Dat is onzin natuurlijk er zitten net als bij ons hier in dit topic ook gewoon mensen bij, en datquote:Op zondag 20 december 2015 12:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wacht even hoor, de reclame die gemaakt wordt voor deze mensen is toch dat ze hoogopgeleid zijn en Westers georiënteerd ? Dan hoeven ze toch niet meer onze normen en waarden te leren?
Oh ja nee, dan mogen ze erop los slaan. Moet ik om de integratie te bevorderen mee gaan slaan?quote:Op zondag 20 december 2015 12:41 schreef Wintar het volgende:
[..]
Het is een heel andere cultuur. In veel van die landen is homofilie zelfs bij wet verboden. Wat begrijp je hier niet aan?
Daar zijn een paar liefhebbers voor wie het wachten niet zo nodig hoeft.quote:
wel weer een leuke afsluiter voor alle eindjaarsconferenance'squote:Op zondag 20 december 2015 12:46 schreef FANN het volgende:
Eigenlijk is dit een soort van Flappie, die karper dan
quote:Op zondag 20 december 2015 12:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh ja nee, dan mogen ze erop los slaan. Moet ik om de integratie te bevorderen mee gaan slaan?
Dat zeg ik niet, maar hoeveel homo's zijn er al in elkaar geslagen door vluchtelingen? (buiten de opvanglocaties) Volgens mij niet één. Anders had de telegraaf wel groot uitgepakt.quote:Op zondag 20 december 2015 12:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Okee, voortaan vind ik het normaal als ze homo's in elkaar slaan, want thuis is het immers verboden.
Bij Ratelband waren ze ook gestolen rond de Kerst, wie zou dát hebben gedaan?quote:Op zondag 20 december 2015 12:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wel weer een leuke afsluiter voor alle eindjaarsconferenance's
o nee ??quote:Op zondag 20 december 2015 12:47 schreef Wintar het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik niet, maar hoeveel homo's zijn er al in elkaar geslagen door vluchtelingen? Volgens mij niet één. Anders had de telegraaf wel groot uitgepakt.
Ik vind het wel zeer onbehoorlijk dat hier komen omdat ze claimen in de knel te zitten in hun thuisland en dan hier anderen gaan terroriseren.... En ze het verdommen om zich aan onze regels te houden. Het zal ze heus wel verteld worden dat wij hier ANDERS met mensen omgaan.quote:Dan blijft er dus over, dat die mensen afwijzend tegenover homofilie staan. Nogmaals, die mensen komen uit een cultuur waar dit taboe is, en vaak uit landen waar dit zelfs wettelijk verboden is.
Ik snap echt niet waarom je het dan vreemd dat die mensen hier afwijzend tegenover staan.
De hond van de buurman toch?quote:Op zondag 20 december 2015 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij Ratelband waren ze ook gestolen rond de Kerst, wie zou dát hebben gedaan?
Geen vluchteling in de buurt![]()
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)om-gestolen-konijnen
Ach, in de Griekse cultuur gooien ze borden stuk, deze nieuwe medelanders dus tafels en stoelen. Wel een beetje begrip tonen hoor.quote:Op zondag 20 december 2015 12:56 schreef Dutchguy het volgende:
"Dezelfde groep vluchtelingen kwam vorige week al eerder in opspraak toen enkelen van hen het interieur van een van de vakantiewoningen hadden gesloopt. Getuigen melden veelvuldig alcohol gebruik en toegangswegen worden geblokkeerd met puin en afval om de politie buiten te houden."
Ik vind dat een groter probleem. Met die koikarpers kun je het nog op een misverstand gooien, met interieurs slopen lijkt me dat een stuk moeilijker.
Weet ik veelquote:
'quote:Op zondag 20 december 2015 12:58 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ach, in de Griekse cultuur gooien ze borden stuk, deze nieuwe medelanders dus tafels en stoelen. Wel een beetje begrip tonen hoor.
Had al geëdit, dat waren z'n kippen...quote:Op zondag 20 december 2015 12:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Gebeurd in Nederland wel vaker met de Kerst hoorvroeger al, in ''mijn'' dorp en daar
waren géén vluchtelingendás al lang geleden ook
quote:Op zondag 20 december 2015 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had al geëdit, dat waren z'n kippen...
Dan zijn het nog steeds borden.quote:Op zondag 20 december 2015 13:00 schreef FANN het volgende:
[..]
'
Jij weet niets van de Griekse cultuur, borden gooien ze stuk om een artiest te eren en dat
zijn speciale borden van klei, niet van porselein, dan heb je namelijk geen scherven die
mensen kunnen verwonden
Ik had het over buiten de opvang. In de opvang zijn er volgens mij overigens ook geen homo's in elkaar geslagen, maar de incidenten die er wel waren wil ik ver niet goed praten.quote:
Ja hallo, nogmaals ze komen uit een land waar dit verboden is. Mogen ze even wennen aan andere opvattingen?quote:Ik vind het wel zeer onbehoorlijk dat hier komen omdat ze claimen in de knel te zitten in hun thuisland en dan hier anderen gaan terroriseren.... En ze het verdommen om zich aan onze regels te houden. Het zal ze heus wel verteld worden dat wij hier ANDERS met mensen omgaan.
Een troll dit mag ik hopen.quote:Op zondag 20 december 2015 13:01 schreef Hexagon het volgende:
Vervelend voor de schade maar eigenlijk wel lachen. Een beetje als vluchtelingen die over de snelweg fietsen.
Je praat het dus wél goed.quote:Op zondag 20 december 2015 13:03 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ik had het over buiten de opvang. In de opvang zijn er volgens mij overigens ook geen homo's in elkaar geslagen, maar de incidenten die er wel waren wil ik ver niet goed praten.
[..]
Ja hallo, nogmaals ze komen uit een land waar dit verboden is. Mogen ze even wennen aan andere opvattingen?
Denk niet dat jij in hun plaats anders zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |