abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158465900
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, dat is het niet.

Vriendschappen kun je met iedereen hebben, ik heb er zelfs nooit op die manier over gedácht, ik had me zelfs nooit beseft dat er mensen zijn die zo denken :'(
Ik heb ook nog nooit bedacht of een van mijn vrienden of vriendinnen wellicht lelijk is. Zo kijk ik niet naar ze.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158465905
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:48 schreef gebakken-koekje het volgende:

Ik heb een vriendin (gewone vriendin, geen relatie) die lichamelijk gehandicapt is en wat uiterlijk betreft is ze niet knap maar ze heeft een geweldig karakter en ze heeft een vriend waarbij veel meisjes en vrouwen het hoofd wel even om zullen draaien en behalve dat is het ook gewoon een hele lieve sociale jongen. Hij is niet gevallen voor haar uiterlijk maar voor haar karakter, hij keek verder dan de oppervlakte en ze zijn nu al jaren heel erg gelukkig en gaan in februari trouwen.
Hebben wij over dezelfde persoon? :D Ik ken ook zo'n meisje (al weet ik niet of ze gaan trouwen, contact is verwaterd). w/

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 12:51:05 ]
pi_158465921
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
Lelijke meisjes en vrienden worden gaat niet samen, dan laat je zien dat je met hun omgaat en dat wil ik niet want dat s o ok slecht voor mijn sociale status/look :')
Geen vrienden is een betere status idd.
pi_158465943
Mensen die met mij vrienden zijn zouden nooit een relatie kunnen hebben. Oh, wacht misschien heb ik daarom geen vrienden ;( #kras

(see what I did there?)
Ja doei.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:54:15 #255
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158465981
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:50 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hebben wij over dezelfde persoon? :D Ik ken ook zo'n meisje (al weet ik niet of ze gaan trouwen, contact is verwaterd). w/
M uit A :D
pi_158465998
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:54 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

M uit A :D
:N

Kijk Deez, nog eens twee meisjes die lelijk zijn, en een gelukkige relatie hebben. O+
pi_158466004
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb ook nog nooit bedacht of een van mijn vrienden of vriendinnen wellicht lelijk is. Zo kijk ik niet naar ze.
Ik wel. Ik zie altijd uiterlijk, oordeel er meteen op. Slecht wellicht.
pi_158466005
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
Mensen die met mij vrienden zijn zouden nooit een relatie kunnen hebben. Oh, wacht misschien heb ik daarom geen vrienden ;( #kras

(see what I did there?)
Nee :P

Please elaborate ;)
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158466083
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Karma natuurlijk...
Met karma heeft het niets te maken maar een rake opmerking die blootlegt dat jij dingen van mensen verwacht waar je zelf totaal niet toe bereid bent.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:59:54 #260
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158466120
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:54 schreef Etsu het volgende:

[..]

:N

Kijk Deez, nog eens twee meisjes die lelijk zijn, en een gelukkige relatie hebben. O+
Dat bedoel ik, en lelijk, tja uiterlijk is niet prefect maar ik heb haar nooit als lelijk gezien. Ze zeurt nooit, ze heeft vrienden en vriendinnen omdat ze gewoon een goed karakter heeft.

En zelfs vriendschap met mensen afwijzen omdat ze 'lelijk' zijn?? En dan zelf zitten te zeiken dat de vrouwen je niet zien staan........... En de vrienden van het meisje waar ik het over heb hebben zelf ook weer een lading vrienden, het zou wat zijn zeg "oeh die is vrienden met een lelijk iemand, die wil ik niet kennen hoor!" Echt Deezer wat denk jij raar
pi_158466141
quote:
18s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:55 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Waarop oordeel je dan? Hoe mooi/knap iemand er van buiten uitziet?

Slecht? Vooral erg jammer, je ontzegt jezelf namelijk heel veel fijne contacten, vriendschappen en misschien zelfs wel (een) relatie(s).
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 23 december 2015 @ 13:02:58 #262
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158466202
quote:
18s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:55 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ik ben wat vreemd wat dat betreft, alsof ik mij schuldig voel voor mijn eigen gedachte als ik iemand zie die wat minder mooi is, dan gaat het als ''Oef,die heeft best een aliengezicht....maar hij heeft wel hele mooie ogen!!''
Ik zoek dus onbewust altijd naar het mooie in een persoon, en iedereen heeft wel iets moois en dat maakt voor mij die persoon dan aantrekkelijk.

Ik denk dat de meeste wel zien wanneer iemand niet zo heel mooi is, maar het heeft dan verders geen effect op omgang met die persoon, vooral als het alleen vriendschappelijk is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158466280
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarop oordeel je dan? Hoe mooi/knap iemand er van buiten uitziet?

Slecht? Vooral erg jammer, je ontzegt jezelf namelijk heel veel fijne contacten, vriendschappen en misschien zelfs wel (een) relatie(s).
Ja, dat zie ik en daar kijk ik naar. Neemt niet weg dat ik slechts naar innerlijk kijk als ik met iemand bevriend ben. Ik ga geen vriendschap aan omdat iemand knap is of sluit een vriendschap uit omdat iemand lelijk is. Ik zie alleen wel goed hoe iemand eruitziet. En bij een eerste ontmoeting heb ik op basis van uiterlijk wel een soort van oordeel, maar geen vooroordeel. Dat probeer ik te minderen dan.
  woensdag 23 december 2015 @ 13:09:03 #264
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158466338
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:50 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat is mijn frustratie juist, ik kom te weinig vrouwen uit mijn leeftijdscategorie tegen. Alle jeugd hier is verhuist naar de steden om te studeren en ik ben achtergebleven met het gevolg dat het hier wat jongeren betreft bijna een uitgestorven soort is. Als ik foto's of video's zie uit het straatbeeld van de grote steden kan ik bijna jaloers worden wat daar allemaal voor lekkers zoal op straat rondloopt. :)

[..]

Doe er dan wat aan, jankbal.

Gadverdamme, jullie lijken die oude mannetjes van The Muppets wel. Alleen maar zeiken :r
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 23 december 2015 @ 13:11:51 #265
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158466389
quote:
13s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:09 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Gadverdamme, jullie lijken die oude mannetjes van The Muppets wel. Alleen maar zeiken :r

Deezertje en syndroom.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  woensdag 23 december 2015 @ 13:12:31 #266
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158466398
Heb je eigenlijk een (bij)baan Deezer waar je mensen ontmoet?
pi_158466406
quote:
13s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:09 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ga jij even tegen Stef Blok zeggen dat hij eens wat meer betaalbare woningen moet bijbouwen. Ik heb helaas geen bovenmodaal inkomen of een dikke zak met spaargeld om zo even snel te verhuizen.

Ik ben best bereid om hand in eigen boezem te steken maar er zijn ook zeker punten die buiten mij om liggen.
pi_158466412
Ik vind mezelf ook niet bijster aantrekkelijk. Mijn man is ook niet de hunk van het jaar ofzo (dat was Beckham geloof ik, sexiest man alive ofzo?). Maar godverdomme wat hebben we het leuk samen :D
Ja doei.
pi_158466422
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:13 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ga jij even tegen Stef Blok zeggen dat hij eens wat meer betaalbare woningen moet bijbouwen. Ik heb helaas geen bovenmodaal inkomen of een dikke zak met spaargeld om zo even snel te verhuizen.

Ik ben best bereid om hand in eigen boezem te steken maar er zijn ook zeker punten die buiten mij om liggen.
Je bent bijna 100 en woont nog thuis. Je had zoveel kunnen sparen _O-
Ja doei.
  woensdag 23 december 2015 @ 13:14:33 #270
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158466424
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind mezelf ook niet bijster aantrekkelijk. Mijn man is ook niet de hunk van het jaar ofzo (dat was Beckham geloof ik, sexiest man alive ofzo?). Maar godverdomme wat hebben we het leuk samen :D
^O^
sexiest quote alive, dit.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_158466435
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:12 schreef gebakken-koekje het volgende:
Heb je eigenlijk een (bij)baan Deezer waar je mensen ontmoet?
Nop, misschien juist een bijbaan kiezen die totaal niet bij me past, op 't station in zo'n winkel werken ofzo.. honderden mensen per dag contact mee.
pi_158466443
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:02 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik ben wat vreemd wat dat betreft, alsof ik mij schuldig voel voor mijn eigen gedachte als ik iemand zie die wat minder mooi is, dan gaat het als ''Oef,die heeft best een aliengezicht....maar hij heeft wel hele mooie ogen!!''
Ik zoek dus onbewust altijd naar het mooie in een persoon, en iedereen heeft wel iets moois en dat maakt voor mij die persoon dan aantrekkelijk.

Ik denk dat de meeste wel zien wanneer iemand niet zo heel mooi is, maar het heeft dan verders geen effect op omgang met die persoon, vooral als het alleen vriendschappelijk is.
Ik oordeel ook vaak in mijn hoofd op die manier. Ik kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik daar een van de weinige in ben. Het lijkt mij niet meer normaal. Uiterlijk is ook een onderdeel van een persoon en het is vaak het eerste waar je iets over kan vinden.
pi_158466446
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:13 schreef syndroom het volgende:
..... maar er zijn ook zeker punten die buiten mij om liggen.
Nou, dat is heel mooi, want dan je heb geen andere keuze dan dat te accepteren, en heeft het ook geen nut om er over te zeiken.
pi_158466475
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je bent bijna 100 en woont nog thuis. Je had zoveel kunnen sparen _O-
De woningmarkt is ruk in Nederland, of het nou de pvda of de vvd is, er wordt maar erg beperkt bijgebouwd. Als je geen bovenmodaal inkomen hebt heb je gewoon weinig keus.

Of je moet 'vluchteling' zijn wil je gratis op een A locatie komen te wonen. Die jongens lachen ons uit.
  woensdag 23 december 2015 @ 13:17:03 #275
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158466482
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nop, misschien juist een bijbaan kiezen die totaal niet bij me past, op 't station in zo'n winkel werken ofzo.. honderden mensen per dag contact mee.
Waarom heb je dan geen baan? Je bent toch al in de 20? Bij iedere baan heb je mensen met wie je in contact komt.
Maar wat ik al vroeg, hoe zie je dat dan voor je als je met een vrouw bent, je hebt geen vrienden, je hebt geen baan, je zit niet op een sport, waar PRAAT je dan over als je samen bent??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')