Ze kreeg hem zover iets te doen wat hij normaal noooit op een eerste date deed. Als dat ballen is en ze hem daarvoor moest overhalen.....quote:Op donderdag 17 december 2015 11:29 schreef JAOC het volgende:
[..]
Hoezo, iedereen weet toch gewoon wat hij bedoeld? En dat is dat hij haar keihard gebald heeft
Hij heeft al gezegd dat dat salsa dansen was..quote:Op donderdag 17 december 2015 11:29 schreef JAOC het volgende:
[..]
Hoezo, iedereen weet toch gewoon wat hij bedoeld? En dat is dat hij haar keihard gebald heeft
Sorry maar ik snap eigenlijk überhaupt niet waarom je een date zou plannen op 2e kerstdag.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:18 schreef Flylib het volgende:
Ik weet het ook niet, en ik heb ook geen zin om het vragen
Het begon met een heel weekend leuk en openhartig kletsen via Paiq en whatsapp. Ze stelde zelfs zondag nog spontaan voor om af te spreken, maar ik kon niet. Toen kwam het voorstel voor dat feestje en nu dus nog steeds dat feestje, maar met vriendinnen erbij.
Ik hou het toch maar bij een drankje, is net zo 'ongedwongen'.
Je kan beginnen door andere mensen hun gespreksonderwerpen niet meteen tot onzin te bestempelen. Dat staat niet zo sjiek als je zelf niet eens weet wat je wel interessante onderwerpen vindt. Als je weet wat je wel leuk en interessant vindt, dan is het ook wat makkelijker om te kijken of iemand al dan niet bij je past enzo..quote:Op donderdag 17 december 2015 00:50 schreef syndroom het volgende:
Ik vind het wel knap dat mensen hier uren met hun date over onzin dingen kunnen lullen en even later mee kunnen vragen om 'mee naar huis' te gaan. Wat kun je doen als je zelf geen onderwerpen weet om over te praten? Ongemakkelijke stiltes dragen ook niet bij aan een succesvolle date.
Het was salsa dansenquote:Op donderdag 17 december 2015 11:29 schreef JAOC het volgende:
[..]
Overheen gelezen.quote:
Ja.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:37 schreef Gary_Oak het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met blind dates?
Wel een dove date.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:37 schreef Gary_Oak het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met blind dates?
Nu ben ik benieuwd naar het verhaal.quote:Op vrijdag 18 december 2015 06:24 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja.
Ofja, meer een blind seksdate
We vonden mekaar zo leuk dat we vergeten zijn seks te hebben.
En echt heel ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:48 schreef Fripsel het volgende:
Een blind date lijkt me echt drie keer niks
Dan moet ze wel heel leuk zijn geweest.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:41 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, erger. Ik heb op een dansvloer gestaan om te gaan salsadansen
De hamvraag inderdaad.quote:Op donderdag 17 december 2015 07:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Er is toch wel gezoend he?
2de kerstdag ja? Zou ik zelf niet zo snel doen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:51 schreef K44S het volgende:
Nou. 2e date vorige week zaterdag gehad. En ik ga er volgende week zaterdag (2e kerstdag) heen.
Toch wel moeilijk om dit soort dingen tijd te gunnen.
Ik vind dr leuk.. maar liefde is er (nog) niet.
Het probleem is dat ik echt een kampioen in piekeren ben en dan al begin te twijfelen of het wat gaat worden.
Naja... ik probeer mezelf rustig te houden en zie het na 2e kerstdag wel.
Geen familie heaquote:Op vrijdag 18 december 2015 09:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
2de kerstdag ja? Zou ik zelf niet zo snel doen.
Ah, dan is het leuk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:04 schreef K44S het volgende:
[..]
Geen familie hea.
Ze heeft me uitgenodigd om mee te gourmetten met 2 huisgenoten(waaronder mn nichtje).
quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:07 schreef kanovinnie het volgende:
Eerste superlike op tinder gekregen
Van een meisje met een lach als een paard
Ik had dr uitgenodigd om mee te gaan naar mijn ouders en vrienden.quote:
Hihihihihihihihi!quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:07 schreef kanovinnie het volgende:
Eerste superlike op tinder gekregen
Van een meisje met een lach als een paard
Leuk! Niet vreemd om je nicht er bij te hebben? Pas wel op dat jij niet steeds de pineut bent om ver te reizenquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik had dr uitgenodigd om mee te gaan naar mijn ouders en vrienden.
Vond ze te vroeg(logisch).
Achteraf vind ik dat ook te vroeg.
Dan maar weer 4 uur reizen
Zit ik totaal niet mee, ik zie haar al niet zo veel. Op deze manier bouw je de band toch verder opquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Leuk! Niet vreemd om je nicht er bij te hebben? Pas wel op dat jij niet steeds de pineut bent om ver te reizen
Paar keer gehad ja, maar dat bleef niet altijd zo. Soms ook wel, maar goed..quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het lijkt me zo awkward als de ander dan aan komt lopen en je denkt meteen al "neee".
Op FOK raakte ik een keer aan de praat met een gozer en in pm klikte het al best goed. Omdat we allebei best droog stonden besloten we af te spreken, en als we mekaar aantrekkelijk vonden dat we dan het bed zouden delen. Dus geen foto's over en weer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar het verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |