abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158465549
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:33 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik denk dat het komt omdat hij in een omgeving zit waar meerderheid vrouw is en daardoor denkt dat hij iedereen kan krijgen. Als je de hele dag mooie jonge vrouwen tegenkomt dan ga je ook hogere eisen stellen. Ik ben het voor de rest helemaal met je eens hoor. Het zou een goede leerschool zijn als hij komt wonen in een omgeving waar vrouwen schaars zijn, dan leer je er anders mee omgaan en hetgeen accepteren wat beschikbaar is.

Het probleem is simpelweg dat Deezer zijn aanbod te groot is, daardoor verzuipt hij als het ware in al het vrouwelijk schoon en kan hij niet meer goed nadenken.
Hij heeft gewoon ASS waardoor hij alles in hokjes en structuren plaatst. Heeft niks met een groot aanbod te maken wat jij aanhaalt.
pi_158465560
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dan heb ik het over meisjes die wel leuk zijn maar niet knap maar ook niet lelijk. In de volksmond 'normaal' dus. Er niet uit springen. Lelijke meisjes en vrienden worden gaat niet samen, dan laat je zien dat je met hun omgaat en dat wil ik niet want dat s o ok slecht voor mijn sociale status/look :')
Dat mensen dit nog geloven.
pi_158465568
Zolang jij niet snapt dat je eerst eens gewoon moet leren omgaan met mensen, wordt het echt niks deezer..
Lelijke mensen, dikke mensen, dunne mensen, domme mensen, slimme mensen... De meeste mensen hebben wel íets te bieden en dat heeft niets met uiterlijk of seks te maken.

Iedereen roept het en jij roept gewoon NEE!

Je doet me hieraan denken

compact en kleverig.
pi_158465569
quote:

[..]

Ik denk dat het komt omdat hij in een omgeving zit waar meerderheid vrouw is en daardoor denkt dat hij iedereen kan krijgen. Als je de hele dag mooie jonge vrouwen tegenkomt dan ga je ook hogere eisen stellen. Ik ben het voor de rest helemaal met je eens hoor. Het zou een goede leerschool zijn als hij komt wonen in een omgeving waar vrouwen schaars zijn, dan leer je er anders mee omgaan en hetgeen accepteren wat beschikbaar is.

Het probleem is simpelweg dat Deezer zijn aanbod te groot is, daardoor verzuipt hij als het ware in al het vrouwelijk schoon en kan hij niet meer goed nadenken.
Hoe heb jij er anders mee om leren gaan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158465589
quote:

[..]

Wat een gelul man, aanbod is groot misschien maar het beschikbare aanbod is al een heel stuk kleiner... en dan moet de ander ook nog wat in je zien etc. mag je al blij zijn als je zelf een keuze mag maken :')
  woensdag 23 december 2015 @ 12:37:11 #231
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158465606
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:35 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat mensen dit nog geloven.
Als hij het allemaal verzint, dan heeft hij nog steeds een beperking. ;(
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:37:12 #232
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158465607
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158465615
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:30 schreef Deezertje het volgende:
Kwam er misschien lomp uit maar ik bedoel meer: je moet je omringen met personen waar je fijn bij voelt... net zoals dat je een beetje trots kunt zijn als je partner langs je loopt / je vergezelt ergens. En dus niet zoals dit topic: http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/303241
maar het is dan dus niet je partner...
compact en kleverig.
pi_158465652
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

maar het is dan dus niet je partner...
nee maar wel als uithangbord voor eventuele mensen die interesse in je hebben, de mensen waar jij je dus mee omringd
pi_158465691
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

nee maar wel als uithangbord voor eventuele mensen die interesse in je hebben, de mensen waar jij je dus mee omringd
nee, dat is het niet.

Vriendschappen kun je met iedereen hebben, ik heb er zelfs nooit op die manier over gedácht, ik had me zelfs nooit beseft dat er mensen zijn die zo denken :'(
compact en kleverig.
pi_158465715
quote:

[..]

Snap je nu waarom er niemand met jou om wilt gaan behalve je moeder? Jij bent namelijk geen mooi uithangbord.
pi_158465723
Maar Deez, wat vind je er nou van dat knappe meisjes geen vrienden met jou willen zijn omdat zij jou lelijk vinden?

Laat staan een relatie hebben.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 12:42:59 ]
pi_158465726
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, dat is het niet.

Vriendschappen kun je met iedereen hebben, ik heb er zelfs nooit op die manier over gedácht, ik had me zelfs nooit beseft dat er mensen zijn die zo denken :'(
Jij hebt geen mensen afgewezen omdat ze vrienden waren met iemand die niet aan jouw cosmetische eisen voldoet? :') jij vreemde jij! :')
Ja doei.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:43:01 #239
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158465729
quote:

[..]

Wat een onzin. Je bent niet continu met je vriendengroep, jij bent simpelweg je eigen uithangbord.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_158465759
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als hij het allemaal verzint, dan heeft hij nog steeds een beperking. ;(
Ik geloof ook wel dat hij het een beetje meent allemaal, maar het lijkt er sterk op dat hij bepaalde uitspraken bewust maakt om een beetje te stangen. Of om aandacht te krijgen, want iedereen moet er weer iets over zeggen.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:44:51 #241
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158465780
quote:

[..]

Ik geloof niet dat ik ooit heb gekeken of de vriendschappen van een man wel aantrekkelijk genoeg waren om voor mij interesse in hem te krijgen.
Aantrekkelijke vriendschappen heeft voor mij geen toegevoegde waarde.
Vriendschappen an sich wel, dat laat zien dat hij sociaal is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158465786
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij hebt geen mensen afgewezen omdat ze vrienden waren met iemand die niet aan jouw cosmetische eisen voldoet? :') jij vreemde jij! :')
mijn vriend z'n vriend heeft worstvingers :o
Ik denk dat ik m maar moet dumpen ;( helaas, het is niet anders ;(
compact en kleverig.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:46:26 #243
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158465803
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:45 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

mijn vriend z'n vriend heeft worstvingers :o
Ik denk dat ik m maar moet dumpen ;( helaas, het is niet anders ;(
Als hij een beetje man is heeft hij daar wel begrip voor. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158465823
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:42 schreef Etsu het volgende:
Maar Deez, wat vind je er nou van dat knappe meisjes geen vrienden met jou willen zijn omdat zij jou lelijk vinden?

Laat staan een relatie hebben.
mooie
  woensdag 23 december 2015 @ 12:48:32 #245
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158465849
Ik lees hier al een tijdje mee, ik heb zelf geen behoefte aan een relatie maar ik vind het altijd wel heel boeiend om te zien hoe mensen met elkaar omgaan maar Deezertje..........
eigenlijk gewoon geen woorden voor en dat bedoel ik niet positief voor hij weer vanalles in zijn hoofd gaat halen.

Ik heb een vriendin (gewone vriendin, geen relatie) die lichamelijk gehandicapt is en wat uiterlijk betreft is ze niet knap maar ze heeft een geweldig karakter en ze heeft een vriend waarbij veel meisjes en vrouwen het hoofd wel even om zullen draaien en behalve dat is het ook gewoon een hele lieve sociale jongen. Hij is niet gevallen voor haar uiterlijk maar voor haar karakter, hij keek verder dan de oppervlakte en ze zijn nu al jaren heel erg gelukkig en gaan in februari trouwen.

Ik ben niet op zoek naar een vriend maar stel je nou voor dat hier vrouwen in dit topic zitten die op zoek zijn en ze lezen je berichten Deezertje, zie je nou echt niet in dat je echt over komt als een enorme saaie, egoïstische, ongevoelige hufter? En als dit mensen hier opvalt zal het mensen op datingsites/apps ook wel opvallen en dan vraag je je nog af waarom gesprekken stil vallen en mensen niet meer reageren? Ik gun iedereen het geluk en de liefde maar dit is wel heel erg.

Waarom zou een vrouw verliefd op je moeten worden? Hoe zie je dat voor je? Dan zit je bij elkaar, waar heb je het dan over? Je hebt geen vrienden, je kraakt mensen (waarschijnlijk zonder dat je het zelf bewust bent) enorm af, als mensen je hulp aanbieden neem je het niet aan........Echt, wat is het dat een vrouw in jou moet gaan zien, ik zie het niet en ik denk dat er heel weinig anderen zijn die het wel zien....
pi_158465862
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:47 schreef Casiotone het volgende:

[..]

mooie
Karma natuurlijk...
pi_158465872
Maar ooit stapt er een godvergeten lekker wijf (en dan echt een 10 uit 10 hé), met een lief en zorgzaam karakter de bus naar Schrubbekutteveen in en in plaats van de hele tijd op haar mobiel te kijken, gaat ze in op de soepele oogblikken van Deezertje. Ze neemt het voortouw in het gesprek en ze vindt een jongen zonder sociaal leven juist nu net zo leuk, kan ze eindelijk zorgverlener spelen! Ze stappen samen uit na 25 minuten en gaan een heel leven lang lekker romantisch op de bank zitten bij moeders en vaders. Life is good.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:49:33 #248
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158465880
karma bestaat niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158465888
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is mijn frustratie juist, ik kom te weinig vrouwen uit mijn leeftijdscategorie tegen. Alle jeugd hier is verhuist naar de steden om te studeren en ik ben achtergebleven met het gevolg dat het hier wat jongeren betreft bijna een uitgestorven soort is. Als ik foto's of video's zie uit het straatbeeld van de grote steden kan ik bijna jaloers worden wat daar allemaal voor lekkers zoal op straat rondloopt. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat een gelul man, aanbod is groot misschien maar het beschikbare aanbod is al een heel stuk kleiner... en dan moet de ander ook nog wat in je zien etc. mag je al blij zijn als je zelf een keuze mag maken :')
De statistieken en beeldmateriaal laten toch wel duidelijk anders zien. Het beschikbare aanbod is wel zeker groot, alleen het aanbod dat in beste Deezer zijn straatje past is inderdaad wel beperkt.
pi_158465892
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:49 schreef Bonkers. het volgende:
Maar ooit stapt er een godvergeten lekker wijf (en dan echt een 10 uit 10 hé), met een lief en zorgzaam karakter de bus naar Schrubbekutteveen in en in plaats van de hele tijd op haar mobiel te kijken, gaat ze in op de soepele oogblikken van Deezertje. Ze neemt het voortouw in het gesprek en ze vindt een jongen zonder sociaal leven juist nu net zo leuk, kan ze eindelijk zorgverlener spelen! Ze stappen samen uit na 25 minuten en gaan een heel leven lang lekker romantisch op de bank zitten bij moeders en vaders. Life is good.
We gunnen dat hem wel :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')