Vierkant?quote:Op zondag 20 december 2015 11:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Beide. Ik ben groot in de lengte en de breedte
Zo zwart wit was het ook weer niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:18 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Huh, je had vooraf geen idee met wie je bij voorbaat seks zou hebben?Wat nou als het een dikke fatso was?
Ik wil het wel een keer proberen. Gewoon totaal niet weten hoe iemand eruitziet en dan ergens afspreken om een drankje te doen. Weet alleen niet hoe zoiets aan te pakken. Daten, broccoli?
Ga morgen maar Tinderen in Tilburg ouwe.quote:Op zondag 20 december 2015 09:13 schreef Etsu het volgende:
'Goedendag, jij hebt een warme en sympathieke uitstraling'
- Dankjewel
'Volgens mij ben je een sociaal attent en gezellig gevoelsmens'
- Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben, ja.
'Dat straal je oprecht uit.'
'Wat doe je in het dagelijks leven?'
Ik ben wel weer klaar voor vandaagWat een weirdo
Wauw... 240 euro voor een account? Per jaar? En wat dan als je na een maand al iemand vind? Wie betaalt er zoveel voor zoiets?quote:Op zondag 20 december 2015 10:05 schreef Scary_Mary het volgende:
Misschien is dit programma interessant voor mensen die graag iets meer inzicht willen in profielen, imago, etc: http://www.tlc.nl/tv-shows/love-at-first-swipe/
Dat is in mijn geval echt zoquote:
heb er een lange relatie aan over gehouden. Dus werkt tot nu toe beter dan tinder!quote:
Ik heb twee keer liefdesverdriet gekregen door FOK!.quote:Op zondag 20 december 2015 12:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
heb er een lange relatie aan over gehouden. Dus werkt tot nu toe beter dan tinder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 december 2015 13:19 schreef Fripsel het volgende:
Mijn dateBohh ik ben zen
Leuk om te horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo?quote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef Faxie het volgende:
Ik kijk wel uit voordat ik veel geld aan een date ga spenderen
Fixed that.quote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef Faxie het volgende:
Ik kijk wel uit voordat ik veel geld aan een eerste date ga spenderen
Want? het is maar geld.quote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef Faxie het volgende:
Ik kijk wel uit voordat ik veel geld aan een date ga spenderen
Maar, iets hoeft toch niet voor altijd te zijn om een leuke ervaring/mooie herinnering te kunnen zijn?quote:Op zondag 20 december 2015 13:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je nog in de onzekerheidsfase zit is het gewoon zonde
Als je iemand al wat langer kent kan het wel. Persoonlijk heb ik betere dingen te doen dan 250+ euro uit te geven aan iemand die ik net ken.quote:Op zondag 20 december 2015 13:49 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar, iets hoeft toch niet voor altijd te zijn om een leuke ervaring/mooie herinnering te kunnen zijn?
Omdat ik destijds zelf nog een beetje een kip zonder kop was wat betreft open relaties. En hij er ook helemaal geen ervaring mee had, en begon een beetje zo'n "ja waar gaat dit nu eigenlijk heen" gevoel bij te krijgen. En ik had toen heel veel gezeik met ziekenhuis en thuis. Dus toen verwaterde het contact, later over gesproken waarom nou eigenlijk en dat dat wel jammer was, en dat we eigenlijk wel weer af wilde spreken.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 13:19 schreef Fripsel het volgende:
Mijn dateBohh ik ben zen
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik had ook geen seksdate in gedachten.quote:Op zondag 20 december 2015 11:39 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Zo zwart wit was het ook weer niet.
Maar is goed, alleen geen seksdate dan
Dat dus. 1 Keer maar nooit weerquote:Op zondag 20 december 2015 13:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je iemand al wat langer kent kan het wel. Persoonlijk heb ik betere dingen te doen dan 250+ euro uit te geven aan iemand die ik net ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |