Hahahaquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:31 schreef Elvi het volgende:
Ik zeg gewoon dat ik dik ben en dan wacht ik de reactie af. Als ze meteen denken dat de kwabben erbij hangen dan zijn we snel klaar.
Stevig gebouwd klinkt beter.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:31 schreef Elvi het volgende:
Ik zeg gewoon dat ik dik ben en dan wacht ik de reactie af. Als ze meteen denken dat de kwabben erbij hangen dan zijn we snel klaar.
Spelletjes gaan spelen. Man man man.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:31 schreef Elvi het volgende:
Ik zou het ook doen. Ik wil niet op date met iemand die zo bekrompen is.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Spelletjes gaan spelen. Man man man.![]()
Welk spelletjequote:Op zaterdag 19 december 2015 19:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Spelletjes gaan spelen. Man man man.![]()
Oh, mea culpa. Meende dat je een dun postuur had en zo in jouw ogen bekrompen lui probeerde te filteren door eerst te liegen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Welk spelletjeIk neem aan dat ze aan mn foto ook kunnen zien dat ik geen slanke den ben.
Liegen doet iedereen, daar is de wereld zowat opgebouwd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh, mea culpa. Meende dat je een dun postuur had en zo in jouw ogen bekrompen lui probeerde te filteren door eerst te liegen.
Nee ik lieg niet. Maar ik filter zo sowieso de bekrompen lui eruitquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh, mea culpa. Meende dat je een dun postuur had en zo in jouw ogen bekrompen lui probeerde te filteren door eerst te liegen.
Ugh "fors".quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:39 schreef UitStraling het volgende:
Waarom niet gewoon zijn wie je bent, een wat forsere vrouw met zelfvertrouwen en een twinkeling in haar ogen is vele malen aantrekkelijker dan maatje 34 die overal over miept en zeikt?
Ja maar hoe moet ik nou weten of je mooi bent?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ugh "fors".
Ik doe gewoon mn ding hoor. Maar het zou leuk zijn als ik mn leven weer eens met iemand zo kunnen delen. Die me gewoon mooi vind, en niet ondanks mn figuur.
Dik is lekker heb je geen waterbed nodig.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:48 schreef Faxie het volgende:
Ik vind het bekrompen dat iemand maar op je moet vallen ook al vindt hij je niet aantrekkelijk.
Als je daar niet tegen kan, moet je maar eens op dieet gaan. En zelfs dan zal niet iedereen je aantrekkelijk vinden.
Voorkeuren hebben....tss
Ja dat welquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:50 schreef Elvi het volgende:
Ik zeg nergens dat iedereen mij mooi moet vinden. Maar het lijkt me wel essentieel dat de persoon met wie je een relatie hebt jou de mooist vind
Ja maar dat is wel een beetje onrealistisch, toch?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:50 schreef Elvi het volgende:
Ik zeg nergens dat iedereen mij mooi moet vinden. Maar het lijkt me wel essentieel dat de persoon met wie je een relatie hebt jou de mooist vind
Ik zit opeens met de vogeltjesdans in m'n hoofdquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:50 schreef Vova het volgende:
[..]
Dik is lekker heb je geen waterbed nodig.
'Je moet het er wel op kunnen' tochquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:53 schreef Cue_ het volgende:
Het mooist hoeft niet, niet qua uiterlijk. Wel dat ie me mooi, aantrekkelijk, lekker vindt en gewoon de leukste persoon
Hoezo is dat onrealistisch? Dus jij denkt dat niemand mij mooi kan vinden omdat ik dik ben?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel een beetje onrealistisch, toch?![]()
Ik snap je punt wel hoor
Voor een relatie mag t net wateer zijn, maar iddquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Je moet het er wel op kunnen' toch
Het mooist vinden is ies anders dan mooi vindenquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoezo is dat onrealistisch? Dus jij denkt dat niemand mij mooi kan vinden omdat ik dik ben?zo werkt dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |