Hij heeft gewoon ASS waardoor hij alles in hokjes en structuren plaatst. Heeft niks met een groot aanbod te maken wat jij aanhaalt.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:33 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat hij in een omgeving zit waar meerderheid vrouw is en daardoor denkt dat hij iedereen kan krijgen. Als je de hele dag mooie jonge vrouwen tegenkomt dan ga je ook hogere eisen stellen. Ik ben het voor de rest helemaal met je eens hoor. Het zou een goede leerschool zijn als hij komt wonen in een omgeving waar vrouwen schaars zijn, dan leer je er anders mee omgaan en hetgeen accepteren wat beschikbaar is.
Het probleem is simpelweg dat Deezer zijn aanbod te groot is, daardoor verzuipt hij als het ware in al het vrouwelijk schoon en kan hij niet meer goed nadenken.
Dat mensen dit nog geloven.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan heb ik het over meisjes die wel leuk zijn maar niet knap maar ook niet lelijk. In de volksmond 'normaal' dus. Er niet uit springen. Lelijke meisjes en vrienden worden gaat niet samen, dan laat je zien dat je met hun omgaat en dat wil ik niet want dat s o ok slecht voor mijn sociale status/look
Hoe heb jij er anders mee om leren gaan?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:33 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat hij in een omgeving zit waar meerderheid vrouw is en daardoor denkt dat hij iedereen kan krijgen. Als je de hele dag mooie jonge vrouwen tegenkomt dan ga je ook hogere eisen stellen. Ik ben het voor de rest helemaal met je eens hoor. Het zou een goede leerschool zijn als hij komt wonen in een omgeving waar vrouwen schaars zijn, dan leer je er anders mee omgaan en hetgeen accepteren wat beschikbaar is.
Het probleem is simpelweg dat Deezer zijn aanbod te groot is, daardoor verzuipt hij als het ware in al het vrouwelijk schoon en kan hij niet meer goed nadenken.
Wat een gelul man, aanbod is groot misschien maar het beschikbare aanbod is al een heel stuk kleiner... en dan moet de ander ook nog wat in je zien etc. mag je al blij zijn als je zelf een keuze mag makenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:33 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als hij het allemaal verzint, dan heeft hij nog steeds een beperking.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:35 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat mensen dit nog geloven.
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe heb jij er anders mee om leren gaan?
maar het is dan dus niet je partner...quote:Op woensdag 23 december 2015 12:30 schreef Deezertje het volgende:
Kwam er misschien lomp uit maar ik bedoel meer: je moet je omringen met personen waar je fijn bij voelt... net zoals dat je een beetje trots kunt zijn als je partner langs je loopt / je vergezelt ergens. En dus niet zoals dit topic: http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/303241
nee maar wel als uithangbord voor eventuele mensen die interesse in je hebben, de mensen waar jij je dus mee omringdquote:Op woensdag 23 december 2015 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar het is dan dus niet je partner...
nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
nee maar wel als uithangbord voor eventuele mensen die interesse in je hebben, de mensen waar jij je dus mee omringd
Snap je nu waarom er niemand met jou om wilt gaan behalve je moeder? Jij bent namelijk geen mooi uithangbord.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
nee maar wel als uithangbord voor eventuele mensen die interesse in je hebben, de mensen waar jij je dus mee omringd
Jij hebt geen mensen afgewezen omdat ze vrienden waren met iemand die niet aan jouw cosmetische eisen voldoet?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat is het niet.
Vriendschappen kun je met iedereen hebben, ik heb er zelfs nooit op die manier over gedácht, ik had me zelfs nooit beseft dat er mensen zijn die zo denken
Wat een onzin. Je bent niet continu met je vriendengroep, jij bent simpelweg je eigen uithangbord.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat hij het een beetje meent allemaal, maar het lijkt er sterk op dat hij bepaalde uitspraken bewust maakt om een beetje te stangen. Of om aandacht te krijgen, want iedereen moet er weer iets over zeggen.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als hij het allemaal verzint, dan heeft hij nog steeds een beperking.
Ik geloof niet dat ik ooit heb gekeken of de vriendschappen van een man wel aantrekkelijk genoeg waren om voor mij interesse in hem te krijgen.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
mijn vriend z'n vriend heeft worstvingersquote:Op woensdag 23 december 2015 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij hebt geen mensen afgewezen omdat ze vrienden waren met iemand die niet aan jouw cosmetische eisen voldoet?jij vreemde jij!
Als hij een beetje man is heeft hij daar wel begrip voor.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn vriend z'n vriend heeft worstvingers![]()
Ik denk dat ik m maar moet dumpenhelaas, het is niet anders
mooiequote:Op woensdag 23 december 2015 12:42 schreef Etsu het volgende:
Maar Deez, wat vind je er nou van dat knappe meisjes geen vrienden met jou willen zijn omdat zij jou lelijk vinden?
Laat staan een relatie hebben.
Dat is mijn frustratie juist, ik kom te weinig vrouwen uit mijn leeftijdscategorie tegen. Alle jeugd hier is verhuist naar de steden om te studeren en ik ben achtergebleven met het gevolg dat het hier wat jongeren betreft bijna een uitgestorven soort is. Als ik foto's of video's zie uit het straatbeeld van de grote steden kan ik bijna jaloers worden wat daar allemaal voor lekkers zoal op straat rondloopt.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe heb jij er anders mee om leren gaan?
De statistieken en beeldmateriaal laten toch wel duidelijk anders zien. Het beschikbare aanbod is wel zeker groot, alleen het aanbod dat in beste Deezer zijn straatje past is inderdaad wel beperkt.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat een gelul man, aanbod is groot misschien maar het beschikbare aanbod is al een heel stuk kleiner... en dan moet de ander ook nog wat in je zien etc. mag je al blij zijn als je zelf een keuze mag maken
We gunnen dat hem welquote:Op woensdag 23 december 2015 12:49 schreef Bonkers. het volgende:
Maar ooit stapt er een godvergeten lekker wijf (en dan echt een 10 uit 10 hé), met een lief en zorgzaam karakter de bus naar Schrubbekutteveen in en in plaats van de hele tijd op haar mobiel te kijken, gaat ze in op de soepele oogblikken van Deezertje. Ze neemt het voortouw in het gesprek en ze vindt een jongen zonder sociaal leven juist nu net zo leuk, kan ze eindelijk zorgverlener spelen! Ze stappen samen uit na 25 minuten en gaan een heel leven lang lekker romantisch op de bank zitten bij moeders en vaders. Life is good.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |