Ach het is maar waar je waarde aan hecht. De eerste keer dat ik m'n schoonouders zag was m'n schoonmoeder jarig en zijn we met de fam gaan lunchen, week later zaten we bij m'n schoon zusje eerste kerstdag te vierenquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
Sorry maar ik vind kerst/een (familie)verjaardag voor een 3e date echt heel raar... Vooral als je nog niet eens verliefd bent
Als je na 2 dates weet dat het de ware is, is het nog een bizar idee maar ipv mega bizar gewoon super bizar
Zal wel aan mij liggen
Ja dan heb je een relatie of was dit ook een 3e date waarbij je niets voelde?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ach het is maar waar je waarde aan hecht. De eerste keer dat ik m'n schoonouders zag was m'n schoonmoeder jarig en zijn we met de fam gaan lunchen, week later zaten we bij m'n schoon zusje eerste kerstdag te vieren
Waarom reageer je niet op onze posts?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:41 schreef yats het volgende:
[..]
Op zich is het inderdaad niet raar om met kerst een date te hebben, maar het is wel raar om dat meteen met familie te doen. Ik had vorig jaar zowel op 2e kerstdag als op 3e kerstdag een (eerste) date, maar bij beide kwam geen familie om de hoek kijken. Met de date van 3e kerstdag heb ik nog twee maanden gedate overigens...
De relatie was heel pril en had haar ouders enz nog nooit gezien of gesproken. Dus zeg jij het maar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dan heb je een relatie of was dit ook een 3e date waarbij je niets voelde?
Dan is het heel normaal dat de eerste keer een of andere feestdag of andere familie aangelegenheid is
Dus je vindt Haan33 wèl een lekkere vent!?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:22 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee de user in kwestie had wat meer stijl
In dit geval had zij én mijn vrienden én mijn ouders ontmoet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De relatie was heel pril en had haar ouders enz nog nooit gezien of gesproken. Dus zeg jij het maar.
Maar al was bet een 3de date dan nog had ik het gedaan. Ik ben dan ook van mening dat men een veel te overdreven lading geven aan kerst of verjaardagen. Nu zal ik daar vast 1 van de weinigen in zijn, maar ik heb echt zo iets van lekker boeiend dat het met toeval kerst is.
Oh, heeft Gulmez nog een topic over je geschreven dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:22 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee de user in kwestie had wat meer stijl
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:21 schreef Deezertje het volgende:
Blijkbaar is mijn ex-buurmeisje weer vrijgezel.. Kwam d'r net tegen op TinderSuperlike gegeven, verwacht er niks van maar je weet maar nooit... Helaas op mijn andere Superlikes bij bekenden ook niks meer gehoord lol.
Dat is toch gewoon expres jezelf dwarsbomen? Het zijn blijkbaar bekenden, je denkt dat een superlike op tinder het verschil gaat maken? Dat is gewoon vragen om afwijzingenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:21 schreef Deezertje het volgende:
Blijkbaar is mijn ex-buurmeisje weer vrijgezel.. Kwam d'r net tegen op TinderSuperlike gegeven, verwacht er niks van maar je weet maar nooit... Helaas op mijn andere Superlikes bij bekenden ook niks meer gehoord lol.
Liken is creepyer dan Superlike in dit geval. Hopelijk snapt ze de humorquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:23 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon expres jezelf dwarsbomen? Het zijn blijkbaar bekenden, je denkt dat een superlike op tinder het verschil gaat maken? Dat is gewoon vragen om afwijzingen
Ergens na kerst komt er een vervolg. En om jouw vraag te beantwoorden, jammer genoeg niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op onze posts?
Hoezo is liken creepyer? Ze weet helemaal niet of je haar geliked heb of niet. Zo'n super like is juist, Brr. Ken je iemand in het echt, krijg je daar opeens een superlike van. Awkward. Als daar meer in zou zitten was dat er toch al wel uitgekomenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Liken is creepyer dan Superlike in dit geval. Hopelijk snapt ze de humor
Als je (ex) buurmeisje in het echt geen interesse heeft dan zal ze dat op www wel vindenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Liken is creepyer dan Superlike in dit geval. Hopelijk snapt ze de humor
Like is een like. Superlike is voor mij om aandacht te vragen..quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoezo is liken creepyer? Ze weet helemaal niet of je haar geliked heb of niet. Zo'n super like is juist, Brr. Ken je iemand in het echt, krijg je daar opeens een superlike van. Awkward. Als daar meer in zou zitten was dat er toch al wel uitgekomen![]()
Jouw wereld is echt op z'n kop.
Gemiste kans, man. Zeker als je met haar gedanst hebt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ergens na kerst komt er een vervolg. En om jouw vraag te beantwoorden, jammer genoeg niet.
Je kent me toch? Ben je nog steeds zo druk?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gemiste kans, man. Zeker als je met haar gedanst hebt.
Mja, je date in ieder geval. Ik zie het in 2016 wel weer.
Sorryquote:
Wel vakantie nu, maar heb niks lopen momenteel en zie dat ook niet veranderen de komende tijd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:46 schreef yats het volgende:
[..]
Je kent me toch? Ben je nog steeds zo druk?
Wat snap je niet aan wat ik zeg?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Like is een like. Superlike is voor mij om aandacht te vragen..
Miss is dit wel juist de reden. Ik heb precies het zelfde. Je kan me overal neer zetten, ik lul wel en zorg er voor dat ik het naar m'n zin heb. Miss dat zo iets helpt dat het ons weinig boeit "kerst of verjaardagen" ?quote:
jii snapt het echt niet he? Als ik iemand zoals jou in m'n omgeving had, dan kan ik je een klap voor je kop gegeven in de letterlijke zin. Even een totale reset. Net zo lang tot je normaal zal doen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:21 schreef Deezertje het volgende:
Ik had gevraagd hoe het zou gaan en je een vitamine bom aangeboden en gebracht. Maar goed, dat ben ik danquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:04 schreef Fripsel het volgende:
Weet eigenlijk niet zo goed of ik naar m'n date wil morgen. Nog steeds niet fitwoensdag afgesproken gezegd dat ik wel ziek ben dus ovb. Maar even vragen hoe het gaat is niet meer nodig want in the pocket blijkbaar. Of denk ik nu raar?
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Miss is dit wel juist de reden. Ik heb precies het zelfde. Je kan me overal neer zetten, ik lul wel en zorg er voor dat ik het naar m'n zin heb. Miss dat zo iets helpt dat het ons weinig boeit "kerst of verjaardagen" ?
[..]
jii snapt het echt niet he? Als ik iemand zoals jou in m'n omgeving had, dan kan ik je een klap voor je kop gegeven in de letterlijke zin. Even een totale reset. Net zo lang tot je normaal zal doen.
Hahaha dat is wel een beetje overdrevenen. Maar dan denk ik, even interesse tonen in hoe het gaat is niet zoveel moeite tochquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik had gevraagd hoe het zou gaan en je een vitamine bom aangeboden en gebracht. Maar goed, dat ben ik dan
"Hooi, en? nog steeds ziek?"quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hahaha dat is wel een beetje overdrevenen. Maar dan denk ik, even interesse tonen in hoe het gaat is niet zoveel moeite toch
Ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:51 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dus je vindt Haan33 wèl een lekkere vent!?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ze zal er vast om lachen, ja.
Blijft een echte baas deze jongen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ze zal er vast om lachen, ja.
Dat denk ik niet, je weet immers niet wie nog vrij is. De lekkerste vrouwen van 18-25 zijn ver in de minderheid en worden gelijk al geclaimd door dominante haantjesquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Och, plenty of fish in the ocean. En een paar gezellige avonden aan overgehouden.
Jij en Deez zijn de enigen die er om moesten lachen. Ik denk dat het meer wat over jullie zegt dan over de rest.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
Blijft een echte baas deze jongen.Ik heb er wel om moeten lachen.
Groot gelijk toch? Ik zit zelf ook niet te wachten op een renovatie projectjequote:Op vrijdag 18 december 2015 21:00 schreef syndroom het volgende:
Dat denk ik niet, je weet immers niet wie nog vrij is. De lekkerste vrouwen van 18-25 zijn ver in de minderheid en worden gelijk al geclaimd door dominante haantjes
Jij moet het ook helemaal niet proberen bij lekkere vrouwen, want daar ben je zelf niet aantrekkelijk genoeg voor.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Dat denk ik niet, je weet immers niet wie nog vrij is. De lekkerste vrouwen van 18-25 zijn ver in de minderheid en worden gelijk al geclaimd door dominante haantjes
Jij al wat succes met daten?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:51 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Jij moet het ook helemaal niet proberen bij lekkere vrouwen, want daar ben je zelf niet aantrekkelijk genoeg voor.
Als je voor de lekkerste chicks gaat, dan heb je misschien gelijk. Althans, als je lekker definieert qua lichaam alleen. Want ik vind een vrouw pas lekker als het klikt op meer vlakken dan alleen haar uiterlijk. Tot die tijd is het een geil wijf die ik wel zou willen doen en geen lekker wijf.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
De meeste datingsites is voor de vrouw één grote catalogus aan mannen, al moet je wel het kaf van het koren scheiden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:12 schreef Andromache het volgende:
Hallo allemaal,
is dit een voortzetting van het datingsitetopic? Houd je dan maar vast, ik meld me weer. Ik wil weer voorzichtig wat gaan daten. Wat zijn tegenwoordig de leuke en actuele datingsites? En betalen als vrouw of niet? Ja, ik zal ook Tinder aanslingeren maar daar verwacht ik nou niet echt serieuze dates van.
Je zit toch hier?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:33 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik aan het daten ben? Ik weet niet wat je onder succes verstaat.
Ja ban is er af... en nog steeds geen steek verder.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:00 schreef syndroom het volgende:
Geclaimdquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Is er geen meninist forum waar ze hem willen hebben? Ik denk dat hij daar meer op zn plek isquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:26 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Geclaimdhet ligt aan je eigen instelling hoor. Als vrouwen claimbaar zijn in jouw wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |