Ja. En dat zei ik net. Dus nu heb ik dus volgens jou geen drukke agenda terwijl je geen idee hebt of dat zo is of niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat alleen mensen die niet echt een drukke agenda hebben dingen zeggen als 'als je echt wil kun je heus wel afspreken'
Oke dan heb je geen empathisch vermogen. Kan inderdaad ook. Het kan me ook geen reet schelen eigenlijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. En dat zei ik net. Dus nu heb ik dus volgens jou geen drukke agenda terwijl je geen idee hebt of dat zo is of niet.Maakt van de rest ook weinig uit allemaal
ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oke dan heb je geen empathisch vermogen. Kan inderdaad ook. Het kan me ook geen reet schelen eigenlijk
Je moet inderdaad alleen daten als je er tijd voor hebt, maar soms roepen mensen al snel dat ze geen tijd hebben en blijkt later dat ze gewoon met andere mensen dingen deden op dagen dat ze eerst niet konden (even vanuit gaan dat die plannen nog niet waren gemaakt dus na jouw voorstel gemaakt). Geeft niks, maar daarom: als iemand jou écht leuk vindt maken ze wel even tijd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oke dan heb je geen empathisch vermogen. Kan inderdaad ook. Het kan me ook geen reet schelen eigenlijk
Mijn punt is: Soms heb je gewoon echt geen gaatje en als je dat al hebt dan heb je dat gaatje nodig om even thuis op de bank te janken of gewoon naar je kerstboom te staren zodat je het volgende ding op je to do lijstje overleeft
Blijkbaar heb je dat nog nooit ervaren anders zou niet roepen dat het heus wel mogelijk is
zaterdag 19 december zo in de middag had je gekund; moest je wel je fok middag opgeven.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd een beetje onzin
Je weet niet hoe iemand anders zijn agenda er uit ziet, hoe druk het is etc
De kerst is nog niet geweest en ik heb mijn eerste mental breakdown door de drukte al gehad. Een date krijg ik er dus gewoon echt niet meer tussen. Qua tijd zou er misschien nog net 1 kopje thee af kunnen, als ik iets anders af zeg. Maar dan ben ik dus ook absoluut niet op mijn best. Dan krijg je een gehaast iemand die er helemaal door heen zit. Super sexy
Ik vind dat altijd zoiets dat alleen mensen zeggen die niet echt een drukke agenda hebben
Ik moest hier best hard om lachenquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zaterdag 19 december zo in de middag had je gekund; moest je wel je fok middag opgeven.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest hier best hard om lachen
Behalve dan dat ik geen fokmiddag heb maar een diner heb voorbereid en mijn huis heb gepoetstquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zaterdag 19 december zo in de middag had je gekund; moest je wel je fok middag opgeven.
Wel mooi dat je er nog serieus op in gaat.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik geen fokmiddag heb maar een diner heb voorbereid en mijn huis heb gepoetst
Niet zo klagen oude manquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gemiste kans.
Mijn date is hier vannacht voor het eerst blijven slapen. Kapot.
'Onverdraagbaar'quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:42 schreef BeamofLight het volgende:
Vriendin van ons zit sinds kort op tinder. Vorige week was ze mee op stap en in geuren en kleuren aan t vertellen over die ene date en hoe leuk hij was enzo, helemaal super.
Gisteren zie ik haar en vraag: hoe is het met de hunk? Ja is alweer klaar....owwww ok hoe dat dan?
Ja hij vond het onverdraagbaar dat ze deze week geen uur voor hem vrij kon maken. Ze heeft het inderdaad druk met werk en zag nog wat kerstborrels en presentaties voorbij komen dus ok.
Maar toen dacht ik: wat ben je hier nu eigenlijk aan t doen dan? We zijn hier aan t borrelen en gaan dalijk naar een besloten feest waar jij geen kaartje voor had en gaat dalijk op de bank zitten om 2200 uur.....
Vrouwen.....
Huh, je had vooraf geen idee met wie je bij voorbaat seks zou hebben?quote:Op vrijdag 18 december 2015 06:24 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja.
Ofja, meer een blind seksdate
We vonden mekaar zo leuk dat we vergeten zijn seks te hebben.
Lijkt me wel een interessant experiment, mits safe en vrouwen van tussen de 20 - 25 zonder overgewicht.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:18 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Huh, je had vooraf geen idee met wie je bij voorbaat seks zou hebben?Wat nou als het een dikke fatso was?
Ik wil het wel een keer proberen. Gewoon totaal niet weten hoe iemand eruitziet en dan ergens afspreken om een drankje te doen. Weet alleen niet hoe zoiets aan te pakken. Daten, broccoli?
Ik hoef geen seks voorlopig. Gewoon een drankje doen, is meer dan voldoende.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:34 schreef syndroom het volgende:
[..]
Lijkt me wel een interessant experiment, mits safe en vrouwen van tussen de 20 - 25 zonder overgewicht.
Al denk ik niet dat veel vrouwen hiervoor openstaan.
Om gelijk af te spreken voor de seks?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:34 schreef syndroom het volgende:
[..]
Lijkt me wel een interessant experiment, mits safe en vrouwen van tussen de 20 - 25 zonder overgewicht.
Al denk ik niet dat veel vrouwen hiervoor openstaan.
Ja, seksdate zonder elkaar eerst gezien te hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:39 schreef Moro het volgende:
[..]
Om gelijk af te spreken voor de seks?
Laten we eerlijk zijn, denk dat veel mannen toch wel zullen schrikken als ze aankomen voor de eerste date blijkt dat ze een stuk dikker is dan op de foto.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:39 schreef Elvi het volgende:
Wat een angst voor dikke vrouwen zegblijven jullie de komende 50 jaar dezelfde bouw hebben, want van je innerlijk hoef je het niet te hebben
Waarom praat jij voor de rest?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:43 schreef syndroom het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, denk dat veel mannen toch wel zullen schrikken als ze aankomen voor de eerste date blijkt dat ze een stuk dikker is dan op de foto.
Maar als het om een seksdate gaat waarom dan zo bekrompen? Als in gelijk tussen 20-25 en geen overgewicht? Zou mij echt een rotzorg wezen, binnen beschaafde toleranties dan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:41 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja, seksdate zonder elkaar eerst gezien te hebben.
Bereid je maar voor want dat is zonder uitzondering zo en geldt net zo hard voor mannen, al gaat dat meer over wijkende haarlijnen. Iedereen liegt online.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:43 schreef syndroom het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, denk dat veel mannen toch wel zullen schrikken als ze aankomen voor de eerste date blijkt dat ze een stuk dikker is dan op de foto.
het is alom bekend dat vrouwen online liegen over hun gewicht.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bereid je maar voor want dat is zonder uitzondering zo en geldt net zo hard voor mannen, al gaat dat meer over wijkende haarlijnen. Iedereen liegt online.
Dat is eigenlijk net zo bekrompenquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:44 schreef Moro het volgende:
[..]
Maar als het om een seksdate gaat waarom dan zo bekrompen? Als in gelijk tussen 20-25 en geen overgewicht? Zou mij echt een rotzorg wezen, binnen beschaafde toleranties dan.
Nou, wat is dan je punt?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
het is alom bekend dat vrouwen online liegen over hun gewicht.
Nee dat is minder bekrompen, zoals ik al aangeefquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk net zo bekrompen
Okee dan is het goed hoorquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:50 schreef Moro het volgende:
[..]
Nee dat is minder bekrompen, zoals ik al aangeef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |