SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 82% gewijzigd door Mo_Muffin op 22-12-2015 10:57:23 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik zeg rood.quote:Op maandag 21 december 2015 18:31 schreef FANN het volgende:
De mens is wel het meest nutteloze wat de aarde ooit voortgebracht heeft
ja, ik zie het alquote:
Een van de honden van mijn broertje wil godverdomme altijd bij me, op me, ik mot daar niks van hebben, ik vind ze stinken, zeker als ze net van buiten komen.quote:Op maandag 21 december 2015 18:35 schreef FANN het volgende:
De Hond heeft trouwens best véél functie's hoor, jachthonden, speurhonden, blindengeleidehonden,
hulphonden, maar voor de rest is het gewoon een gezelschapsdier, dát is bij de meeste honden hun functie tegenwoordig.
Een kat is eigenlijk vrij zinloosalleen als gezelschapsdier of voor het jagen naar muizen, maar
die van mij waren bang voor muizen
Ja, een natte hond ruikt niet zo lekker, da's waar....quote:Op maandag 21 december 2015 18:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een van de honden van mijn broertje wil godverdomme altijd bij me, op me, ik mot daar niks van hebben, ik vind ze stinken, zeker als ze net van buiten komen.
Mijn poezen zijn zeer nuttig, zonder hen zou ik een lastpak zijn.
Ik kan helemaal niks met honden, ik snap niet waarom ze mij altijd leuk vinden, maar goed, ze krijgen 1 x een aai over hun kop en that's it, daarna moeten ze opzouten.quote:Op maandag 21 december 2015 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, een natte hond ruikt niet zo lekker, da's waar....
Toch om eerlijk te zijn, als ik zo'n klein kut hondje zie denk ik altijd, zal ik???![]()
zo'n chiwawadie vind ik stiekem hé leuk, fout he?
![]()
Mijn jongste broertje heeft tegenwoordig ook een klein hondjevan de dochter van zijn
vriendin, vreemd genoeg doet dat hem ook veel goed, ik weet niet wat voor ras het is, maar
het is een kleintje, geen ras geloof ik, meer een mislukt hondje
Gup is doot.quote:Op maandag 21 december 2015 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]
is je nieuwe ava nou een vissenkom met een kruis erin?![]()
RIP aan de koi Karpers ofzo?
jahaaaaaaaaaaaa dat eet ik nou wel, ik bedoelde alleen te zeggen dat een hond of kat blijkbaarquote:Op maandag 21 december 2015 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niks met honden, ik snap niet waarom ze mij altijd leuk vinden, maar goed, ze krijgen 1 x een aai over hun kop en that's it, daarna moeten ze opzouten.
Ben zelf gewoon een 120% kattenmens, zoiets zal wel in je zitten denk ik.
GUP's richting was de bodemquote:
ik heb geen idee hoe het werkt, met wat er werkte is nu kapotquote:Op maandag 21 december 2015 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe kan dat nou? Is het systeem down ofzo?
Ahh een kennerquote:
Hahahahahhaquote:Op maandag 21 december 2015 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]
is je nieuwe ava nou een vissenkom met een kruis erin?![]()
RIP aan de koi Karpers ofzo?
Zie boven.quote:
mooi schemaquote:Op maandag 21 december 2015 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie boven.
Rood = Dit doen we de volgende keer weer net zo.
Kap een eens met honten, dat is zo 2015 en niet grappigquote:Op maandag 21 december 2015 18:59 schreef sacha het volgende:
mijn poes vangt muizen, ratten en vogels, is de favoriete knuffel van Aap en converseert ook met hem![]()
mijn honten, kleiner model dan poes, waarschuwen bij onraad, houden mij letterlijk op de been én converseren met Aap![]()
broer konijn, ondertussen bijna 12, waarschuwt bij onraad in het kippenhok en converseert met Aap![]()
kip & kip, leggen eieren als ze dat willen, ploegen de tuin om als dat van mij mag, zitten op schoot bij Aap en je raadt het al, converseren met hem
in 2016 is het weer inquote:Op maandag 21 december 2015 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Kap een eens met honten, dat is zo 2015 en niet grappig
Beetje dom eikquote:
eik is ook een dom woord eikquote:
Ach jaquote:
Zonder dieren zou de mens nergens zijn dusquote:Op maandag 21 december 2015 18:59 schreef sacha het volgende:
mijn poes vangt muizen, ratten en vogels, is de favoriete knuffel van Aap en converseert ook met hem![]()
mijn honten, kleiner model dan poes, waarschuwen bij onraad, houden mij letterlijk op de been én converseren met Aap![]()
broer konijn, ondertussen bijna 12, waarschuwt bij onraad in het kippenhok en converseert met Aap![]()
kip & kip, leggen eieren als ze dat willen, ploegen de tuin om als dat van mij mag, zitten op schoot bij Aap en je raadt het al, converseren met hem
Dan zeg ik Blauwquote:Op maandag 21 december 2015 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie boven.
Rood = Dit doen we de volgende keer weer net zo.
da's dan balen... maar er kan nog wel iemand draaien toch?quote:Op maandag 21 december 2015 18:53 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe het werkt, met wat er werkte is nu kapot
Whut ??? Nou zeg, kip met kerst dusquote:Op maandag 21 december 2015 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Zonder dieren zou de mens nergens zijn dus![]()
De meeste dieren zijn slechts hulpjes voor de mens en daarom mag er best wat meer respect voor dieren gekweekt worden.
oh... maar als IK Kip eet let ik wel op wat voor kip, ga je trouwens weer Konijn eten jij?quote:
Domme mensen in het zonnetje zettenquote:Op maandag 21 december 2015 19:19 schreef schvvmert het volgende:
[..]
2016 wordt de jaar van het paart.
Jou info ookquote:Op maandag 21 december 2015 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... maar als IK Kip eet let ik wel op wat voor kip, ga je trouwens weer Konijn eten jij?
die komen meestal uit een hokkie
Konijn is voor de watjes.quote:Op maandag 21 december 2015 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... maar als IK Kip eet let ik wel op wat voor kip, ga je trouwens weer Konijn eten jij?
die komen meestal uit een hokkie
we hebben een GAP nu die draait muziek maar er kunnen geen verzoekjes gedraaid worden. Dus maar hopen dat er veel lieve DJ's gaan draaienquote:Op maandag 21 december 2015 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
da's dan balen... maar er kan nog wel iemand draaien toch?
Nog altijd beter dan uit een hokkiequote:Op maandag 21 december 2015 19:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Konijn is voor de watjes.![]()
Haas met loden korrels is het echte werk.
Jawel hoor, maar een bron als Telegraaf word als onzin genoemd als het men uitkomt. Kom maar met een betrouwbare bronquote:
Ah... een Googelopdrachtquote:Op maandag 21 december 2015 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar een bron als Telegraaf word als onzin genoemd als het men uitkomt. Kom maar met een betrouwbare bron
Die zijn het gelukkigst.quote:Op maandag 21 december 2015 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Domme mensen in het zonnetje zetten
Je valt door de mand. Zeker omdat JIJ half fok met googel shit overgietquote:Op maandag 21 december 2015 19:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... een Googelopdracht![]()
even denken of ik daar wel zin in heb.
hmmmmmmmmmmm..... NEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |