Om te beginnen kan ik het alleen maar toejuichen dat er tenminste ook nog mensen zijn die aan deze ellende verdienen.quote:Op zondag 20 december 2015 12:01 schreef Wintar het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Dit zijn gewoon mensen die vluchtelingen als melkkoe zien! Daarbij zo'n ramp is het niet he.
en dat gaat voor jou niet op ?quote:Op zondag 20 december 2015 12:12 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is best leuk om te lezen wat jij denkt dat anderen denken maar verder is het weinig relevant, het zegt immers alleen iets over jouw manier van denken.
Ook dat klopt niet, maar de eigenaren van de karper hebben meer begrip dan sommige hieroquote:Op zondag 20 december 2015 11:59 schreef Dven het volgende:
Wel jammer dat Vakantiepark de Koi niet bestaat.
die link pleur ik net neer dooiequote:Op zondag 20 december 2015 12:16 schreef StaceySinger het volgende:
Bijna een meter lang was de bijzondere koikarper van het echtpaar dat een vakantiepark in het Zeeuwse Hoek runt. De vis zwom jarenlang in de siervijver van het park, totdat de kolos plotseling verdween.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)rvijver-vakantiepark
[ afbeelding ]
Lekker belangrijk waar ze zitten. Gaat erom dat er dus duidelijk fouten in het artikel zitten.quote:Op zondag 20 december 2015 12:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De vluchtelingen zitten in Hoek in vakantiepark Marine Beach.
okequote:Op zondag 20 december 2015 12:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
Flinke verrijking voor onze maatschappij deze jongens.
Proest.quote:Op zondag 20 december 2015 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor hun stond die vijver op hun woongebied. Ik zou ook geen koikarper van een normale karper kunnen onderscheiden. En vis is vis. Lekker!
Die vis was geen meter lang?quote:Op zondag 20 december 2015 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker belangrijk waar ze zitten. Gaat erom dat er dus duidelijk fouten in het artikel zitten.
Wacht even, wil je nu zeggen dat er een dermate grote kloof zit tussen deze mensen en onze normen en waarden? Dit zijn toch dokters, leraren, hoogopgeleide chirurgen die een verrijking zijn voor onze maatschappij ? What happened to that ?quote:Op zondag 20 december 2015 11:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Verwachten van mensen die uit landen komen waar eigendomsrecht rechten nooit goed zijn geweest dat deze meteen al onze regels kennen en meteen naleven.
Al die huillies hier hebben zeker ook nog nooit iets illegaal gedownload. Danny jij doet zelfs al huillie als er mensen met een adblocker deze site willen bezoeken. Het is wel een heel selectieve verontwaardiging die weer ten toon gespreid wordt hier.
Pas maar op, die vluchtelingen zitten straks achter je (aanstaande) dochter en/of vrouw/vriendin/maîtresse aan. Wat zo is hun natuur, van hun (en haar) allemaalquote:Op zondag 20 december 2015 12:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
Flinke verrijking voor onze maatschappij deze jongens.
Ik kan dit totaal niet toejuichen. Ik vind dat gewoon misbruik maken van de situatie.quote:Op zondag 20 december 2015 12:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Om te beginnen kan ik het alleen maar toejuichen dat er tenminste ook nog mensen zijn die aan deze ellende verdienen.
Er gaat al meer dan genoeg geld naar vluchtelingen.quote:Op zondag 20 december 2015 12:25 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ik kan dit totaal niet toejuichen. Ik vind dat gewoon misbruik maken van de situatie.
Ik zie liever dat het geld aan vluchtelingen besteed wordt, dan dat het in de zakken van commerciële partijen verdwijnt!
Misbruik maken van de situatie is wat al die migranten doen.quote:Op zondag 20 december 2015 12:25 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ik kan dit totaal niet toejuichen. Ik vind dat gewoon misbruik maken van de situatie.
Ik zie liever dat het geld aan vluchtelingen besteed wordt, dan dat het in de zakken van commerciële partijen verdwijnt!
Jij bent welkom....welkom in mijn land...quote:Dezelfde groep vluchtelingen kwam vorige week al eerder in opspraak toen enkelen van hen het interieur van een van de vakantiewoningen hadden gesloopt. Getuigen melden veelvuldig alcohol gebruik en toegangswegen worden geblokkeerd met puin en afval om de politie buiten te houden.
De supermarkt mag dus geen voedsel aan ze verkopen?quote:Op zondag 20 december 2015 12:25 schreef Wintar het volgende:
[..]
Als dat al zo zijn, zou het bedrag omlaag kunnen, wanneer er geen grote bedragen in de zakken van profiteurs verdwijnen. Voor de goede orde, het gaat hier om belastinggeld.quote:Op zondag 20 december 2015 12:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er gaat al meer dan genoeg geld naar vluchtelingen.
Weet je wat mij nou stoort aan die OP?quote:Op zondag 20 december 2015 10:54 schreef Danny het volgende:
Koikarpers zijn siervissen die je in een siervijver houdt. Ze zijn duur en worden uiteraard niet gebruikt voor consumptie. Zéker niet als ze uit andermans vijver komen. Dat weet jij, dat weet ik. Wie dat niet weten zijn asielzoekers, zo ondervond de eigenaar van een vakantiepark in het Zeeuwse Hoek. Hij vond alleen de kop van zijn dure vis terug. De rest was op de barbecue gelegd.
De daders van deze diefstal/vernieling waren een groep asielzoekers die al enige tijd verblijven in het park wegens een door de overheid toegewezen opvang van 600 vluchtelingen.
In de siervijver wonen 20 koi en enkele steuren, en één Chagoi van bijna een meter lang. Die laatste, peperdure vis moest het ontgelden toen de asielzoekers zonder enige schroom de loodzware vis uit de vijver tilden, onthoofden, in stukken hakten en op de barbecue legden.
"Dezelfde groep vluchtelingen kwam vorige week al eerder in opspraak toen enkelen van hen het interieur van een van de vakantiewoningen hadden gesloopt. Getuigen melden veelvuldig alcohol gebruik en toegangswegen worden geblokkeerd met puin en afval om de politie buiten te houden. Tijdens de reddingsactie tilden enkele vluchtelingen de wachtende zakken met Koi op. Uiteindelijk konden ze in veiligheid worden gebracht bij een bevriende hobbyist met een vijver in de omstreek," aldus koiquestion.com.
Vluchtelingen barbecueën dure koikarper
Dus hoe kom je er dan bij dat het dezelfde mensen zijn die het interieur van een van de vakantiewoningen hadden gesloopt?quote:Onwetendheid door cultuurverschil
Een kennis van de familie vertelt dat het echtpaar erg ontdaan is door de dood van de vis, die zij jarenlang met de hand voerden. Toch vinden ze het ook heel vervelend dat de groep vluchtelingen nu in een kwaad daglicht komt te staan. Volgens de kennis is het goed mogelijk dat mensen vanuit onwetendheid gehandeld hebben. 'Onwetendheid in verband met de culturen is zeer aannemelijk', zegt hij.
In veel landen worden karpers rond kerst als delicatesse gegeten?quote:Op zondag 20 december 2015 11:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De eigenaar heeft er blijkbaar ook begrip voor:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)rvijver-vakantiepark
KarperKerstquote:Op zondag 20 december 2015 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
In veel landen worden karpers rond kerst als delicatesse gegeten?
Wat vieren ze dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |