, wie moet je dan geloven als je het zelf het beste weet?
Als je het zelf het beste weet dat je er niet echt bijhoort, moet je dat dan niet accepteren en proberen je geluk te vinden in je eigen weg? Zonder het idee na te jagen dat je moet voldoen aan zaken die anderen of de maatschappij of wie dan ook belangrijk lijken te vinden?quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:06 schreef Deezertje het volgende:
en ditquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks, zolang je maar verantwoording neemt voor de gevolgen van de keuzes die je zelf maakt. Tenminste, dat zou het moeten zijn, alleen is dat waar het misgaat..
Maar als je dat dus wel wilt, een relatie. Ik (en ik hoop niemand) kiest er voor om altijd alleen te blijven.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:11 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Als je het zelf het beste weet dat je er niet echt bijhoort, moet je dat dan niet accepteren en proberen je geluk te vinden in je eigen weg? Zonder het idee na te jagen dat je moet voldoen aan zaken die anderen of de maatschappij of wie dan ook belangrijk lijken te vinden?
Het is behoorlijk onproductief om je levensvreugde af te laten hangen van iets wat op dit moment totaal niet op lijkt te schieten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar als je dat dus wel wilt, een relatie. Ik (en ik hoop niemand) kiest er voor om altijd alleen te blijven.
Zat mensen die er voor kiezen, omdat ze het liever zo hebben. Daarnaast is er ook een omweg, door feedback gewoon te blijven negeren en je puur te blijven focussen op wat je zelf wil, kun je prima zelf ervoor kiezen om single en alleen te blijven ook beweer je keihard anders. Verschillende insteek, zelfde resultaat..quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:18 schreef Deezertje het volgende:
Ik (en ik hoop niemand) kiest er voor om altijd alleen te blijven.
Ik heb nooit geloofd dat iedereen ook daadwerkelijk alleen voor zichzelf op de wereld was en dus zijn eigen leven leeft. Had meer het idee dat iedereen 'toevallig' in mijn leven aanwezig wasquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:22 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Het is behoorlijk onproductief om je levensvreugde af te laten hangen van iets wat op dit moment totaal niet op lijkt te schieten.
Hoe moeilijk is het om te kappen met zeiken en actie te ondernemen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb nooit geloofd dat iedereen ook daadwerkelijk alleen voor zichzelf op de wereld was en dus zijn eigen leven leeft. Had meer het idee dat iedereen 'toevallig' in mijn leven aanwezig wasNiet dus, meeste mensen leven alleen voor hun eigen ding en als je geluk hebt laten ze jou daar bij in als je dat ook wat lijkt.
best moeilijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:41 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om te kappen met zeiken en actie te ondernemen?
Als hij ophoudt met (hier) zeiken, krijgt hij ook deze aandacht niet meer. En deze aandacht is niet perfect, maar het is iig iets.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:41 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om te kappen met zeiken en actie te ondernemen?
Dan blijf je doorworstelen tot je wel een keer geluk hebt of dat je het zat bent en het anders aanpakt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar als je dat dus wel wilt, een relatie. Ik (en ik hoop niemand) kiest er voor om altijd alleen te blijven.
Precies, en uitgerekend deze vent neemt nog weleens het woord klootzak in de mond als hij het heeft over mensen die wel succes hebben. Echt, hoe krijg je het verzonnen.quote:Op maandag 21 december 2015 23:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee het gaat om het feit dat je mensen niet moet benaderen als een voorwerp of middel tot een doel maar als een persoon. Ik zie echt het verband niet
Dat zijn mannen die hun vrouw/vriendin jij als object of minderwaardig zien. Wat bezielt zulke meiden om daar bij te blijven? Dan mag je wel een knappe of stoere gozer hebben, maar je moet elkaar toch wel een beetje respecteren lijkt me.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:26 schreef Westerling het volgende:
[..]
Precies, en uitgerekend deze vent neemt nog weleens het woord klootzak in de mond als hij het heeft over mensen die wel succes hebben. Echt, hoe krijg je het verzonnen.
Kan je nagaan hoe laag jij in de pikorde staat als ze zelfs die mannen boven jou verkiezen. Dus hup, doe er eens wat aan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat zijn mannen die hun vrouw/vriendin jij als object of minderwaardig zien. Wat bezielt zulke meiden om daar bij te blijven? Dan mag je wel een knappe of stoere gozer hebben, maar je moet elkaar toch wel een beetje respecteren lijkt me.
Jij kijkt toch precies hetzelfde naar vrouwen? Als ze niet datebaar of neukbaar zijn voor JOU, zijn ze volstrekt oninteressant.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat zijn mannen die hun vrouw/vriendin jij als object of minderwaardig zien. Wat bezielt zulke meiden om daar bij te blijven? Dan mag je wel een knappe of stoere gozer hebben, maar je moet elkaar toch wel een beetje respecteren lijkt me.
Dat vind jij klootzakken (ik ook overigens). Verder doen ze kennelijk ergens ook iets goed. Maar daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb wel het respect om een vrouw normaal te behandelenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij kijkt toch precies hetzelfde naar vrouwen? Als ze niet datebaar of neukbaar zijn voor JOU, zijn ze volstrekt oninteressant.
In welke zin is dat anders?
Je denkt alleen aan jezelf man.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb wel het respect om een vrouw normaal te behandelenMijn doel is nog steeds iemand vinden om 't leuk/gezellig mee te hebben
Jij behandelt een vrouw normaal en met respect als ze potentie heeft in jouw ogen. Als ze dat niet heeft, verdwijnen respect en normaal behandelen als sneeuw voor de zon. Zie je date met de fokster, waar je je als een knurft gedroeg omdat ze toch je type niet was.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb wel het respect om een vrouw normaal te behandelenMijn doel is nog steeds iemand vinden om 't leuk/gezellig mee te hebben
Als dat zo was zou ik de eerste de beste uitkiezen wat interesse toont maar dat doe ik dus niet. Net zoals bij vrienden moet je wel iets gemeen hebben. Ik kan geen vrienden zijn met een persoon die mij niet interesseert of iemand die zich elk weekend klemzuipt en rookt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je denkt alleen aan jezelf man.Kan je letterlijk geen fuck interesseren wat die vrouwen doen, als ze jou maar aandacht geven.
Dat was geen date, maar een meeting. En mocht je 't zelf willen ervaren mijn DM staat open.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij behandelt een vrouw normaal en met respect als ze potentie heeft in jouw ogen. Als ze dat niet heeft, verdwijnen respect en normaal behandelen als sneeuw voor de zon. Zie je date met de fokster, waar je je als een knurft gedroeg omdat ze toch je type niet was.
Je blijft maar herhalen wat je wilt, maar je komt niet in actie. Niet lullen maar doen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als dat zo was zou ik de eerste de beste uitkiezen wat interesse toont maar dat doe ik dus niet. Net zoals bij vrienden moet je wel iets gemeen hebben. Ik kan geen vrienden zijn met een persoon die mij niet interesseert of iemand die zich elk weekend klemzuipt en rookt.
Uiteraard wil ik wel vrienden of gewoon mensen waar ik wat meer mee om ga dan alleen de verplichte zaken als werk e.d. maar de kans dat ik bij mijn hobby's mensen ontmoet waar 't klikt is bijzonder klein denk ik.
Nee dat wil je niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als dat zo was zou ik de eerste de beste uitkiezen wat interesse toont maar dat doe ik dus niet. Net zoals bij vrienden moet je wel iets gemeen hebben. Ik kan geen vrienden zijn met een persoon die mij niet interesseert of iemand die zich elk weekend klemzuipt en rookt.
Uiteraard wil ik wel vrienden of gewoon mensen waar ik wat meer mee om ga dan alleen de verplichte zaken als werk e.d. maar de kans dat ik bij mijn hobby's mensen ontmoet waar 't klikt is bijzonder klein denk ik.
Op mijn hobby's mensen aanspreken en kijken waar 't schip strand?quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je blijft maar herhalen wat je wilt, maar je komt niet in actie. Niet lullen maar doen.
Wat dan ook maar. Alles beter dan dag in dag uit hier dezelfde klaagzang.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op mijn hobby's mensen aanspreken en kijken waar 't schip strand?
Ik heb geen enkele behoefte om je te ontmoeten. Zeker niet als je op basis van "het is geen date, maar een meet, dus ik kan me als een knurft gedragen" met mensen omgaat. Dat is ronduit onbeschoft en ik probeer dat soort mensen zo veel mogelijk te vermijden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat was geen date, maar een meeting. En mocht je 't zelf willen ervaren mijn DM staat open.
Net zoals elke andere vrouw dus. En het cirkeltje is weer rond.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele behoefte om je te ontmoeten. Zeker niet als je op basis van "het is geen date, maar een meet, dus ik kan me als een knurft gedragen" met mensen omgaat. Dat is ronduit onbeschoft en ik probeer dat soort mensen zo veel mogelijk te vermijden.
Ik ben juist aanwezig, iedere dag de deur uit en 75% in mijn omgeving daar is vrouwquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee dat wil je niet.
Je kan het wel zeggen maar je handelt er niet naar. Dat is waar mensen naar kijken. Ik kan ook wel zeggen dat ik de ambitie heb om in de formule 1 te racen, maar zolang ik daar niet naar handel neemt niemand mij serieus natuurlijk. Jij zegt allemaal dingen maar doet geen flikker.
90% van het hele versieren is aanwezig zijn. Jij komt nooit in contact met vrouwen omdat je niks onderneemt, vind je het gek dat je elke avond 5 tegen 1 moet spelen. Je hebt geen hobby's, sociale bezigheden of wat dan ook. Werk daar eens aan, maar ja dat kost moeite natuurlijk en hier lopen janken is lekker makkelijk en veilig. Dan hoef je nooit buiten jouw heel beperkte comfortzone te komen.
Ik snap niet waarom ik je dit nog vertel aangezien dit al 100 keer is gezegd.
Het cirkeltje is weer rond. Je moet onderhand toch wel door hebben dat de sportschool geen plek is om vrouwen aan te spreken / ontmoeten?quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op mijn hobby's mensen aanspreken en kijken waar 't schip strand?
Oh, wat is het toch kut.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben juist aanwezig, iedere dag de deur uit en 75% in mijn omgeving daar is vrouwDaarom is t ook kut als je steeds met de feiten op je neus gedrukt wordt als een ander wel een vriend/in heeft relationeel of sociaal voorzien.
maar je maakt ook geen contact verderquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben juist aanwezig, iedere dag de deur uit en 75% in mijn omgeving daar is vrouw![]()
Ja en je onderneemt natuurlijk niks.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben juist aanwezig, iedere dag de deur uit en 75% in mijn omgeving daar is vrouwDaarom is t ook kut als je steeds met de feiten op je neus gedrukt wordt als een ander wel een vriend/in heeft relationeel of sociaal voorzien.
Ik heb gelukkig nog meer hobby's, maar die zijn niet echt sociaal. En ja dat weet ik helaas maar al te goed, elkaar op dezelfde tijdstippen zien schept geen enkele band. Ik zie dat misschien wel als een verband, voor die mensen is het gewoon normaal om elke week hetzelfde te doen zonder er bij na te denken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het cirkeltje is weer rond. Je moet onderhand toch wel door hebben dat de sportschool geen plek is om vrouwen aan te spreken / ontmoeten?
Hoe is dat verschillend met jou dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
voor die mensen is het gewoon normaal om elke week hetzelfde te doen zonder er bij na te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |