abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 december 2015 @ 12:13:53 #101
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158376170
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:01 schreef Wintar het volgende:

[..]

Geloof je het zelf? Dit zijn gewoon mensen die vluchtelingen als melkkoe zien! Daarbij zo'n ramp is het niet he.
Om te beginnen kan ik het alleen maar toejuichen dat er tenminste ook nog mensen zijn die aan deze ellende verdienen.
En de melkkoe gaat wel dat hele park uitwonen, na afloop is de boel totaal vernield en vervuild. Maar goed ik neem aan dat dit op kosten van de overheid( dus mijn belastinggeld) weer in orde gebracht wordt.
Het is geen ramp, het is wel diefstal en zou passend bestraft moeten worden. Als mijn zoon ergens gaat vissen waar hij geen vergunning voor heeft dan krijgt hij een zeer forse boete !
Nogmaals : ik geloof er niks van dat ze dit in alle onschuld hebben gedaan. Als ze zó dom en onwetend zijn hoe zijn ze dan tot hier in Nederland gekomen ? :')
En wáárom zijn ze hier ? Om te kunnen profiteren van die domme Hollanders en dat doen ze dus.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 20 december 2015 @ 12:14:17 #102
78780 deedeetee
pi_158376175
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:12 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het is best leuk om te lezen wat jij denkt dat anderen denken maar verder is het weinig relevant, het zegt immers alleen iets over jouw manier van denken.
en dat gaat voor jou niet op ? :P
pi_158376178
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 11:59 schreef Dven het volgende:
Wel jammer dat Vakantiepark de Koi niet bestaat.
Ook dat klopt niet, maar de eigenaren van de karper hebben meer begrip dan sommige hiero

Onwetendheid door cultuurverschil
Een kennis van de familie vertelt dat het echtpaar erg ontdaan is door de dood van de vis, die zij jarenlang met de hand voerden. Toch vinden ze het ook heel vervelend dat de groep vluchtelingen nu in een kwaad daglicht komt te staan. Volgens de kennis is het goed mogelijk dat mensen vanuit onwetendheid gehandeld hebben. 'Onwetendheid in verband met de culturen is zeer aannemelijk', zegt hij.

In veel landen worden karpers rond de kerst als delicatesse gegeten.

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)rvijver-vakantiepark

om dit nou meteen te vergelijken met een zesjarig meisje opvreten is gewoon stom :')
pi_158376193
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:14 schreef deedeetee het volgende:

[..]

en dat gaat voor jou niet op ? :P
Nee, ik speculeer niet over waarom de eigenaar iets zegt.
pi_158376205
Bijna een meter lang was de bijzondere koikarper van het echtpaar dat een vakantiepark in het Zeeuwse Hoek runt. De vis zwom jarenlang in de siervijver van het park, totdat de kolos plotseling verdween.

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158376229
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:16 schreef StaceySinger het volgende:
Bijna een meter lang was de bijzondere koikarper van het echtpaar dat een vakantiepark in het Zeeuwse Hoek runt. De vis zwom jarenlang in de siervijver van het park, totdat de kolos plotseling verdween.

[ afbeelding ]
die link pleur ik net neer dooie :D
NWS / Vluchtelingen barbecueën dure koikarper
  zondag 20 december 2015 @ 12:17:22 #107
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_158376230
Flinke verrijking voor onze maatschappij deze jongens.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  zondag 20 december 2015 @ 12:17:37 #108
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158376238
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:13 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

De vluchtelingen zitten in Hoek in vakantiepark Marine Beach.
Lekker belangrijk waar ze zitten. Gaat erom dat er dus duidelijk fouten in het artikel zitten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 20 december 2015 @ 12:18:04 #109
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158376244
quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2015 12:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
oke
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_158376287
quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2015 11:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Voor hun stond die vijver op hun woongebied. Ik zou ook geen koikarper van een normale karper kunnen onderscheiden. En vis is vis. Lekker!
Proest.

Wie zijn woongebied?
  zondag 20 december 2015 @ 12:22:44 #111
379943 Paper_Tiger
pi_158376317
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:17 schreef Dven het volgende:

[..]

Lekker belangrijk waar ze zitten. Gaat erom dat er dus duidelijk fouten in het artikel zitten.
Die vis was geen meter lang?
pi_158376320
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 11:51 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Verwachten van mensen die uit landen komen waar eigendomsrecht rechten nooit goed zijn geweest dat deze meteen al onze regels kennen en meteen naleven. :')

Al die huillies hier hebben zeker ook nog nooit iets illegaal gedownload. Danny jij doet zelfs al huillie als er mensen met een adblocker deze site willen bezoeken. Het is wel een heel selectieve verontwaardiging die weer ten toon gespreid wordt hier. _O-
Wacht even, wil je nu zeggen dat er een dermate grote kloof zit tussen deze mensen en onze normen en waarden? Dit zijn toch dokters, leraren, hoogopgeleide chirurgen die een verrijking zijn voor onze maatschappij ? What happened to that ?
  zondag 20 december 2015 @ 12:23:21 #113
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_158376358
quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2015 12:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
Pas maar op, die vluchtelingen zitten straks achter je (aanstaande) dochter en/of vrouw/vriendin/maîtresse aan. Wat zo is hun natuur, van hun (en haar) allemaal
pi_158376359
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:13 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Om te beginnen kan ik het alleen maar toejuichen dat er tenminste ook nog mensen zijn die aan deze ellende verdienen.
Ik kan dit totaal niet toejuichen. Ik vind dat gewoon misbruik maken van de situatie.

Ik zie liever dat het geld aan vluchtelingen besteed wordt, dan dat het in de zakken van commerciële partijen verdwijnt!
pi_158376383
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:25 schreef Wintar het volgende:

[..]

Ik kan dit totaal niet toejuichen. Ik vind dat gewoon misbruik maken van de situatie.

Ik zie liever dat het geld aan vluchtelingen besteed wordt, dan dat het in de zakken van commerciële partijen verdwijnt!
Er gaat al meer dan genoeg geld naar vluchtelingen.
  zondag 20 december 2015 @ 12:29:52 #117
78780 deedeetee
pi_158376442
quote:

[..]

Misbruik maken van de situatie is wat al die migranten doen.
Ik ben van mening dat er heel weinig echte vluchtelingen tussen zitten. Het merendeel bestaat uit migranten die hier komen omdat ze denken dat dit voor hun voordelig is. Ik heb er geen behoefte aan om daar geld aan te besteden. Tenzij het geld nuttige gebruikt wordt, namelijk door ze meteen weer terug te sturen.
Maar dat is een heel andere discussie.
pi_158376474
quote:
Dezelfde groep vluchtelingen kwam vorige week al eerder in opspraak toen enkelen van hen het interieur van een van de vakantiewoningen hadden gesloopt. Getuigen melden veelvuldig alcohol gebruik en toegangswegen worden geblokkeerd met puin en afval om de politie buiten te houden.
Jij bent welkom....welkom in mijn land... :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zondag 20 december 2015 @ 12:31:57 #119
379943 Paper_Tiger
pi_158376479
quote:

[..]

De supermarkt mag dus geen voedsel aan ze verkopen?
pi_158376484
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 12:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Er gaat al meer dan genoeg geld naar vluchtelingen.
Als dat al zo zijn, zou het bedrag omlaag kunnen, wanneer er geen grote bedragen in de zakken van profiteurs verdwijnen. Voor de goede orde, het gaat hier om belastinggeld.
pi_158376494
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 10:54 schreef Danny het volgende:
Koikarpers zijn siervissen die je in een siervijver houdt. Ze zijn duur en worden uiteraard niet gebruikt voor consumptie. Zéker niet als ze uit andermans vijver komen. Dat weet jij, dat weet ik. Wie dat niet weten zijn asielzoekers, zo ondervond de eigenaar van een vakantiepark in het Zeeuwse Hoek. Hij vond alleen de kop van zijn dure vis terug. De rest was op de barbecue gelegd.

De daders van deze diefstal/vernieling waren een groep asielzoekers die al enige tijd verblijven in het park wegens een door de overheid toegewezen opvang van 600 vluchtelingen.

In de siervijver wonen 20 koi en enkele steuren, en één Chagoi van bijna een meter lang. Die laatste, peperdure vis moest het ontgelden toen de asielzoekers zonder enige schroom de loodzware vis uit de vijver tilden, onthoofden, in stukken hakten en op de barbecue legden.

"Dezelfde groep vluchtelingen kwam vorige week al eerder in opspraak toen enkelen van hen het interieur van een van de vakantiewoningen hadden gesloopt. Getuigen melden veelvuldig alcohol gebruik en toegangswegen worden geblokkeerd met puin en afval om de politie buiten te houden. Tijdens de reddingsactie tilden enkele vluchtelingen de wachtende zakken met Koi op. Uiteindelijk konden ze in veiligheid worden gebracht bij een bevriende hobbyist met een vijver in de omstreek," aldus koiquestion.com.

Vluchtelingen barbecueën dure koikarper
Weet je wat mij nou stoort aan die OP?
Er zitten 600 vluchtelingen uit Eritrea en Syrië in dat vakantiekamp..
Waarschijnlijk hebben een paar vluchtelingen de vis voor een smakelijke maaltijd aangezien.

Eigenaren hebben daar zelfs begrip voor

quote:
Onwetendheid door cultuurverschil
Een kennis van de familie vertelt dat het echtpaar erg ontdaan is door de dood van de vis, die zij jarenlang met de hand voerden. Toch vinden ze het ook heel vervelend dat de groep vluchtelingen nu in een kwaad daglicht komt te staan. Volgens de kennis is het goed mogelijk dat mensen vanuit onwetendheid gehandeld hebben. 'Onwetendheid in verband met de culturen is zeer aannemelijk', zegt hij.
Dus hoe kom je er dan bij dat het dezelfde mensen zijn die het interieur van een van de vakantiewoningen hadden gesloopt?

Dat stáát helemaal nergens :D
  zondag 20 december 2015 @ 12:33:23 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158376507
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 11:47 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

De eigenaar heeft er blijkbaar ook begrip voor:
In veel landen worden karpers rond kerst als delicatesse gegeten?
Wat vieren ze dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158376510
Hoeveel mensen kunnen er van 1 vis vreten?
In elk geval géén 600 hoor :')
pi_158376511
Jeetje wat naar.
Zonder wrijving geen glans
pi_158376517
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 12:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

In veel landen worden karpers rond kerst als delicatesse gegeten?
Wat vieren ze dan?
KarperKerst *O*
pi_158376538
En hoe moet dit precies weg worden geknuffeld: toen enkelen van hen het interieur van een van de vakantiewoningen hadden gesloopt. Getuigen melden veelvuldig alcohol gebruik en toegangswegen worden geblokkeerd met puin en afval om de politie buiten te houden?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_158376551
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 12:31 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

De supermarkt mag dus geen voedsel aan ze verkopen?
Ik begrijp je punt. Tot op zekere hoogte is dit niet voorkomen, of je moet de staat veel meer macht geven.

Maar ik vind de extra omzet voor boodschappen iets anders dan ondernemers die nauwelijks te verhuren vakantieparken voor de hoofdprijs aan het COA verhuren.
pi_158376555
In juli 2010 plaatste ik het opmerkelijke en onsmakelijke artikel van de site Stamppot Europa welke ging over de historie van karper als consumptievis. Dit artikel ging voornamelijk in op de karper als heilig zoetwatervarken en de redenen waarom deze vissoort zo hoog aangeschreven staat bij Oost-Europeanen. Zoals we allen weten, is karper een delicatesse in deze landen en wordt onze geliefde vis zelfs verkozen boven kalkoen op kerstavond. In Christelijke kringen heeft vis in het algemeen, een religieuze betekenis. Op Vastenavonden wordt daarom vis gegeten. Kerst is een van de Vastenavonden en vaak wordt voor karper gekozen. Karper is gemakkelijk te kweken, er zit er veel 'vlees' aan en karper is het hele jaar verkrijgbaar. Hierdoor is de prijs voor karper ook een stuk betaalbaarder waardoor de keuze snel gemaakt is.

http://www.carpfeeling.co(...)sumptie-problematiek
  zondag 20 december 2015 @ 12:35:33 #129
66083 Platina
78th Element
pi_158376559
Jezus, wat vallen hier een paar mensen door de mand.
Tegen beter weten in zal en moet er goed gebreid worden wat de asielzoekers hebben uitgevreten. Wat intens triest als je bijvoorbeeld Copycat heet en een plank ter grootte van de Eifeltoren voor je kop hebt.
pi_158376562
quote:
13s.gif Op zondag 20 december 2015 12:34 schreef Ferdo het volgende:
En hoe moet dit precies weg worden geknuffeld: toen enkelen van hen het interieur van een van de vakantiewoningen hadden gesloopt. Getuigen melden veelvuldig alcohol gebruik en toegangswegen worden geblokkeerd met puin en afval om de politie buiten te houden?
Is daar een officiële bron van?
pi_158376564
quote:
Niet, dus negeren de knuffelaars het maar gewoon.
  zondag 20 december 2015 @ 12:36:08 #132
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 20 december 2015 @ 12:36:41 #133
3542 Gia
User under construction
pi_158376572
quote:
10s.gif Op zondag 20 december 2015 12:33 schreef FANN het volgende:
Hoeveel mensen kunnen er van 1 vis vreten?
In elk geval géén 600 hoor :')
Van 5 broden en 2 vissen kunnen ze allemaal eten, en niemand heeft nog honger.

Staat in de bijbel.
pi_158376580
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:35 schreef Platina het volgende:
Tegen beter weten in zal en moet er goed gebreid worden wat de asielzoekers hebben uitgevreten. Wat intens triest als je bijvoorbeeld Copycat heet en een plank ter grootte van de Eifeltoren voor je kop hebt.
Precies dit. Zó ongehoord opzichtig. Totaal niet nodig ook, want zoveel is er niet gebeurd wat goed gepraat zou moeten worden.
  zondag 20 december 2015 @ 12:36:54 #135
379943 Paper_Tiger
pi_158376581
quote:
Ik las afgelopen week dat homo's niet moeten zeuren als ze een paar klappen krijgen van deze hoogopgeleide nieuwkomers. Die moeten namelijk nog even aan hun levensstijl wennen.
  zondag 20 december 2015 @ 12:37:22 #136
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158376594
quote:
10s.gif Op zondag 20 december 2015 12:35 schreef FANN het volgende:
In juli 2010 plaatste ik het opmerkelijke en onsmakelijke artikel van de site Stamppot Europa welke ging over de historie van karper als consumptievis. Dit artikel ging voornamelijk in op de karper als heilig zoetwatervarken en de redenen waarom deze vissoort zo hoog aangeschreven staat bij Oost-Europeanen. Zoals we allen weten, is karper een delicatesse in deze landen en wordt onze geliefde vis zelfs verkozen boven kalkoen op kerstavond. In Christelijke kringen heeft vis in het algemeen, een religieuze betekenis. Op Vastenavonden wordt daarom vis gegeten. Kerst is een van de Vastenavonden en vaak wordt voor karper gekozen. Karper is gemakkelijk te kweken, er zit er veel 'vlees' aan en karper is het hele jaar verkrijgbaar. Hierdoor is de prijs voor karper ook een stuk betaalbaarder waardoor de keuze snel gemaakt is.

http://www.carpfeeling.co(...)sumptie-problematiek
Klopt. Hier eten ze hem met sinterklaas :D
pi_158376597
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:35 schreef Platina het volgende:
Hallo!!!!!! :(

Niemand heeft gezegd dat dat interieur slopen maar geduld moet worden, maar Danny gooit
alles gewoon effe op één hoop en dat is niet fair...
pi_158376620
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 12:36 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Ik las afgelopen week dat homo's niet moeten zeuren als ze een paar klappen krijgen van deze hoogopgeleide nieuwkomers. Die moeten namelijk nog even aan hun levensstijl wennen.
Welke knuffelaar riep dat? Copycat?
pi_158376621
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:37 schreef Dven het volgende:

[..]

Klopt. Hier eten ze hem met sinterklaas :D
:D

kan je nagaan :+
  zondag 20 december 2015 @ 12:39:14 #140
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158376640
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:38 schreef FANN het volgende:

[..]

kan je nagaan :+
Paar daagjes in bad om de grondsmaak wat te laten verdwijnen. Sommige voeren de vis ook langzaam zat door er vodka bij te gieten :')
pi_158376662
quote:

[..]

Ja, okee, daar moeten we inderdaad ook wel begrip voor tonen. Het is heel wat voor die mensen. :7
pi_158376682
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 12:40 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ja, okee, daar moeten we inderdaad ook wel begrip voor tonen. Het is heel wat voor die mensen. :7
Zoenende kerels, dat mag niet, moeten dood. En wij moeten daar begrip voor hebben.
pi_158376687
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 12:40 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Het is een heel andere cultuur. In veel van die landen is homofilie zelfs bij wet verboden. Wat begrijp je hier niet aan?
pi_158376689
quote:

[..]

Dat is een totaal ander onderwerp n ik zal dat zéker niet goedpraten, maar ze hebben dan ook
flinke fouten gemaakt, je kan die mensen niet in één keer de maatschappij is donderen, die
moeten eerst de normen en waarde van hier leren, sommige Nederlanders kennen die normen
en waarden ook nog steeds niet trouwens. Potenrammers zijn niet altijd buitenlanders hoor :')
  zondag 20 december 2015 @ 12:41:36 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158376691
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:36 schreef AchJa het volgende:

[..]

Kerstvis...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158376706
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Paar daagjes in bad om de grondsmaak wat te laten verdwijnen. Sommige voeren de vis ook langzaam zat door er vodka bij te gieten :')
Oh... klinkt goed :9
pi_158376719
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:41 schreef FANN het volgende:

[..]

Dat is een totaal ander onderwerp n ik zal dat zéker niet goedpraten, maar ze hebben dan ook
flinke fouten gemaakt, je kan die mensen niet in één keer de maatschappij is donderen, die
moeten eerst de normen en waarde van hier leren, sommige Nederlanders kennen die normen
en waarden ook nog steeds niet trouwens. Potenrammers zijn niet altijd buitenlanders hoor :')
Wacht even hoor, de reclame die gemaakt wordt voor deze mensen is toch dat ze hoogopgeleid zijn en Westers georiënteerd ? Dan hoeven ze toch niet meer onze normen en waarden te leren?
  zondag 20 december 2015 @ 12:43:17 #148
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_158376734
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:39 schreef Dven het volgende:

[..]

:9
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_158376750
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:41 schreef Wintar het volgende:

[..]

Het is een heel andere cultuur. In veel van die landen is homofilie zelfs bij wet verboden. Wat begrijp je hier niet aan?
Okee, voortaan vind ik het normaal als ze homo's in elkaar slaan, want thuis is het immers verboden...

Wat dacht je gewoon van 's lands wijs, 's lands eer?
pi_158376767
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 12:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wacht even hoor, de reclame die gemaakt wordt voor deze mensen is toch dat ze hoogopgeleid zijn en Westers georiënteerd ? Dan hoeven ze toch niet meer onze normen en waarden te leren?
Hoopopgeleide mensen kunnen toch hele andere normen en waarde hebben? Er waar is sprake van dat mensen uit die gebieden Westers georiënteerd zijn?
pi_158376768
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 12:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat is onzin natuurlijk er zitten net als bij ons hier in dit topic ook gewoon mensen bij, en dat
zal ongetwijfeld de meerderheid zijn, die NIET hoog opgeleid zijn.

Ben ik ook niet trouwens, maar daarom kan ik de normen en waarden van een ander land nog
wel leren, als ik onverhoopt zou moeten vluchten (8>
pi_158376792
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:41 schreef Wintar het volgende:

[..]

Oh ja nee, dan mogen ze erop los slaan. Moet ik om de integratie te bevorderen mee gaan slaan?
pi_158376798
quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2015 12:43 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:9
Daar zijn een paar liefhebbers voor wie het wachten niet zo nodig hoeft.
pi_158376803
Eigenlijk is dit een soort van Flappie, die karper dan :')
  zondag 20 december 2015 @ 12:46:25 #155
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_158376808
Opleiding heeft weinig met beschaving te maken. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_158376825
Mooi topic, cognitieve dissonantie ftw _O_
  Eindredactie Games zondag 20 december 2015 @ 12:47:30 #157
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_158376837
quote:
17s.gif Op zondag 20 december 2015 12:46 schreef FANN het volgende:
Eigenlijk is dit een soort van Flappie, die karper dan :')
wel weer een leuke afsluiter voor alle eindjaarsconferenance's
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_158376839
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 12:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh ja nee, dan mogen ze erop los slaan. Moet ik om de integratie te bevorderen mee gaan slaan?
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 12:43 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Okee, voortaan vind ik het normaal als ze homo's in elkaar slaan, want thuis is het immers verboden.
Dat zeg ik niet, maar hoeveel homo's zijn er al in elkaar geslagen door vluchtelingen? (buiten de opvanglocaties) Volgens mij niet één. Anders had de telegraaf wel groot uitgepakt. :')

Dan blijft er dus over, dat die mensen afwijzend tegenover homofilie staan. Nogmaals, die mensen komen uit een cultuur waar dit taboe is, en vaak uit landen waar dit zelfs wettelijk verboden is.

Ik snap echt niet waarom je het dan vreemd dat die mensen hier afwijzend tegenover staan. :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Wintar op 20-12-2015 12:53:09 ]
  zondag 20 december 2015 @ 12:48:31 #159
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_158376870
quote:
4s.gif Op zondag 20 december 2015 12:47 schreef donald_dick het volgende:

[..]

wel weer een leuke afsluiter voor alle eindjaarsconferenance's
Bij Ratelband waren ze ook gestolen rond de Kerst, wie zou dát hebben gedaan?

Geen vluchteling in de buurt _O-

http://www.rtlnieuws.nl/b(...)om-gestolen-konijnen
  zondag 20 december 2015 @ 12:54:55 #161
78780 deedeetee
pi_158376969
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:47 schreef Wintar het volgende:

[..]

[..]

Dat zeg ik niet, maar hoeveel homo's zijn er al in elkaar geslagen door vluchtelingen? Volgens mij niet één. Anders had de telegraaf wel groot uitgepakt. :')
o nee ??
quote:
Dan blijft er dus over, dat die mensen afwijzend tegenover homofilie staan. Nogmaals, die mensen komen uit een cultuur waar dit taboe is, en vaak uit landen waar dit zelfs wettelijk verboden is.

Ik snap echt niet waarom je het dan vreemd dat die mensen hier afwijzend tegenover staan. :')
Ik vind het wel zeer onbehoorlijk dat hier komen omdat ze claimen in de knel te zitten in hun thuisland en dan hier anderen gaan terroriseren.... En ze het verdommen om zich aan onze regels te houden. Het zal ze heus wel verteld worden dat wij hier ANDERS met mensen omgaan.
pi_158377010
"Dezelfde groep vluchtelingen kwam vorige week al eerder in opspraak toen enkelen van hen het interieur van een van de vakantiewoningen hadden gesloopt. Getuigen melden veelvuldig alcohol gebruik en toegangswegen worden geblokkeerd met puin en afval om de politie buiten te houden."

Ik vind dat een groter probleem. Met die koikarpers kun je het nog op een misverstand gooien, met interieurs slopen lijkt me dat een stuk moeilijker.
  zondag 20 december 2015 @ 12:57:04 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158377016
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:49 schreef FANN het volgende:

[..]

Bij Ratelband waren ze ook gestolen rond de Kerst, wie zou dát hebben gedaan?

Geen vluchteling in de buurt _O-

http://www.rtlnieuws.nl/b(...)om-gestolen-konijnen
De hond van de buurman toch?

Edit: foutje, dat waren z'n kippen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 20 december 2015 @ 12:58:37 #164
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_158377058
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:56 schreef Dutchguy het volgende:
"Dezelfde groep vluchtelingen kwam vorige week al eerder in opspraak toen enkelen van hen het interieur van een van de vakantiewoningen hadden gesloopt. Getuigen melden veelvuldig alcohol gebruik en toegangswegen worden geblokkeerd met puin en afval om de politie buiten te houden."

Ik vind dat een groter probleem. Met die koikarpers kun je het nog op een misverstand gooien, met interieurs slopen lijkt me dat een stuk moeilijker.
Ach, in de Griekse cultuur gooien ze borden stuk, deze nieuwe medelanders dus tafels en stoelen. Wel een beetje begrip tonen hoor.
pi_158377066
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 12:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

De hond van de buurman toch?
Weet ik veel :')

Gebeurd in Nederland wel vaker met de Kerst hoor :D vroeger al, in ''mijn'' dorp en daar
waren géén vluchtelingen :P dás al lang geleden ook :+
pi_158377096
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:58 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Ach, in de Griekse cultuur gooien ze borden stuk, deze nieuwe medelanders dus tafels en stoelen. Wel een beetje begrip tonen hoor.
'

Jij weet niets van de Griekse cultuur, borden gooien ze stuk om een artiest te eren en dat
zijn speciale borden van klei, niet van porselein, dan heb je namelijk geen scherven die
mensen kunnen verwonden (8>
  zondag 20 december 2015 @ 13:00:35 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158377097
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:59 schreef FANN het volgende:

[..]

Weet ik veel :')

Gebeurd in Nederland wel vaker met de Kerst hoor :D vroeger al, in ''mijn'' dorp en daar
waren géén vluchtelingen :P dás al lang geleden ook :+
Had al geëdit, dat waren z'n kippen...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158377110
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 13:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Had al geëdit, dat waren z'n kippen...
_O-
  zondag 20 december 2015 @ 13:01:26 #169
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158377114
Vervelend voor de schade maar eigenlijk wel lachen. Een beetje als vluchtelingen die over de snelweg fietsen.
  zondag 20 december 2015 @ 13:02:50 #170
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_158377139
quote:
6s.gif Op zondag 20 december 2015 13:00 schreef FANN het volgende:

[..]

'

Jij weet niets van de Griekse cultuur, borden gooien ze stuk om een artiest te eren en dat
zijn speciale borden van klei, niet van porselein, dan heb je namelijk geen scherven die
mensen kunnen verwonden (8>
Dan zijn het nog steeds borden.
pi_158377143
quote:
Ik had het over buiten de opvang. In de opvang zijn er volgens mij overigens ook geen homo's in elkaar geslagen, maar de incidenten die er wel waren wil ik ver niet goed praten.

quote:
Ik vind het wel zeer onbehoorlijk dat hier komen omdat ze claimen in de knel te zitten in hun thuisland en dan hier anderen gaan terroriseren.... En ze het verdommen om zich aan onze regels te houden. Het zal ze heus wel verteld worden dat wij hier ANDERS met mensen omgaan.
Ja hallo, nogmaals ze komen uit een land waar dit verboden is. Mogen ze even wennen aan andere opvattingen?

Denk niet dat jij in hun plaats anders zou zijn.
pi_158377149
Godsamme zijn die visjes zo duur? :D
Hadden ze die beesten beter kunnen verpatsen ipv opvreten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 20 december 2015 @ 13:08:04 #173
379943 Paper_Tiger
pi_158377254
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 13:01 schreef Hexagon het volgende:
Vervelend voor de schade maar eigenlijk wel lachen. Een beetje als vluchtelingen die over de snelweg fietsen.
Een troll dit mag ik hopen.
  zondag 20 december 2015 @ 13:10:24 #174
78780 deedeetee
pi_158377299
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 13:03 schreef Wintar het volgende:

[..]

Ik had het over buiten de opvang. In de opvang zijn er volgens mij overigens ook geen homo's in elkaar geslagen, maar de incidenten die er wel waren wil ik ver niet goed praten.

[..]

Ja hallo, nogmaals ze komen uit een land waar dit verboden is. Mogen ze even wennen aan andere opvattingen?

Denk niet dat jij in hun plaats anders zou zijn.
Je praat het dus wél goed.
Als je ergens te gast bent dan gedraag je je netjes. Niet zoals je thuis zou doen. PUNT.
Je kunt mensen ook negeren. Maar je ze aanvallen komt gewoon niet te pas. Zeker niet als je verteld is dat dit hier niet mag.
pi_158377318
"Wie dat niet weten zijn asielzoekers." Gelukkig heeft ene danny, terwijl hij op zoek was naar meer lezers, alle asielzoekers kunnen spreken om tot deze bewering te komen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  † In Memoriam † zondag 20 december 2015 @ 13:11:30 #176
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158377325
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Het probleem is niet dat men kennelijk het verschil niet kent tussen een gewone vis en een siervis, maar tussen mijn en dijn. Als je het niet weet, vraag je het gewoon, daar heb je een mond voor gekregen.
Dat dus, een vis is een vis, maar als ie niet van jou is blijf je er met je klauwen vanaf. :(
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  zondag 20 december 2015 @ 13:13:24 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158377362
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 13:03 schreef venomsnake het volgende:
Godsamme zijn die visjes zo duur? :D
Hadden ze die beesten beter kunnen verpatsen ipv opvreten.
Als ze geweten hadden dat het zo'n duur beest was hadden ze dat vast wel gedaan, of juist niet omdat ze dan geweten hadden dat het iemands hobby en eigendom was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158377369
Geen nood, alle kosten kunnen de asiel-industriëlen verhalen op de belastingbetaler :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_158377404
quote:
15s.gif Op zondag 20 december 2015 13:08 schreef Paper_Tiger het volgende:

Nee D66 :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zondag 20 december 2015 @ 13:15:16 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158377406
quote:
2s.gif Op zondag 20 december 2015 13:11 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Dat dus, een vis is een vis, maar als ie niet van jou is blijf je er met je klauwen vanaf. :(
Van wie is de vis in de zee, het IJsselmeer, de Maas of de vijver om de hoek?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 20 december 2015 @ 13:15:19 #181
66825 Reya
Fier Wallon
pi_158377407
Zoetwatervissen; sowieso veel te veel graat.
pi_158377408
Hier kan ik wel om glimlachen. Kan gebeuren. Zij zien een enorme vis dus zetten de bbq aan :D onschuldig 'incidentje' dit keer
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  † In Memoriam † zondag 20 december 2015 @ 13:16:00 #183
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158377423
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 13:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Van wie is de vis in de zee, het IJsselmeer, de Maas of de vijver om de hoek?
Daar gelden regels voor.
  zondag 20 december 2015 @ 13:16:05 #184
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_158377425
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 11:34 schreef FANN het volgende:

ik kan er niet wakker van liggen :+
Beetje het 'ver-van-je-bed-gevoel'?
  zondag 20 december 2015 @ 13:17:44 #185
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_158377460
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 13:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze geweten hadden dat het zo'n duur beest was hadden ze dat vast wel gedaan
Aanname...
  zondag 20 december 2015 @ 13:20:09 #186
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158377519
quote:
15s.gif Op zondag 20 december 2015 13:08 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Ohja natuurlijk, het gaat om vluchtelingen

Dan moet ik van de humorloze rechtse policor gaan doen alsof dit een groot drama is en weer een bewijs dat vluchtelingen eigenlijk allemaal soldaten zijn van de grote Allah die ons komen onderwerpen door vissen uit onze vijvers te eten.
  † In Memoriam † zondag 20 december 2015 @ 13:21:44 #187
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158377558

Gewoon dit bord naast je vijvertje planten.
Dat zal ze leren! :s)
pi_158377622
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 13:10 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Je praat het dus wél goed.
Als je ergens te gast bent dan gedraag je je netjes. Niet zoals je thuis zou doen. PUNT.
Goed, ik ga even een hypothetische situatie voor je schetsen.

Jij bent in Nederland opgegroeid en houdt er Nederlandse normen en waarden op na? Er breekt oorlog uit, en jij immigreert naar het fictieve land Podazinije.

In Nederland is pedofilie taboe en pedoseksualiteit gelukkig per wet verboden. In Podazinije is dit niet het geval, daar is dit geaccepteerd.

Hoe zou jij omgaan met Nederlandse pedofielen die samen met jou in het AZC in Podazinije zitten? Hoe zou jij reageren als een Podazinijnse verslaggever jou voor de camera om je mening omtrent pedofilie zou vragen?

Eerlijk antwoorden!

disclaimer: ik gebruik dit voorbeeld om verschillen tussen landen aan te geven. Ik wil geenszins homofilie en pedofilie op één lijn stellen. Pedofilie is gelukkig overal verboden, en homoseksualiteit is hier gelukkig niet strafbaar.

Het is puur als voorbeeld om te geven dat wanneer je elders opgegroeid bent je hele andere opvattingen kan hebben. Ik vind het niet reëel om te verlangen dat mensen gelijk heel anders over zoiets gaan denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wintar op 20-12-2015 13:30:22 ]
pi_158377650
Dat is toch niet te vreten man... Gore zachte smaakloze meuk die bomvol graten zit.
pi_158377683
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 11:13 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat bepaalt de overheid voor 'm he
Nee :') Verder wel een triest verhaal.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  zondag 20 december 2015 @ 13:29:55 #191
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_158377711
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 13:24 schreef Wintar het volgende:

Jouw hypothese bewijst dat het bewust uitvoeren van grote volksverhuizingen, van de ene cultuur naar de andere, lang niet altijd een goed idee is.
pi_158377717
quote:
15s.gif Op zondag 20 december 2015 13:15 schreef Reya het volgende:
Zoetwatervissen; sowieso veel te veel graat.
De frontpage schrijver heeft niet in het artikeltje geschreven dat diezelfde vissen in andere landen ook gewoon opgegeten worden. Is wel te vinden in de bron. Dus dat zal wel meevallen.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_158377738
Dat die vluchtelingen aannamen dat het wellicht wel mocht kom ik nog wel in, maar wat is er gebeurd met ouderwetsch netjes vragen of je ergens met je fikken aan mag zitten en des te meer als je het over een levend wezen hebt?
  zondag 20 december 2015 @ 13:31:35 #194
66825 Reya
Fier Wallon
pi_158377745
quote:
10s.gif Op zondag 20 december 2015 13:30 schreef tofastTG het volgende:

[..]

De frontpage schrijver heeft niet in het artikeltje geschreven dat diezelfde vissen in andere landen ook gewoon opgegeten worden. Is wel te vinden in de bron. Dus dat zal wel meevallen.
Ja, in Oost-Europa is dit ook vrij gebruikelijk. Blijft smerige meuk, echter.
pi_158377769
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 13:29 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Jouw hypothese bewijst dat het bewust uitvoeren van grote volksverhuizingen, van de ene cultuur naar de andere, lang niet altijd een goed idee is.
Dat bestrijd ik dan ook niet. Ik vind het echter niet fair om van mensen, die uit een cultuur komen waar homofilie taboe en zelfs verboden is, te verwachten dat ze dit omarmen.
  zondag 20 december 2015 @ 13:32:58 #196
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_158377773
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 13:24 schreef Wintar het volgende:

[..]

Jij bent in Nederland opgegroeid en houdt er Nederlandse normen en waarden op na? Er breekt oorlog uit, en jij immigreert naar het fictieve land Podazinije.

In Nederland is pedofilie taboe en pedoseksualiteit gelukkig per wet verboden. In Podazinije is dit niet het geval, daar is dit geaccepteerd.

Hoe zou jij omgaan met Nederlandse pedofielen die samen met jou in het AZC in Podazinije zitten? Hoe zou jij reageren als een Podazinijnse verslaggever jou voor de camera om je mening omtrent pedofilie zou vragen?

Eerlijk antwoorden!

disclaimer: ik gebruik dit voorbeeld om verschillen tussen landen aan te geven. Ik wil geenszins homofilie en pedofilie op één lijn stellen. Pedofilie is gelukkig overal verboden, en homoseksualiteit is hier gelukkig niet strafbaar.

Het is puur als voorbeeld om te geven dat wanneer je elders opgegroeid bent je hele andere opvattingen kan hebben. Ik vind het niet reëel om te verlangen dat mensen gelijk heel anders over zoiets gaan denken.
Dan ga je daar als gast zijnde natuurlijk pedo´s op straat aanvallen :')
pi_158377796
quote:
13s.gif Op zondag 20 december 2015 13:31 schreef Harmankardon het volgende:
Dat die vluchtelingen aannamen dat het wellicht wel mocht kom ik nog wel in, maar wat is er gebeurd met ouderwetsch netjes vragen of je ergens met je fikken aan mag zitten en des te meer als je het over een levend wezen hebt?
Je bedoelt het ouderwetsch vissen, jagen en verzamelen?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_158377834
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 13:34 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Je bedoelt het ouderwetsch vissen, jagen en verzamelen?
Een koikarper van 1 meter in een vijver hoef je niet zo goed voor te kunnen jagen _O-.

Je hoeft ook maar een heel klein beetje van vissen af te weten om een koikarper te herkennen en dan weet je dus ook per definitie dat het niet de bedoeling is dat je die opeet. It smells fishy.
pi_158377859
asielzoekers :')
vluchtelingen :')
gelukzoekers :')
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
  zondag 20 december 2015 @ 13:38:54 #200
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_158377867
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 13:32 schreef Wintar het volgende:

[..]

Dat bestrijd ik dan ook niet. Ik vind het echter niet fair om van mensen, die uit een cultuur komen waar homofilie taboe en zelfs verboden is, te verwachten dat ze dit omarmen.
Dat is het ook niet. Maar de aanwezigheid van dergelijk gedachtengoed in een wat tolerantere omgeving kan tot problemen leiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')