Geloof je het zelfquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar vrouwen hebben het ook veel makkelijker, hoeven maar met hun vingers te knippen en hun droomman staat klaar.
Ja maar als ik eerlijk ben vul ik in dat ik een relatie heb, of op zijn minst 'het is ingewikkeld'. Dan word je dus gekoppeld aan mensen die dat ook hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb nu één vreemdgaande man getroffen en denk iets van twaalf speeddates gehad. Valt me reuze mee.
Ja die opties zijn wel wat beperkt in het 2015-se.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar als ik eerlijk ben vul ik in dat ik een relatie heb, of op zijn minst 'het is ingewikkeld'. Dan word je dus gekoppeld aan mensen die dat ook hebben
Ik vind het ook niet fijn om niet gewoon eerlijk in te vullen wat mijn situatie is.
Oh ja, dat is wel irritant dan. Zijn er niet speciale sites waar je wat dat betreft wat gelijkgestemder mensen kunt treffen? Of is dat ook niet een niche waar je in wil zitten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar als ik eerlijk ben vul ik in dat ik een relatie heb, of op zijn minst 'het is ingewikkeld'. Dan word je dus gekoppeld aan mensen die dat ook hebben
Ik vind het ook niet fijn om niet gewoon eerlijk in te vullen wat mijn situatie is.
Nee dat hoeft van mij ook weer niet inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel irritant dan. Zijn er niet speciale sites waar je wat dat betreft wat gelijkgestemder mensen kunt treffen? Of is dat ook niet een niche waar je in wil zitten.
Nou, ze is best leuk enzo.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Geloof je het zelf
Maar je bent verliefd, vertel vertel!
Kan ik me indenken. Dat zou inderdaad mooi zijn, zo'n site dan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat hoeft van mij ook weer niet inderdaad
Ik heb ook nog nooit iemand gedate die van te voren al helemaal in to het poly gebeuren was. Dus je zou ook veel leuke mensen mis lopen als je je alleen daar op richt denk ik (en het zijn vaak hippies met okselhaar die er echt helemaal in duiken geloof ik)
Er is zo ver ik weet sowieso niet iets specifiek voor daten en jongeren en poly. Wel algemene fora etc maar daar kom ik ook niet hoor
Ik snap wel dat paiq, waar je anoniem begint , veel mensen aantrekt die om de een of andere reden anoniem willen blijven. En blijkbaar zijn dat dan meer vreemdgangers. Ik kom ze serieus nergens anders in zulke grote hoeveelheden tegen.
Dan heb ik al geen zin meer om energie te steken in zo'n site en er elke dag maar weer 4 weg te klikken
Dat vind ik de fijnste site inderdaad. Je kunt daar ook aangeven dat je in een niet mono relatie zit en bij de vragen zien of iemand er voor open staat. En er zitten heel veel niet mono mensen op de site.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan ik me indenken. Dat zou inderdaad mooi zijn, zo'n site dan.
Die stiekeme vreemdgangerds vind ik altijd een beetje zielig, en dan niet op een leuke manier. Jammer dat die optie er niet bij zit voor je maar je hebt veel aan Okcupid, of niet?
Oke! Ik dacht heel even dat je twee speeddates gehad in een café (of iets dergelijks), totdat ik las dat je iemand blokkeerde! Vandaar de vraag.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt, qua matches moet je maar net samen online zijn. Speeddates zijn er op zich zat, vooral 's avonds.
Ha ha o nee! Erg blij dat die creeper niet tegenover me zatquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:42 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Oke! Ik dacht heel even dat je twee speeddates gehad in een café (of iets dergelijks), totdat ik las dat je iemand blokkeerde! Vandaar de vraag.![]()
Ik heb afgelopen week een date gehad en dat was leuk, maar ik heb een andere jongen waar ik het veel leuker mee heb. Ik weet niet hoe ik moet zeggen dat ik niet nog een keer wil afspreken, want hij is erg aardig en ik heb gezegd dat ik de date leuk vind. En toen hij gisteren vroeg of we aankomende week samen kunnen lunchen zei ik ja.. omdat ik geen nee durfde te zeggen. Zo slecht en ontzettend schijnheilig, nu loop ik zijn berichten half te negeren en dat is ook niet de bedoeling. Ik haat mezelf voor mijn lafheid.
Nohomo?quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Maar Faxie, dan moeten we zeker een keer op date gaan!
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden hequote:Op zaterdag 19 december 2015 14:42 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Oke! Ik dacht heel even dat je twee speeddates gehad in een café (of iets dergelijks), totdat ik las dat je iemand blokkeerde! Vandaar de vraag.![]()
Ik heb afgelopen week een date gehad en dat was leuk, maar ik heb een andere jongen waar ik het veel leuker mee heb. Ik weet niet hoe ik moet zeggen dat ik niet nog een keer wil afspreken, want hij is erg aardig en ik heb gezegd dat ik de date leuk vind. En toen hij gisteren vroeg of we aankomende week samen kunnen lunchen zei ik ja.. omdat ik geen nee durfde te zeggen. Zo slecht en ontzettend schijnheilig, nu loop ik zijn berichten half te negeren en dat is ook niet de bedoeling. Ik haat mezelf voor mijn lafheid.
Zeg maar wanneerquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Alleen als je daar zin in hebt.
Het was 1 date?quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:58 schreef Wimperkruller het volgende:
Dan had je inderdaad flink gebaald..
Dat is zo maar ik merk dat ik het moeilijk vind, want hoe je het ook brengt... het is altijd een beetje naar.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat belooft een leuke avond te worden
Yup, ze vond het heel lekker klinkenquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Was je er al achter gekomen of ze lust wat je gaat koken?
Ja, de meeste vrouwen houden wel van worst.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
[..]
Yup, ze vond het heel lekker klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |