Beste zou toch zijn om op te biechten en zeggen dat je het toch niet zo ziet zitten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:07 schreef Wimperkruller het volgende:
Misschien maak ik het inderdaad groter, daar had ik nog niet echt bij stilgestaan.![]()
Maar hij zoekt steeds contact, ook als ik geen antwoord heb gegeven, en omdat ik heb gezegd dat ik het ook leuk vind en nog wel wil afspreken.. Een beetje flauw van mijn kant.
Het is toch logisch dat hij contact zoekt met het meisje dat hij date? Hij weet nog niet dat het over is wat jou betreftquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:07 schreef Wimperkruller het volgende:
Misschien maak ik het inderdaad groter, daar had ik nog niet echt bij stilgestaan.![]()
Maar hij zoekt steeds contact, ook als ik geen antwoord heb gegeven, en omdat ik heb gezegd dat ik het ook leuk vind en nog wel wil afspreken.. Een beetje flauw van mijn kant.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, de meeste vrouwen houden wel van worst.
Gemiste kans.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Maar ik ga helemaal geen worst voor d'r koken
Het schijnt maar vaak genoeg zo te zijn dat mensen wel een bericht lezen, maar dan 'vergeten' er op te reageren, omdat ze even druk zijn oid.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:15 schreef Wimperkruller het volgende:
Dat ga ik doen, alleen ik ga nog even bedenken hoe!
Natuurlijk dat is zeker zo, alleen ik zou geen contact meer zoeken als iemand geen antwoord geeft op voorgaande vragen. Dan zou ik denken dat iemand stiekem toch geen interesse heeft, maar ik begrijp wel dat het dubbel is. Nou ik ga iets leuks doen en ondertussen bedenken wat ik ga zeggen.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gemiste kans.
Mijn date is hier vannacht voor het eerst blijven slapen. Kapot.
Hoi, het was gezellig maar het lijkt me toch geen goed idee om verder te daten. Veel succes verder, groetjes.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:15 schreef Wimperkruller het volgende:
Natuurlijk dat is zeker zo, alleen ik zou geen contact meer zoeken als iemand geen antwoord geeft op voorgaande vragen. Dan zou ik denken dat iemand stiekem toch geen interesse heeft, maar ik begrijp wel dat het dubbel is. Nou ik ga iets leuks doen en ondertussen bedenken wat ik ga zeggen.
Dit is de ergste soort. Geen antwoord willen gevenquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:15 schreef Wimperkruller het volgende:
Het is niet dat ik van plan was om hem compleet te negeren, dat vind ik ook erg kinderachtig. Ik ben geen soort.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit is de ergste soort. Geen antwoord willen geven
Nou je bent in ieder geval de soort die makkelijke dingen enorm groot en lastig maaktquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:28 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Het is niet dat ik van plan was om hem compleet te negeren, dat vind ik ook erg kinderachtig. Ik ben geen soort.Ik wil niet lullig overkomen. Ik maak het inderdaad erger, ben nieuw in de datingwereld.
ghostingquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit is de ergste soort. Geen antwoord willen geven
Copy paste gewoon wat ik heb neergezet. Ben je er klaar mee, en hoeft hij ook niet meer te zitten wachten op berichtjes.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:28 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Het is niet dat ik van plan was om hem compleet te negeren, dat vind ik ook erg kinderachtig. Ik ben geen soort.Ik wil niet lullig overkomen. Ik maak het inderdaad erger, ben nieuw in de datingwereld.
Moest dit opzoeken. Weer wat geleerd. Ik val op spokenquote:
Het is wel degelijk irritant. Van die mensen die niet meer antwoorden en de ander maar moet bedenken dat dat betekend dat er geen interesse meer is... Zeg dan gewoon: hey, sorry ik kap 't af. Ook zo'n date gehad: ze riep super enthousiast na het einde van de date: 'dit doen we snel nog eens!!!' en dat was meteen het laatste wat ze ooit zei. Doodse stilte op de app daarna en toen ze weer op dezelfde site was ingelogd wist ik dat ze dus verder keekquote:
ghehe.. heb ik ook een handje van gehad ja. Vaker zo met gevoelige types, ook voor ons is er wel iemandquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Moest dit opzoeken. Weer wat geleerd. Ik val op spoken
http://www.huffingtonpost(...)ting-_n_6028958.htmlquote:
Damn dan ben je kansloosquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
http://www.huffingtonpost(...)ting-_n_6028958.html
gewoon niks meer laten horen na een date dus.
Some people use the slang term "ghosting" to mean breaking up with someone by ceasing all communication with them, instead of telling them directly. Have you ever been "ghosted" by someone you were dating?
Tja, vind ik dus ook. Maar het schijnt vrij normaal te zijn. Als je direct bent kan je iemand kwetsen... maar als je niks meer laat horen is ook vrij onbeschoft. Als je regelmatig date merk je dat dit helaas best vaak voorkomt..quote:
Gebeurt vaker dan je denkt hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |