Een Australiėr in een hostel in Madrid. Een weekenddate mee gehad in Parijsquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:10 schreef MissMSX het volgende:
Wat is buiten apps enzo om de leukste plek waar je iemand hebt ontmoet (en waar je dus mee ging daten)?
Buiten internet?quote:
vind ik wel jaquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:11 schreef MissMSX het volgende:
Fuckbuddy is toch gewoon wippen en wegwezen?
Het kont wel wat op hetzelfde neer, alleen de nadruk ligt ergens anders.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Friends with benefits vind ik toch net wat anders. Maar goed, tis maar net wat je eronder verstaat.
Ik vind het nog steeds hetzelfde als de vuilniszakken buitenzetten op zondagavond, blij dat je er vanaf bent en er aan gedacht hebt maar verder boeiuhboeiuh, ik doe het ook wel eens en ik heb er hetzelfde gevoel bij als koffie zetten, je bent er aan toe in de ochtend maar goedquote:
Ach dat heb ik ookquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind op zoek naar FWB wel wat vreemd. Dat klinkt als relatievrees?
Verrassendquote:
Ze wil ook kunnen knuffelen na de seksquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind op zoek naar FWB wel wat vreemd. Dat klinkt als relatievrees?
Ja? Waarom?quote:
Dat is meer voor een relatiequote:Op zaterdag 19 december 2015 20:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze wil ook kunnen knuffelen na de seks
De vijf minuten knuffelen na de seks regel, dat is louter om de volgende wip veilig te stellen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze wil ook kunnen knuffelen na de seks
Nouja wel kusjekroel enzo, maar het hoeft ook niet gelijk het naampje relatie te krijgen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja? Waarom?
Jij zoekt dus eigenlijk ook een fuckbuddy of FWB?
Als vrouw doe je het om jezelf gerust te stellen en je minder slet te voelen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vijf minuten knuffelen na de seks regel, dat is louter om de volgende wip veilig te stellen.
Klinkt als met minder genoegen nemen dan je zou willen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja wel kusjekroel enzo, maar het hoeft ook niet gelijk het naampje relatie te krijgen.
Whehehequote:Op zaterdag 19 december 2015 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als vrouw doe je het om jezelf gerust te stellen en je minder slet te voelen.
Tja ik weet niet wat een relatie inhoudt he.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt als met minder genoegen nemen dan je zou willen.
Hehehe mannen weten dit donders goed dus ze hebben die vijf minuten er wel voor overquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als vrouw doe je het om jezelf gerust te stellen en je minder slet te voelen.
Alleen in de ochtend? Lekker plastisch ook...quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds hetzelfde als de vuilniszakken buitenzetten op zondagavond, blij dat je er vanaf bent en er aan gedacht hebt maar verder boeiuhboeiuh, ik doe het ook wel eens en ik heb er hetzelfde gevoel bij als koffie zetten, je bent er aan toe in de ochtend maar goed
Wat dan ook, 't is maar een kwakje, niet te groot maken en anders hulp zoekenquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:08 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen in de ochtend? Lekker plastisch ook...
Voor jou wellicht. Lekker kortzichtig gedacht overigens.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dan ook, 't is maar een kwakje, niet te groot maken en anders hulp zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |