[..]quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zo ver hoor je het niet inderdaad.
oh... pas middernachtquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:03 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hun met vuurwerk knallen, ik met speakers.
Ja dat is ook echt een nummer om overdag te laten schallenquote:
schijn een lichie op mijquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is ook echt een nummer om overdag te laten schallen
dan ben ik bij dat ik niet éénn van je buren benquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:06 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Begin rond 22u tot uurtje of 6 zoiets.
Mooi voornemenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik ga minderenhoort bij mijn goede voornemens
Dat lijkt me nu weer niet zo handigquote:
Alweer?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik ga minderenhoort bij mijn goede voornemens
Nee dat is toch 3 dagen verder, hoe moet ik dat nou weten?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alweer?
En niet weten wat je op 1e kerstdag eet...
Succes met boodschappen doen vrijdag!quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dat is toch 3 dagen verder, hoe moet ik dat nou weten?
Kijk dat is denken en kokenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:09 schreef FANN het volgende:
Misschien ga ik wel Pizza bij de Jumbo halen, die is toch open
Jumbo is gewoon open met de Kerst dussssssssssquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Succes met boodschappen doen vrijdag!
Gezellig, boodschappen doen met Kerst...quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Jumbo is gewoon open met de Kerst dussssssssss
Wie weetquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezellig, boodschappen doen met Kerst...
Het was een beetje een grapjequote:Op dinsdag 22 december 2015 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet ik nu ineens traditioneel gaan worden ofzo?
Als je het snapt was het wat minderquote:
ik vond het al niet bij jou passen, dus ik vond het wel vreemd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je het snapt was het wat minder
Geeft niet hoor, ga de keuken maar in is niet zo'n goed plan bij jouquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vond het al niet bij jou passen, dus ik vond het wel vreemd.
Kloptquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ga de keuken maar in is niet zo'n goed plan bij jou
Heb jij ook zo'n pakje als Deisyy?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Klopt![]()
maar misschien gaan we samen morgen een schaal gevulde Paprika maken, dus dan eten we
dat 1e Kerstdag, maar misschien hebben we morgen geen zin en dan weet ik het niet wat we
eten![]()
áls we gaan koken ben ik keukenslaaf, in mijn eentje wordt het prut
Neequote:Op dinsdag 22 december 2015 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n pakje als Deisyy?
Draag je zwarte kousen ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
dan ben ik bij dat ik niet éénn van je buren ben
Met zompige aardappeltjesquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Klopt![]()
maar misschien gaan we samen morgen een schaal gevulde Paprika maken, dus dan eten we
dat 1e Kerstdag, maar misschien hebben we morgen geen zin en dan weet ik het niet wat we
eten![]()
Ik duld ook geen hulpjes in de keukenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Klopt![]()
eten![]()
Konijn hier met versleten pootjes, maar daar merk ik toch niks vanquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:24 schreef FANN het volgende:
Of ik vraag gebakken aubergine, ook lekker
ah, nou het is niet dat ik zo graag wil helpen, maar ik moet welquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik duld ook geen hulpjes in de keuken
Frituren en dan met maple syrup...quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:24 schreef FANN het volgende:
Of ik vraag gebakken aubergine, ook lekker
etterquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Konijn hier met versleten pootjes, maar daar merk ik toch niks van
Nee dat gaat andersquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Frituren en dan met maple syrup...
Afwassen met zijn tweetjes is leuk. Beetje klierenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dat gaat anders![]()
maar dan hoef ik alleen af te wassen
Als het veel is doen we het meestal wel samen, maar ik het meeste, gasstel schoonmakenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Afwassen met zijn tweetjes is leuk. Beetje klieren
Gezelligquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het veel is doen we het meestal wel samen, maar ik het meeste, gasstel schoonmaken
enzo begint ie niet aan, zo doet iedereen waar ie goed in is moet je maar denken...
ik regel de verzekeringen enzo![]()
en nog een héleboel meer, dus zo erg is het niet dat ie ook een keer zijn handjes laat wapperen
ah.... ja hij eet geen vleesquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat weet jij er nu ineens van?
http://www.foodnetwork.ca(...)le-syrup-sauce/9762/
oh... dat moet ie niet dat weet ik nu alquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:33 schreef MadMaster het volgende:
En voor de toevallig aanwezige vega's:
http://simpleveganblog.com/eggplant-with-molasses/
MM kan niet eens koken,,,quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat moet ie niet dat weet ik nu al![]()
Recept is van zijn omaatje, daar mag niks aan veranderd worden![]()
als in NOOIT dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |