Ja, dit is de voortzetting van het datingsitetopic. Leuke en actuele datingsites zijn: Paiq, OKCupid en Tinder. Happn is helemaal hip, maar nog best nieuw. Betalen als vrouw is afhankelijk van wat jij en wat de ander wil. Ik ga ervan uit dat de vrouw niet wil betalen, zeker de eerste date niet, maar sommigen staan erop bij te dragen omdat ze zich anders ongemakkelijk voelen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:12 schreef Andromache het volgende:
Hallo allemaal,
is dit een voortzetting van het datingsitetopic? Houd je dan maar vast, ik meld me weer. Ik wil weer voorzichtig wat gaan daten. Wat zijn tegenwoordig de leuke en actuele datingsites? En betalen als vrouw of niet? Ja, ik zal ook Tinder aanslingeren maar daar verwacht ik nou niet echt serieuze dates van.
Witte de With en zijstraten heeft een hoge concentratie evenals de Meent en gebied rond de Markthal.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Antwerpen woon ik al, dus dat is niet echt een uitstapje.
Van Tilburg en Rotterdam hoor ik altijd dat het erg ongezellige steden zijn. Niet dus? Waar zouden we moeten zijn voor de leuke plekjes (eten/drinken/...)?
Tilburg is inderdaad geen charmante stad. Ik vind in Rotterdam het contrast tussen oud en nieuw heel mooi, en er zijn veel dingen te doen. Witte de witstraat (volgens mij schreef je het zo) is hele gezellige straat voor een hapje/drankjequote:Op zaterdag 19 december 2015 11:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Van Tilburg en Rotterdam hoor ik altijd dat het erg ongezellige steden zijn. Niet dus? Waar zouden we moeten zijn voor de leuke plekjes (eten/drinken/...)?
Rotterdam is zeker wel te doen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat zijn leuke steden voor een date op ongeveer 1 uur rijden van Eindhoven? Ik zat te denken aan Breda of 's-Hertogenbosch, of misschien zelfs naar Duitsland (Duisburg/Düsseldorf) of zo.
Ga je daten om de stad te zien? Dat zou mij nou niks uitmaken. Enige is wel dat het een beetje in de buurt moet zijn. Geen Groningen dus.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nee, vooral om even samen te zijn. We logeren allebei voor de feestdagen bij onze ouders, en we hebben geen van beide zin om elkanders ouders te ontmoeten. Dus wilden we gewoon ergens in de buurt een dagje weg gaan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:17 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Ga je daten om de stad te zien? Dat zou mij nou niks uitmaken. Enige is wel dat het een beetje in de buurt moet zijn. Geen Groningen dus.
Je woont om de hoek?quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nee Rotterdam is niet leuk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Rotterdam is leuk hoor. Vind Tilburg minder.
Aww jammer Androquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:12 schreef Andromache het volgende:
Hallo allemaal,
is dit een voortzetting van het datingsitetopic? Houd je dan maar vast, ik meld me weer. Ik wil weer voorzichtig wat gaan daten. Wat zijn tegenwoordig de leuke en actuele datingsites? En betalen als vrouw of niet? Ja, ik zal ook Tinder aanslingeren maar daar verwacht ik nou niet echt serieuze dates van.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:05 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb mijn Paiq weer eens afgestoft en inderdaad, die fototoernooien maken je niet heel blij
Twee speeddates waarvan eentje leuk maar natuurlijk helemaal in Braboland en de andere vroeg na vijf minuten al of we exclusief konden zijn (say whut?) en dus ook qua contact en chatten hé...creeper alert ennnn block! Dat blocken is toch wel heerlijk passief agressief hoor
Omgquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:05 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb mijn Paiq weer eens afgestoft en inderdaad, die fototoernooien maken je niet heel blij
Twee speeddates waarvan eentje leuk maar natuurlijk helemaal in Braboland en de andere vroeg na vijf minuten al of we exclusief konden zijn (say whut?) en dus ook qua contact en chatten hé...creeper alert ennnn block! Dat blocken is toch wel heerlijk passief agressief hoor
Online speeddates of wat moet ik me erbij voorstellen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:05 schreef eefje801 het volgende:
Klopt, qua matches moet je maar net samen online zijn. Speeddates zijn er op zich zat, vooral 's avonds.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:23 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Online speeddates of wat moet ik me erbij voorstellen?
Dat klopt, en dat weet iedereen. Degenen die het wel doen treffen mij bijvoorbeeld. Of een andere dame uit dit topic die op Paiq zit.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:24 schreef Moro het volgende:
Er zit een knopje speedates op en als vrouw zal het waarschijnlijk nagenoeg instant zijn als man doe ik de moeite niet eens.
Wat versta jij dan onder brave trutjes?quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:26 schreef Moro het volgende:
Overigens zijn mijn ervaringen met paiq juist dat de vrouwen brave trutjes zijn.
Je klinkt een beetje zuurquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:30 schreef Moro het volgende:
Houden van leuke dingen doen, en lekker eten. Interesse die je dan te zien krijgt is dat ze houden van eerlijkheid en wat andere dingen die vanzelfsprekend behoren te zijn.
Nou ja, ok, als dat het enige is wat je op weet te schrijven zegt het ook wel wat natuurlijk...quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje zuur
Maarreh.. dan kun je het toch gewoon over wat anders hebben om te kijken wat er verder onder de oppervlakte zit?
Oh okee ik begreep dat het gewoon interesses waren of eigenschappen die iemand belangrijk vindt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja, ok, als dat het enige is wat je op weet te schrijven zegt het ook wel wat natuurlijk...
Ja dat kan maar als ik vraag wat je hobby's zijn en ik krijg leuke dingen doen als antwoord is het wat mij betreft al over.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje zuur
Maarreh.. dan kun je het toch gewoon over wat anders hebben om te kijken wat er verder onder de oppervlakte zit?
hmmz er zijn maar weinig mensen daar die aan het begin geïnspireerd schrijven of chatten denk ik. je kunt ook die standaard vraag eens niet stellen natuurlijk:)quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:34 schreef Moro het volgende:
Ja dat kan maar als ik vraag wat je hobby zijn en ik krijg leuke dingen doen als antwoord is wat mij betreft al over.
[..]
Ja dat kan maar als ik vraag wat je hobby's zijn en ik krijg leuke dingen doen als antwoord is wat mij betreft al over.
Ik heb nu één vreemdgaande man getroffen en denk iets van twaalf speeddates gehad. Valt me reuze mee.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
9 van de 10 mannen die ik op paiq schrijft wil vreemd gaan en verder ben ik nog nooit positief verrast door iemand daar, vooral niet als de foto duidelijk wordt. Dus ik kom er niet meer. Niet mijn site
Het gaat niet eens om dat exacte antwoord maar meer het type wat er achter zit. Ik doe sowieso niet aan de standaard interviews mij te saai.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
hmmz er zijn maar weinig mensen daar die aan het begin geïnspireerd schrijven of chatten denk ik. je kunt ook die standaard vraag eens niet stellen natuurlijk:)
Instant valt bij mij wel mee.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:24 schreef Moro het volgende:
Er zit een knopje speedates op en als vrouw zal het waarschijnlijk nagenoeg instant zijn als man doe ik de moeite niet eens.
Geloof je het zelfquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar vrouwen hebben het ook veel makkelijker, hoeven maar met hun vingers te knippen en hun droomman staat klaar.
Ja maar als ik eerlijk ben vul ik in dat ik een relatie heb, of op zijn minst 'het is ingewikkeld'. Dan word je dus gekoppeld aan mensen die dat ook hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb nu één vreemdgaande man getroffen en denk iets van twaalf speeddates gehad. Valt me reuze mee.
Ja die opties zijn wel wat beperkt in het 2015-se.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar als ik eerlijk ben vul ik in dat ik een relatie heb, of op zijn minst 'het is ingewikkeld'. Dan word je dus gekoppeld aan mensen die dat ook hebben
Ik vind het ook niet fijn om niet gewoon eerlijk in te vullen wat mijn situatie is.
Oh ja, dat is wel irritant dan. Zijn er niet speciale sites waar je wat dat betreft wat gelijkgestemder mensen kunt treffen? Of is dat ook niet een niche waar je in wil zitten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar als ik eerlijk ben vul ik in dat ik een relatie heb, of op zijn minst 'het is ingewikkeld'. Dan word je dus gekoppeld aan mensen die dat ook hebben
Ik vind het ook niet fijn om niet gewoon eerlijk in te vullen wat mijn situatie is.
Nee dat hoeft van mij ook weer niet inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel irritant dan. Zijn er niet speciale sites waar je wat dat betreft wat gelijkgestemder mensen kunt treffen? Of is dat ook niet een niche waar je in wil zitten.
Nou, ze is best leuk enzo.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Geloof je het zelf
Maar je bent verliefd, vertel vertel!
Kan ik me indenken. Dat zou inderdaad mooi zijn, zo'n site dan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat hoeft van mij ook weer niet inderdaad
Ik heb ook nog nooit iemand gedate die van te voren al helemaal in to het poly gebeuren was. Dus je zou ook veel leuke mensen mis lopen als je je alleen daar op richt denk ik (en het zijn vaak hippies met okselhaar die er echt helemaal in duiken geloof ik)
Er is zo ver ik weet sowieso niet iets specifiek voor daten en jongeren en poly. Wel algemene fora etc maar daar kom ik ook niet hoor
Ik snap wel dat paiq, waar je anoniem begint , veel mensen aantrekt die om de een of andere reden anoniem willen blijven. En blijkbaar zijn dat dan meer vreemdgangers. Ik kom ze serieus nergens anders in zulke grote hoeveelheden tegen.
Dan heb ik al geen zin meer om energie te steken in zo'n site en er elke dag maar weer 4 weg te klikken
Dat vind ik de fijnste site inderdaad. Je kunt daar ook aangeven dat je in een niet mono relatie zit en bij de vragen zien of iemand er voor open staat. En er zitten heel veel niet mono mensen op de site.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan ik me indenken. Dat zou inderdaad mooi zijn, zo'n site dan.
Die stiekeme vreemdgangerds vind ik altijd een beetje zielig, en dan niet op een leuke manier. Jammer dat die optie er niet bij zit voor je maar je hebt veel aan Okcupid, of niet?
Oke! Ik dacht heel even dat je twee speeddates gehad in een café (of iets dergelijks), totdat ik las dat je iemand blokkeerde! Vandaar de vraag.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt, qua matches moet je maar net samen online zijn. Speeddates zijn er op zich zat, vooral 's avonds.
Ha ha o nee! Erg blij dat die creeper niet tegenover me zatquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:42 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Oke! Ik dacht heel even dat je twee speeddates gehad in een café (of iets dergelijks), totdat ik las dat je iemand blokkeerde! Vandaar de vraag.![]()
Ik heb afgelopen week een date gehad en dat was leuk, maar ik heb een andere jongen waar ik het veel leuker mee heb. Ik weet niet hoe ik moet zeggen dat ik niet nog een keer wil afspreken, want hij is erg aardig en ik heb gezegd dat ik de date leuk vind. En toen hij gisteren vroeg of we aankomende week samen kunnen lunchen zei ik ja.. omdat ik geen nee durfde te zeggen. Zo slecht en ontzettend schijnheilig, nu loop ik zijn berichten half te negeren en dat is ook niet de bedoeling. Ik haat mezelf voor mijn lafheid.
Nohomo?quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Maar Faxie, dan moeten we zeker een keer op date gaan!
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden hequote:Op zaterdag 19 december 2015 14:42 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Oke! Ik dacht heel even dat je twee speeddates gehad in een café (of iets dergelijks), totdat ik las dat je iemand blokkeerde! Vandaar de vraag.![]()
Ik heb afgelopen week een date gehad en dat was leuk, maar ik heb een andere jongen waar ik het veel leuker mee heb. Ik weet niet hoe ik moet zeggen dat ik niet nog een keer wil afspreken, want hij is erg aardig en ik heb gezegd dat ik de date leuk vind. En toen hij gisteren vroeg of we aankomende week samen kunnen lunchen zei ik ja.. omdat ik geen nee durfde te zeggen. Zo slecht en ontzettend schijnheilig, nu loop ik zijn berichten half te negeren en dat is ook niet de bedoeling. Ik haat mezelf voor mijn lafheid.
Zeg maar wanneerquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Alleen als je daar zin in hebt.
Het was 1 date?quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:58 schreef Wimperkruller het volgende:
Dan had je inderdaad flink gebaald..
Dat is zo maar ik merk dat ik het moeilijk vind, want hoe je het ook brengt... het is altijd een beetje naar.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat belooft een leuke avond te worden
Yup, ze vond het heel lekker klinkenquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Was je er al achter gekomen of ze lust wat je gaat koken?
Ja, de meeste vrouwen houden wel van worst.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
[..]
Yup, ze vond het heel lekker klinken
Beste zou toch zijn om op te biechten en zeggen dat je het toch niet zo ziet zitten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:07 schreef Wimperkruller het volgende:
Misschien maak ik het inderdaad groter, daar had ik nog niet echt bij stilgestaan.![]()
Maar hij zoekt steeds contact, ook als ik geen antwoord heb gegeven, en omdat ik heb gezegd dat ik het ook leuk vind en nog wel wil afspreken.. Een beetje flauw van mijn kant.
Het is toch logisch dat hij contact zoekt met het meisje dat hij date? Hij weet nog niet dat het over is wat jou betreftquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:07 schreef Wimperkruller het volgende:
Misschien maak ik het inderdaad groter, daar had ik nog niet echt bij stilgestaan.![]()
Maar hij zoekt steeds contact, ook als ik geen antwoord heb gegeven, en omdat ik heb gezegd dat ik het ook leuk vind en nog wel wil afspreken.. Een beetje flauw van mijn kant.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, de meeste vrouwen houden wel van worst.
Gemiste kans.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Maar ik ga helemaal geen worst voor d'r koken
Het schijnt maar vaak genoeg zo te zijn dat mensen wel een bericht lezen, maar dan 'vergeten' er op te reageren, omdat ze even druk zijn oid.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:15 schreef Wimperkruller het volgende:
Dat ga ik doen, alleen ik ga nog even bedenken hoe!
Natuurlijk dat is zeker zo, alleen ik zou geen contact meer zoeken als iemand geen antwoord geeft op voorgaande vragen. Dan zou ik denken dat iemand stiekem toch geen interesse heeft, maar ik begrijp wel dat het dubbel is. Nou ik ga iets leuks doen en ondertussen bedenken wat ik ga zeggen.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gemiste kans.
Mijn date is hier vannacht voor het eerst blijven slapen. Kapot.
Hoi, het was gezellig maar het lijkt me toch geen goed idee om verder te daten. Veel succes verder, groetjes.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:15 schreef Wimperkruller het volgende:
Natuurlijk dat is zeker zo, alleen ik zou geen contact meer zoeken als iemand geen antwoord geeft op voorgaande vragen. Dan zou ik denken dat iemand stiekem toch geen interesse heeft, maar ik begrijp wel dat het dubbel is. Nou ik ga iets leuks doen en ondertussen bedenken wat ik ga zeggen.
Dit is de ergste soort. Geen antwoord willen gevenquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:15 schreef Wimperkruller het volgende:
Het is niet dat ik van plan was om hem compleet te negeren, dat vind ik ook erg kinderachtig. Ik ben geen soort.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit is de ergste soort. Geen antwoord willen geven
Nou je bent in ieder geval de soort die makkelijke dingen enorm groot en lastig maaktquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:28 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Het is niet dat ik van plan was om hem compleet te negeren, dat vind ik ook erg kinderachtig. Ik ben geen soort.Ik wil niet lullig overkomen. Ik maak het inderdaad erger, ben nieuw in de datingwereld.
ghostingquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit is de ergste soort. Geen antwoord willen geven
Copy paste gewoon wat ik heb neergezet. Ben je er klaar mee, en hoeft hij ook niet meer te zitten wachten op berichtjes.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:28 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Het is niet dat ik van plan was om hem compleet te negeren, dat vind ik ook erg kinderachtig. Ik ben geen soort.Ik wil niet lullig overkomen. Ik maak het inderdaad erger, ben nieuw in de datingwereld.
Moest dit opzoeken. Weer wat geleerd. Ik val op spokenquote:
Het is wel degelijk irritant. Van die mensen die niet meer antwoorden en de ander maar moet bedenken dat dat betekend dat er geen interesse meer is... Zeg dan gewoon: hey, sorry ik kap 't af. Ook zo'n date gehad: ze riep super enthousiast na het einde van de date: 'dit doen we snel nog eens!!!' en dat was meteen het laatste wat ze ooit zei. Doodse stilte op de app daarna en toen ze weer op dezelfde site was ingelogd wist ik dat ze dus verder keekquote:
ghehe.. heb ik ook een handje van gehad ja. Vaker zo met gevoelige types, ook voor ons is er wel iemandquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Moest dit opzoeken. Weer wat geleerd. Ik val op spoken
http://www.huffingtonpost(...)ting-_n_6028958.htmlquote:
Damn dan ben je kansloosquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
http://www.huffingtonpost(...)ting-_n_6028958.html
gewoon niks meer laten horen na een date dus.
Some people use the slang term "ghosting" to mean breaking up with someone by ceasing all communication with them, instead of telling them directly. Have you ever been "ghosted" by someone you were dating?
Tja, vind ik dus ook. Maar het schijnt vrij normaal te zijn. Als je direct bent kan je iemand kwetsen... maar als je niks meer laat horen is ook vrij onbeschoft. Als je regelmatig date merk je dat dit helaas best vaak voorkomt..quote:
Gebeurt vaker dan je denkt hoor.quote:
Dat zal best. Maakt het niet minder kansloos.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gebeurt vaker dan je denkt hoor.
Echt? Ik vind allebei echt verwerpelijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Mwah, er is nogal een verschil tussen niets meer laten horen na een eerste date en wanneer je al een tijdje aan het daten bent met iemand.
Ik keur het ook niet goed, maar ik kan er ook niet mee zitten. Next!quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt? Ik vind allebei echt verwerpelijk
Hoe erg is het om gewoon even te zeggen dat het niks word? Letterlijk 1 zin. En die ander verdiend dat toch wel lijkt me
Is er al iets gepland?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:27 schreef Etsu het volgende:
Ik app nu al een week met mijn matchEen recordje?
Ik 1 keer. Vond het lafjes, om het beleefd te zeggen. Was wel 1 keer klaar met d'r, dat welquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zal best. Maakt het niet minder kansloos.Zelf gelukkig nooit meegemaakt of schuldig aan gemaakt.
Ik heb hem wel op date gevraagd, maar beiden erg drukke agenda's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2015 16:43:53 ]
quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb hem wel op date gevraagd, maar beiden erg drukke agenda's.December is ook een beetje kut wat dat betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa duurt 31 dagen. Waarvan 6 feestdagen. Nog genoeg tijd over.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
December is ook een beetje kut wat dat betreft.
Drukste periode bij veel bedrijven, kerstborrels/etentjes etcetc.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mwa duurt 31 dagen. Waarvan 6 feestdagen. Nog genoeg tijd over.
Waarvan 12 kwijt omdat we geen match waren.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mwa duurt 31 dagen. Waarvan 6 feestdagen. Nog genoeg tijd over.
Mja dan nog. Als je echt graag op date wilt is er wel een avondje te vinden over het algemeen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Drukste periode bij veel bedrijven, kerstborrels/etentjes etcetc.
Ja, dat kan. Of het kan ook niet, sommige mensen leggen de prioriteiten iets anders. Eng he?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja dan nog. Als je echt graag op date wilt is er wel een avondje te vinden over het algemeen.
Waar slaat dat eng he nou weer opquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Of het kan ook niet, sommige mensen leggen de prioriteiten iets anders. Eng he?
Dat vind ik altijd een beetje onzinquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja dan nog. Als je echt graag op date wilt is er wel een avondje te vinden over het algemeen.
Je doet nu precies het zelfde.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je weet niet hoe iemand anders zijn agenda er uit ziet, hoe druk het is etc
Ik vind dat altijd zoiets dat alleen mensen zeggen die niet echt een drukke agenda hebben
Ik bedoel dat alleen mensen die niet echt een drukke agenda hebben dingen zeggen als 'als je echt wil kun je heus wel afspreken'quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je doet nu precies het zelfde.
Jatoch.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd een beetje onzin
De kerst is nog niet geweest en ik heb mijn eerste mental breakdown door de drukte al gehad. Een date krijg ik er dus gewoon echt niet meer tussen. Qua tijd zou er misschien nog net 1 kopje thee af kunnen, als ik iets anders af zeg. Maar dan ben ik dus ook absoluut niet op mijn best. Dan krijg je een gehaast iemand die er helemaal door heen zit. Super sexy
Ik vind dat altijd zoiets dat alleen mensen zeggen die niet echt een drukke agenda hebben
Ja. En dat zei ik net. Dus nu heb ik dus volgens jou geen drukke agenda terwijl je geen idee hebt of dat zo is of niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat alleen mensen die niet echt een drukke agenda hebben dingen zeggen als 'als je echt wil kun je heus wel afspreken'
Oke dan heb je geen empathisch vermogen. Kan inderdaad ook. Het kan me ook geen reet schelen eigenlijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. En dat zei ik net. Dus nu heb ik dus volgens jou geen drukke agenda terwijl je geen idee hebt of dat zo is of niet.Maakt van de rest ook weinig uit allemaal
ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oke dan heb je geen empathisch vermogen. Kan inderdaad ook. Het kan me ook geen reet schelen eigenlijk
Je moet inderdaad alleen daten als je er tijd voor hebt, maar soms roepen mensen al snel dat ze geen tijd hebben en blijkt later dat ze gewoon met andere mensen dingen deden op dagen dat ze eerst niet konden (even vanuit gaan dat die plannen nog niet waren gemaakt dus na jouw voorstel gemaakt). Geeft niks, maar daarom: als iemand jou écht leuk vindt maken ze wel even tijd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oke dan heb je geen empathisch vermogen. Kan inderdaad ook. Het kan me ook geen reet schelen eigenlijk
Mijn punt is: Soms heb je gewoon echt geen gaatje en als je dat al hebt dan heb je dat gaatje nodig om even thuis op de bank te janken of gewoon naar je kerstboom te staren zodat je het volgende ding op je to do lijstje overleeft
Blijkbaar heb je dat nog nooit ervaren anders zou niet roepen dat het heus wel mogelijk is
zaterdag 19 december zo in de middag had je gekund; moest je wel je fok middag opgeven.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd een beetje onzin
De kerst is nog niet geweest en ik heb mijn eerste mental breakdown door de drukte al gehad. Een date krijg ik er dus gewoon echt niet meer tussen. Qua tijd zou er misschien nog net 1 kopje thee af kunnen, als ik iets anders af zeg. Maar dan ben ik dus ook absoluut niet op mijn best. Dan krijg je een gehaast iemand die er helemaal door heen zit. Super sexy
Ik moest hier best hard om lachenquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zaterdag 19 december zo in de middag had je gekund; moest je wel je fok middag opgeven.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest hier best hard om lachen
Behalve dan dat ik geen fokmiddag heb maar een diner heb voorbereid en mijn huis heb gepoetstquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zaterdag 19 december zo in de middag had je gekund; moest je wel je fok middag opgeven.
Wel mooi dat je er nog serieus op in gaat.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik geen fokmiddag heb maar een diner heb voorbereid en mijn huis heb gepoetst
Niet zo klagen oude manquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gemiste kans.
Mijn date is hier vannacht voor het eerst blijven slapen. Kapot.
'Onverdraagbaar'quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:42 schreef BeamofLight het volgende:
Vriendin van ons zit sinds kort op tinder. Vorige week was ze mee op stap en in geuren en kleuren aan t vertellen over die ene date en hoe leuk hij was enzo, helemaal super.
Gisteren zie ik haar en vraag: hoe is het met de hunk? Ja is alweer klaar....owwww ok hoe dat dan?
Ja hij vond het onverdraagbaar dat ze deze week geen uur voor hem vrij kon maken. Ze heeft het inderdaad druk met werk en zag nog wat kerstborrels en presentaties voorbij komen dus ok.
Maar toen dacht ik: wat ben je hier nu eigenlijk aan t doen dan? We zijn hier aan t borrelen en gaan dalijk naar een besloten feest waar jij geen kaartje voor had en gaat dalijk op de bank zitten om 2200 uur.....
Vrouwen.....
Huh, je had vooraf geen idee met wie je bij voorbaat seks zou hebben?quote:Op vrijdag 18 december 2015 06:24 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja.
Ofja, meer een blind seksdate
We vonden mekaar zo leuk dat we vergeten zijn seks te hebben.
Lijkt me wel een interessant experiment, mits safe en vrouwen van tussen de 20 - 25 zonder overgewicht.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:18 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Huh, je had vooraf geen idee met wie je bij voorbaat seks zou hebben?Wat nou als het een dikke fatso was?
Ik wil het wel een keer proberen. Gewoon totaal niet weten hoe iemand eruitziet en dan ergens afspreken om een drankje te doen. Weet alleen niet hoe zoiets aan te pakken. Daten, broccoli?
Ik hoef geen seks voorlopig. Gewoon een drankje doen, is meer dan voldoende.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:34 schreef syndroom het volgende:
[..]
Lijkt me wel een interessant experiment, mits safe en vrouwen van tussen de 20 - 25 zonder overgewicht.
Al denk ik niet dat veel vrouwen hiervoor openstaan.
Om gelijk af te spreken voor de seks?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:34 schreef syndroom het volgende:
[..]
Lijkt me wel een interessant experiment, mits safe en vrouwen van tussen de 20 - 25 zonder overgewicht.
Al denk ik niet dat veel vrouwen hiervoor openstaan.
Ja, seksdate zonder elkaar eerst gezien te hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:39 schreef Moro het volgende:
[..]
Om gelijk af te spreken voor de seks?
Laten we eerlijk zijn, denk dat veel mannen toch wel zullen schrikken als ze aankomen voor de eerste date blijkt dat ze een stuk dikker is dan op de foto.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:39 schreef Elvi het volgende:
Wat een angst voor dikke vrouwen zegblijven jullie de komende 50 jaar dezelfde bouw hebben, want van je innerlijk hoef je het niet te hebben
Waarom praat jij voor de rest?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:43 schreef syndroom het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, denk dat veel mannen toch wel zullen schrikken als ze aankomen voor de eerste date blijkt dat ze een stuk dikker is dan op de foto.
Maar als het om een seksdate gaat waarom dan zo bekrompen? Als in gelijk tussen 20-25 en geen overgewicht? Zou mij echt een rotzorg wezen, binnen beschaafde toleranties dan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:41 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja, seksdate zonder elkaar eerst gezien te hebben.
Bereid je maar voor want dat is zonder uitzondering zo en geldt net zo hard voor mannen, al gaat dat meer over wijkende haarlijnen. Iedereen liegt online.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:43 schreef syndroom het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, denk dat veel mannen toch wel zullen schrikken als ze aankomen voor de eerste date blijkt dat ze een stuk dikker is dan op de foto.
het is alom bekend dat vrouwen online liegen over hun gewicht.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bereid je maar voor want dat is zonder uitzondering zo en geldt net zo hard voor mannen, al gaat dat meer over wijkende haarlijnen. Iedereen liegt online.
Dat is eigenlijk net zo bekrompenquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:44 schreef Moro het volgende:
[..]
Maar als het om een seksdate gaat waarom dan zo bekrompen? Als in gelijk tussen 20-25 en geen overgewicht? Zou mij echt een rotzorg wezen, binnen beschaafde toleranties dan.
Nou, wat is dan je punt?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
het is alom bekend dat vrouwen online liegen over hun gewicht.
Nee dat is minder bekrompen, zoals ik al aangeefquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk net zo bekrompen
Okee dan is het goed hoorquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:50 schreef Moro het volgende:
[..]
Nee dat is minder bekrompen, zoals ik al aangeef
furtsoenlik Nederlands kenne schrijve gijlen ze ook op die wijvequote:Op zaterdag 19 december 2015 18:52 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat je voor verassingen kunt komen te staan wanneer je elkaar voor het eerst ontmoet.
Ja het is soms net bullchat maar dan voor hetero's. "stats?"quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:52 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het altijd zo gek als mannen naar je lengte en gewicht vragen. Het is geen veehandel, het is een datingsite
Maar goed ik verbaas me wel vaker over de wereld
Hoeveel weeg je dan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:52 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het altijd zo gek als mannen naar je lengte en gewicht vragen. Het is geen veehandel, het is een datingsite
quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
furtsoenlik Nederlands kenne schrijve gijlen ze ook op die wijve
Ik vraag er serieus nooit naar.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:52 schreef Elvi het volgende:
Dat is om te bepalen of je te kort of te zwaar bent.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:52 schreef Elvi het volgende:
Viel me ook op op Tinder, van die lange mannen die alleen: 1.91 in hun profieltekst zetten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik vraag er serieus nooit naar.Al is het tegenwoordig wel normaal om je lengte op Tinder te zetten.
Vind een goede klik vele malen belangrijker. En syndroom moet niet zo kieskeurig doen.
"Een lul van 1,91 meter, informatief hoor."quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Viel me ook op op Tinder, van die lange mannen die alleen: 1.91 in hun profieltekst zetten.
En dan dagenlang wachten en niks terugkrijgen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:58 schreef Gary_Oak het volgende:
Heb trouwens een match met een megalekker ding op Tinder. Gaf haar een superlike. Hopelijk wordt dit dan wél wat.
Ja!quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan dagenlang wachten en niks terugkrijgen.
Gister ook een lekkerding een superlike gegeven
fokkersquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
"Een lul van 1,91 meter, informatief hoor."
Gaat dat samen dan? Intelligent en 9gag humor?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme turn-on als een meisje intelligent is en FOK!- en 9GAG-humor heeft.
Je wil niet weten!quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat dat samen dan? Intelligent en 9gag humor?
Totale afknapper, ik vind die flauwe plaatjes altijd een gebrek aan leuke eigen humor juistquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:06 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je wil niet weten!Altijd leuk als de helft van je chats bestaat uit het delen van leuke plaatjes.
Minder concurrentie voor mij.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totale afknapper, ik vind die flauwe plaatjes altijd een gebrek aan leuke eigen humor juist
Je hebt voorkeuren en je bent op zoek, zo gek zijn zulke vragen toch niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:52 schreef Elvi het volgende:
"don't meisje me"quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme turn-on als een meisje intelligent is en FOK!- en 9GAG-humor heeft.
Ook tig vrouwen die dat doen. Soms vermelden ze met/zonder hakken ook nog eens.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Viel me ook op op Tinder, van die lange mannen die alleen: 1.91 in hun profieltekst zetten.
Hahahaquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:31 schreef Elvi het volgende:
Ik zeg gewoon dat ik dik ben en dan wacht ik de reactie af. Als ze meteen denken dat de kwabben erbij hangen dan zijn we snel klaar.
Stevig gebouwd klinkt beter.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:31 schreef Elvi het volgende:
Ik zeg gewoon dat ik dik ben en dan wacht ik de reactie af. Als ze meteen denken dat de kwabben erbij hangen dan zijn we snel klaar.
Spelletjes gaan spelen. Man man man.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:31 schreef Elvi het volgende:
Ik zou het ook doen. Ik wil niet op date met iemand die zo bekrompen is.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Spelletjes gaan spelen. Man man man.![]()
Welk spelletjequote:Op zaterdag 19 december 2015 19:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Spelletjes gaan spelen. Man man man.![]()
Oh, mea culpa. Meende dat je een dun postuur had en zo in jouw ogen bekrompen lui probeerde te filteren door eerst te liegen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Welk spelletjeIk neem aan dat ze aan mn foto ook kunnen zien dat ik geen slanke den ben.
Liegen doet iedereen, daar is de wereld zowat opgebouwd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh, mea culpa. Meende dat je een dun postuur had en zo in jouw ogen bekrompen lui probeerde te filteren door eerst te liegen.
Nee ik lieg niet. Maar ik filter zo sowieso de bekrompen lui eruitquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh, mea culpa. Meende dat je een dun postuur had en zo in jouw ogen bekrompen lui probeerde te filteren door eerst te liegen.
Ugh "fors".quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:39 schreef UitStraling het volgende:
Waarom niet gewoon zijn wie je bent, een wat forsere vrouw met zelfvertrouwen en een twinkeling in haar ogen is vele malen aantrekkelijker dan maatje 34 die overal over miept en zeikt?
Ja maar hoe moet ik nou weten of je mooi bent?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ugh "fors".
Ik doe gewoon mn ding hoor. Maar het zou leuk zijn als ik mn leven weer eens met iemand zo kunnen delen. Die me gewoon mooi vind, en niet ondanks mn figuur.
Dik is lekker heb je geen waterbed nodig.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:48 schreef Faxie het volgende:
Ik vind het bekrompen dat iemand maar op je moet vallen ook al vindt hij je niet aantrekkelijk.
Als je daar niet tegen kan, moet je maar eens op dieet gaan. En zelfs dan zal niet iedereen je aantrekkelijk vinden.
Voorkeuren hebben....tss
Ja dat welquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:50 schreef Elvi het volgende:
Ik zeg nergens dat iedereen mij mooi moet vinden. Maar het lijkt me wel essentieel dat de persoon met wie je een relatie hebt jou de mooist vind
Ja maar dat is wel een beetje onrealistisch, toch?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:50 schreef Elvi het volgende:
Ik zeg nergens dat iedereen mij mooi moet vinden. Maar het lijkt me wel essentieel dat de persoon met wie je een relatie hebt jou de mooist vind
Ik zit opeens met de vogeltjesdans in m'n hoofdquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:50 schreef Vova het volgende:
[..]
Dik is lekker heb je geen waterbed nodig.
'Je moet het er wel op kunnen' tochquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:53 schreef Cue_ het volgende:
Het mooist hoeft niet, niet qua uiterlijk. Wel dat ie me mooi, aantrekkelijk, lekker vindt en gewoon de leukste persoon
Hoezo is dat onrealistisch? Dus jij denkt dat niemand mij mooi kan vinden omdat ik dik ben?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel een beetje onrealistisch, toch?![]()
Ik snap je punt wel hoor
Voor een relatie mag t net wateer zijn, maar iddquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Je moet het er wel op kunnen' toch
Het mooist vinden is ies anders dan mooi vindenquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoezo is dat onrealistisch? Dus jij denkt dat niemand mij mooi kan vinden omdat ik dik ben?zo werkt dat niet.
Je snapt heus wel wat ik bedoel dus ga niet zo bijdehand doenquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
Verwachten dat hij niemand mooier vindt dan jij?
Ik bedoel het mooiste meisje van de wereld een heel leven langquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoezo is dat onrealistisch? Dus jij denkt dat niemand mij mooi kan vinden omdat ik dik ben?zo werkt dat niet.
Nee, de mooistequote:Op zaterdag 19 december 2015 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee sorry, ben daar een beetje te autistisch voor, maar na je latere post begrijp ik het welquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik bedoel dus ga niet zo bijdehand doen
YUP!quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:56 schreef Faxie het volgende:
Hm eentje heeft 'fwb' bij haar tekst staan.... kan maar 1 ding betekenen denk ik?...
Als jij dat leuk vindt, en zij niet, dan zijn jullie blijkbaar niet voor elkaar gemaakt. Gewoon doen dus.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit opeens met de vogeltjesdans in m'n hoofd
Ot: 3 Tindermatches nu. Een is nog verdacht maar die andere zijn in ieder geval geen bots.
Die ene heeft maar 1 foto met een zeer duidelijke inkijk. Op de achtergrond staan 2 brandblussers achter een raam...
Kunnen vrouwen flauwe humor als 'mooie brandblussers' waarderen, of zal ik wellicht de 100e zijn die dat zegt?
Ja die gedachte ging ook wel door mn hoofdquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als jij dat leuk vindt, en zij niet, dan zijn jullie blijkbaar niet voor elkaar gemaakt. Gewoon doen dus.
Niet eens Hoi, neuken?quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb gestuurd dat match=drankje
Geen zin in teveel getekst
Met eenquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:05 schreef Cue_ het volgende:
Toch wel zonder die smilie mag ik hopen...
Beter weet je nu meteen waar je aan toe bentquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die gedachte ging ook wel door mn hoofdMaar ik bewaar m even voor later
Ik zou lachenquote:
Ik heb geen brandjes die geblust moeten worden hoooorrrrrquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beter weet je nu meteen waar je aan toe bent
Ja, maar dan was Hoi neuken ook anders aangekomenquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan had ze wel om een fuckbuddy gevraagd
Dat zoekt ze volgens mij ook...quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan had ze wel om een fuckbuddy gevraagd
Friends with benefits vind ik toch net wat anders. Maar goed, tis maar net wat je eronder verstaat.quote:
FOK!.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:10 schreef MissMSX het volgende:
Wat is buiten apps enzo om de leukste plek waar je iemand hebt ontmoet (en waar je dus mee ging daten)?
Kroeg, concerten en gewoon op straatquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:10 schreef MissMSX het volgende:
Wat is buiten apps enzo om de leukste plek waar je iemand hebt ontmoet (en waar je dus mee ging daten)?
Een Australiër in een hostel in Madrid. Een weekenddate mee gehad in Parijsquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:10 schreef MissMSX het volgende:
Buiten internet?quote:
vind ik wel jaquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:11 schreef MissMSX het volgende:
Fuckbuddy is toch gewoon wippen en wegwezen?
Het kont wel wat op hetzelfde neer, alleen de nadruk ligt ergens anders.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Friends with benefits vind ik toch net wat anders. Maar goed, tis maar net wat je eronder verstaat.
Ik vind het nog steeds hetzelfde als de vuilniszakken buitenzetten op zondagavond, blij dat je er vanaf bent en er aan gedacht hebt maar verder boeiuhboeiuh, ik doe het ook wel eens en ik heb er hetzelfde gevoel bij als koffie zetten, je bent er aan toe in de ochtend maar goedquote:
Ach dat heb ik ookquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind op zoek naar FWB wel wat vreemd. Dat klinkt als relatievrees?
Verrassendquote:
Ze wil ook kunnen knuffelen na de seksquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:16 schreef MissMSX het volgende:
Ja? Waarom?quote:
Dat is meer voor een relatiequote:Op zaterdag 19 december 2015 20:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze wil ook kunnen knuffelen na de seks
De vijf minuten knuffelen na de seks regel, dat is louter om de volgende wip veilig te stellen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze wil ook kunnen knuffelen na de seks
Nouja wel kusjekroel enzo, maar het hoeft ook niet gelijk het naampje relatie te krijgen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja? Waarom?
Jij zoekt dus eigenlijk ook een fuckbuddy of FWB?
Als vrouw doe je het om jezelf gerust te stellen en je minder slet te voelen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vijf minuten knuffelen na de seks regel, dat is louter om de volgende wip veilig te stellen.
Klinkt als met minder genoegen nemen dan je zou willen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja wel kusjekroel enzo, maar het hoeft ook niet gelijk het naampje relatie te krijgen.
Whehehequote:Op zaterdag 19 december 2015 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als vrouw doe je het om jezelf gerust te stellen en je minder slet te voelen.
Tja ik weet niet wat een relatie inhoudt he.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt als met minder genoegen nemen dan je zou willen.
Hehehe mannen weten dit donders goed dus ze hebben die vijf minuten er wel voor overquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als vrouw doe je het om jezelf gerust te stellen en je minder slet te voelen.
Alleen in de ochtend? Lekker plastisch ook...quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds hetzelfde als de vuilniszakken buitenzetten op zondagavond, blij dat je er vanaf bent en er aan gedacht hebt maar verder boeiuhboeiuh, ik doe het ook wel eens en ik heb er hetzelfde gevoel bij als koffie zetten, je bent er aan toe in de ochtend maar goed
Wat dan ook, 't is maar een kwakje, niet te groot maken en anders hulp zoekenquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:08 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen in de ochtend? Lekker plastisch ook...
Voor jou wellicht. Lekker kortzichtig gedacht overigens.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dan ook, 't is maar een kwakje, niet te groot maken en anders hulp zoeken
Hangt je spiegel horizontaal of verticaalquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik lieg niet. Maar ik filter zo sowieso de bekrompen lui eruitzeker als ze daarna perse mn gewicht willen weten. Man dat weet ik zelf niet eens
ik heb een spiegel, ik weet hoe het ervoor staat
Pffftquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:11 schreef yats het volgende:
[..]
Voor jou wellicht. Lekker kortzichtig gedacht overigens.
Hoezo? Wel de lusten, niet de lastenquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:16 schreef MissMSX het volgende:
Dat jaquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoezo? Wel de lusten, niet de lasten
Jaja, de ekte. Nu maar eens bepalen wat ik wil. De vermeende liefde van mijn leven vergeten met ONS'jes, alleen ONS'jes om de tijd te vullen tot single mamschap, of nog de echte liefde een kans geven. Platformen die in aanmerking lijken te komen zijn Tinder, Paiq en wellicht iets als Pepper? En o ja ik wil op een nieuwe sport, dus wie weetquote:
Hey mooie dame berichten zijn niet de berichten die je binnen moet laten komen om van te genieten imo.quote:Op zondag 20 december 2015 01:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
Jaja, de ekte. Nu maar eens bepalen wat ik wil. De vermeende liefde van mijn leven vergeten met ONS'jes, alleen ONS'jes om de tijd te vullen tot single mamschap, of nog de echte liefde een kans geven. Platformen die in aanmerking lijken te komen zijn Tinder, Paiq en wellicht iets als Pepper? En o ja ik wil op een nieuwe sport, dus wie weet
Tinder is trouwens klote op een telefoon met uitschuiftoetsenbord. Klik ik een bericht aan om op te antwoorden, gaat ie weer naar swipefoto's? Vind het ook wel moelijk om de 'hey mooie dame' echt binnen te laten komen en er van te genieten. Een kwestie van tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zondag 20 december 2015 02:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hey mooie dame berichten zijn niet de berichten die je binnen moet laten komen om van te genieten imo.Waarom zou je dat niet durven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht er niet de reactie op die ik zou willen.quote:
Oke, maar dan moet je het achteraf melden aan je matches en hopen dat ze er voor in zijn neem ik aan? Lijkt me ook niet ideaal...quote:Op zondag 20 december 2015 03:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet de reactie op die ik zou willen.
Daarnaast is Tinder de enige app die ik gebruik waar ook iets van een profiel kan worden ingevuld en ik zie dat toch niet echt zitten om daar open en met naam en foto te roepen dat ik daar naar op zoek ben. Ik swipe vaak zat bekenden voorbij.
Het is ook weer niet zo dat ik perse geen relatie wil. (Tevens nog een reden om het dus niet zo open en bloot neer te zetten.) Alleen zo lang dat er niet in zit zou een echt chille FWB (weer) heel erg welkom zijn.quote:Op zondag 20 december 2015 03:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke, maar dan moet je het achteraf melden aan je matches en hopen dat ze er voor in zijn neem ik aan? Lijkt me ook niet ideaal...
Ow op die manier. Beetje herkenbaar dan wel hehe.quote:Op zondag 20 december 2015 03:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het is ook weer niet zo dat ik perse geen relatie wil. (Tevens nog een reden om het dus niet zo open en bloot neer te zetten.) Alleen zo lang dat er niet in zit zou een echt chille FWB (weer) heel erg welkom zijn.
Ik zou tinder niet aanraden als manier om de 'ware liefde' te vinden, daarvoor is het gewoon geen geschikt medium. Sowieso vind ik tinder een beetje een klote app geworden de laatste tijd, dan inderdaad liever een website.quote:Op zondag 20 december 2015 01:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
Jaja, de ekte. Nu maar eens bepalen wat ik wil. De vermeende liefde van mijn leven vergeten met ONS'jes, alleen ONS'jes om de tijd te vullen tot single mamschap, of nog de echte liefde een kans geven. Platformen die in aanmerking lijken te komen zijn Tinder, Paiq en wellicht iets als Pepper? En o ja ik wil op een nieuwe sport, dus wie weet
Tinder is trouwens klote op een telefoon met uitschuiftoetsenbord. Klik ik een bericht aan om op te antwoorden, gaat ie weer naar swipefoto's? Vind het ook wel moelijk om de 'hey mooie dame' echt binnen te laten komen en er van te genieten. Een kwestie van tijd?
Hij wil gewoon jouw binnenkant leren kennen.quote:Op zondag 20 december 2015 09:13 schreef Etsu het volgende:
'Goedendag, jij hebt een warme en sympathieke uitstraling'
- Dankjewel
'Volgens mij ben je een sociaal attent en gezellig gevoelsmens'
- Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben, ja.
'Dat straal je oprecht uit.'
'Wat doe je in het dagelijks leven?'
Ik ben wel weer klaar voor vandaagWat een weirdo
single mamschap??quote:Op zondag 20 december 2015 01:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
totquote:
Beide. Ik ben groot in de lengte en de breedtequote:Op zaterdag 19 december 2015 23:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt je spiegel horizontaal of verticaal
Vierkant?quote:Op zondag 20 december 2015 11:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Beide. Ik ben groot in de lengte en de breedte
Zo zwart wit was het ook weer niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:18 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Huh, je had vooraf geen idee met wie je bij voorbaat seks zou hebben?Wat nou als het een dikke fatso was?
Ik wil het wel een keer proberen. Gewoon totaal niet weten hoe iemand eruitziet en dan ergens afspreken om een drankje te doen. Weet alleen niet hoe zoiets aan te pakken. Daten, broccoli?
Ga morgen maar Tinderen in Tilburg ouwe.quote:Op zondag 20 december 2015 09:13 schreef Etsu het volgende:
'Goedendag, jij hebt een warme en sympathieke uitstraling'
- Dankjewel
'Volgens mij ben je een sociaal attent en gezellig gevoelsmens'
- Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben, ja.
'Dat straal je oprecht uit.'
'Wat doe je in het dagelijks leven?'
Ik ben wel weer klaar voor vandaagWat een weirdo
Wauw... 240 euro voor een account? Per jaar? En wat dan als je na een maand al iemand vind? Wie betaalt er zoveel voor zoiets?quote:Op zondag 20 december 2015 10:05 schreef Scary_Mary het volgende:
Misschien is dit programma interessant voor mensen die graag iets meer inzicht willen in profielen, imago, etc: http://www.tlc.nl/tv-shows/love-at-first-swipe/
Dat is in mijn geval echt zoquote:
heb er een lange relatie aan over gehouden. Dus werkt tot nu toe beter dan tinder!quote:
Ik heb twee keer liefdesverdriet gekregen door FOK!.quote:Op zondag 20 december 2015 12:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
heb er een lange relatie aan over gehouden. Dus werkt tot nu toe beter dan tinder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 december 2015 13:19 schreef Fripsel het volgende:
Mijn dateBohh ik ben zen
Leuk om te horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo?quote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef Faxie het volgende:
Ik kijk wel uit voordat ik veel geld aan een date ga spenderen
Fixed that.quote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef Faxie het volgende:
Ik kijk wel uit voordat ik veel geld aan een eerste date ga spenderen
Want? het is maar geld.quote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef Faxie het volgende:
Ik kijk wel uit voordat ik veel geld aan een date ga spenderen
Maar, iets hoeft toch niet voor altijd te zijn om een leuke ervaring/mooie herinnering te kunnen zijn?quote:Op zondag 20 december 2015 13:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je nog in de onzekerheidsfase zit is het gewoon zonde
Als je iemand al wat langer kent kan het wel. Persoonlijk heb ik betere dingen te doen dan 250+ euro uit te geven aan iemand die ik net ken.quote:Op zondag 20 december 2015 13:49 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar, iets hoeft toch niet voor altijd te zijn om een leuke ervaring/mooie herinnering te kunnen zijn?
Omdat ik destijds zelf nog een beetje een kip zonder kop was wat betreft open relaties. En hij er ook helemaal geen ervaring mee had, en begon een beetje zo'n "ja waar gaat dit nu eigenlijk heen" gevoel bij te krijgen. En ik had toen heel veel gezeik met ziekenhuis en thuis. Dus toen verwaterde het contact, later over gesproken waarom nou eigenlijk en dat dat wel jammer was, en dat we eigenlijk wel weer af wilde spreken.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 13:19 schreef Fripsel het volgende:
Mijn dateBohh ik ben zen
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik had ook geen seksdate in gedachten.quote:Op zondag 20 december 2015 11:39 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Zo zwart wit was het ook weer niet.
Maar is goed, alleen geen seksdate dan
Dat dus. 1 Keer maar nooit weerquote:Op zondag 20 december 2015 13:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je iemand al wat langer kent kan het wel. Persoonlijk heb ik betere dingen te doen dan 250+ euro uit te geven aan iemand die ik net ken.
Ik dacht dat het de gewoonte was dat de man betaald op een date.quote:Op zondag 20 december 2015 13:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je iemand al wat langer kent kan het wel. Persoonlijk heb ik betere dingen te doen dan 250+ euro uit te geven aan iemand die ik net ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |