abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 december 2015 @ 12:18:20 #201
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158465154
Jullie gasten zijn gewoon net als ECI boekenclub verkopers. Proberen middels agressieve verkoopmethoden iemand aan de haak te slaan die totaal niet op je nutteloze troep zit te wachten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158465167
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dan heb ik het over meisjes die wel leuk zijn maar niet knap maar ook niet lelijk. In de volksmond 'normaal' dus. Er niet uit springen. Lelijke meisjes en vrienden worden gaat niet samen, dan laat je zien dat je met hun omgaat en dat wil ik niet want dat s o ok slecht voor mijn sociale status/look :')
wat?!?!

Hierdoor heb je dus geen vreemden en geen partner. Los van hoe je er uit ziet ben je gewoon echt heel onaantrekkelijk en onaardig
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 23 december 2015 @ 12:19:17 #203
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158465171
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme wat een godvergeten kansloze klootzak ben je toch ook _O-

Ik note mezelf hier even voor.
_O_
  woensdag 23 december 2015 @ 12:19:49 #204
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158465182
quote:

_O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_158465216
quote:

[..]

Dan heb ik het over meisjes die wel leuk zijn maar niet knap maar ook niet lelijk. In de volksmond 'normaal' dus. Er niet uit springen. Lelijke meisjes en vrienden worden gaat niet samen, dan laat je zien dat je met hun omgaat en dat wil ik niet want dat s o ok slecht voor mijn sociale status/look :')
Ten eerste: :r Wat een arrogantie voor iemand die echt niets heeft om zich voor op de borst te slaan.

Ten tweede: omdenken een optie? Door vriendschap met een lelijk meisje (die zijn er zo weinig trouwens, maar goed) laat je zien wat een sociale jongen je bent, hoe goed je bent voor de minderbedeelde medemens, en dat verhoogt je sociale status. In jouw geval verhoogt het je sociale status niet, maar heb je wel kans dat je sociale vaardigheden kunt oefenen. Heel waardevol.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 23 december 2015 @ 12:21:10 #206
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158465217
Kunnen ze geen aparte kleur en tagje ofzo krijgen?
pi_158465218
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:08 schreef Deezertje het volgende:
Als je een partner hebt die jou al heeft geaccepteerd..waarom dan twijfelen? Het hele punt dat ie nog steeds bij jou is is toch positief? Waar ben je bang voor dat ie ineens achter komt?
Bang dat ie ergens achter komt?
Nee hoor, hooguit dat ik niet zo leuk ben als hij denkt. Maar dat is mijn onzekerheid op die momenten.
Is veel minder, maar in het begin had ik dat best erg, ik snapte het gewoon echt niet.

Dat is ook wat iedereen zegt tegen je: een relatie lost je problemen niet op.
compact en kleverig.
pi_158465229
quote:

_O- ^O^
pi_158465261
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ten eerste: :r Wat een arrogantie voor iemand die echt niets heeft om zich voor op de borst te slaan.

Ten tweede: omdenken een optie? Door vriendschap met een lelijk meisje (die zijn er zo weinig trouwens, maar goed) laat je zien wat een sociale jongen je bent, hoe goed je bent voor de minderbedeelde medemens, en dat verhoogt je sociale status. In jouw geval verhoogt het je sociale status niet, maar heb je wel kans dat je sociale vaardigheden kunt oefenen. Heel waardevol.
Hij heeft de vrouwen voor het uitkiezen. :Y
pi_158465266
quote:

[..]

Jouw probleem is gewoon dat de natuur te goed zijn werk doet. Genetische foutjes kunnen zich beter niet voortplanten.
pi_158465313
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:23 schreef Zure het volgende:

[..]

Jouw probleem is gewoon dat de natuur te goed zijn werk doet. Genetische foutjes kunnen zich beter niet voortplanten.
:D
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158465331
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:23 schreef syndroom het volgende:

[..]

Net als jij.

Wat is dat dat Deezertje en jij elkaar ook nog eens gaan lopen afbranden? Jullie zitten beiden niet in de positie om een ander af te branden, zelfs niet elkaar.
pi_158465384
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:23 schreef syndroom het volgende:

[..]

hou je mond jij, jij bent nog erger dan deezer (vind ik) want naast dat je alles en iedereen de schuld geeft, draait t bij jou alleen maar om seks én loop je constant deezer af te zeiken.
compact en kleverig.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:28:39 #214
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158465407
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:21 schreef Molo het volgende:
Kunnen ze geen aparte kleur en tagje ofzo krijgen?
Ze geven autisten een slechte naam.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:29:13 #215
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158465423
quote:

[..]

dat s o ok slecht voor mijn sociale status/look :')
Welke status Deezer. :').
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_158465439
quote:

[..]
Lelijke meisjes en vrienden worden gaat niet samen, dan laat je zien dat je met hun omgaat en dat wil ik niet want dat s o ok slecht voor mijn sociale status/look :')
WAT?

Gadverdamme man wat heb jij een groot ego voor iemand die niks heeft. :r :r :r
pi_158465451
Kwam er misschien lomp uit maar ik bedoel meer: je moet je omringen met personen waar je fijn bij voelt... net zoals dat je een beetje trots kunt zijn als je partner langs je loopt / je vergezelt ergens. En dus niet zoals dit topic: http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/303241
pi_158465460
Wat je allemaal kan veroorzaken met één simpele vraag. :D
  woensdag 23 december 2015 @ 12:31:21 #219
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158465476
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:30 schreef Deezertje het volgende:
Kwam er misschien lomp uit maar ik bedoel meer: je moet je omringen met personen waar je fijn bij voelt... net zoals dat je een beetje trots kunt zijn als je partner langs je loopt / je vergezelt ergens. En dus niet zoals dit topic: http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/303241
Probeer jij nou maar eerst eens mensen te treffen die zich fijn voelen in jouw bijzijn in plaats van andersom. :').
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  woensdag 23 december 2015 @ 12:31:50 #220
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158465489
quote:
Je bent dus een oppervlakkige autist met een loeigroot bord voor zijn kop. Ok, veel geluk.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:31:56 #221
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_158465493
quote:
Dus iemand die minder mooi is, maar mét een goed karakter, is een persoon waar je je bij voorbaat niet fijn bij kan voelen?

Heel bijzonder dit. Beetje trots op je partner, oké. Maar het ging over vriendschappen.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_158465497
quote:
En lelijke meisjes kun je je niet fijn bij voelen, omdat....?
  woensdag 23 december 2015 @ 12:32:56 #223
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158465516
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Bang dat ie ergens achter komt?
Nee hoor, hooguit dat ik niet zo leuk ben als hij denkt. Maar dat is mijn onzekerheid op die momenten.
Is veel minder, maar in het begin had ik dat best erg, ik snapte het gewoon echt niet.

Dat is ook wat iedereen zegt tegen je: een relatie lost je problemen niet op.
Inderdaad! Ik denk dat die onzekerheid er altijd al wel was in zekere mate, maar dat ik er geen tot weinig aandacht aan besteedde, er stond niet zoveel op het spel. :P

motorbloempje _O-
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158465528
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat het komt omdat hij in een omgeving zit waar meerderheid vrouw is en daardoor denkt dat hij iedereen kan krijgen. Als je de hele dag mooie jonge vrouwen tegenkomt dan ga je ook hogere eisen stellen. Ik ben het voor de rest helemaal met je eens hoor. Het zou een goede leerschool zijn als hij komt wonen in een omgeving waar vrouwen schaars zijn, dan leer je er anders mee omgaan en hetgeen accepteren wat beschikbaar is.

Het probleem is simpelweg dat Deezer zijn aanbod te groot is, daardoor verzuipt hij als het ware in al het vrouwelijk schoon en kan hij niet meer goed nadenken.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:34:37 #225
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158465548
_O- _O- _O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')