abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158430742
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:11 schreef Wimperkruller het volgende:
Waarom wil je ook perse een relatie.
Relaties, pffff. Beter maar niet aan beginnen. Nergens goed voor.
pi_158430760
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:15 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Waarom niet.
Moet je mij niet vragen. Dat zit de rest continu te blaten. Ik ben het er ook niet mee eens _O-
  dinsdag 22 december 2015 @ 01:23:42 #203
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158430876
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Neenee, dat is de oplossing niet, en zonder een leven kan je toch niet aan een relatie komen? :? :{w
Doe niet zo dom. Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken? Wat wil je horen?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158430896
@Faxie.

Ik zag drie uur geleden op weg naar huis nog een onverzorgde junkie met een redelijk grietje ernaast. Die hebben toch ook niet echt een bijzonder leven.
pi_158430904
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Doe niet zo dom. Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken? Wat wil je horen?
Dat jullie er net zo weinig van snappen als de mensen die jullie continu aan het afkraken zijn
pi_158430918
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:25 schreef Tamabralski het volgende:
Ik zag drie uur geleden op weg naar huis nog een onverzorgde junkie met een grietje ernaast. Die hebben toch ook niet echt een bijzonder leven.
Hij is een lieve jongen met zelfvertrouwen, veel vrienden en toffe hobbies.
  dinsdag 22 december 2015 @ 01:27:50 #207
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158430929
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat jullie er net zo weinig van snappen als de mensen die jullie continu aan het afkraken zijn
Oke jonge, wat jij wil.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158430966
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:25 schreef Tamabralski het volgende:
@Faxie.

Ik zag drie uur geleden op weg naar huis nog een onverzorgde junkie met een redelijk grietje ernaast. Die hebben toch ook niet echt een bijzonder leven.
Hoe redelijk ben je als zo een junk als partner wil vraag ik me dan af. Je had ook de proef op de som kunnen nemen en een paar tientjes kunnen bieden voor een optie. Indecent proposal: True Life Budget The Sequel.
pi_158430972
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Relaties, pffff. Beter maar niet aan beginnen. Nergens goed voor.
waarom zo wanhopig en verzuurd ermee bezig zijn. Nergens goed voor!
pi_158431022
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:31 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

waarom zo wanhopig en verzuurd ermee bezig zijn. Nergens goed voor!
Je moet het niet willen, zeg ik toch :{w
pi_158431039
Precies. Doei!! :)
pi_158431093
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:35 schreef Wimperkruller het volgende:
Precies. Doei!! :)
:W
pi_158432558
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Goed dat jij er wel veel van snapt fax, want het vinden van een relatie/date gaat zo lekker toch?

:{w

Je kan logica / zuurheid blijven toepassen, maar het verschil blijft dat de mensen die hier advies geven wel dates / relaties kunnen vinden. Ach, het ligt toch altijd aan de ander, right?
pi_158432703
Waarom een relatie? Omdat als die goed in elkaar zit het leven gewoon leuker is. Je kan voor de zoveelste keer wel alleen aanschuiven bij het kerstdiner of naar een blockbuster in de bioscoop gaan of op vakantie, maar als de rest wel iemand heeft om wat mee te delen of op stap te gaan... zijn ze ook niet zo zeer geïnteresseerd in wat jij allemaal doet in je eentje. Je hoort er toch op een bepaalde manier niet bij in de samenleving. Niet voor niks is marketing meestal gericht op stelletjes of 'het gezinsleven'. Ja ook omdat daar de meeste inkomsten zitten, maar ook omdat het blijkbaar een normale stap in het leven is en je niet alléén het leven hoeft te lijden maar dat samen met iemand anders doet.
  dinsdag 22 december 2015 @ 07:33:07 #215
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158432708
cognitieve resonantie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158432776
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:30 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Hoe redelijk ben je als zo een junk als partner wil vraag ik me dan af. Je had ook de proef op de som kunnen nemen en een paar tientjes kunnen bieden voor een optie. Indecent proposal: True Life Budget The Sequel.
Twee 'junken' die elkaar gevonden hebben? Allemaal niet mogelijk in jouw perfecte wereldje.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_158432882
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Moet je mij niet vragen. Dat zit de rest continu te blaten. Ik ben het er ook niet mee eens _O-
het moet ook niet om in n relatie te zitten, het maakt t alleen wel een stuk gemakkelijker om iemand te ontmoeten.

En over dat iemand wat te bieden hebben.. Als je gewoon n gesprekje begint over t weer ofzo, moet dat er helemaal niet toe doen (alleen op datingsites misschien) Het komt daarna pas dat je je dat gaat afvragen.
Al is 'iets te bieden hebben' imo verkeerd gezegd, dat gaat (bij mij) vnl om samen kunnen praten, stabiliteit, dat soort dingen.

Ik denk overigens dat jij niet jezelf moet vergelijken met deezer en syndroom, volgens mij is jouw probleem anders. Heb meer t idee dat jij die klik zoekt, of hoteldebotel verliefdheid van twee kanten. Dat komt gewoon ook niet zo heel vaak voor.. Mijn zusje heeft nu pas n relatie met een man van tegen de 40 die nu voor het eerst echt verliefd is.
Maar dat kan ik verkeerd hebben, misschien zoek je wel gewoon 'iemand' en lukt dat niet.
compact en kleverig.
pi_158433258
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 06:23 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Goed dat jij er wel veel van snapt fax, want het vinden van een relatie/date gaat zo lekker toch?

:{w

Je kan logica / zuurheid blijven toepassen, maar het verschil blijft dat de mensen die hier advies geven wel dates / relaties kunnen vinden. Ach, het ligt toch altijd aan de ander, right?
Als het vanzelf komt hoef je het niet te snappen :{w
pi_158433279
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:01 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik heb ook geen flauw idee wat ik andere mensen heb te bieden, hoor. Blijkbaar wel iets aangezien ik veel mensen in m'n leven heb, of zo? Ik kijk tijdens contact niet naar wat iemand mij te bieden heeft. Het gaat allemaal vanzelf. Ik vind je leuk, ik vind je interessant, ik vind je grappig, we hebben een klik en ik zou het leuk vinden om degene in mijn leven te houden. Om ermee om te gaan, maar dan ga ik niet bedenken wat ik aan degene heb. Je hebt een hele goede klik of niet. Daar draait het wat mij betreft om. Of je nou spreekt over vriendschappen of potentiële liefdesrelaties.
dat hele 'ik vind je grappig, ik vind je leuk' etc is toch 'die gene beeft mij wat te bieden'. Dat was niet bedoeld als: maak een pro con lijst of zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158433513
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als het vanzelf komt hoef je het niet te snappen :{w
Het komt niet vanzelf. :') Ik heb in dit soort topics vaak genoeg aangegeven wat 'vanzelf' is in dit geval.

Je weet zelf ook heel goed dat het niet vanzelf gebeurt, maar dat het wel vanzelf op je pad kan komen als je een actief / sociaal leven leidt. Dan kom je in contact met mensen en heb je kans dat je gaandeweg iemand ontmoet.
  dinsdag 22 december 2015 @ 09:30:03 #221
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158433558
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:26 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het komt niet vanzelf. :') Ik heb in dit soort topics vaak genoeg aangegeven wat 'vanzelf' is in dit geval.

Je weet zelf ook heel goed dat het niet vanzelf gebeurt, maar dat het wel vanzelf op je pad kan komen als je een actief / sociaal leven leidt. Dan kom je in contact met mensen en heb je kans dat je gaandeweg iemand ontmoet.
En wat als je dat actieve sociale leven wel hebt maar het toch nooit tot iets structureels leid?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158433578
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:30 schreef yats het volgende:

[..]

En wat als je dat actieve sociale leven wel hebt maar het toch nooit tot iets structureels leid?
Dan geniet je van de rijkdom van je sociaal leven en de good times die je daar mee hebt *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158433593
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:30 schreef yats het volgende:

[..]

Dan moet je eens objectief gaan beoordelen of je doelen realistisch zijn en nagaan waar het iedere keer fout gaat.
pi_158433971
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:32 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dan moet je eens objectief gaan beoordelen of je doelen realistisch zijn en nagaan waar het iedere keer fout gaat.
Er zijn ook gewoon hobby's en mensen die er niet op zitten te wachten om andere mensen te ontmoeten en als jij dat wel wilt heb je dus een probleem. Of als je elke keer in de friendzone blijft hangen bij iemand.
  dinsdag 22 december 2015 @ 10:10:07 #225
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158434007
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 07:31 schreef Deezertje het volgende:
Waarom een relatie? Omdat als die goed in elkaar zit het leven gewoon leuker is. Je kan voor de zoveelste keer wel alleen aanschuiven bij het kerstdiner of naar een blockbuster in de bioscoop gaan of op vakantie, maar als de rest wel iemand heeft om wat mee te delen of op stap te gaan... zijn ze ook niet zo zeer geïnteresseerd in wat jij allemaal doet in je eentje. Je hoort er toch op een bepaalde manier niet bij in de samenleving. Niet voor niks is marketing meestal gericht op stelletjes of 'het gezinsleven'. Ja ook omdat daar de meeste inkomsten zitten, maar ook omdat het blijkbaar een normale stap in het leven is en je niet alléén het leven hoeft te lijden maar dat samen met iemand anders doet.
Ik ben vrijgezel, en toch heb ik mensen om mee naar de film, op vakantie enz. te gaan. Omdat ik vrienden heb *O*
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')