Dacht dat je met een groter gezelschap was...quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Als het ieder een gang is zijn er 2 gangen, of vriendlief moet ook wat maken dan hebben we 3.
Ik maak gewoon iets om het mijn ma wat lichter te maken en zo hoef ik ook geen cadeaugedoe te doen. Iets eetbaars is leuker.
totaal 5, en voor mijn familie is dat erg groot.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dacht dat je met een groter gezelschap was...
Geen idee nog .. Ik ben inventiefquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's linke soep.
Die dingen worden niet altijd helemaal gaar binnenin.
Of laat je 'm een nacht in de oven smoren?
Je hebt altijd googel nog.quote:
Bier. gebakken ei met spek. meer bier, boerenkool met worst, nog meer bier.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Wat staat er 1e kerstdag op het menu bij een ieder?
Stevige kost.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:30 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Bier. gebakken ei met spek. meer bier, boerenkool met worst, nog meer bier.
Ik spreid het over de hele 1e kerstdag.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stevige kost.
Vooral dat bier dan...
Is er geen bier meer voor 2e en 3e kerstdag dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik spreid het over de hele 1e kerstdag.
2e kerstag is veel slapen en dan nieuw bier halen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Is er geen bier meer voor 2e en 3e kerstdag dan?
En wat voor bier?
Geen lekker speciaal biertje?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
2e kerstag is veel slapen en dan nieuw bier halen.
Grolsch of Hertog Jan gaat het worden volgens bier in de aanbieding.
Oeh ben jij daar ook van.quote:
Moet dat dan ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:53 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Daar krijg je geen krat van leeg in 24 uur.
Oh ik doe dat juist niet, de werkdagen dan weer welquote:
Ik ben niet echt een drinker, maar heel af en toe een speciaal biertje, of wijntje, of iets in de koffie/chocomelkquote:
Elke dag bouwvergadering?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik doe dat juist niet, de werkdagen dan weer wel
Ik drink geen bier/pils , maar een belgische biertje is lekker.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een drinker, maar heel af en toe een speciaal biertje, of wijntje, of iets in de koffie/chocomelk
ik deed dat vroeger met oud en nieuwquote:
Zuipen in de bus is traditie. Maar nee ik doe er niet aanquote:
Dan ben ik te druk met draaien.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:00 schreef just me het volgende:
[..]
ik deed dat vroeger met oud en nieuw
er werd hier de laatste jaren ook gedraaid maar dat was om de hete brijquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan ben ik te druk met draaien.
Oudjaar is de kans om volume voluit te gooien.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
er werd hier de laatste jaren ook gedraaid maar dat was om de hete brij
Ramen openquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Oudjaar is de kans om volume voluit te gooien.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Oudjaar is de kans om volume voluit te gooien.
quote:
Was leuke opmerking als ik terugdenk aan dat moment, verder niets bijzondersquote:
Deze gaan op balkon.quote:
Dat magquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:34 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Deze gaan op balkon.
[ afbeelding ]
Als die Radio dan nog leeftquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Misschien gooi ik het ook wel live op de Radio.
Dat mag ook, ik zou het niet horen iigquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Misschien gooi ik het ook wel live op de Radio.
Jeu, ik heb nog géén idee, waar ik trek in heb denk ...quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Wat staat er 1e kerstdag op het menu bij een ieder?
Wij gaan asociaal bunkeren bij ons favoriete restaurant.
Tweede kerstdag wordt wat simpeler...
Zo ver hoor je het niet inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mag ook, ik zou het niet horen iig
Heb jij geen buren?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zo ver hoor je het niet inderdaad.
Het zal wel ...quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:57 schreef FANN het volgende:
Sas????
Vandaag lag er een brief in de bus over Hotel Jakarta.
Februari Maart 2016 staat bij Heien en damwanden trillen, leuk voor je zus![]()
en in April starten ze met bouwen, dus dat wordt een lawaaierig jaar
Sas, zei een paar dagen geleden dat daar op dat terrein waar altijd die muziektenten staan een Hotel komt, toen hadden we het over harde muziek, Mo liep te Miepen, weet je zker niet meer?quote:
Ja dattequote:Op dinsdag 22 december 2015 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dat hotel aan de overkant daar waar dr zus woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |