SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 82% gewijzigd door Mo_Muffin op 22-12-2015 10:57:23 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik zeg rood.quote:Op maandag 21 december 2015 18:31 schreef FANN het volgende:
De mens is wel het meest nutteloze wat de aarde ooit voortgebracht heeft
ja, ik zie het alquote:
Een van de honden van mijn broertje wil godverdomme altijd bij me, op me, ik mot daar niks van hebben, ik vind ze stinken, zeker als ze net van buiten komen.quote:Op maandag 21 december 2015 18:35 schreef FANN het volgende:
De Hond heeft trouwens best véél functie's hoor, jachthonden, speurhonden, blindengeleidehonden,
hulphonden, maar voor de rest is het gewoon een gezelschapsdier, dát is bij de meeste honden hun functie tegenwoordig.
Een kat is eigenlijk vrij zinloosalleen als gezelschapsdier of voor het jagen naar muizen, maar
die van mij waren bang voor muizen
Ja, een natte hond ruikt niet zo lekker, da's waar....quote:Op maandag 21 december 2015 18:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een van de honden van mijn broertje wil godverdomme altijd bij me, op me, ik mot daar niks van hebben, ik vind ze stinken, zeker als ze net van buiten komen.
Mijn poezen zijn zeer nuttig, zonder hen zou ik een lastpak zijn.
Ik kan helemaal niks met honden, ik snap niet waarom ze mij altijd leuk vinden, maar goed, ze krijgen 1 x een aai over hun kop en that's it, daarna moeten ze opzouten.quote:Op maandag 21 december 2015 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, een natte hond ruikt niet zo lekker, da's waar....
Toch om eerlijk te zijn, als ik zo'n klein kut hondje zie denk ik altijd, zal ik???![]()
zo'n chiwawadie vind ik stiekem hé leuk, fout he?
![]()
Mijn jongste broertje heeft tegenwoordig ook een klein hondjevan de dochter van zijn
vriendin, vreemd genoeg doet dat hem ook veel goed, ik weet niet wat voor ras het is, maar
het is een kleintje, geen ras geloof ik, meer een mislukt hondje
Gup is doot.quote:Op maandag 21 december 2015 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]
is je nieuwe ava nou een vissenkom met een kruis erin?![]()
RIP aan de koi Karpers ofzo?
jahaaaaaaaaaaaa dat eet ik nou wel, ik bedoelde alleen te zeggen dat een hond of kat blijkbaarquote:Op maandag 21 december 2015 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niks met honden, ik snap niet waarom ze mij altijd leuk vinden, maar goed, ze krijgen 1 x een aai over hun kop en that's it, daarna moeten ze opzouten.
Ben zelf gewoon een 120% kattenmens, zoiets zal wel in je zitten denk ik.
GUP's richting was de bodemquote:
ik heb geen idee hoe het werkt, met wat er werkte is nu kapotquote:Op maandag 21 december 2015 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe kan dat nou? Is het systeem down ofzo?
Ahh een kennerquote:
Hahahahahhaquote:Op maandag 21 december 2015 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]
is je nieuwe ava nou een vissenkom met een kruis erin?![]()
RIP aan de koi Karpers ofzo?
Zie boven.quote:
mooi schemaquote:Op maandag 21 december 2015 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie boven.
Rood = Dit doen we de volgende keer weer net zo.
Kap een eens met honten, dat is zo 2015 en niet grappigquote:Op maandag 21 december 2015 18:59 schreef sacha het volgende:
mijn poes vangt muizen, ratten en vogels, is de favoriete knuffel van Aap en converseert ook met hem![]()
mijn honten, kleiner model dan poes, waarschuwen bij onraad, houden mij letterlijk op de been én converseren met Aap![]()
broer konijn, ondertussen bijna 12, waarschuwt bij onraad in het kippenhok en converseert met Aap![]()
kip & kip, leggen eieren als ze dat willen, ploegen de tuin om als dat van mij mag, zitten op schoot bij Aap en je raadt het al, converseren met hem
in 2016 is het weer inquote:Op maandag 21 december 2015 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Kap een eens met honten, dat is zo 2015 en niet grappig
Beetje dom eikquote:
eik is ook een dom woord eikquote:
Ach jaquote:
Zonder dieren zou de mens nergens zijn dusquote:Op maandag 21 december 2015 18:59 schreef sacha het volgende:
mijn poes vangt muizen, ratten en vogels, is de favoriete knuffel van Aap en converseert ook met hem![]()
mijn honten, kleiner model dan poes, waarschuwen bij onraad, houden mij letterlijk op de been én converseren met Aap![]()
broer konijn, ondertussen bijna 12, waarschuwt bij onraad in het kippenhok en converseert met Aap![]()
kip & kip, leggen eieren als ze dat willen, ploegen de tuin om als dat van mij mag, zitten op schoot bij Aap en je raadt het al, converseren met hem
Dan zeg ik Blauwquote:Op maandag 21 december 2015 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie boven.
Rood = Dit doen we de volgende keer weer net zo.
da's dan balen... maar er kan nog wel iemand draaien toch?quote:Op maandag 21 december 2015 18:53 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe het werkt, met wat er werkte is nu kapot
Whut ??? Nou zeg, kip met kerst dusquote:Op maandag 21 december 2015 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Zonder dieren zou de mens nergens zijn dus![]()
De meeste dieren zijn slechts hulpjes voor de mens en daarom mag er best wat meer respect voor dieren gekweekt worden.
oh... maar als IK Kip eet let ik wel op wat voor kip, ga je trouwens weer Konijn eten jij?quote:
Domme mensen in het zonnetje zettenquote:Op maandag 21 december 2015 19:19 schreef schvvmert het volgende:
[..]
2016 wordt de jaar van het paart.
Jou info ookquote:Op maandag 21 december 2015 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... maar als IK Kip eet let ik wel op wat voor kip, ga je trouwens weer Konijn eten jij?
die komen meestal uit een hokkie
Konijn is voor de watjes.quote:Op maandag 21 december 2015 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... maar als IK Kip eet let ik wel op wat voor kip, ga je trouwens weer Konijn eten jij?
die komen meestal uit een hokkie
we hebben een GAP nu die draait muziek maar er kunnen geen verzoekjes gedraaid worden. Dus maar hopen dat er veel lieve DJ's gaan draaienquote:Op maandag 21 december 2015 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
da's dan balen... maar er kan nog wel iemand draaien toch?
Nog altijd beter dan uit een hokkiequote:Op maandag 21 december 2015 19:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Konijn is voor de watjes.![]()
Haas met loden korrels is het echte werk.
Jawel hoor, maar een bron als Telegraaf word als onzin genoemd als het men uitkomt. Kom maar met een betrouwbare bronquote:
Ah... een Googelopdrachtquote:Op maandag 21 december 2015 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar een bron als Telegraaf word als onzin genoemd als het men uitkomt. Kom maar met een betrouwbare bron
Die zijn het gelukkigst.quote:Op maandag 21 december 2015 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Domme mensen in het zonnetje zetten
Je valt door de mand. Zeker omdat JIJ half fok met googel shit overgietquote:Op maandag 21 december 2015 19:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... een Googelopdracht![]()
even denken of ik daar wel zin in heb.
hmmmmmmmmmmm..... NEE
Zeg dat nou niethiet ....quote:
quote:Op maandag 21 december 2015 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Zeg dat nou niethiet ....
Nu heeft ze straks als excuus voor haar knorrigheid dat ze zo intelligent is
ik kan het wel doen hoorquote:Op maandag 21 december 2015 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Je valt door de mand. Zeker omdat JIJ half fok met googel shit overgiet
Dat is pas nutteloos.quote:Op maandag 21 december 2015 19:29 schreef FANN het volgende:
Ik heb 24 Kerstkaartjes verstuurd vandaag
Mijn god wat een muts ben je toch, maar wel lief hoorquote:
Heb een extra sticker op mijn brievenbus in december.quote:Op maandag 21 december 2015 19:29 schreef FANN het volgende:
eigenlijk zou ik er niet meer aan beginnen, maar ja, dan krijg je allemaal kaartjes
quote:Op maandag 21 december 2015 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn god wat een muts ben je toch, maar wel lief hoor
Voor Kerstkaartjes?quote:Op maandag 21 december 2015 19:31 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb een extra sticker op mijn brievenbus in december.
Dat hebben de meeste al opgegeven bij mij.quote:Op maandag 21 december 2015 19:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor Kerstkaartjes?![]()
Dat zou lullig zijn voor al die mensen die de moeite nemen
Ik heb er zes, en twee met inhoudquote:Op maandag 21 december 2015 19:33 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste al opgegeven bij mij.
Zo'n sticker is nog handiger.quote:Op maandag 21 december 2015 19:43 schreef Deisyy het volgende:
Er was een tijd dat ik al de kerstkaarten die ik kreeg ophing, tegenwoordig open ik ze en mik je meteen de vuilbak in.
ik hang ze nog steeds opquote:Op maandag 21 december 2015 19:43 schreef Deisyy het volgende:
Er was een tijd dat ik al de kerstkaarten die ik kreeg ophing, tegenwoordig open ik ze en mik je meteen de vuilbak in.
Aan de deur of aan een lintje?quote:
Kerstboom staat tussen de schuifdeuren en het lint hangt "in" de schuifdeur, morgen lint aan de andere kant ophangenquote:Op maandag 21 december 2015 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan de deur of aan een lintje?
Ik heb in een doos nog de laatste kerstkaart die mijn vader stuurde, die is inmiddels 21 jaar oud.
Wat een slechte smoes. Heb je geen afdakje of paraplu?quote:Op maandag 21 december 2015 19:49 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe nat het is buiten?
Schuifdeurenquote:Op maandag 21 december 2015 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
Kerstboom staat tussen de schuifdeuren en het lint hangt "in" de schuifdeur, morgen lint aan de andere kant ophangen
100 jaar oudquote:
4 verdiepingen naar beneden en dan naar buiten in regen en wind noem jij een slechte smoes?quote:Op maandag 21 december 2015 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een slechte smoes. Heb je geen afdakje of paraplu?
Jij niet?quote:Op maandag 21 december 2015 19:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
4 verdiepingen naar beneden en dan naar buiten in regen en wind noem jij een slechte smoes?
kan ik nu niet zienquote:Op maandag 21 december 2015 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf vind ik dat. Watvoor glas zit erin?
Moet je ze lappen eerst?quote:
Moet je die van Hut even lenen.quote:Op maandag 21 december 2015 19:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ow en mijn camera is niet waterdicht.
de kerstboom staat tussen de schuifdeurenquote:
Dat was toch een koopie. Koop je morgen weer een nieuwere..quote:Op maandag 21 december 2015 19:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ow en mijn camera is niet waterdicht.
Ik dacht even dat het vol hing met kaarten en jij er al limbo dansend onderdoor moest.quote:Op maandag 21 december 2015 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
de kerstboom staat tussen de schuifdeuren
Woensdag is het pizzadag hier.quote:Op maandag 21 december 2015 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was toch een koopie. Koop je morgen weer een nieuwere..
Morgen weer pizza o
quote:Op maandag 21 december 2015 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het vol hing met kaarten en jij er al limbo dansend onderdoor moest.
Ja zo werkt dat....quote:Op maandag 21 december 2015 20:05 schreef schvvmert het volgende:
Godverdomme, net huis verkocht, gaan de prijzen stijgen.
menschquote:Op maandag 21 december 2015 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Kap een eens met honten, dat is zo 2015 en niet grappig
Ik ga straks in mijn bed genieten van de harde wintquote:
deze verharen niet, en zijn geen kefdingetjes, gewoon eeuwige puppy's, daaromquote:Op maandag 21 december 2015 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van die stoere beesten had ipv kleine kefdingetjes
ik laat er eentje voor jequote:Op maandag 21 december 2015 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga straks in mijn bed genieten van de harde wint
En overal ligt paardenhaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef Treehut362 het volgende:
Bord wit met een rode rand?
-verboden toegang
Bord rood met een witte rand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze kende ik nog niet hahaquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Geniaal issie soms onze boomhut.
ja écht waar!quote:
Ah, je bent het googlen nog niet verleerd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ja écht waar!![]()
Drs P - Dodenrit
*knip*
oh, maar dat ik heb ik pas daarna gedaan, want dat liedje ken ik welquote:Op dinsdag 22 december 2015 10:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, je bent het googlen nog niet verleerd.
Ja, de meesten van onze leeftijd kennen het wel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:48 schreef FANN het volgende:
[..]
oh, maar dat ik heb ik pas daarna gedaan, want dat liedje ken ik wel
Ja, je ziet er veel dit jaarquote:Op dinsdag 22 december 2015 10:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, de meesten van onze leeftijd kennen het wel.
Kijk, daar loopt een adelaar!!
Dat beweer ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:49 schreef FANN het volgende:
Alsof ik de enige ben op Fok die googelt
Vroeger snapte ik niet helemaal waarom die man in Top Pop verscheen, maar laterquote:
Ik luister zulke muziek maar heel, heel af en toe, dat is geen muziek voor mij om elke dag te draaien, ik luister sowieso nooit 10 keer achter elkaar naar hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:51 schreef FANN het volgende:
[..]
oké
deze komt achter Dr/s P trouwens zit ik nu naar te luisteren![]()
Neh... maar voor mij is het een extra grappig liedje...quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik luister zulke muziek maar heel, heel af en toe, dat is geen muziek voor mij om elke dag te draaien, ik luister sowieso nooit 10 keer achter elkaar naar hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... maar voor mij is het een extra grappig liedje...Alsof het platte land van Griekenland zo modern is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
oh.... neeeeeeeeeeee integendeel zou ik zeggen, dat dorp waar zijn vader kwam liep nog 100quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof het platte land van Griekenland zo modern is.
Dat is ook precies het beeld dat ik van Griekenland heb.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:03 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... neeeeeeeeeeee integendeel zou ik zeggen, dat dorp waar zijn vader kwam liep nog 100
jaar achter![]()
Zijn vader is zelfs nooit naar school geweest, want zijn vader was doodgeschoten door de moffen
in de oorlog, dus hij moest ''als oudste man van het gezin'' voor inkomsten zorgen, dus die begon
al heel vroeg met helpen hoeden van schapen en koeien in de bergen daar, ook in de winter en ze waren heel arm, hij had geen schoenen en als er een koe gescheten had ging hij met zijn voeten
in die koeienvla staan, dat was warm en werd dan na een aantal vlaaien een soort van schoeisel
om zijn voeten, dan bevroren ze niet.
zo was het daar....
Maar die Griek is in Amsterdam geboren, toen woonde zijn vader al hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nu is het niet meer zo hoor, die steden zijn harstikke modern, mooie huizen met alles erop en eraan, maar in die bergdorpen is het wel primitiever, maar niet meer zó primitief natuurlijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is ook precies het beeld dat ik van Griekenland heb.
Anders bevroren die voetjes, zijn vader was nog geen man hij was pas een jongetje van 10 toen.quote:
Ik ben een stadsjongen, opgegroeid tussen flats.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu is het niet meer zo hoor, die steden zijn harstikke modern, mooie huizen met alles erop en eraan, maar in die bergdorpen is het wel primitiever, maar niet meer zó primitief natuurlijk
Ik tussen de weilanden en er was ook een moerasquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben een stadsjongen, opgegroeid tussen flats.
Er is natuur genoeg hier, maar dat begint pas aan de randen van de stad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik tussen de weilanden en er was ook een moeras
In dat dorp is bijna alles volgebouwd met ''moderne huizen'' in de straat waar wijquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is natuur genoeg hier, maar dat begint pas aan de randen van de stad.
We hebben wel een gezellig centrum, heb je niet gezien bij SR?quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:14 schreef FANN het volgende:
[..]
In dat dorp is bijna alles volgebouwd met ''moderne huizen'' in de straat waar wij
woonden is eigenlijk niet zoveel veranderd, ja de huizen hebben nu verwarming
enzo i.p.v. een kolenkachel, maar op het eerste gezicht ziet het er hetzelfde uit,
wel andere voordeuren, vroeger hadden we een touwtje uit de brievenbus hangen![]()
dat kan je tegenwoordig maar beter uit je hoofd laten
Neh... niks van gezien eigenlijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We hebben wel een gezellig centrum, heb je niet gezien bij SR?
Ik bedoel niet de actie, ik bedoel dat mooie centrum met die prachtige middeleeuwse kerk gebouwd uit mergelsteen.quote:
Ja, ja, ik ga wel eens googelenquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de actie, ik bedoel dat mooie centrum met die prachtige middeleeuwse kerk gebouwd uit mergelsteen.
De kerk ziet er juist bij SR cool uit door de belichting 's avonds.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja, ik ga wel eens googelen![]()
of je kan zelf een paar mooie foto's plaatsen op je stadje waar je zo trots op bent,
kan je meteen uitleggen wat er zo mooi aan is
Ik moet wegblijven bij de karpersquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet bij dat hondentopic in NWS wegblijven voor ik 'ruzie' krijg.
Het is soms moeilijk om je in te houden.quote:
ik ben gewaarschuwd dus krijg maar het heen en weer danquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is soms moeilijk om je in te houden.
Belachelijk forum, maar goed dat het er is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:31 schreef FANN het volgende:
i.p.v. deze stomme smileydeze...
[ afbeelding ]
zou wel leuk zijn, komt uit het stomste forum van Fok, die Bier en Tieten zooi
Ja kunnen de pubers hun hart ophalenquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Belachelijk forum, maar goed dat het er is.
Het is helemaal nog geen kerstmis.quote:
Ik mot op eerste kerstdag meedoen om de rest van het komend jaar boze gezichten te voorkomen.quote:
Het zijn vrije dagen waarop ik wel even op bezoek ga, maar er hoeft niet teveel gedoe omheen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik mot op eerste kerstdag meedoen om de rest van het komend jaar boze gezichten te voorkomen.
Ik ga graag naar mijn moeder, behalve met kerstmis.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Het zijn vrije dagen waarop ik wel even op bezoek ga, maar er hoeft niet teveel gedoe omheen.
Ik kom vaker in het jaar op bezoek, enige verschil is dat er nu wat lekkers wordt gegeten.
Ik kon ook volgende week langskomen hoor, en misschien doe ik dat gewoon ook. 2 keer op bezoek dusquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga graag naar mijn moeder, behalve met kerstmis.
Ach, mijn oudste broer is er dan ook, die zie ik minder vaak omdat ie in Luxemburg woont.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kon ook volgende week langskomen hoor, en misschien doe ik dat gewoon ook. 2 keer op bezoek dus
ik geloof er niets vanquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik mot op eerste kerstdag meedoen om de rest van het komend jaar boze gezichten te voorkomen.
Die van mij is er niet (woont in het zuiden van Duitsland)quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, mijn oudste broer is er dan ook, die zie ik minder vaak omdat ie in Luxemburg woont.
Wokken, geen idee wat ik kan verwachten, ben daar nog nooit geweest, de andere eters zijn er al vaker geweest, maar er passen 900 mensen in dat ding en daar hou ik dus niet van.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Wat staat er 1e kerstdag op het menu bij een ieder?
Wij gaan asociaal bunkeren bij ons favoriete restaurant.
Tweede kerstdag wordt wat simpeler...
Vooraf: zalmtartaarquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Ja, je zei al zoiets, bij Roda in de buurt...quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wokken, geen idee wat ik kan verwachten, ben daar nog nooit geweest, de andere eters zijn er al vaker geweest, maar er passen 900 mensen in dat ding en daar hou ik dus niet van.
Lekker traditioneel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooraf: zalmtartaar
Hoofdgerecht: gevulde rollade met daarbij cranberrysaus, witlof met kaassaus, stoofpeertjes en aardappeltjes uit de oven.
Nagerecht: torentje van Brielle.
Ieder een gang koken of een gezamenlijk buffet?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:37 schreef drakin het volgende:
Ik heb geen idee wat er op tafel komt, maar sowieso maak ik ook wat om mee te nemen.
Het was mijn idee ook niet, het werd me medegedeeld, zo van, 'we' gaan wokken met de kerst, en zodra ik zeg dat ik geen zin heb zie ik alleen nog maar boze gezichten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, je zei al zoiets, bij Roda in de buurt...
Tip bij wokken: mijdt het wokken en eet al het andere spul er omheen. Sushi, sateetjes, loempiaatjes, pang sit, dat werk.
Dat is vaak beter dan die 'wokgerechten'...
Ik vind het doodzonde dat ze eerst je vlees, vis en groente koken in een bak water ( doei smaak!), vervolgens zeiknat nog even in een wokpan flikkeren en vervolgens verzuipen in een saus, waardoor het sowieso niet meer uitmaakt wat je uitgekozen hebt.
Sjalotjes...quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:41 schreef sacha het volgende:
ik wil gewoon lekker gaan koken, een honing mosterd beenhammetje, aardappeltjes in de schil met rozemarijn en sjalotjes uit de oven, stoofpeertjes, broccoli, sugar snaps en nog een nader te bepalen toetje
voor hoeveel personen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sjalotjes...![]()
Ik probeer inspiratie op te doen voor 3e kerstdag, dan moet ik de dis verzorgen...
Ach, zo lang je het wokken zelf ontloopt, zal het vast wel meevallen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was mijn idee ook niet, het werd me medegedeeld, zo van, 'we' gaan wokken met de kerst, en zodra ik zeg dat ik geen zin heb zie ik alleen nog maar boze gezichten.
Dat hoeft voor mij niet, maar zelf zou ik veel liever naar een (kleine) Griek gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, zo lang je het wokken zelf ontloopt, zal het vast wel meevallen.
Vaak hebben ze ook patat en frikandellen...
Praktisch, ik denk aan een spruitentaart uit de oven met croissantdeeg, spekjes, amandelen en wat kaas...quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:49 schreef sacha het volgende:
[..]
wil je lang tafelen, of moet het praktisch, veggies aanwezig?
ik dacht aan spinazietaart met kaasquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Praktisch, ik denk aan een spruitentaart uit de oven met croissantdeeg, spekjes, amandelen en wat kaas...
whut?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:12 schreef MadMaster het volgende:
Spinazie zit er in.
Het kan er weer uit...
Ik heb net spinazie gegeten, zoals aangekondigd...quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:13 schreef sacha het volgende:
[..]
ik dacht aan spinazietaart met kaas
dus dan mag dat 3e kerstdag niet?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net spinazie gegeten, zoals aangekondigd...
Als het ieder een gang is zijn er 2 gangen, of vriendlief moet ook wat maken dan hebben we 3.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ieder een gang koken of een gezamenlijk buffet?
Ik zorg daar voor, qua gourmettenquote:
Da's linke soep.quote:
Dacht dat je met een groter gezelschap was...quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Als het ieder een gang is zijn er 2 gangen, of vriendlief moet ook wat maken dan hebben we 3.
Ik maak gewoon iets om het mijn ma wat lichter te maken en zo hoef ik ook geen cadeaugedoe te doen. Iets eetbaars is leuker.
totaal 5, en voor mijn familie is dat erg groot.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dacht dat je met een groter gezelschap was...
Geen idee nog .. Ik ben inventiefquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's linke soep.
Die dingen worden niet altijd helemaal gaar binnenin.
Of laat je 'm een nacht in de oven smoren?
Je hebt altijd googel nog.quote:
Bier. gebakken ei met spek. meer bier, boerenkool met worst, nog meer bier.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Stevige kost.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:30 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Bier. gebakken ei met spek. meer bier, boerenkool met worst, nog meer bier.
Ik spreid het over de hele 1e kerstdag.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stevige kost.
Vooral dat bier dan...
Is er geen bier meer voor 2e en 3e kerstdag dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik spreid het over de hele 1e kerstdag.
2e kerstag is veel slapen en dan nieuw bier halen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Is er geen bier meer voor 2e en 3e kerstdag dan?
En wat voor bier?
Geen lekker speciaal biertje?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
2e kerstag is veel slapen en dan nieuw bier halen.
Grolsch of Hertog Jan gaat het worden volgens bier in de aanbieding.
Oeh ben jij daar ook van.quote:
Moet dat dan ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:53 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Daar krijg je geen krat van leeg in 24 uur.
Oh ik doe dat juist niet, de werkdagen dan weer welquote:
Ik ben niet echt een drinker, maar heel af en toe een speciaal biertje, of wijntje, of iets in de koffie/chocomelkquote:
Elke dag bouwvergadering?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik doe dat juist niet, de werkdagen dan weer wel
Ik drink geen bier/pils , maar een belgische biertje is lekker.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een drinker, maar heel af en toe een speciaal biertje, of wijntje, of iets in de koffie/chocomelk
ik deed dat vroeger met oud en nieuwquote:
Zuipen in de bus is traditie. Maar nee ik doe er niet aanquote:
Dan ben ik te druk met draaien.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:00 schreef just me het volgende:
[..]
ik deed dat vroeger met oud en nieuw
er werd hier de laatste jaren ook gedraaid maar dat was om de hete brijquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan ben ik te druk met draaien.
Oudjaar is de kans om volume voluit te gooien.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
er werd hier de laatste jaren ook gedraaid maar dat was om de hete brij
Ramen openquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Oudjaar is de kans om volume voluit te gooien.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Oudjaar is de kans om volume voluit te gooien.
quote:
Was leuke opmerking als ik terugdenk aan dat moment, verder niets bijzondersquote:
Deze gaan op balkon.quote:
Dat magquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:34 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Deze gaan op balkon.
[ afbeelding ]
Als die Radio dan nog leeftquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Misschien gooi ik het ook wel live op de Radio.
Dat mag ook, ik zou het niet horen iigquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Misschien gooi ik het ook wel live op de Radio.
Jeu, ik heb nog géén idee, waar ik trek in heb denk ...quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Zo ver hoor je het niet inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mag ook, ik zou het niet horen iig
Heb jij geen buren?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zo ver hoor je het niet inderdaad.
Het zal wel ...quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:57 schreef FANN het volgende:
Sas????
Vandaag lag er een brief in de bus over Hotel Jakarta.
Februari Maart 2016 staat bij Heien en damwanden trillen, leuk voor je zus![]()
en in April starten ze met bouwen, dus dat wordt een lawaaierig jaar
Sas, zei een paar dagen geleden dat daar op dat terrein waar altijd die muziektenten staan een Hotel komt, toen hadden we het over harde muziek, Mo liep te Miepen, weet je zker niet meer?quote:
Ja dattequote:Op dinsdag 22 december 2015 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dat hotel aan de overkant daar waar dr zus woont
[..]quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zo ver hoor je het niet inderdaad.
oh... pas middernachtquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:03 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hun met vuurwerk knallen, ik met speakers.
Ja dat is ook echt een nummer om overdag te laten schallenquote:
schijn een lichie op mijquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is ook echt een nummer om overdag te laten schallen
dan ben ik bij dat ik niet éénn van je buren benquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:06 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Begin rond 22u tot uurtje of 6 zoiets.
Mooi voornemenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik ga minderenhoort bij mijn goede voornemens
Dat lijkt me nu weer niet zo handigquote:
Alweer?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik ga minderenhoort bij mijn goede voornemens
Nee dat is toch 3 dagen verder, hoe moet ik dat nou weten?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alweer?
En niet weten wat je op 1e kerstdag eet...
Succes met boodschappen doen vrijdag!quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dat is toch 3 dagen verder, hoe moet ik dat nou weten?
Kijk dat is denken en kokenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:09 schreef FANN het volgende:
Misschien ga ik wel Pizza bij de Jumbo halen, die is toch open
Jumbo is gewoon open met de Kerst dussssssssssquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Succes met boodschappen doen vrijdag!
Gezellig, boodschappen doen met Kerst...quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Jumbo is gewoon open met de Kerst dussssssssss
Wie weetquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezellig, boodschappen doen met Kerst...
Het was een beetje een grapjequote:Op dinsdag 22 december 2015 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet ik nu ineens traditioneel gaan worden ofzo?
Als je het snapt was het wat minderquote:
ik vond het al niet bij jou passen, dus ik vond het wel vreemd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je het snapt was het wat minder
Geeft niet hoor, ga de keuken maar in is niet zo'n goed plan bij jouquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vond het al niet bij jou passen, dus ik vond het wel vreemd.
Kloptquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ga de keuken maar in is niet zo'n goed plan bij jou
Heb jij ook zo'n pakje als Deisyy?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Klopt![]()
maar misschien gaan we samen morgen een schaal gevulde Paprika maken, dus dan eten we
dat 1e Kerstdag, maar misschien hebben we morgen geen zin en dan weet ik het niet wat we
eten![]()
áls we gaan koken ben ik keukenslaaf, in mijn eentje wordt het prut
Neequote:Op dinsdag 22 december 2015 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n pakje als Deisyy?
Draag je zwarte kousen ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
dan ben ik bij dat ik niet éénn van je buren ben
Met zompige aardappeltjesquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Klopt![]()
maar misschien gaan we samen morgen een schaal gevulde Paprika maken, dus dan eten we
dat 1e Kerstdag, maar misschien hebben we morgen geen zin en dan weet ik het niet wat we
eten![]()
Ik duld ook geen hulpjes in de keukenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Klopt![]()
eten![]()
Konijn hier met versleten pootjes, maar daar merk ik toch niks vanquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:24 schreef FANN het volgende:
Of ik vraag gebakken aubergine, ook lekker
ah, nou het is niet dat ik zo graag wil helpen, maar ik moet welquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik duld ook geen hulpjes in de keuken
Frituren en dan met maple syrup...quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:24 schreef FANN het volgende:
Of ik vraag gebakken aubergine, ook lekker
etterquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Konijn hier met versleten pootjes, maar daar merk ik toch niks van
Nee dat gaat andersquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Frituren en dan met maple syrup...
Afwassen met zijn tweetjes is leuk. Beetje klierenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dat gaat anders![]()
maar dan hoef ik alleen af te wassen
Als het veel is doen we het meestal wel samen, maar ik het meeste, gasstel schoonmakenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Afwassen met zijn tweetjes is leuk. Beetje klieren
Gezelligquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het veel is doen we het meestal wel samen, maar ik het meeste, gasstel schoonmaken
enzo begint ie niet aan, zo doet iedereen waar ie goed in is moet je maar denken...
ik regel de verzekeringen enzo![]()
en nog een héleboel meer, dus zo erg is het niet dat ie ook een keer zijn handjes laat wapperen
ah.... ja hij eet geen vleesquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat weet jij er nu ineens van?
http://www.foodnetwork.ca(...)le-syrup-sauce/9762/
oh... dat moet ie niet dat weet ik nu alquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:33 schreef MadMaster het volgende:
En voor de toevallig aanwezige vega's:
http://simpleveganblog.com/eggplant-with-molasses/
MM kan niet eens koken,,,quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat moet ie niet dat weet ik nu al![]()
Recept is van zijn omaatje, daar mag niks aan veranderd worden![]()
als in NOOIT dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |