wat?!?!quote:Op woensdag 23 december 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan heb ik het over meisjes die wel leuk zijn maar niet knap maar ook niet lelijk. In de volksmond 'normaal' dus. Er niet uit springen. Lelijke meisjes en vrienden worden gaat niet samen, dan laat je zien dat je met hun omgaat en dat wil ik niet want dat s o ok slecht voor mijn sociale status/look
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme wat een godvergeten kansloze klootzak ben je toch ook![]()
Ik note mezelf hier even voor.
Ten eerste:quote:Op woensdag 23 december 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan heb ik het over meisjes die wel leuk zijn maar niet knap maar ook niet lelijk. In de volksmond 'normaal' dus. Er niet uit springen. Lelijke meisjes en vrienden worden gaat niet samen, dan laat je zien dat je met hun omgaat en dat wil ik niet want dat s o ok slecht voor mijn sociale status/look
Bang dat ie ergens achter komt?quote:Op woensdag 23 december 2015 09:08 schreef Deezertje het volgende:
Als je een partner hebt die jou al heeft geaccepteerd..waarom dan twijfelen? Het hele punt dat ie nog steeds bij jou is is toch positief? Waar ben je bang voor dat ie ineens achter komt?
Hij heeft de vrouwen voor het uitkiezen.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ten eerste:Wat een arrogantie voor iemand die echt niets heeft om zich voor op de borst te slaan.
Ten tweede: omdenken een optie? Door vriendschap met een lelijk meisje (die zijn er zo weinig trouwens, maar goed) laat je zien wat een sociale jongen je bent, hoe goed je bent voor de minderbedeelde medemens, en dat verhoogt je sociale status. In jouw geval verhoogt het je sociale status niet, maar heb je wel kans dat je sociale vaardigheden kunt oefenen. Heel waardevol.
Jouw probleem is gewoon dat de natuur te goed zijn werk doet. Genetische foutjes kunnen zich beter niet voortplanten.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:23 schreef Zure het volgende:
[..]
Jouw probleem is gewoon dat de natuur te goed zijn werk doet. Genetische foutjes kunnen zich beter niet voortplanten.
Net als jij.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:23 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hij heeft de vrouwen voor het uitkiezen.
hou je mond jij, jij bent nog erger dan deezer (vind ik) want naast dat je alles en iedereen de schuld geeft, draait t bij jou alleen maar om seks én loop je constant deezer af te zeiken.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:23 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hij heeft de vrouwen voor het uitkiezen.
Ze geven autisten een slechte naam.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:21 schreef Molo het volgende:
Kunnen ze geen aparte kleur en tagje ofzo krijgen?
Welke status Deezer.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
dat s o ok slecht voor mijn sociale status/look
WAT?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lelijke meisjes en vrienden worden gaat niet samen, dan laat je zien dat je met hun omgaat en dat wil ik niet want dat s o ok slecht voor mijn sociale status/look
Probeer jij nou maar eerst eens mensen te treffen die zich fijn voelen in jouw bijzijn in plaats van andersom.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:30 schreef Deezertje het volgende:
Kwam er misschien lomp uit maar ik bedoel meer: je moet je omringen met personen waar je fijn bij voelt... net zoals dat je een beetje trots kunt zijn als je partner langs je loopt / je vergezelt ergens. En dus niet zoals dit topic: http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/303241
Je bent dus een oppervlakkige autist met een loeigroot bord voor zijn kop. Ok, veel geluk.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:30 schreef Deezertje het volgende:
Kwam er misschien lomp uit maar ik bedoel meer: je moet je omringen met personen waar je fijn bij voelt... net zoals dat je een beetje trots kunt zijn als je partner langs je loopt / je vergezelt ergens. En dus niet zoals dit topic: http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/303241
Dus iemand die minder mooi is, maar mét een goed karakter, is een persoon waar je je bij voorbaat niet fijn bij kan voelen?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:30 schreef Deezertje het volgende:
En lelijke meisjes kun je je niet fijn bij voelen, omdat....?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:30 schreef Deezertje het volgende:
Inderdaad! Ik denk dat die onzekerheid er altijd al wel was in zekere mate, maar dat ik er geen tot weinig aandacht aan besteedde, er stond niet zoveel op het spel.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bang dat ie ergens achter komt?
Nee hoor, hooguit dat ik niet zo leuk ben als hij denkt. Maar dat is mijn onzekerheid op die momenten.
Is veel minder, maar in het begin had ik dat best erg, ik snapte het gewoon echt niet.
Dat is ook wat iedereen zegt tegen je: een relatie lost je problemen niet op.
Ik denk dat het komt omdat hij in een omgeving zit waar meerderheid vrouw is en daardoor denkt dat hij iedereen kan krijgen. Als je de hele dag mooie jonge vrouwen tegenkomt dan ga je ook hogere eisen stellen. Ik ben het voor de rest helemaal met je eens hoor. Het zou een goede leerschool zijn als hij komt wonen in een omgeving waar vrouwen schaars zijn, dan leer je er anders mee omgaan en hetgeen accepteren wat beschikbaar is.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ten eerste:Wat een arrogantie voor iemand die echt niets heeft om zich voor op de borst te slaan.
Ten tweede: omdenken een optie? Door vriendschap met een lelijk meisje (die zijn er zo weinig trouwens, maar goed) laat je zien wat een sociale jongen je bent, hoe goed je bent voor de minderbedeelde medemens, en dat verhoogt je sociale status. In jouw geval verhoogt het je sociale status niet, maar heb je wel kans dat je sociale vaardigheden kunt oefenen. Heel waardevol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |