Ik vraag er serieus nooit naar.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:52 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het altijd zo gek als mannen naar je lengte en gewicht vragen. Het is geen veehandel, het is een datingsite
Maar goed ik verbaas me wel vaker over de wereld
Dat is om te bepalen of je te kort of te zwaar bent.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:52 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het altijd zo gek als mannen naar je lengte en gewicht vragen. Het is geen veehandel, het is een datingsite
Viel me ook op op Tinder, van die lange mannen die alleen: 1.91 in hun profieltekst zetten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik vraag er serieus nooit naar.Al is het tegenwoordig wel normaal om je lengte op Tinder te zetten.
Vind een goede klik vele malen belangrijker. En syndroom moet niet zo kieskeurig doen.
"Een lul van 1,91 meter, informatief hoor."quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Viel me ook op op Tinder, van die lange mannen die alleen: 1.91 in hun profieltekst zetten.
En dan dagenlang wachten en niks terugkrijgen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:58 schreef Gary_Oak het volgende:
Heb trouwens een match met een megalekker ding op Tinder. Gaf haar een superlike. Hopelijk wordt dit dan wél wat.
Ja!quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan dagenlang wachten en niks terugkrijgen.
Gister ook een lekkerding een superlike gegeven
fokkersquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
"Een lul van 1,91 meter, informatief hoor."
Gaat dat samen dan? Intelligent en 9gag humor?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme turn-on als een meisje intelligent is en FOK!- en 9GAG-humor heeft.
Je wil niet weten!quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat dat samen dan? Intelligent en 9gag humor?
Totale afknapper, ik vind die flauwe plaatjes altijd een gebrek aan leuke eigen humor juistquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:06 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je wil niet weten!Altijd leuk als de helft van je chats bestaat uit het delen van leuke plaatjes.
Minder concurrentie voor mij.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totale afknapper, ik vind die flauwe plaatjes altijd een gebrek aan leuke eigen humor juist
Je hebt voorkeuren en je bent op zoek, zo gek zijn zulke vragen toch niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:52 schreef Elvi het volgende:
"don't meisje me"quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme turn-on als een meisje intelligent is en FOK!- en 9GAG-humor heeft.
Ook tig vrouwen die dat doen. Soms vermelden ze met/zonder hakken ook nog eens.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Viel me ook op op Tinder, van die lange mannen die alleen: 1.91 in hun profieltekst zetten.
Hahahaquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:31 schreef Elvi het volgende:
Ik zeg gewoon dat ik dik ben en dan wacht ik de reactie af. Als ze meteen denken dat de kwabben erbij hangen dan zijn we snel klaar.
Stevig gebouwd klinkt beter.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:31 schreef Elvi het volgende:
Ik zeg gewoon dat ik dik ben en dan wacht ik de reactie af. Als ze meteen denken dat de kwabben erbij hangen dan zijn we snel klaar.
Spelletjes gaan spelen. Man man man.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:31 schreef Elvi het volgende:
Ik zou het ook doen. Ik wil niet op date met iemand die zo bekrompen is.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Spelletjes gaan spelen. Man man man.![]()
Welk spelletjequote:Op zaterdag 19 december 2015 19:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Spelletjes gaan spelen. Man man man.![]()
Oh, mea culpa. Meende dat je een dun postuur had en zo in jouw ogen bekrompen lui probeerde te filteren door eerst te liegen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Welk spelletjeIk neem aan dat ze aan mn foto ook kunnen zien dat ik geen slanke den ben.
Liegen doet iedereen, daar is de wereld zowat opgebouwd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh, mea culpa. Meende dat je een dun postuur had en zo in jouw ogen bekrompen lui probeerde te filteren door eerst te liegen.
Nee ik lieg niet. Maar ik filter zo sowieso de bekrompen lui eruitquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh, mea culpa. Meende dat je een dun postuur had en zo in jouw ogen bekrompen lui probeerde te filteren door eerst te liegen.
Ugh "fors".quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:39 schreef UitStraling het volgende:
Waarom niet gewoon zijn wie je bent, een wat forsere vrouw met zelfvertrouwen en een twinkeling in haar ogen is vele malen aantrekkelijker dan maatje 34 die overal over miept en zeikt?
Ja maar hoe moet ik nou weten of je mooi bent?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ugh "fors".
Ik doe gewoon mn ding hoor. Maar het zou leuk zijn als ik mn leven weer eens met iemand zo kunnen delen. Die me gewoon mooi vind, en niet ondanks mn figuur.
Dik is lekker heb je geen waterbed nodig.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:48 schreef Faxie het volgende:
Ik vind het bekrompen dat iemand maar op je moet vallen ook al vindt hij je niet aantrekkelijk.
Als je daar niet tegen kan, moet je maar eens op dieet gaan. En zelfs dan zal niet iedereen je aantrekkelijk vinden.
Voorkeuren hebben....tss
Ja dat welquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:50 schreef Elvi het volgende:
Ik zeg nergens dat iedereen mij mooi moet vinden. Maar het lijkt me wel essentieel dat de persoon met wie je een relatie hebt jou de mooist vind
Ja maar dat is wel een beetje onrealistisch, toch?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:50 schreef Elvi het volgende:
Ik zeg nergens dat iedereen mij mooi moet vinden. Maar het lijkt me wel essentieel dat de persoon met wie je een relatie hebt jou de mooist vind
Ik zit opeens met de vogeltjesdans in m'n hoofdquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:50 schreef Vova het volgende:
[..]
Dik is lekker heb je geen waterbed nodig.
'Je moet het er wel op kunnen' tochquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:53 schreef Cue_ het volgende:
Het mooist hoeft niet, niet qua uiterlijk. Wel dat ie me mooi, aantrekkelijk, lekker vindt en gewoon de leukste persoon
Hoezo is dat onrealistisch? Dus jij denkt dat niemand mij mooi kan vinden omdat ik dik ben?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel een beetje onrealistisch, toch?![]()
Ik snap je punt wel hoor
Voor een relatie mag t net wateer zijn, maar iddquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Je moet het er wel op kunnen' toch
Het mooist vinden is ies anders dan mooi vindenquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoezo is dat onrealistisch? Dus jij denkt dat niemand mij mooi kan vinden omdat ik dik ben?zo werkt dat niet.
Je snapt heus wel wat ik bedoel dus ga niet zo bijdehand doenquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
Verwachten dat hij niemand mooier vindt dan jij?
Ik bedoel het mooiste meisje van de wereld een heel leven langquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoezo is dat onrealistisch? Dus jij denkt dat niemand mij mooi kan vinden omdat ik dik ben?zo werkt dat niet.
Nee, de mooistequote:Op zaterdag 19 december 2015 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee sorry, ben daar een beetje te autistisch voor, maar na je latere post begrijp ik het welquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik bedoel dus ga niet zo bijdehand doen
YUP!quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:56 schreef Faxie het volgende:
Hm eentje heeft 'fwb' bij haar tekst staan.... kan maar 1 ding betekenen denk ik?...
Als jij dat leuk vindt, en zij niet, dan zijn jullie blijkbaar niet voor elkaar gemaakt. Gewoon doen dus.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit opeens met de vogeltjesdans in m'n hoofd
Ot: 3 Tindermatches nu. Een is nog verdacht maar die andere zijn in ieder geval geen bots.
Die ene heeft maar 1 foto met een zeer duidelijke inkijk. Op de achtergrond staan 2 brandblussers achter een raam...
Kunnen vrouwen flauwe humor als 'mooie brandblussers' waarderen, of zal ik wellicht de 100e zijn die dat zegt?
Ja die gedachte ging ook wel door mn hoofdquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als jij dat leuk vindt, en zij niet, dan zijn jullie blijkbaar niet voor elkaar gemaakt. Gewoon doen dus.
Niet eens Hoi, neuken?quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb gestuurd dat match=drankje
Geen zin in teveel getekst
Met eenquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:05 schreef Cue_ het volgende:
Toch wel zonder die smilie mag ik hopen...
Beter weet je nu meteen waar je aan toe bentquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die gedachte ging ook wel door mn hoofdMaar ik bewaar m even voor later
Ik zou lachenquote:
Ik heb geen brandjes die geblust moeten worden hoooorrrrrquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beter weet je nu meteen waar je aan toe bent
Ja, maar dan was Hoi neuken ook anders aangekomenquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan had ze wel om een fuckbuddy gevraagd
Dat zoekt ze volgens mij ook...quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan had ze wel om een fuckbuddy gevraagd
Friends with benefits vind ik toch net wat anders. Maar goed, tis maar net wat je eronder verstaat.quote:
FOK!.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:10 schreef MissMSX het volgende:
Wat is buiten apps enzo om de leukste plek waar je iemand hebt ontmoet (en waar je dus mee ging daten)?
Kroeg, concerten en gewoon op straatquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:10 schreef MissMSX het volgende:
Wat is buiten apps enzo om de leukste plek waar je iemand hebt ontmoet (en waar je dus mee ging daten)?
Een Australiër in een hostel in Madrid. Een weekenddate mee gehad in Parijsquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:10 schreef MissMSX het volgende:
Buiten internet?quote:
vind ik wel jaquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:11 schreef MissMSX het volgende:
Fuckbuddy is toch gewoon wippen en wegwezen?
Het kont wel wat op hetzelfde neer, alleen de nadruk ligt ergens anders.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Friends with benefits vind ik toch net wat anders. Maar goed, tis maar net wat je eronder verstaat.
Ik vind het nog steeds hetzelfde als de vuilniszakken buitenzetten op zondagavond, blij dat je er vanaf bent en er aan gedacht hebt maar verder boeiuhboeiuh, ik doe het ook wel eens en ik heb er hetzelfde gevoel bij als koffie zetten, je bent er aan toe in de ochtend maar goedquote:
Ach dat heb ik ookquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind op zoek naar FWB wel wat vreemd. Dat klinkt als relatievrees?
Verrassendquote:
Ze wil ook kunnen knuffelen na de seksquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:16 schreef MissMSX het volgende:
Ja? Waarom?quote:
Dat is meer voor een relatiequote:Op zaterdag 19 december 2015 20:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze wil ook kunnen knuffelen na de seks
De vijf minuten knuffelen na de seks regel, dat is louter om de volgende wip veilig te stellen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze wil ook kunnen knuffelen na de seks
Nouja wel kusjekroel enzo, maar het hoeft ook niet gelijk het naampje relatie te krijgen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja? Waarom?
Jij zoekt dus eigenlijk ook een fuckbuddy of FWB?
Als vrouw doe je het om jezelf gerust te stellen en je minder slet te voelen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vijf minuten knuffelen na de seks regel, dat is louter om de volgende wip veilig te stellen.
Klinkt als met minder genoegen nemen dan je zou willen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja wel kusjekroel enzo, maar het hoeft ook niet gelijk het naampje relatie te krijgen.
Whehehequote:Op zaterdag 19 december 2015 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als vrouw doe je het om jezelf gerust te stellen en je minder slet te voelen.
Tja ik weet niet wat een relatie inhoudt he.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt als met minder genoegen nemen dan je zou willen.
Hehehe mannen weten dit donders goed dus ze hebben die vijf minuten er wel voor overquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als vrouw doe je het om jezelf gerust te stellen en je minder slet te voelen.
Alleen in de ochtend? Lekker plastisch ook...quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds hetzelfde als de vuilniszakken buitenzetten op zondagavond, blij dat je er vanaf bent en er aan gedacht hebt maar verder boeiuhboeiuh, ik doe het ook wel eens en ik heb er hetzelfde gevoel bij als koffie zetten, je bent er aan toe in de ochtend maar goed
Wat dan ook, 't is maar een kwakje, niet te groot maken en anders hulp zoekenquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:08 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen in de ochtend? Lekker plastisch ook...
Voor jou wellicht. Lekker kortzichtig gedacht overigens.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dan ook, 't is maar een kwakje, niet te groot maken en anders hulp zoeken
Hangt je spiegel horizontaal of verticaalquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik lieg niet. Maar ik filter zo sowieso de bekrompen lui eruitzeker als ze daarna perse mn gewicht willen weten. Man dat weet ik zelf niet eens
ik heb een spiegel, ik weet hoe het ervoor staat
Pffftquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:11 schreef yats het volgende:
[..]
Voor jou wellicht. Lekker kortzichtig gedacht overigens.
Hoezo? Wel de lusten, niet de lastenquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:16 schreef MissMSX het volgende:
Dat jaquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoezo? Wel de lusten, niet de lasten
Jaja, de ekte. Nu maar eens bepalen wat ik wil. De vermeende liefde van mijn leven vergeten met ONS'jes, alleen ONS'jes om de tijd te vullen tot single mamschap, of nog de echte liefde een kans geven. Platformen die in aanmerking lijken te komen zijn Tinder, Paiq en wellicht iets als Pepper? En o ja ik wil op een nieuwe sport, dus wie weetquote:
Hey mooie dame berichten zijn niet de berichten die je binnen moet laten komen om van te genieten imo.quote:Op zondag 20 december 2015 01:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
Jaja, de ekte. Nu maar eens bepalen wat ik wil. De vermeende liefde van mijn leven vergeten met ONS'jes, alleen ONS'jes om de tijd te vullen tot single mamschap, of nog de echte liefde een kans geven. Platformen die in aanmerking lijken te komen zijn Tinder, Paiq en wellicht iets als Pepper? En o ja ik wil op een nieuwe sport, dus wie weet
Tinder is trouwens klote op een telefoon met uitschuiftoetsenbord. Klik ik een bericht aan om op te antwoorden, gaat ie weer naar swipefoto's? Vind het ook wel moelijk om de 'hey mooie dame' echt binnen te laten komen en er van te genieten. Een kwestie van tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zondag 20 december 2015 02:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hey mooie dame berichten zijn niet de berichten die je binnen moet laten komen om van te genieten imo.Waarom zou je dat niet durven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht er niet de reactie op die ik zou willen.quote:
Oke, maar dan moet je het achteraf melden aan je matches en hopen dat ze er voor in zijn neem ik aan? Lijkt me ook niet ideaal...quote:Op zondag 20 december 2015 03:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet de reactie op die ik zou willen.
Daarnaast is Tinder de enige app die ik gebruik waar ook iets van een profiel kan worden ingevuld en ik zie dat toch niet echt zitten om daar open en met naam en foto te roepen dat ik daar naar op zoek ben. Ik swipe vaak zat bekenden voorbij.
Het is ook weer niet zo dat ik perse geen relatie wil. (Tevens nog een reden om het dus niet zo open en bloot neer te zetten.) Alleen zo lang dat er niet in zit zou een echt chille FWB (weer) heel erg welkom zijn.quote:Op zondag 20 december 2015 03:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke, maar dan moet je het achteraf melden aan je matches en hopen dat ze er voor in zijn neem ik aan? Lijkt me ook niet ideaal...
Ow op die manier. Beetje herkenbaar dan wel hehe.quote:Op zondag 20 december 2015 03:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het is ook weer niet zo dat ik perse geen relatie wil. (Tevens nog een reden om het dus niet zo open en bloot neer te zetten.) Alleen zo lang dat er niet in zit zou een echt chille FWB (weer) heel erg welkom zijn.
Ik zou tinder niet aanraden als manier om de 'ware liefde' te vinden, daarvoor is het gewoon geen geschikt medium. Sowieso vind ik tinder een beetje een klote app geworden de laatste tijd, dan inderdaad liever een website.quote:Op zondag 20 december 2015 01:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
Jaja, de ekte. Nu maar eens bepalen wat ik wil. De vermeende liefde van mijn leven vergeten met ONS'jes, alleen ONS'jes om de tijd te vullen tot single mamschap, of nog de echte liefde een kans geven. Platformen die in aanmerking lijken te komen zijn Tinder, Paiq en wellicht iets als Pepper? En o ja ik wil op een nieuwe sport, dus wie weet
Tinder is trouwens klote op een telefoon met uitschuiftoetsenbord. Klik ik een bericht aan om op te antwoorden, gaat ie weer naar swipefoto's? Vind het ook wel moelijk om de 'hey mooie dame' echt binnen te laten komen en er van te genieten. Een kwestie van tijd?
Hij wil gewoon jouw binnenkant leren kennen.quote:Op zondag 20 december 2015 09:13 schreef Etsu het volgende:
'Goedendag, jij hebt een warme en sympathieke uitstraling'
- Dankjewel
'Volgens mij ben je een sociaal attent en gezellig gevoelsmens'
- Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben, ja.
'Dat straal je oprecht uit.'
'Wat doe je in het dagelijks leven?'
Ik ben wel weer klaar voor vandaagWat een weirdo
single mamschap??quote:Op zondag 20 december 2015 01:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
totquote:
Beide. Ik ben groot in de lengte en de breedtequote:Op zaterdag 19 december 2015 23:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt je spiegel horizontaal of verticaal
Vierkant?quote:Op zondag 20 december 2015 11:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Beide. Ik ben groot in de lengte en de breedte
Zo zwart wit was het ook weer niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:18 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Huh, je had vooraf geen idee met wie je bij voorbaat seks zou hebben?Wat nou als het een dikke fatso was?
Ik wil het wel een keer proberen. Gewoon totaal niet weten hoe iemand eruitziet en dan ergens afspreken om een drankje te doen. Weet alleen niet hoe zoiets aan te pakken. Daten, broccoli?
Ga morgen maar Tinderen in Tilburg ouwe.quote:Op zondag 20 december 2015 09:13 schreef Etsu het volgende:
'Goedendag, jij hebt een warme en sympathieke uitstraling'
- Dankjewel
'Volgens mij ben je een sociaal attent en gezellig gevoelsmens'
- Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben, ja.
'Dat straal je oprecht uit.'
'Wat doe je in het dagelijks leven?'
Ik ben wel weer klaar voor vandaagWat een weirdo
Wauw... 240 euro voor een account? Per jaar? En wat dan als je na een maand al iemand vind? Wie betaalt er zoveel voor zoiets?quote:Op zondag 20 december 2015 10:05 schreef Scary_Mary het volgende:
Misschien is dit programma interessant voor mensen die graag iets meer inzicht willen in profielen, imago, etc: http://www.tlc.nl/tv-shows/love-at-first-swipe/
Dat is in mijn geval echt zoquote:
heb er een lange relatie aan over gehouden. Dus werkt tot nu toe beter dan tinder!quote:
Ik heb twee keer liefdesverdriet gekregen door FOK!.quote:Op zondag 20 december 2015 12:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
heb er een lange relatie aan over gehouden. Dus werkt tot nu toe beter dan tinder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 december 2015 13:19 schreef Fripsel het volgende:
Mijn dateBohh ik ben zen
Leuk om te horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo?quote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef Faxie het volgende:
Ik kijk wel uit voordat ik veel geld aan een date ga spenderen
Fixed that.quote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef Faxie het volgende:
Ik kijk wel uit voordat ik veel geld aan een eerste date ga spenderen
Want? het is maar geld.quote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef Faxie het volgende:
Ik kijk wel uit voordat ik veel geld aan een date ga spenderen
Maar, iets hoeft toch niet voor altijd te zijn om een leuke ervaring/mooie herinnering te kunnen zijn?quote:Op zondag 20 december 2015 13:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je nog in de onzekerheidsfase zit is het gewoon zonde
Als je iemand al wat langer kent kan het wel. Persoonlijk heb ik betere dingen te doen dan 250+ euro uit te geven aan iemand die ik net ken.quote:Op zondag 20 december 2015 13:49 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar, iets hoeft toch niet voor altijd te zijn om een leuke ervaring/mooie herinnering te kunnen zijn?
Omdat ik destijds zelf nog een beetje een kip zonder kop was wat betreft open relaties. En hij er ook helemaal geen ervaring mee had, en begon een beetje zo'n "ja waar gaat dit nu eigenlijk heen" gevoel bij te krijgen. En ik had toen heel veel gezeik met ziekenhuis en thuis. Dus toen verwaterde het contact, later over gesproken waarom nou eigenlijk en dat dat wel jammer was, en dat we eigenlijk wel weer af wilde spreken.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 13:19 schreef Fripsel het volgende:
Mijn dateBohh ik ben zen
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik had ook geen seksdate in gedachten.quote:Op zondag 20 december 2015 11:39 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Zo zwart wit was het ook weer niet.
Maar is goed, alleen geen seksdate dan
Dat dus. 1 Keer maar nooit weerquote:Op zondag 20 december 2015 13:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je iemand al wat langer kent kan het wel. Persoonlijk heb ik betere dingen te doen dan 250+ euro uit te geven aan iemand die ik net ken.
Ik dacht dat het de gewoonte was dat de man betaald op een date.quote:Op zondag 20 december 2015 13:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je iemand al wat langer kent kan het wel. Persoonlijk heb ik betere dingen te doen dan 250+ euro uit te geven aan iemand die ik net ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |