abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158430742
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:11 schreef Wimperkruller het volgende:
Waarom wil je ook perse een relatie.
Relaties, pffff. Beter maar niet aan beginnen. Nergens goed voor.
pi_158430760
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:15 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Waarom niet.
Moet je mij niet vragen. Dat zit de rest continu te blaten. Ik ben het er ook niet mee eens _O-
  dinsdag 22 december 2015 @ 01:23:42 #203
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158430876
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Neenee, dat is de oplossing niet, en zonder een leven kan je toch niet aan een relatie komen? :? :{w
Doe niet zo dom. Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken? Wat wil je horen?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158430896
@Faxie.

Ik zag drie uur geleden op weg naar huis nog een onverzorgde junkie met een redelijk grietje ernaast. Die hebben toch ook niet echt een bijzonder leven.
pi_158430904
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Doe niet zo dom. Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken? Wat wil je horen?
Dat jullie er net zo weinig van snappen als de mensen die jullie continu aan het afkraken zijn
pi_158430918
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:25 schreef Tamabralski het volgende:
Ik zag drie uur geleden op weg naar huis nog een onverzorgde junkie met een grietje ernaast. Die hebben toch ook niet echt een bijzonder leven.
Hij is een lieve jongen met zelfvertrouwen, veel vrienden en toffe hobbies.
  dinsdag 22 december 2015 @ 01:27:50 #207
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158430929
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat jullie er net zo weinig van snappen als de mensen die jullie continu aan het afkraken zijn
Oke jonge, wat jij wil.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158430966
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:25 schreef Tamabralski het volgende:
@Faxie.

Ik zag drie uur geleden op weg naar huis nog een onverzorgde junkie met een redelijk grietje ernaast. Die hebben toch ook niet echt een bijzonder leven.
Hoe redelijk ben je als zo een junk als partner wil vraag ik me dan af. Je had ook de proef op de som kunnen nemen en een paar tientjes kunnen bieden voor een optie. Indecent proposal: True Life Budget The Sequel.
pi_158430972
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Relaties, pffff. Beter maar niet aan beginnen. Nergens goed voor.
waarom zo wanhopig en verzuurd ermee bezig zijn. Nergens goed voor!
pi_158431022
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:31 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

waarom zo wanhopig en verzuurd ermee bezig zijn. Nergens goed voor!
Je moet het niet willen, zeg ik toch :{w
pi_158431039
Precies. Doei!! :)
pi_158431093
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:35 schreef Wimperkruller het volgende:
Precies. Doei!! :)
:W
pi_158432558
quote:

[..]

Goed dat jij er wel veel van snapt fax, want het vinden van een relatie/date gaat zo lekker toch?

:{w

Je kan logica / zuurheid blijven toepassen, maar het verschil blijft dat de mensen die hier advies geven wel dates / relaties kunnen vinden. Ach, het ligt toch altijd aan de ander, right?
pi_158432703
Waarom een relatie? Omdat als die goed in elkaar zit het leven gewoon leuker is. Je kan voor de zoveelste keer wel alleen aanschuiven bij het kerstdiner of naar een blockbuster in de bioscoop gaan of op vakantie, maar als de rest wel iemand heeft om wat mee te delen of op stap te gaan... zijn ze ook niet zo zeer geïnteresseerd in wat jij allemaal doet in je eentje. Je hoort er toch op een bepaalde manier niet bij in de samenleving. Niet voor niks is marketing meestal gericht op stelletjes of 'het gezinsleven'. Ja ook omdat daar de meeste inkomsten zitten, maar ook omdat het blijkbaar een normale stap in het leven is en je niet alléén het leven hoeft te lijden maar dat samen met iemand anders doet.
  dinsdag 22 december 2015 @ 07:33:07 #215
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158432708
cognitieve resonantie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158432776
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:30 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Hoe redelijk ben je als zo een junk als partner wil vraag ik me dan af. Je had ook de proef op de som kunnen nemen en een paar tientjes kunnen bieden voor een optie. Indecent proposal: True Life Budget The Sequel.
Twee 'junken' die elkaar gevonden hebben? Allemaal niet mogelijk in jouw perfecte wereldje.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_158432882
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Moet je mij niet vragen. Dat zit de rest continu te blaten. Ik ben het er ook niet mee eens _O-
het moet ook niet om in n relatie te zitten, het maakt t alleen wel een stuk gemakkelijker om iemand te ontmoeten.

En over dat iemand wat te bieden hebben.. Als je gewoon n gesprekje begint over t weer ofzo, moet dat er helemaal niet toe doen (alleen op datingsites misschien) Het komt daarna pas dat je je dat gaat afvragen.
Al is 'iets te bieden hebben' imo verkeerd gezegd, dat gaat (bij mij) vnl om samen kunnen praten, stabiliteit, dat soort dingen.

Ik denk overigens dat jij niet jezelf moet vergelijken met deezer en syndroom, volgens mij is jouw probleem anders. Heb meer t idee dat jij die klik zoekt, of hoteldebotel verliefdheid van twee kanten. Dat komt gewoon ook niet zo heel vaak voor.. Mijn zusje heeft nu pas n relatie met een man van tegen de 40 die nu voor het eerst echt verliefd is.
Maar dat kan ik verkeerd hebben, misschien zoek je wel gewoon 'iemand' en lukt dat niet.
compact en kleverig.
pi_158433258
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 06:23 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Goed dat jij er wel veel van snapt fax, want het vinden van een relatie/date gaat zo lekker toch?

:{w

Je kan logica / zuurheid blijven toepassen, maar het verschil blijft dat de mensen die hier advies geven wel dates / relaties kunnen vinden. Ach, het ligt toch altijd aan de ander, right?
Als het vanzelf komt hoef je het niet te snappen :{w
pi_158433279
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:01 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik heb ook geen flauw idee wat ik andere mensen heb te bieden, hoor. Blijkbaar wel iets aangezien ik veel mensen in m'n leven heb, of zo? Ik kijk tijdens contact niet naar wat iemand mij te bieden heeft. Het gaat allemaal vanzelf. Ik vind je leuk, ik vind je interessant, ik vind je grappig, we hebben een klik en ik zou het leuk vinden om degene in mijn leven te houden. Om ermee om te gaan, maar dan ga ik niet bedenken wat ik aan degene heb. Je hebt een hele goede klik of niet. Daar draait het wat mij betreft om. Of je nou spreekt over vriendschappen of potentiële liefdesrelaties.
dat hele 'ik vind je grappig, ik vind je leuk' etc is toch 'die gene beeft mij wat te bieden'. Dat was niet bedoeld als: maak een pro con lijst of zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158433513
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als het vanzelf komt hoef je het niet te snappen :{w
Het komt niet vanzelf. :') Ik heb in dit soort topics vaak genoeg aangegeven wat 'vanzelf' is in dit geval.

Je weet zelf ook heel goed dat het niet vanzelf gebeurt, maar dat het wel vanzelf op je pad kan komen als je een actief / sociaal leven leidt. Dan kom je in contact met mensen en heb je kans dat je gaandeweg iemand ontmoet.
  dinsdag 22 december 2015 @ 09:30:03 #221
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158433558
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:26 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het komt niet vanzelf. :') Ik heb in dit soort topics vaak genoeg aangegeven wat 'vanzelf' is in dit geval.

Je weet zelf ook heel goed dat het niet vanzelf gebeurt, maar dat het wel vanzelf op je pad kan komen als je een actief / sociaal leven leidt. Dan kom je in contact met mensen en heb je kans dat je gaandeweg iemand ontmoet.
En wat als je dat actieve sociale leven wel hebt maar het toch nooit tot iets structureels leid?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158433578
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:30 schreef yats het volgende:

[..]

En wat als je dat actieve sociale leven wel hebt maar het toch nooit tot iets structureels leid?
Dan geniet je van de rijkdom van je sociaal leven en de good times die je daar mee hebt *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158433593
quote:

[..]

Dan moet je eens objectief gaan beoordelen of je doelen realistisch zijn en nagaan waar het iedere keer fout gaat.
pi_158433971
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:32 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dan moet je eens objectief gaan beoordelen of je doelen realistisch zijn en nagaan waar het iedere keer fout gaat.
Er zijn ook gewoon hobby's en mensen die er niet op zitten te wachten om andere mensen te ontmoeten en als jij dat wel wilt heb je dus een probleem. Of als je elke keer in de friendzone blijft hangen bij iemand.
  dinsdag 22 december 2015 @ 10:10:07 #225
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158434007
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 07:31 schreef Deezertje het volgende:
Waarom een relatie? Omdat als die goed in elkaar zit het leven gewoon leuker is. Je kan voor de zoveelste keer wel alleen aanschuiven bij het kerstdiner of naar een blockbuster in de bioscoop gaan of op vakantie, maar als de rest wel iemand heeft om wat mee te delen of op stap te gaan... zijn ze ook niet zo zeer geïnteresseerd in wat jij allemaal doet in je eentje. Je hoort er toch op een bepaalde manier niet bij in de samenleving. Niet voor niks is marketing meestal gericht op stelletjes of 'het gezinsleven'. Ja ook omdat daar de meeste inkomsten zitten, maar ook omdat het blijkbaar een normale stap in het leven is en je niet alléén het leven hoeft te lijden maar dat samen met iemand anders doet.
Ik ben vrijgezel, en toch heb ik mensen om mee naar de film, op vakantie enz. te gaan. Omdat ik vrienden heb *O*
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158434014
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Er zijn ook gewoon hobby's en mensen die er niet op zitten te wachten om andere mensen te ontmoeten en als jij dat wel wilt heb je dus een probleem. Of als je elke keer in de friendzone blijft hangen bij iemand.
Dank je voor het bevestigen van mijn post.
pi_158434123
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 07:31 schreef Deezertje het volgende:
Klinkt echt alsof je voor een persoon zelf gaat ja en niet voor het plaatje..

quote:
8s.gif Op dinsdag 22 december 2015 07:51 schreef I-care het volgende:

[..]

Twee 'junken' die elkaar gevonden hebben? Allemaal niet mogelijk in jouw perfecte wereldje.
In mijn perfecte wereldje nog wel _O-
pi_158434180
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:42 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Kleine kanttekening bij het laatste, want wat de ander jou te bieden hoeft niet altijd hetzelfde te zijn als wat diegene er zelf van vindt natuurlijk. Kan dus ook een test zijn om te kijken in hoeverre iemand daar realistisch in over komt :P
Ik begrijp je niet helemaal. Kun je dit toelichten a.d.h.v. een voorbeeld?
pi_158434199
Godverdomme :') Ik "schuif alleen aan" bij mensen waar ik graag bij aanschuif. Geen verplichte nummertjes, alleen maar lieve mensen met wie ik graag klets en knuffel en lach en in general graag mijn tijd doorbreng.

Mensen zijn erg geïnteresseerd in de dingen waar ik mee bezig ben en wat me bezig houdt en ze horen graag mijn mening over de dingen die hen interesseren.

Ik heb (bijna) altijd genoeg mensen om me heen om mee naar de film te gaan, op vakantie te gaan, te gaan borrelen of hele nachten door te trekken.

Ik heb ook nooit het gevoel dat ik niet bij de samenleving hoor en al helemaal niet dat ik in mijn eentje lijd :')

En toch ben ik al +5 jaar relatieloos.

Waar zou het verschil em nou in zitten, denk je zelf?

[ Bericht 0% gewijzigd door DancingPhoebe op 22-12-2015 11:15:28 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158434243
quote:

[..]

Niet zo forceren en wanhopig op zoek is het antwoord denk ik.
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 10:27:51 #231
5428 crew  miss_sly
pi_158434290
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waarom wordt dan zo vaak de vraag gesteld wat iemand te bieden heeft? :?
Wat je iemand te bieden hebt, gaat niet over materiele zaken of anderszins iets dat van nut is voor de ander. Wat je iemand te bieden hebt, gaat over je persoon. Heb je iets te delen, liefde, een fijn leven, interesses, interesse in anderen, warmte, gelach, een luisterend oor, noem maar op. Al die dingen die eigenlijk niet echt een nut hebben, maar wel onontbeerlijk zijn in een goede, warme relatie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158434301
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:18 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Klinkt echt alsof je voor een persoon zelf gaat ja en niet voor het plaatje..

[..]

In mijn perfecte wereldje nog wel _O-
Gelukkig maar ^O^
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_158434328
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:21 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet helemaal. Kun je dit toelichten a.d.h.v. een voorbeeld?
Stel wij hebben elkaars profiel bekeken en enigszins een beeld gevormd en gaan op een date. Ons gesprek gaat niet helemaal vlotjes en/of zoals verwacht en op je vraag wat ik te bieden heb geef ik aan dat ik superspontaan en outgoing ben waarna er weer een stlte valt ofzo. Dan zou je vraag een test kunnen zijn of jouw gevormde beeld een beetje aansluit op het beeld wat ik desgevraagd schets en daar zou je een bepaalde conclusie uit kunnen trekken of daar al dan niet mee te werken valt. Dat zou wellicht iets anders uit kunnen vallen als ik zou antwoorden dat ik eerst wat meer de kat uit de boom kijk voor ik superspontaan outgoing ga doen, omdat het wat meer blijk van zelfkennis zou geven enzo..
pi_158434377
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:25 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Niet zo forceren en wanhopig op zoek is het antwoord denk ik.
Biedt nog geen garantie dat het uiteindelijk wel gaat gebeuren.
pi_158434388
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:34 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Biedt nog geen garantie dat het uiteindelijk wel gaat gebeuren.
Dat klopt, net zoals er geen garantie is dat je volgend jaar kerst meemaakt.
pi_158434397
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat je iemand te bieden hebt, gaat niet over materiele zaken of anderszins iets dat van nut is voor de ander. Wat je iemand te bieden hebt, gaat over je persoon. Heb je iets te delen, liefde, een fijn leven, interesses, interesse in anderen, warmte, gelach, een luisterend oor, noem maar op. Al die dingen die eigenlijk niet echt een nut hebben, maar wel onontbeerlijk zijn in een goede, warme relatie.
Zoiets ja, met de aanvulling dat interesses in het algemeen en in anderen in het bijzonder voor mij toch wel de beste basis voor een klik leggen. Zowel vriendschappelijk als romantisch. En dat luisterende oor voelt beter en oprechter aan als de ander me ook daadwerkelijk een beetje snapt, alsof we op één lijn zitten ofzo. Dat is iets anders als passief toehoorder zijn imho..
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 10:36:26 #237
5428 crew  miss_sly
pi_158434417
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:35 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Zoiets ja, met de aanvulling dat interesses in het algemeen en in anderen in het bijzonder voor mij toch wel de beste basis voor een klik leggen. Zowel vriendschappelijk als romantisch. En dat luisterende oor voelt beter en oprechter aan als de ander me ook daadwerkelijk een beetje snapt, alsof we op één lijn zitten ofzo. Dat is iets anders als passief toehoorder zijn imho..
Ja, dat is zeker waar. Bij al die dingen is zeker nog een erg persoonlijke component die maakt dat het een of het ander voor de persoon belangrijker is of op een bepaalde manier ingevuld moet worden voor die klik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158434788
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:34 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat klopt, net zoals er geen garantie is dat je volgend jaar kerst meemaakt.
Daarom moeten de mensen in deze thread eens ophouden met dat 'het vanzelf komt'. Dat is slechts wishful thinking getuigt van weinig realiteitsbesef.
pi_158434821
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:02 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Daarom moeten de mensen in deze thread eens ophouden met dat 'het vanzelf komt'. Dat is slechts wishful thinking getuigt van weinig realiteitsbesef.
Heb je mijn post eerder gelezen hierover? Vanzelf betekend niet dat je maar moet gaan zitten afwachten, er wordt mee gezegd dat je niet zo gefrustreerd en krampachtig continu op zoek moet zijn.

Stop met zwart wit denken.
  dinsdag 22 december 2015 @ 11:13:07 #240
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158434985
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godverdomme :') Ik "schuif alleen aan" bij mensen waar ik graag bij aanschuif. Geen verplichte nummertjes, alleen maar lieve mensen met wie ik graag klets en knuffel en lach en in general graag mijn tijd doorbreng.

Mensen zijn erg geïnteresseerd in de dingen waar ik mee bezig ben en wat me bezig houdt en ze horen graag mijn mening over de dingen die hen interesseren.

Ik heb (bijna) altijd genoeg mensen om me heen om mee naar de film te gaan, op vakantie te gaan, te gaan borrelen of hele nachten door te trekken.

Ik heb ook nooit het gevoel dat ik niet bij de samenleving hoor en al helemaal niet dat ik in mijn eentje lijdt :')

^O^

Dat dus, al is het hier 'maar' 3 jaar relatieloos. Ik heb meer dan genoeg vrienden, verveel me zelden en doe wat ik wil. Betekent dat niet dat je nooit intimiteit mist? Natuurlijk niet, maar je daar continu mee bezig houden werkt alleen maar averechts. Maar maak dat sommige mensen eens duidelijk die een relatie als de oplossing zien voor alle problemen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158435363
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:30 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Stel wij hebben elkaars profiel bekeken en enigszins een beeld gevormd en gaan op een date. Ons gesprek gaat niet helemaal vlotjes en/of zoals verwacht en op je vraag wat ik te bieden heb geef ik aan dat ik superspontaan en outgoing ben waarna er weer een stlte valt ofzo. Dan zou je vraag een test kunnen zijn of jouw gevormde beeld een beetje aansluit op het beeld wat ik desgevraagd schets en daar zou je een bepaalde conclusie uit kunnen trekken of daar al dan niet mee te werken valt. Dat zou wellicht iets anders uit kunnen vallen als ik zou antwoorden dat ik eerst wat meer de kat uit de boom kijk voor ik superspontaan outgoing ga doen, omdat het wat meer blijk van zelfkennis zou geven enzo..
Helder! Dank voor de uitleg. Mee eens inderdaad :)
  dinsdag 22 december 2015 @ 12:04:51 #242
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158435929
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik heb ook nooit het gevoel dat ik niet bij de samenleving hoor en al helemaal niet dat ik in mijn eentje lijd :')

A to the men _O_
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  dinsdag 22 december 2015 @ 12:07:34 #243
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158435975
quote:

[..]

Hij is een lieve jongen met zelfvertrouwen, veel vrienden en toffe hobbies.
Ik ben op dit moment aan het daten met zo'n persoon en ja, daar komt het eigenlijk wel op neer, naast dat hij een hele leuke uitstraling heeft waar ik direct voor gevallen ben.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158436301
Naar mijn idee zijn er 2 redenen om te veranderen, en in dit voorbeeld een relatie te vinden:
1. Weg van pijn
2. Naar plezier toe

Als je een relatie zoekt om weg te gaan van pijn, omdat je ongelukkig bent in je eentje, is de kans minder groot dat je in een gelukkige relatie terecht komt, omdat je de ander gebruikt om een leegte op te vullen of om goedkeuring te krijgen.

Wanneer je een relatie zoekt om naar plezier toe te gaan, betekent dit dat je helemaal OK bent met jezelf, in je eentje, en ga je een relatie aan om NOG meer plezier te hebben dan je al hebt. Het vinden van een relatie zal je dan veel gemakkelijker af gaan, omdat je toestaat dat het je overkomt, omdat je het niet perse nodig hebt.

Ik geloof dat het bereiken van een doel, wat het dan ook is, een grotere kans van slagen heeft als reden nummer 2 de drijfveer is achter het doel.

Your thoughts?
Game on :)
  dinsdag 22 december 2015 @ 12:31:44 #245
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158436357
Het een sluit het ander niet uit. Een relatie kan ook een boost zijn om je leven op andere vlakken te verbeteren.
The love you take is equal to the love you make.
pi_158436559
Ben ook niet zo van dat 'te bieden'-jargon, het klinkt verwarrend en als een transactie
pi_158436636
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:31 schreef Lienekien het volgende:
Het een sluit het ander niet uit. Een relatie kan ook een boost zijn om je leven op andere vlakken te verbeteren.
Dat dus. Ik verwacht echt geen huwelijk meteen. Maar het kan wel die positieve vibe zijn die je ff nodig hebt dat iemand iets in jou ziet en je voor diegene wat stappen harder of sneller maakt dan anders. Als ik nu door de stad loop bungel ik over de kleffe stelletjes heen. Is lekker kerstshoppen met je geliefde een walhalla? Vast niet, maar je doet iets met iemand die om je geeft en dan maakt het niet uit. En nee niet iedereen is bezet maar je gaat zelf niet ff zo snel de stad in en uren in kleding shops en zaken om je woning gezellig in te richten tussen al die verliefde mensen.
pi_158436664
Kap toch eens met het jankzakken over verliefde stelltjes. Grow a pair.
Ja doei.
pi_158436667
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:42 schreef Casiotone het volgende:
Ben ook niet zo van dat 'te bieden'-jargon, het klinkt verwarrend en als een transactie
Maar zo werkt het wel. Zie het als een lege / saaie etalage vs een gevulde / interessante etalage. Wat trekt meer aandacht en is uitnodigend om naar binnen te gaan?
  dinsdag 22 december 2015 @ 12:48:02 #250
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158436680
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat dus. Ik verwacht echt geen huwelijk meteen. Maar het kan wel die positieve vibe zijn die je ff nodig hebt dat iemand iets in jou ziet en je voor diegene wat stappen harder of sneller maakt dan anders. Als ik nu door de stad loop bungel ik over de kleffe stelletjes heen. Is lekker kerstshoppen met je geliefde een walhalla? Vast niet, maar je doet iets met iemand die om je geeft en dan maakt het niet uit. En nee niet iedereen is bezet maar je gaat zelf niet ff zo snel de stad in en uren in kleding shops en zaken om je woning gezellig in te richten tussen al die verliefde mensen.
Steeds in hetzelfde kringetje ronddraaien helpt niks. Elke dag weer je beklag doen helpt ook niks.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')