quote:Op maandag 21 december 2015 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Zeg dat nou niethiet ....
Nu heeft ze straks als excuus voor haar knorrigheid dat ze zo intelligent is
ik kan het wel doen hoorquote:Op maandag 21 december 2015 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Je valt door de mand. Zeker omdat JIJ half fok met googel shit overgiet
Dat is pas nutteloos.quote:Op maandag 21 december 2015 19:29 schreef FANN het volgende:
Ik heb 24 Kerstkaartjes verstuurd vandaag
Mijn god wat een muts ben je toch, maar wel lief hoorquote:
Heb een extra sticker op mijn brievenbus in december.quote:Op maandag 21 december 2015 19:29 schreef FANN het volgende:
eigenlijk zou ik er niet meer aan beginnen, maar ja, dan krijg je allemaal kaartjes
quote:Op maandag 21 december 2015 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn god wat een muts ben je toch, maar wel lief hoor
Voor Kerstkaartjes?quote:Op maandag 21 december 2015 19:31 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb een extra sticker op mijn brievenbus in december.
Dat hebben de meeste al opgegeven bij mij.quote:Op maandag 21 december 2015 19:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor Kerstkaartjes?![]()
Dat zou lullig zijn voor al die mensen die de moeite nemen
Ik heb er zes, en twee met inhoudquote:Op maandag 21 december 2015 19:33 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste al opgegeven bij mij.
Zo'n sticker is nog handiger.quote:Op maandag 21 december 2015 19:43 schreef Deisyy het volgende:
Er was een tijd dat ik al de kerstkaarten die ik kreeg ophing, tegenwoordig open ik ze en mik je meteen de vuilbak in.
ik hang ze nog steeds opquote:Op maandag 21 december 2015 19:43 schreef Deisyy het volgende:
Er was een tijd dat ik al de kerstkaarten die ik kreeg ophing, tegenwoordig open ik ze en mik je meteen de vuilbak in.
Aan de deur of aan een lintje?quote:
Kerstboom staat tussen de schuifdeuren en het lint hangt "in" de schuifdeur, morgen lint aan de andere kant ophangenquote:Op maandag 21 december 2015 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan de deur of aan een lintje?
Ik heb in een doos nog de laatste kerstkaart die mijn vader stuurde, die is inmiddels 21 jaar oud.
Wat een slechte smoes. Heb je geen afdakje of paraplu?quote:Op maandag 21 december 2015 19:49 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe nat het is buiten?
Schuifdeurenquote:Op maandag 21 december 2015 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
Kerstboom staat tussen de schuifdeuren en het lint hangt "in" de schuifdeur, morgen lint aan de andere kant ophangen
100 jaar oudquote:
4 verdiepingen naar beneden en dan naar buiten in regen en wind noem jij een slechte smoes?quote:Op maandag 21 december 2015 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een slechte smoes. Heb je geen afdakje of paraplu?
Jij niet?quote:Op maandag 21 december 2015 19:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
4 verdiepingen naar beneden en dan naar buiten in regen en wind noem jij een slechte smoes?
kan ik nu niet zienquote:Op maandag 21 december 2015 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf vind ik dat. Watvoor glas zit erin?
Moet je ze lappen eerst?quote:
Moet je die van Hut even lenen.quote:Op maandag 21 december 2015 19:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ow en mijn camera is niet waterdicht.
de kerstboom staat tussen de schuifdeurenquote:
Dat was toch een koopie. Koop je morgen weer een nieuwere..quote:Op maandag 21 december 2015 19:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ow en mijn camera is niet waterdicht.
Ik dacht even dat het vol hing met kaarten en jij er al limbo dansend onderdoor moest.quote:Op maandag 21 december 2015 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
de kerstboom staat tussen de schuifdeuren
Woensdag is het pizzadag hier.quote:Op maandag 21 december 2015 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was toch een koopie. Koop je morgen weer een nieuwere..
Morgen weer pizza o
quote:Op maandag 21 december 2015 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het vol hing met kaarten en jij er al limbo dansend onderdoor moest.
Ja zo werkt dat....quote:Op maandag 21 december 2015 20:05 schreef schvvmert het volgende:
Godverdomme, net huis verkocht, gaan de prijzen stijgen.
menschquote:Op maandag 21 december 2015 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Kap een eens met honten, dat is zo 2015 en niet grappig
Ik ga straks in mijn bed genieten van de harde wintquote:
deze verharen niet, en zijn geen kefdingetjes, gewoon eeuwige puppy's, daaromquote:Op maandag 21 december 2015 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van die stoere beesten had ipv kleine kefdingetjes
ik laat er eentje voor jequote:Op maandag 21 december 2015 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga straks in mijn bed genieten van de harde wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |