abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158357747
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Gebeurt vaker dan je denkt hoor.
Dat zal best. Maakt het niet minder kansloos. :P Zelf gelukkig nooit meegemaakt of schuldig aan gemaakt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158357765
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Mwah, er is nogal een verschil tussen niets meer laten horen na een eerste date en wanneer je al een tijdje aan het daten bent met iemand.
Echt? Ik vind allebei echt verwerpelijk
Hoe erg is het om gewoon even te zeggen dat het niks word? Letterlijk 1 zin. En die ander verdiend dat toch wel lijkt me
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158357783
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Echt? Ik vind allebei echt verwerpelijk
Hoe erg is het om gewoon even te zeggen dat het niks word? Letterlijk 1 zin. En die ander verdiend dat toch wel lijkt me
Ik keur het ook niet goed, maar ik kan er ook niet mee zitten. Next! :W
pi_158357794
Ik app nu al een week met mijn match :o Een recordje? :')
pi_158357828
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:27 schreef Etsu het volgende:
Ik app nu al een week met mijn match :o Een recordje? :')
Is er al iets gepland?
pi_158357875
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:24 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat zal best. Maakt het niet minder kansloos. :P Zelf gelukkig nooit meegemaakt of schuldig aan gemaakt.
Ik 1 keer. Vond het lafjes, om het beleefd te zeggen. Was wel 1 keer klaar met d'r, dat wel :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158357906
Ok, even douchen en zo, met een uurtje is ze hier :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158358122
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Is er al iets gepland?
Ik heb hem wel op date gevraagd, maar beiden erg drukke agenda's. ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2015 16:43:53 ]
pi_158358164
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:43 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik heb hem wel op date gevraagd, maar beiden erg drukke agenda's. ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
December is ook een beetje kut wat dat betreft.
pi_158358203
Mja, hoe meer tijd er overheen komt, hoe spannender het allemaal wordt. :o Denk ik. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2015 16:47:17 ]
pi_158358311
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:45 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

December is ook een beetje kut wat dat betreft.
Mwa duurt 31 dagen. Waarvan 6 feestdagen. Nog genoeg tijd over.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158358347
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:50 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Drukste periode bij veel bedrijven, kerstborrels/etentjes etcetc.
pi_158358359
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:50 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Waarvan 12 kwijt omdat we geen match waren.
pi_158358394
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:51 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Drukste periode bij veel bedrijven, kerstborrels/etentjes etcetc.
Mja dan nog. Als je echt graag op date wilt is er wel een avondje te vinden over het algemeen.
pi_158358413
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:53 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Mja dan nog. Als je echt graag op date wilt is er wel een avondje te vinden over het algemeen.
Ja, dat kan. Of het kan ook niet, sommige mensen leggen de prioriteiten iets anders. Eng he?
pi_158358424
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:54 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, dat kan. Of het kan ook niet, sommige mensen leggen de prioriteiten iets anders. Eng he?
Waar slaat dat eng he nou weer op :')
pi_158358499
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:53 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd een beetje onzin
Je weet niet hoe iemand anders zijn agenda er uit ziet, hoe druk het is etc

De kerst is nog niet geweest en ik heb mijn eerste mental breakdown door de drukte al gehad. Een date krijg ik er dus gewoon echt niet meer tussen. Qua tijd zou er misschien nog net 1 kopje thee af kunnen, als ik iets anders af zeg. Maar dan ben ik dus ook absoluut niet op mijn best. Dan krijg je een gehaast iemand die er helemaal door heen zit. Super sexy

Ik vind dat altijd zoiets dat alleen mensen zeggen die niet echt een drukke agenda hebben
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158358525
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd zoiets dat alleen mensen zeggen die niet echt een drukke agenda hebben
Je doet nu precies het zelfde. :P
pi_158358536
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:00 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Je doet nu precies het zelfde. :P
Ik bedoel dat alleen mensen die niet echt een drukke agenda hebben dingen zeggen als 'als je echt wil kun je heus wel afspreken'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158358548
quote:

[..]

De kerst is nog niet geweest en ik heb mijn eerste mental breakdown door de drukte al gehad. Een date krijg ik er dus gewoon echt niet meer tussen. Qua tijd zou er misschien nog net 1 kopje thee af kunnen, als ik iets anders af zeg. Maar dan ben ik dus ook absoluut niet op mijn best. Dan krijg je een gehaast iemand die er helemaal door heen zit. Super sexy

Jatoch. :P Liever dat die de hele avond de tijd voor mij heeft in plaats van dat die na een kopje thee alweer ergens moet zijn.

Ik heb geen haast.
pi_158358576
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik bedoel dat alleen mensen die niet echt een drukke agenda hebben dingen zeggen als 'als je echt wil kun je heus wel afspreken'
Ja. En dat zei ik net. Dus nu heb ik dus volgens jou geen drukke agenda terwijl je geen idee hebt of dat zo is of niet. :) Maakt van de rest ook weinig uit allemaal :P
pi_158358664
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:03 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja. En dat zei ik net. Dus nu heb ik dus volgens jou geen drukke agenda terwijl je geen idee hebt of dat zo is of niet. :) Maakt van de rest ook weinig uit allemaal :P
Oke dan heb je geen empathisch vermogen. Kan inderdaad ook. Het kan me ook geen reet schelen eigenlijk

Mijn punt is: Soms heb je gewoon echt geen gaatje en als je dat al hebt dan heb je dat gaatje nodig om even thuis op de bank te janken of gewoon naar je kerstboom te staren zodat je het volgende ding op je to do lijstje overleeft
Blijkbaar heb je dat nog nooit ervaren anders zou niet roepen dat het heus wel mogelijk is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158358701
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Oke dan heb je geen empathisch vermogen. Kan inderdaad ook. Het kan me ook geen reet schelen eigenlijk

ja dat zal het zijn :') Je hebt echt geen idee hoe fout je daar zit. :P Maar maakt niet uit hoor. :*
pi_158358718
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Mijn punt is: Soms heb je gewoon echt geen gaatje en als je dat al hebt dan heb je dat gaatje nodig om even thuis op de bank te janken of gewoon naar je kerstboom te staren zodat je het volgende ding op je to do lijstje overleeft
Blijkbaar heb je dat nog nooit ervaren anders zou niet roepen dat het heus wel mogelijk is
Je moet inderdaad alleen daten als je er tijd voor hebt, maar soms roepen mensen al snel dat ze geen tijd hebben en blijkt later dat ze gewoon met andere mensen dingen deden op dagen dat ze eerst niet konden (even vanuit gaan dat die plannen nog niet waren gemaakt dus na jouw voorstel gemaakt). Geeft niks, maar daarom: als iemand jou écht leuk vindt maken ze wel even tijd.

Of erger: mensen die roepen dat ze niet kunnen en als je dan vraagt wat zie die avond/week gedaan hebben zeggen ze: ah niet zo veel, beetje verveeld of tv gekeken... denk ik: tja, had je dus wel kunnen afspreken :P Maar hey, we kunnen niet voor de ander denken he.
pi_158358720
Ga er anders nog 6 posts over door!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 19 december 2015 @ 17:14:51 #126
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_158358845
quote:

[..]

zaterdag 19 december zo in de middag had je gekund; moest je wel je fok middag opgeven.
pi_158358900
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:14 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

zaterdag 19 december zo in de middag had je gekund; moest je wel je fok middag opgeven.
Ik moest hier best hard om lachen :)
  zaterdag 19 december 2015 @ 17:23:19 #128
416020 K44S
The bearded man
pi_158359061
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:17 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik moest hier best hard om lachen :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158359115
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:14 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Behalve dan dat ik geen fokmiddag heb maar een diner heb voorbereid en mijn huis heb gepoetst ^O^
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158359148
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Behalve dan dat ik geen fokmiddag heb maar een diner heb voorbereid en mijn huis heb gepoetst ^O^
Wel mooi dat je er nog serieus op in gaat. :P
  zaterdag 19 december 2015 @ 17:30:48 #131
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158359230
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:14 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gemiste kans.

Mijn date is hier vannacht voor het eerst blijven slapen. Kapot. :{
Niet zo klagen oude man ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 19 december 2015 @ 17:42:24 #132
242666 BeamofLight
pi_158359543
Vriendin van ons zit sinds kort op tinder. Vorige week was ze mee op stap en in geuren en kleuren aan t vertellen over die ene date en hoe leuk hij was enzo, helemaal super.

Gisteren zie ik haar en vraag: hoe is het met de hunk? Ja is alweer klaar....owwww ok hoe dat dan?

Ja hij vond het onverdraagbaar dat ze deze week geen uur voor hem vrij kon maken. Ze heeft het inderdaad druk met werk en zag nog wat kerstborrels en presentaties voorbij komen dus ok.

Maar toen dacht ik: wat ben je hier nu eigenlijk aan t doen dan? We zijn hier aan t borrelen en gaan dalijk naar een besloten feest waar jij geen kaartje voor had en gaat dalijk op de bank zitten om 2200 uur.....

Vrouwen.....
pi_158359757
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:42 schreef BeamofLight het volgende:
Vriendin van ons zit sinds kort op tinder. Vorige week was ze mee op stap en in geuren en kleuren aan t vertellen over die ene date en hoe leuk hij was enzo, helemaal super.

Gisteren zie ik haar en vraag: hoe is het met de hunk? Ja is alweer klaar....owwww ok hoe dat dan?

Ja hij vond het onverdraagbaar dat ze deze week geen uur voor hem vrij kon maken. Ze heeft het inderdaad druk met werk en zag nog wat kerstborrels en presentaties voorbij komen dus ok.

Maar toen dacht ik: wat ben je hier nu eigenlijk aan t doen dan? We zijn hier aan t borrelen en gaan dalijk naar een besloten feest waar jij geen kaartje voor had en gaat dalijk op de bank zitten om 2200 uur.....

Vrouwen.....
'Onverdraagbaar' :')
Iets in me zegt dat hij gewoon even wilde neuken.
  zaterdag 19 december 2015 @ 18:18:03 #134
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158360409
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 06:24 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Ja.
Ofja, meer een blind seksdate :')

We vonden mekaar zo leuk dat we vergeten zijn seks te hebben.
Huh, je had vooraf geen idee met wie je bij voorbaat seks zou hebben? _O- Wat nou als het een dikke fatso was? :D

Ik wil het wel een keer proberen. Gewoon totaal niet weten hoe iemand eruitziet en dan ergens afspreken om een drankje te doen. Weet alleen niet hoe zoiets aan te pakken. Daten, broccoli? :P
pi_158360745
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:18 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Huh, je had vooraf geen idee met wie je bij voorbaat seks zou hebben? _O- Wat nou als het een dikke fatso was? :D

Ik wil het wel een keer proberen. Gewoon totaal niet weten hoe iemand eruitziet en dan ergens afspreken om een drankje te doen. Weet alleen niet hoe zoiets aan te pakken. Daten, broccoli? :P
Lijkt me wel een interessant experiment, mits safe en vrouwen van tussen de 20 - 25 zonder overgewicht.

Al denk ik niet dat veel vrouwen hiervoor openstaan.
  zaterdag 19 december 2015 @ 18:35:34 #136
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158360765
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:34 schreef syndroom het volgende:

[..]

Lijkt me wel een interessant experiment, mits safe en vrouwen van tussen de 20 - 25 zonder overgewicht.

Ik hoef geen seks voorlopig. Gewoon een drankje doen, is meer dan voldoende.
pi_158360845
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:34 schreef syndroom het volgende:

[..]

Om gelijk af te spreken voor de seks?
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_158360854
Wat een angst voor dikke vrouwen zeg :D blijven jullie de komende 50 jaar dezelfde bouw hebben, want van je innerlijk hoef je het niet te hebben _O-
pi_158360875
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:39 schreef Moro het volgende:

[..]

Om gelijk af te spreken voor de seks?
Ja, seksdate zonder elkaar eerst gezien te hebben.
  zaterdag 19 december 2015 @ 18:41:55 #140
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158360895
Sorry Rhu, maar als iemand mental breakdowns krijgt van kerstdrukte en niet een uurtje vrij kan maken... dat klinkt als een shit storm waiting to happen ;) Waarom in hemelsnaam je zo druk maken in een tijd met gratis vrije dagen van de baas?

Ik ben ook een beetje allergisch voor van die "drukdruk drukdruk" dates met weinig tijd eigenlijk. Mij hoor je daar verder niet over, plan er wel wat omheen ofzo. Zegt helemaal niks over hoe druk je zelf bent. Bij Rhu kan ik me nog enigszins voorstellen, die heeft al een relatie. Maar als geeneens tijd voor koffie hebt..hmm neh
pi_158360927
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:39 schreef Elvi het volgende:
Wat een angst voor dikke vrouwen zeg :D blijven jullie de komende 50 jaar dezelfde bouw hebben, want van je innerlijk hoef je het niet te hebben _O-
Laten we eerlijk zijn, denk dat veel mannen toch wel zullen schrikken als ze aankomen voor de eerste date blijkt dat ze een stuk dikker is dan op de foto.
pi_158360941
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:43 schreef syndroom het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn, denk dat veel mannen toch wel zullen schrikken als ze aankomen voor de eerste date blijkt dat ze een stuk dikker is dan op de foto.
Waarom praat jij voor de rest?
pi_158360958
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:41 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ja, seksdate zonder elkaar eerst gezien te hebben.
Maar als het om een seksdate gaat waarom dan zo bekrompen? Als in gelijk tussen 20-25 en geen overgewicht? Zou mij echt een rotzorg wezen, binnen beschaafde toleranties dan.
  zaterdag 19 december 2015 @ 18:44:57 #144
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158360965
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:43 schreef syndroom het volgende:

[..]

Bereid je maar voor want dat is zonder uitzondering zo en geldt net zo hard voor mannen, al gaat dat meer over wijkende haarlijnen. Iedereen liegt online.
pi_158360997
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:44 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Bereid je maar voor want dat is zonder uitzondering zo en geldt net zo hard voor mannen, al gaat dat meer over wijkende haarlijnen. Iedereen liegt online.
het is alom bekend dat vrouwen online liegen over hun gewicht.
  zaterdag 19 december 2015 @ 18:46:27 #146
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158360999
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:44 schreef Moro het volgende:

[..]

Maar als het om een seksdate gaat waarom dan zo bekrompen? Als in gelijk tussen 20-25 en geen overgewicht? Zou mij echt een rotzorg wezen, binnen beschaafde toleranties dan.
Dat is eigenlijk net zo bekrompen ;)
  zaterdag 19 december 2015 @ 18:46:48 #147
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158361003
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:46 schreef syndroom het volgende:

[..]

het is alom bekend dat vrouwen online liegen over hun gewicht.
Nou, wat is dan je punt?
pi_158361076
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:46 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk net zo bekrompen ;)
Nee dat is minder bekrompen, zoals ik al aangeef
  zaterdag 19 december 2015 @ 18:51:01 #149
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158361089
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:50 schreef Moro het volgende:

[..]

Nee dat is minder bekrompen, zoals ik al aangeef
Okee dan is het goed hoor
pi_158361113
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:46 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nou, wat is dan je punt?
Dat je voor verassingen kunt komen te staan wanneer je elkaar voor het eerst ontmoet.
pi_158361119
Ik vind het altijd zo gek als mannen naar je lengte en gewicht vragen. Het is geen veehandel, het is een datingsite _O-

Maar goed ik verbaas me wel vaker over de wereld :')
  zaterdag 19 december 2015 @ 18:54:53 #152
242666 BeamofLight
pi_158361163
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:52 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat je voor verassingen kunt komen te staan wanneer je elkaar voor het eerst ontmoet.
furtsoenlik Nederlands kenne schrijve gijlen ze ook op die wijve
  zaterdag 19 december 2015 @ 18:55:08 #153
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158361169
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:52 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het altijd zo gek als mannen naar je lengte en gewicht vragen. Het is geen veehandel, het is een datingsite _O-

Ja het is soms net bullchat maar dan voor hetero's. "stats?"
pi_158361170
quote:

Hoeveel weeg je dan? :@
pi_158361172
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:54 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

furtsoenlik Nederlands kenne schrijve gijlen ze ook op die wijve
:D
pi_158361188
_O-
  zaterdag 19 december 2015 @ 18:56:51 #157
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158361205
quote:

Ik vraag er serieus nooit naar. :') Al is het tegenwoordig wel normaal om je lengte op Tinder te zetten. 8)7 Vind een goede klik vele malen belangrijker. En syndroom moet niet zo kieskeurig doen. :P
pi_158361212
quote:

Dat is om te bepalen of je te kort of te zwaar bent.
  zaterdag 19 december 2015 @ 18:57:09 #159
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158361214
Ga jij nou maar dranghekken omgooien in Lutjebroek ofzo
  zaterdag 19 december 2015 @ 18:58:14 #160
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158361230
Heb trouwens een match met een megalekker ding op Tinder. Gaf haar een superlike. Hopelijk wordt dit dan wél wat. :')
  zaterdag 19 december 2015 @ 18:58:52 #161
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158361245
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:56 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik vraag er serieus nooit naar. :') Al is het tegenwoordig wel normaal om je lengte op Tinder te zetten. 8)7 Vind een goede klik vele malen belangrijker. En syndroom moet niet zo kieskeurig doen. :P
Viel me ook op op Tinder, van die lange mannen die alleen: 1.91 in hun profieltekst zetten.
  zaterdag 19 december 2015 @ 19:00:24 #162
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158361271
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Viel me ook op op Tinder, van die lange mannen die alleen: 1.91 in hun profieltekst zetten.
"Een lul van 1,91 meter, informatief hoor."
pi_158361273
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:58 schreef Gary_Oak het volgende:
Heb trouwens een match met een megalekker ding op Tinder. Gaf haar een superlike. Hopelijk wordt dit dan wél wat. :')
En dan dagenlang wachten en niks terugkrijgen.

Gister ook een lekkerding een superlike (mijn eerste :D ) gegeven _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2015 19:00:56 ]
pi_158361291
201/92/19/5.
Sportief/lekker gek.
HBO/Accountant.
Zoekt jou.

Zo meer heb je niet nodig hoor.
  zaterdag 19 december 2015 @ 19:02:15 #165
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158361317
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:00 schreef Etsu het volgende:

[..]

En dan dagenlang wachten en niks terugkrijgen.

Gister ook een lekkerding een superlike gegeven _O-
Ja! _O- Ongeveer een kwart van de matches zijn van superlikes. :@ Op een gegeven moment zijn ze het beu of zoiets. :') Ik heb zelf nog nooit een superlike gekregen. ;( Deze is 19, dus hopelijk kan ik haar wat makkelijker imponeren. :')
  zaterdag 19 december 2015 @ 19:03:42 #166
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158361338
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:00 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

"Een lul van 1,91 meter, informatief hoor."
fokkers :')
  zaterdag 19 december 2015 @ 19:04:40 #167
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158361353
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:03 schreef eefje801 het volgende:

[..]

fokkers :')
Ik vind het een enorme turn-on als een meisje intelligent is en FOK!- en 9GAG-humor heeft. :@
  zaterdag 19 december 2015 @ 19:05:18 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158361363
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:04 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik vind het een enorme turn-on als een meisje intelligent is en FOK!- en 9GAG-humor heeft. :@
Gaat dat samen dan? Intelligent en 9gag humor? :+
  zaterdag 19 december 2015 @ 19:06:25 #169
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158361380
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gaat dat samen dan? Intelligent en 9gag humor? :+
Je wil niet weten! O+ Altijd leuk als de helft van je chats bestaat uit het delen van leuke plaatjes. :D
pi_158361404
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:06 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Je wil niet weten! O+ Altijd leuk als de helft van je chats bestaat uit het delen van leuke plaatjes. :D
Totale afknapper, ik vind die flauwe plaatjes altijd een gebrek aan leuke eigen humor juist -O-
  zaterdag 19 december 2015 @ 19:08:42 #171
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158361415
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:07 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Totale afknapper, ik vind die flauwe plaatjes altijd een gebrek aan leuke eigen humor juist -O-
Minder concurrentie voor mij. :9
pi_158361440
quote:

Je hebt voorkeuren en je bent op zoek, zo gek zijn zulke vragen toch niet. ;)
pi_158361575
Ik moet verhuizen denk ik. Ik zit al een tijdje in de trein en besloot te Tinderen: 5 matches erbij en 3 daarvan praat ik nu mee. :+
  zaterdag 19 december 2015 @ 19:25:49 #174
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158361744
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:04 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

"don't meisje me"
pi_158361799
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ook tig vrouwen die dat doen. Soms vermelden ze met/zonder hakken ook nog eens.
pi_158361862
Ik zeg gewoon dat ik dik ben en dan wacht ik de reactie af. Als ze meteen denken dat de kwabben erbij hangen dan zijn we snel klaar.
pi_158361942
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:31 schreef Elvi het volgende:
Ik zeg gewoon dat ik dik ben en dan wacht ik de reactie af. Als ze meteen denken dat de kwabben erbij hangen dan zijn we snel klaar.
Hahaha :D! Maar als je overgewicht hebt dan zien ze dat ook wel.
pi_158361959
quote:
Stevig gebouwd klinkt beter.
  zaterdag 19 december 2015 @ 19:35:45 #179
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158361982
quote:
Spelletjes gaan spelen. Man man man. :') :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158361994
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik zou het ook doen. Ik wil niet op date met iemand die zo bekrompen is.
pi_158362016
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Welk spelletje :? Ik neem aan dat ze aan mn foto ook kunnen zien dat ik geen slanke den ben.
  zaterdag 19 december 2015 @ 19:38:48 #182
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158362044
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:37 schreef Elvi het volgende:

[..]

Welk spelletje :? Ik neem aan dat ze aan mn foto ook kunnen zien dat ik geen slanke den ben.
Oh, mea culpa. Meende dat je een dun postuur had en zo in jouw ogen bekrompen lui probeerde te filteren door eerst te liegen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158362071
Waarom niet gewoon zijn wie je bent, een wat forsere vrouw met zelfvertrouwen en een twinkeling in haar ogen is vele malen aantrekkelijker dan maatje 34 die overal over miept en zeikt?
pi_158362087
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Oh, mea culpa. Meende dat je een dun postuur had en zo in jouw ogen bekrompen lui probeerde te filteren door eerst te liegen.
Liegen doet iedereen, daar is de wereld zowat opgebouwd.
pi_158362110
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Nee ik lieg niet. Maar ik filter zo sowieso de bekrompen lui eruit :P zeker als ze daarna perse mn gewicht willen weten. Man dat weet ik zelf niet eens :') ik heb een spiegel, ik weet hoe het ervoor staat :P
pi_158362232
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:39 schreef UitStraling het volgende:
Waarom niet gewoon zijn wie je bent, een wat forsere vrouw met zelfvertrouwen en een twinkeling in haar ogen is vele malen aantrekkelijker dan maatje 34 die overal over miept en zeikt?
Ugh "fors".

Ik doe gewoon mn ding hoor. Maar het zou leuk zijn als ik mn leven weer eens met iemand zo kunnen delen. Die me gewoon mooi vind, en niet ondanks mn figuur.
pi_158362250
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:46 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ugh "fors".

Ik doe gewoon mn ding hoor. Maar het zou leuk zijn als ik mn leven weer eens met iemand zo kunnen delen. Die me gewoon mooi vind, en niet ondanks mn figuur.
Ja maar hoe moet ik nou weten of je mooi bent? :{
pi_158362258
Ik vind het bekrompen dat iemand maar op je moet vallen ook al vindt hij je niet aantrekkelijk.

Als je daar niet tegen kan, moet je maar eens op dieet gaan. En zelfs dan zal niet iedereen je aantrekkelijk vinden.

Voorkeuren hebben....tss :{w
pi_158362288
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:48 schreef Faxie het volgende:
Ik vind het bekrompen dat iemand maar op je moet vallen ook al vindt hij je niet aantrekkelijk.

Als je daar niet tegen kan, moet je maar eens op dieet gaan. En zelfs dan zal niet iedereen je aantrekkelijk vinden.

Voorkeuren hebben....tss :{w
Dik is lekker heb je geen waterbed nodig.
pi_158362291
Ik zeg nergens dat iedereen mij mooi moet vinden. Maar het lijkt me wel essentieel dat de persoon met wie je een relatie hebt jou de mooist vind :P
pi_158362319
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:50 schreef Elvi het volgende:
Ik zeg nergens dat iedereen mij mooi moet vinden. Maar het lijkt me wel essentieel dat de persoon met wie je een relatie hebt jou de mooist vind :P
Ja dat wel :P
pi_158362334
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:50 schreef Elvi het volgende:
Ja maar dat is wel een beetje onrealistisch, toch? :{
Ik snap je punt wel hoor ;)
  zaterdag 19 december 2015 @ 19:53:24 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158362367
Het mooist hoeft niet, niet qua uiterlijk. Wel dat ie me mooi, aantrekkelijk, lekker vindt en gewoon de leukste persoon
pi_158362388
Verwachten dat hij niemand mooier vindt dan jij? _O-
pi_158362417
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:50 schreef Vova het volgende:

[..]

Dik is lekker heb je geen waterbed nodig.
Ik zit opeens met de vogeltjesdans in m'n hoofd :{

Ot: 3 Tindermatches nu. Een is nog verdacht maar die andere zijn in ieder geval geen bots.

Die ene heeft maar 1 foto met een zeer duidelijke inkijk. Op de achtergrond staan 2 brandblussers achter een raam...

Kunnen vrouwen flauwe humor als 'mooie brandblussers' waarderen, of zal ik wellicht de 100e zijn die dat zegt? :')
pi_158362431
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:53 schreef Cue_ het volgende:
Het mooist hoeft niet, niet qua uiterlijk. Wel dat ie me mooi, aantrekkelijk, lekker vindt en gewoon de leukste persoon
'Je moet het er wel op kunnen' toch :)
pi_158362438
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:52 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja maar dat is wel een beetje onrealistisch, toch? :{
Ik snap je punt wel hoor ;)
Hoezo is dat onrealistisch? Dus jij denkt dat niemand mij mooi kan vinden omdat ik dik ben? :D zo werkt dat niet.
  zaterdag 19 december 2015 @ 19:56:15 #198
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158362441
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

'Je moet het er wel op kunnen' toch :)
Voor een relatie mag t net wateer zijn, maar idd
  zaterdag 19 december 2015 @ 19:56:41 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158362452
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:56 schreef Elvi het volgende:

[..]

Hoezo is dat onrealistisch? Dus jij denkt dat niemand mij mooi kan vinden omdat ik dik ben? :D zo werkt dat niet.
Het mooist vinden is ies anders dan mooi vinden
pi_158362455
Hm eentje heeft 'fwb' bij haar tekst staan.... kan maar 1 ding betekenen denk ik?...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')