abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158356036
Misschien maak ik het inderdaad groter, daar had ik nog niet echt bij stilgestaan. :D :P Maar hij zoekt steeds contact, ook als ik geen antwoord heb gegeven, en omdat ik heb gezegd dat ik het ook leuk vind en nog wel wil afspreken.. Een beetje flauw van mijn kant.
pi_158356064
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:07 schreef Wimperkruller het volgende:
Misschien maak ik het inderdaad groter, daar had ik nog niet echt bij stilgestaan. :D :P Maar hij zoekt steeds contact, ook als ik geen antwoord heb gegeven, en omdat ik heb gezegd dat ik het ook leuk vind en nog wel wil afspreken.. Een beetje flauw van mijn kant.
Beste zou toch zijn om op te biechten en zeggen dat je het toch niet zo ziet zitten.
pi_158356077
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:07 schreef Wimperkruller het volgende:
Het is toch logisch dat hij contact zoekt met het meisje dat hij date? Hij weet nog niet dat het over is wat jou betreft
Als je er niet zo in zou staan zou je het heel normaal en waarschijnlijk leuk vinden dat hij contact zoekt :?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158356096
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:05 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, de meeste vrouwen houden wel van worst.
:')

Maar ik ga helemaal geen worst voor d'r koken ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158356162
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:')

Maar ik ga helemaal geen worst voor d'r koken ;(
Gemiste kans.

Mijn date is hier vannacht voor het eerst blijven slapen. Kapot. :{
pi_158356188
Dat ga ik doen, alleen ik ga nog even bedenken hoe!

Natuurlijk dat is zeker zo, alleen ik zou geen contact meer zoeken als iemand geen antwoord geeft op voorgaande vragen. Dan zou ik denken dat iemand stiekem toch geen interesse heeft, maar ik begrijp wel dat het dubbel is. Nou ik ga iets leuks doen en ondertussen bedenken wat ik ga zeggen. :P
pi_158356235
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:15 schreef Wimperkruller het volgende:

Natuurlijk dat is zeker zo, alleen ik zou geen contact meer zoeken als iemand geen antwoord geeft op voorgaande vragen. Dan zou ik denken dat iemand stiekem toch geen interesse heeft, maar ik begrijp wel dat het dubbel is. Nou ik ga iets leuks doen en ondertussen bedenken wat ik ga zeggen. :P
Het schijnt maar vaak genoeg zo te zijn dat mensen wel een bericht lezen, maar dan 'vergeten' er op te reageren, omdat ze even druk zijn oid.

Wellicht denkt hij dat ook nog, optimist dat hij is ;)
pi_158356249
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:14 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gemiste kans.

Mijn date is hier vannacht voor het eerst blijven slapen. Kapot. :{
Klinkt goed :9
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158356284
quote:

Hoi, het was gezellig maar het lijkt me toch geen goed idee om verder te daten. Veel succes verder, groetjes.

Hoe moeilijk kan je het maken?
  zaterdag 19 december 2015 @ 15:25:50 #85
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158356383
quote:

Dit is de ergste soort. Geen antwoord willen geven :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_158356430
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:25 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Het is niet dat ik van plan was om hem compleet te negeren, dat vind ik ook erg kinderachtig. Ik ben geen soort. :D Ik wil niet lullig overkomen. Ik maak het inderdaad erger, ben nieuw in de datingwereld.
pi_158356467
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:28 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Het is niet dat ik van plan was om hem compleet te negeren, dat vind ik ook erg kinderachtig. Ik ben geen soort. :D Ik wil niet lullig overkomen. Ik maak het inderdaad erger, ben nieuw in de datingwereld.
Nou je bent in ieder geval de soort die makkelijke dingen enorm groot en lastig maakt :?
Echt, er is hier niets aan de hand alleen iets dat je zelf gecreëerd hebt en met 1 zin op kunt lossen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 19 december 2015 @ 15:50:13 #88
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158356997
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:25 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

ghosting
pi_158357124
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:28 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Copy paste gewoon wat ik heb neergezet. Ben je er klaar mee, en hoeft hij ook niet meer te zitten wachten op berichtjes.
  zaterdag 19 december 2015 @ 15:59:31 #90
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158357197
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

ghosting
Moest dit opzoeken. Weer wat geleerd. Ik val op spoken ;(
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_158357207
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

ghosting
Het is wel degelijk irritant. Van die mensen die niet meer antwoorden en de ander maar moet bedenken dat dat betekend dat er geen interesse meer is... Zeg dan gewoon: hey, sorry ik kap 't af. Ook zo'n date gehad: ze riep super enthousiast na het einde van de date: 'dit doen we snel nog eens!!!' en dat was meteen het laatste wat ze ooit zei. Doodse stilte op de app daarna en toen ze weer op dezelfde site was ingelogd wist ik dat ze dus verder keek :'). Als je de ballen hebt om op date te gaan, durf dan ook 'the bad messenger' te zijn. (en ga al helemaal niet op lunch als je weet dat die er toch nooit gaat komen)

Ik ben, hoe verrassend, helemaal klaar met al die apps/sites. Kom steeds dezelfde mensen tegen en loopt op niks uit. Matches op Tinder zijn ook niet leuk omdat ik eigenlijk schaamteloos alles like uit gemakzucht dus als ik dan een match heb is het 9 van de 10 keer mijn type niet waardoor ik weer zo'n gevoel krijg dat alleen de kansloze mensen mij liken :') (en ik zelf blijkbaar ook kansloos ben). Ben sowieso ziek aan 't worden en kerst is al over paar dagen dus heb al geaccepteerd dat ik wederom alleen 't jaar eindig.. Of ik moet een spetterende oudejaarsavond tegemoet gaan :')
pi_158357301
Ach, als je de dag na een date geen berichten meer krijgt / stuurt moet het wel duidelijk zijn.
  zaterdag 19 december 2015 @ 16:05:15 #93
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158357326
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:59 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Moest dit opzoeken. Weer wat geleerd. Ik val op spoken ;(
ghehe.. heb ik ook een handje van gehad ja. Vaker zo met gevoelige types, ook voor ons is er wel iemand
pi_158357448
wat is ghosting?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158357543
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:11 schreef over_hedge het volgende:
wat is ghosting?
http://www.huffingtonpost(...)ting-_n_6028958.html

gewoon niks meer laten horen na een date dus.

Some people use the slang term "ghosting" to mean breaking up with someone by ceasing all communication with them, instead of telling them directly. Have you ever been "ghosted" by someone you were dating?
pi_158357600
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

http://www.huffingtonpost(...)ting-_n_6028958.html

gewoon niks meer laten horen na een date dus.

Some people use the slang term "ghosting" to mean breaking up with someone by ceasing all communication with them, instead of telling them directly. Have you ever been "ghosted" by someone you were dating?

Damn dan ben je kansloos
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158357627
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:17 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Damn dan ben je kansloos
Tja, vind ik dus ook. Maar het schijnt vrij normaal te zijn. Als je direct bent kan je iemand kwetsen... maar als je niks meer laat horen is ook vrij onbeschoft. Als je regelmatig date merk je dat dit helaas best vaak voorkomt..
pi_158357679
Mwah, er is nogal een verschil tussen niets meer laten horen na een eerste date en wanneer je al een tijdje aan het daten bent met iemand.
pi_158357681
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:17 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Damn dan ben je kansloos
Gebeurt vaker dan je denkt hoor.
  zaterdag 19 december 2015 @ 16:21:51 #100
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158357684
Je moet ghosting gewoon omdraaien. Het is eigenlijk de zwakte van de ghost-er om de confrontatie aan te gaan. Ik vind overigens dat er een groot verschil is na één date of na meerdere dates. Als het me overkwam waagde ik er meestal ook geen berichtje meer aan. Geen antwoord is ook een antwoord. Maar dat het een teken is van zwakte, dat blijf ik wel vinden ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')