Vroeger snapte ik niet helemaal waarom die man in Top Pop verscheen, maar laterquote:
Ik luister zulke muziek maar heel, heel af en toe, dat is geen muziek voor mij om elke dag te draaien, ik luister sowieso nooit 10 keer achter elkaar naar hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:51 schreef FANN het volgende:
[..]
oké
deze komt achter Dr/s P trouwens zit ik nu naar te luisteren![]()
Neh... maar voor mij is het een extra grappig liedje...quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik luister zulke muziek maar heel, heel af en toe, dat is geen muziek voor mij om elke dag te draaien, ik luister sowieso nooit 10 keer achter elkaar naar hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... maar voor mij is het een extra grappig liedje...Alsof het platte land van Griekenland zo modern is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
oh.... neeeeeeeeeeee integendeel zou ik zeggen, dat dorp waar zijn vader kwam liep nog 100quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof het platte land van Griekenland zo modern is.
Dat is ook precies het beeld dat ik van Griekenland heb.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:03 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... neeeeeeeeeeee integendeel zou ik zeggen, dat dorp waar zijn vader kwam liep nog 100
jaar achter![]()
Zijn vader is zelfs nooit naar school geweest, want zijn vader was doodgeschoten door de moffen
in de oorlog, dus hij moest ''als oudste man van het gezin'' voor inkomsten zorgen, dus die begon
al heel vroeg met helpen hoeden van schapen en koeien in de bergen daar, ook in de winter en ze waren heel arm, hij had geen schoenen en als er een koe gescheten had ging hij met zijn voeten
in die koeienvla staan, dat was warm en werd dan na een aantal vlaaien een soort van schoeisel
om zijn voeten, dan bevroren ze niet.
zo was het daar....
Maar die Griek is in Amsterdam geboren, toen woonde zijn vader al hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nu is het niet meer zo hoor, die steden zijn harstikke modern, mooie huizen met alles erop en eraan, maar in die bergdorpen is het wel primitiever, maar niet meer zó primitief natuurlijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is ook precies het beeld dat ik van Griekenland heb.
Anders bevroren die voetjes, zijn vader was nog geen man hij was pas een jongetje van 10 toen.quote:
Ik ben een stadsjongen, opgegroeid tussen flats.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu is het niet meer zo hoor, die steden zijn harstikke modern, mooie huizen met alles erop en eraan, maar in die bergdorpen is het wel primitiever, maar niet meer zó primitief natuurlijk
Ik tussen de weilanden en er was ook een moerasquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben een stadsjongen, opgegroeid tussen flats.
Er is natuur genoeg hier, maar dat begint pas aan de randen van de stad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik tussen de weilanden en er was ook een moeras
In dat dorp is bijna alles volgebouwd met ''moderne huizen'' in de straat waar wijquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is natuur genoeg hier, maar dat begint pas aan de randen van de stad.
We hebben wel een gezellig centrum, heb je niet gezien bij SR?quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:14 schreef FANN het volgende:
[..]
In dat dorp is bijna alles volgebouwd met ''moderne huizen'' in de straat waar wij
woonden is eigenlijk niet zoveel veranderd, ja de huizen hebben nu verwarming
enzo i.p.v. een kolenkachel, maar op het eerste gezicht ziet het er hetzelfde uit,
wel andere voordeuren, vroeger hadden we een touwtje uit de brievenbus hangen![]()
dat kan je tegenwoordig maar beter uit je hoofd laten
Neh... niks van gezien eigenlijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We hebben wel een gezellig centrum, heb je niet gezien bij SR?
Ik bedoel niet de actie, ik bedoel dat mooie centrum met die prachtige middeleeuwse kerk gebouwd uit mergelsteen.quote:
Ja, ja, ik ga wel eens googelenquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de actie, ik bedoel dat mooie centrum met die prachtige middeleeuwse kerk gebouwd uit mergelsteen.
De kerk ziet er juist bij SR cool uit door de belichting 's avonds.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja, ik ga wel eens googelen![]()
of je kan zelf een paar mooie foto's plaatsen op je stadje waar je zo trots op bent,
kan je meteen uitleggen wat er zo mooi aan is
Ik moet wegblijven bij de karpersquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet bij dat hondentopic in NWS wegblijven voor ik 'ruzie' krijg.
Het is soms moeilijk om je in te houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |