ik ben gewaarschuwd dus krijg maar het heen en weer danquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is soms moeilijk om je in te houden.
Belachelijk forum, maar goed dat het er is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:31 schreef FANN het volgende:
i.p.v. deze stomme smileydeze...
[ afbeelding ]
zou wel leuk zijn, komt uit het stomste forum van Fok, die Bier en Tieten zooi
Ja kunnen de pubers hun hart ophalenquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Belachelijk forum, maar goed dat het er is.
Het is helemaal nog geen kerstmis.quote:
Ik mot op eerste kerstdag meedoen om de rest van het komend jaar boze gezichten te voorkomen.quote:
Het zijn vrije dagen waarop ik wel even op bezoek ga, maar er hoeft niet teveel gedoe omheen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik mot op eerste kerstdag meedoen om de rest van het komend jaar boze gezichten te voorkomen.
Ik ga graag naar mijn moeder, behalve met kerstmis.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Het zijn vrije dagen waarop ik wel even op bezoek ga, maar er hoeft niet teveel gedoe omheen.
Ik kom vaker in het jaar op bezoek, enige verschil is dat er nu wat lekkers wordt gegeten.
Ik kon ook volgende week langskomen hoor, en misschien doe ik dat gewoon ook. 2 keer op bezoek dusquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga graag naar mijn moeder, behalve met kerstmis.
Ach, mijn oudste broer is er dan ook, die zie ik minder vaak omdat ie in Luxemburg woont.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kon ook volgende week langskomen hoor, en misschien doe ik dat gewoon ook. 2 keer op bezoek dus
ik geloof er niets vanquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik mot op eerste kerstdag meedoen om de rest van het komend jaar boze gezichten te voorkomen.
Die van mij is er niet (woont in het zuiden van Duitsland)quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, mijn oudste broer is er dan ook, die zie ik minder vaak omdat ie in Luxemburg woont.
Wokken, geen idee wat ik kan verwachten, ben daar nog nooit geweest, de andere eters zijn er al vaker geweest, maar er passen 900 mensen in dat ding en daar hou ik dus niet van.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Wat staat er 1e kerstdag op het menu bij een ieder?
Wij gaan asociaal bunkeren bij ons favoriete restaurant.
Tweede kerstdag wordt wat simpeler...
Vooraf: zalmtartaarquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Wat staat er 1e kerstdag op het menu bij een ieder?
Wij gaan asociaal bunkeren bij ons favoriete restaurant.
Tweede kerstdag wordt wat simpeler...
Ja, je zei al zoiets, bij Roda in de buurt...quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wokken, geen idee wat ik kan verwachten, ben daar nog nooit geweest, de andere eters zijn er al vaker geweest, maar er passen 900 mensen in dat ding en daar hou ik dus niet van.
Lekker traditioneel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooraf: zalmtartaar
Hoofdgerecht: gevulde rollade met daarbij cranberrysaus, witlof met kaassaus, stoofpeertjes en aardappeltjes uit de oven.
Nagerecht: torentje van Brielle.
Ieder een gang koken of een gezamenlijk buffet?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:37 schreef drakin het volgende:
Ik heb geen idee wat er op tafel komt, maar sowieso maak ik ook wat om mee te nemen.
Het was mijn idee ook niet, het werd me medegedeeld, zo van, 'we' gaan wokken met de kerst, en zodra ik zeg dat ik geen zin heb zie ik alleen nog maar boze gezichten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, je zei al zoiets, bij Roda in de buurt...
Tip bij wokken: mijdt het wokken en eet al het andere spul er omheen. Sushi, sateetjes, loempiaatjes, pang sit, dat werk.
Dat is vaak beter dan die 'wokgerechten'...
Ik vind het doodzonde dat ze eerst je vlees, vis en groente koken in een bak water ( doei smaak!), vervolgens zeiknat nog even in een wokpan flikkeren en vervolgens verzuipen in een saus, waardoor het sowieso niet meer uitmaakt wat je uitgekozen hebt.
Sjalotjes...quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:41 schreef sacha het volgende:
ik wil gewoon lekker gaan koken, een honing mosterd beenhammetje, aardappeltjes in de schil met rozemarijn en sjalotjes uit de oven, stoofpeertjes, broccoli, sugar snaps en nog een nader te bepalen toetje
voor hoeveel personen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sjalotjes...![]()
Ik probeer inspiratie op te doen voor 3e kerstdag, dan moet ik de dis verzorgen...
Ach, zo lang je het wokken zelf ontloopt, zal het vast wel meevallen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was mijn idee ook niet, het werd me medegedeeld, zo van, 'we' gaan wokken met de kerst, en zodra ik zeg dat ik geen zin heb zie ik alleen nog maar boze gezichten.
Dat hoeft voor mij niet, maar zelf zou ik veel liever naar een (kleine) Griek gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, zo lang je het wokken zelf ontloopt, zal het vast wel meevallen.
Vaak hebben ze ook patat en frikandellen...
Praktisch, ik denk aan een spruitentaart uit de oven met croissantdeeg, spekjes, amandelen en wat kaas...quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:49 schreef sacha het volgende:
[..]
wil je lang tafelen, of moet het praktisch, veggies aanwezig?
ik dacht aan spinazietaart met kaasquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Praktisch, ik denk aan een spruitentaart uit de oven met croissantdeeg, spekjes, amandelen en wat kaas...
whut?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:12 schreef MadMaster het volgende:
Spinazie zit er in.
Het kan er weer uit...
Ik heb net spinazie gegeten, zoals aangekondigd...quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:13 schreef sacha het volgende:
[..]
ik dacht aan spinazietaart met kaas
dus dan mag dat 3e kerstdag niet?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net spinazie gegeten, zoals aangekondigd...
Als het ieder een gang is zijn er 2 gangen, of vriendlief moet ook wat maken dan hebben we 3.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ieder een gang koken of een gezamenlijk buffet?
Ik zorg daar voor, qua gourmettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |