Ja, dan heb je meteen alles: homorechten, vrouwenrechten, democratie etc etc.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:55 schreef Jigzoz het volgende:
Je kunt ze ook gewoon deïslamiseren, dat lijkt me efficiënter.
De-islamiseren. Hoe gaat dat dan? Een kamp waar je moslims instopt en waar ze als atheïst of christen uitkomen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:55 schreef Jigzoz het volgende:
Je kunt ze ook gewoon deïslamiseren, dat lijkt me efficiënter.
Als je mijn mening wil weten dan is deze als volgt: mensen die niet eens het besef hebben dat je vrouwen niet tot sex mag dwingen moet je hier niet toelaten puntquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:16 schreef Stranger het volgende:
Maar wat vind je er zelf van TS? Een goede actie? En de kosten die het met zich meebrengt?
Maar een kwart eeuw geledenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:25 schreef Wespensteek het volgende:
Het is inderdaad nodig om deze "voorlichting" te geven. Voor wat betreft verkrachting binnen het huwelijk is dat in veel landen niet verboden:
https://www.oneworld.nl/l(...)ht-om-te-verkrachten
In Nederland werd het ook pas in 1991 verboden.
Is dat zo? Ik ken genoeg gezonde Hollandse jongens die vinden dat ze best hun zin mogen doordrukken, ook al heeft hun vriendin er niet zo veel zin in. Die tendens in het gemiddelde 'vrouw doet aangifte van verkrachting door vriend' topic is hier doorgaans ook dat die kuthoer het er wel zelf naar gemaakt zal hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:32 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar een kwart eeuw geledenPlus vergeet niet te vermelden dat, ondanks dat het misschien niet strafbaar was, het wel door de samenleving als verwerpelijk werd beschouwd.
Dat zegt meer iets over jouw kennissenkring denk ik.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ken genoeg gezonde Hollandse jongens die vinden dat ze best hun zin mogen doordrukken, ook al heeft hun vriendin er niet zo veel zin in. Die tendens in het gemiddelde 'vrouw doet aangifte van verkrachting door vriend' topic is hier doorgaans ook dat die kuthoer het er wel zelf naar gemaakt zal hebben.
Kan je daar eens een voorbeeld van geven?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ken genoeg gezonde Hollandse jongens die vinden dat ze best hun zin mogen doordrukken, ook al heeft hun vriendin er niet zo veel zin in. Die tendens in het gemiddelde 'vrouw doet aangifte van verkrachting door vriend' topic is hier doorgaans ook dat die kuthoer het er wel zelf naar gemaakt zal hebben.
Leef je uit op de NWS geschiedenis zou ik zeggen. De tendens in een gemiddeld topic over dat soort zaken (of over bijvoorbeeld aangifte tegen verkrachting door een bekende man) is dat wanneer de vrouw niet met grof fysiek geweld wordt gedwongen, ze het eigen toch wel wou. Niet verwonderlijk natuurlijk gezien de demografische samenstellingen hier.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kan je daar eens een voorbeeld van geven?
Jij zegt dat het zo is. Dan lijkt het mij normaal dat jij met bewijzen komt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Leef je uit op de NWS geschiedenis zou ik zeggen. De tendens in een gemiddeld topic over dat soort zaken (of over bijvoorbeeld aangifte tegen verkrachting door een bekende man) is dat wanneer de vrouw niet met grof fysiek geweld wordt gedwongen, ze het eigen toch wel wou. Niet verwonderlijk natuurlijk gezien de demografische samenstellingen hier.
Nee hoor het werd gezien als taak van de vrouw om seks te hebben met haar man daarom was het ook niet strafbaar. Verder komt het nu nog steeds voor dus voor bepaalde mannen is het zeker niet verwerpelijk genoeg om het niet te doen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:32 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar een kwart eeuw geledenPlus vergeet niet te vermelden dat, ondanks dat het misschien niet strafbaar was, het wel door de samenleving als verwerpelijk werd beschouwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |