Ik draag altijd van die bloemetjesjurken en nu voel ik me onheus bejegendquote:Op woensdag 16 december 2015 14:42 schreef Chanty het volgende:
Ik dacht er moet hier ook een plaatje komen in de OP
Als het zo uitkomt zal ik dat doenquote:
Wacht maar tot je baby er is, toen werd het hier nog veel ergerquote:Op woensdag 16 december 2015 15:21 schreef Myrr het volgende:
Meer dames die overdreven verliefd zijn ineens? Kan de afgelopen dagen niet stoppen met kijken naar m'n vriend met een haast stalkerig blije uitdrukking en 'm overal aaien en vertellen hoe lief hij is en wel kunnen janken als hij naar z'n werk moet.Ik mis 'm zo erg nu.
Beetje ziekelijk dit.
Oh arme jongenquote:Op woensdag 16 december 2015 15:27 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Wacht maar tot je baby er is, toen werd het hier nog veel erger
Het is inderdaad net of we een lesbisch stel zijn. Hij heeft mijn manier van schoonmaken overgenomen en GENIET er keihard van als alles blinkt en de kranen perfect glimmen. Maakt alle randjes en zelfs de magneetstrips schoon.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:35 schreef Suikertante het volgende:
Joh die mannen zwangeren toch gewoon mee?
Mijn vriend wil nu alvast een hoogslaper gaan bouwen en is ook vijftien keer zo verliefd op F nu hij grote broer wordt
quote:Op woensdag 16 december 2015 15:39 schreef Suikertante het volgende:
GODSAMME JONGENS ik ben gewoon echt zwanger!!![]()
En over zes dagen alweer de npm, noujaaaa.
Nu wel misselijk?quote:Op woensdag 16 december 2015 16:09 schreef ikke_84 het volgende:
Ik moet lachen om jullie![]()
Suikerje bent gewoon echt zwanger ja!
Duimen dat de npm goed is!
Ik was vorige zwangerschap ook zo mega verliefd. Nu ben ik voornamelijk moe en kots misselijk![]()
nog 5 nachtjes slapen tot de eerste echo
Ja helaas wel. Vorige zwangerschap had ik ook bijna nergens last van. Geniet er maar van dat je geen klachten hebtquote:Op woensdag 16 december 2015 16:15 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nu wel misselijk?
Ik heb nog steeds niet echt ergens last van ofzo. Ben ik wel normaal
Ik mag de dinsdag na kerst weer op de weegschaal bij de VK, ben benieuwdquote:Op woensdag 16 december 2015 18:47 schreef Arja het volgende:
Nouk wat mooi he, een hartje horen![]()
Mooi dat je niet bent aangekomen.
Mijn weegschaal is stuk dus ik weeg me als ik bij mijn ouders thuis ben en dat is al een poos geleden.
Ik hoop maar dat ik geen weegschaal voor kerst krijg zoals iemand hier zei![]()
Bij de vk moet ik weer op de weegschaal, precies de maandag na de kerstvreetfestijnen.
Mijn man is ook aangekomen sinds ik zwanger ben, maar sinds die tijd heb ik ook meer chocola in huis..
Hij krijgt ook meer vitamines binnen want ik let nu extra op genoeg groente en fruit per dag bij de maaltijden, of verse jus of een groene smoothie.
Verder zwangert hij volgens mij niet mee. Al zou hij mij wel graag in een gouden kooitje stoppen soms.
Veel herkenning van wat je zegt. Meerendeel van de dag loop ik met een tegen het misselijk aan gevoel rond. Dan ineens HONGER, paar happen en poef....misselijk. Maar ook ik kan de kilo's missen, kan ik misschien ooit weer in mijn oude maat kleding, haha.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:24 schreef Marjolijntje het volgende:
Voorlpoig ben ik tot nu toe 2,5kg kwijt, ik kan het hebbenEcht, ik hoef niks qua eten en alles maakt me misselijk
Had ik al gezegd dat ik er nu al klaar mee ben? In ieder geval met het eerste trimester. Stomme hormomen.
Man zwangert hier niet mee hoor, is er wel mee bezig, ditendit moeten we doen, mag je dat nou wel of niet eten?
Ik ben begonnen met een babydekentje haken![]()
Ergens voelt het een beetje als jinxen. Achja, als het mis gaat genoeg zwangeren in mn omgeving waar ie ook heen kan gaan.
Opvang aangevraagd bij het kdv, zit de dinsdag vol tot half februari 2017..
Eindbaas!!quote:Op woensdag 16 december 2015 21:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja en met nog geen kamertje is het ook vrij moeilijk overzicht houden of je genoeg kleertjes en spulletjes hebt natuurlijk...
Oh, jij ook niet?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
En die nesteldrang is ook maar optioneel, net als misselijkheid
Ik kan t best gebruiken, wat poetsdrang, maar t is nooit echt gekomen vorige keer!
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:17 schreef Arja het volgende:
[..]
Oh, jij ook niet?
Ik denk dat mijn man me nog Zou tegenhouden ook, omdat ik het toch niet zo goed doe als hij.
Fine by me
riep je?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die tegen de 30 weken ineens dikke pootjes krijgen?
Kan me herinneren dat ik vorige keer ook een korte periode wat vocht in mn enkels had, maar of dat bij deze termijn hoort...?
Dat zeker en hij is nog een goede klusser ookquote:
Echt ontzettend! Herken ik ook niet van vorige keer maar heb nu echt hele dikke vingers en voeten. Typen is gewoon lastigquote:Op woensdag 16 december 2015 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die tegen de 30 weken ineens dikke pootjes krijgen?
Kan me herinneren dat ik vorige keer ook een korte periode wat vocht in mn enkels had, maar of dat bij deze termijn hoort...?
Ik zie een verbandquote:Op donderdag 17 december 2015 11:21 schreef Dot. het volgende:
Ik heb de baby gisteren en vandaag nog niet heel erg gevoeld [...]
Ik ben geloof ik niet zo goed in rust nemen
Johquote:Op donderdag 17 december 2015 11:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zie een verband
Goed dat je hebt gebeld, en nou de bank op jij!
Grappig, hier precies hetzelfde. Als in de avond het voorleesboek tevoorschijn komt, wordt de baby heel actiefquote:Op donderdag 17 december 2015 12:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Hij is wel altijd heel aanwezig als ik A voorlees, net alsof 'ie nu z'n zus al wil schoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Wat liefquote:Op donderdag 17 december 2015 13:02 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Grappig, hier precies hetzelfde. Als in de avond het voorleesboek tevoorschijn komt, wordt de baby heel actief
You're stubborn kindquote:Op donderdag 17 december 2015 16:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Thnx.
Vorige ronde begon ik het pas te geloven vanaf een week of 20
Jaaa, daar is ze!quote:Op donderdag 17 december 2015 16:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kom ook maar eens voorzichtig officieel meedoen. Vanmorgen een knippertjemet 7.3. Alleen voor de echo ineens een beetje bloedverlies dus zit ik nu nog niet rustig
Ja ik heb het ook een paar keer gehad, waarschijnlijk plotselinge daling van de bloeddruk. Ik merk het nu vaak doordat ik trek heb in iets zouts. En gisteren had ik het ook maar volgens mij was dat het gevolg van lang staan icm warmte.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:36 schreef lunamatic het volgende:
Welkom nieuwe zwangeren! En ik duim met je mee Miez!
Hebben jullie ervaring met duizeligheid? Ik ging gisteren bijna van mijn stokje op het werk. Het zweet brak me ineens aan alle kanten uit, mijn rug en voorhoofd waren kletsnat, en ik merkte dat ik te weinig zuurstof kreeg. Niet echt prettig dus. Heb de collega's naast me verteld dat ik kon gaan flauwvallen dus die hielden me wel in de gaten.
Ik denk dat het vermoeidheid was. Ik was niet aan het hyperventileren want ik kon rustig blijven ademhalen, maar het was wel eng. De rest van de dag ook nog behoorlijk duizelig geweest en vannacht 11 uur geslapen...
Ik dacht zelf ongeveer 7,5 week (eerste dag laatste menstruatie was 25 oktober).quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:49 schreef Queens het volgende:
Miezziej, gelukkig is alles goed! En je hebt wat kunnen zien![]()
Maar 5,5 week pas dus, en wat dacht je zelf dan??
Het was dus een inwendige echo (standaard voor de 10 weken las ik ergens?), was dat erg onprettig?
Ik herken het ook en bij mij was het idd mijn bloeddruk. Iets zouts eten en zoets drinken hielp wel goed bij me, dus ik had gewoon altijd een flesje ranja bij me en een hartige Sultana.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:36 schreef lunamatic het volgende:
Welkom nieuwe zwangeren! En ik duim met je mee Miez!
Hebben jullie ervaring met duizeligheid? Ik ging gisteren bijna van mijn stokje op het werk. Het zweet brak me ineens aan alle kanten uit, mijn rug en voorhoofd waren kletsnat, en ik merkte dat ik te weinig zuurstof kreeg. Niet echt prettig dus. Heb de collega's naast me verteld dat ik kon gaan flauwvallen dus die hielden me wel in de gaten.
Ik denk dat het vermoeidheid was. Ik was niet aan het hyperventileren want ik kon rustig blijven ademhalen, maar het was wel eng. De rest van de dag ook nog behoorlijk duizelig geweest en vannacht 11 uur geslapen...
SPOILER: mijn stipje O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:55 schreef Chanty het volgende:
Miez wat fijn lekker door broedenEn Fieder ook een knipper
Inwendig voor de 10 wk is niet perse standaard queens. Volgens mij verschilt het per praktijk. De mijne probeert altijd eerst uitwendigen als je gewoon ontspant voel je er niks van, piemel paste er ook immers in
de eerste keer geneer je je nog wat maar ook dat is snel over. Als je gaat bevallen gaan er nou eenmaal nog meer mensen in de doos kijken en wroeten, zeker als je medisch wordt
Ik vond het geen pijn doen, maar wel heel vervelend dat een wildvreemde met een *ding* zo diep in mij aan het wroeten was. Zou het nooit meer toestaan, dus de kunst is nu niet zwanger te raken, dan hoeft het ook niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:49 schreef Queens het volgende:
Miezziej, gelukkig is alles goed! En je hebt wat kunnen zien![]()
Maar 5,5 week pas dus, en wat dacht je zelf dan??
Het was dus een inwendige echo (standaard voor de 10 weken las ik ergens?), was dat erg onprettig?
Vervelend dat je nu weer een keer terug moet! Nu al eigenwijze baby'squote:Op vrijdag 18 december 2015 17:01 schreef Madivi het volgende:
Leuk zo'n prille echo!
Inwendige echo valt idd erg mee, ze gebruiken gewoon gel en zijn heel voorzichtig. T voelt idd alleen wat gênant.
Nou ik kom even erg balen, ze konden de hartkamers van één baby niet goed zien dus moet volgende week wéér.Deze keer wordt het door een arts gedaan.
Verder voor begin januari afspraak voor de glucosetolerantietest, daar zie ik echt tegenop.
Gelukkig, das goed te horen. Ik hoor wel mensen over overgeven en helemaal onwel worden. Vind het allemaal zo medisch de zwangerschap en ziekenhuiscontroles, niet echt "roze wolkig". Maar dat zullen ook wel hormonen zijn...quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:13 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Vervelend dat je nu weer een keer terug moet! Nu al eigenwijze baby's
Ik vond de glucosetolerantietest heel erg meevallen. (Op de prikken na... Ik ben niet zo'n held met naalden).
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:45 schreef Arja het volgende:
Miez en fieder wat fijn van de knippers!
Ik draai mijn hand niet om voor inwendige echo's. Ik heb er al zo veel gehad dat ik uit moet kijken dat ik niet meteen mijn broek laat zakken als ik een witte jas zie.
Madivi wat balen dat ze weer het hartje niet goed konden zien.
Dat je dat nog weet!quote:Op donderdag 17 december 2015 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
Succes met tandenpoetsen de komende weken heJE BENT NAMELIJK ZWANGER!!!!!
FIEDER!quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:23 schreef Fieder het volgende:
Meld met knipper van 6,5 week![]()
en volgende week mag ik weer kijken![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 08:55 schreef Lamb29 het volgende:
Idd kiwi! Heel veel broertjes voor de meisjes hier!
Mijn meisje is redelijk 'one of the guys' dus benoemt dagelijks wat van haar speelgoed of kleding straks voor hem is
Hm vervelend miez steeds bloedverlies! Hopelijk stopt dat snel!
Geeft niks, heb er ook weinig over gezegd hier. Vorige zzwangerschap ging het precies zo, dus wat dat betreft erg herkenbaar weer. Gelukkig is het nu stukken beter en hopelijk is het idd gewoon verdwenen straks!quote:Op zondag 20 december 2015 11:33 schreef ikke_84 het volgende:
Die vestendie zien er echt heerlijk uit!!
Molo wat super lief van je nichtjekinderen zijn zo heerlijk eerlijk en spontaan he
![]()
Kiwi jeetje wist niet dat je zoveel moest spugen. Snap dat dat veel energie kost. Gelukkig is het al minder nou maar hopen dat het snel helemaal over is.
Miezziej dat is vervelend zeg. Zou dat bloeden nog van het stolsel komen wat de vk gezien had?
Mag je morgen eigenlijk nog op je afspraak komen of heb je afgelopen week ook gelijk je intake gehad?
Ono ik ben jaloers!!! Geniet van je vakantie![]()
Mijn beste vriendin appte net dat ze van mijn schoonmoeder gehoord heeft dat ik zwanger bennou ben ik heel boos en verdrietig want ik had het haar zelf willen vertellen na de echo. Mijn vriendin heeft vandeweek te horen gekregen dat haar vader uitgezaaide longkanker heeft en daarom wilde ik nog even wachten. En sws vind ik het niet aan mijn schoonouders om het aan andere te vertellen
![]()
Kan wel merken dat ik zwanger ben want ik moest er heel erg om huilenHallo hormonen
Euhhmmm euhmmm euhmmm... Ik wil geen paniek zaaien maar... Je bent al bijna uitgerekendquote:Op zondag 20 december 2015 20:56 schreef Sethiwe het volgende:
Ikke wat een rotstreek van je schoonmoeder, kan mij voorstellen dat je boos bent.
Hier de hele middag bezig geweest op zoek naar een eerste pakje en namen, score is 0 op dit moment
Klinkt heel herkenbaar hoorquote:Op maandag 21 december 2015 10:36 schreef kniftyhooker het volgende:
Het lijkt mij zo bijzonder om mee te maken hoe het is om de natuur zijn gang te laten gaan.
Klinkt stom, maar ik zou ook eens willen meemaken hoe het is om rustig door te krijgen dat de weeen eraan komen enzo.
Ik ben nu 15+2 en ik heb ook vorige week 'bubbels' gevoeld. Ook wat vroeg, maar het waren echt niet mijn darmen inderdaadquote:Op maandag 21 december 2015 12:40 schreef kniftyhooker het volgende:
Mooi he zo een knipper Queen.
Viel het je mee de echo, of was deze via je buik?
Ik ben nu 14+5, dus bijna 15 weken. Is wel vroeg om al wat te voelen vind ik, maar het was echt te laag om in mijn darmen te zitten.
Gut wat suf van je schoonmoeder zeg, sommige mensen zijn ook echt niet te volgen....quote:Op maandag 21 december 2015 14:06 schreef ikke_84 het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft haar excuus aangeboden. Ze wist niet dat t nog geheim was.
Dat hebben we ook maar 10 x gezegd ofzo dus snap wel dat ze dat niet wist![]()
Dit hebben ze de vorige keer ook bij mijn schoonzus en zwager gedaan, dus dan denk je toch dat ze nu extra voorzichtig zijn...
Helaas is het niet meer terug te draaien.
Over 3,5 uur hebben we onze eerste echo. Mijn schoonzus zit me steeds bang te maken dat t een tweeling isik begin m stiekem wel een beetje te knijpen
Even een TR maken om je in de OP te mikken?quote:Op maandag 21 december 2015 15:45 schreef Queens het volgende:
Bedankt allemaal!
Ik had trouwens 'gewoon' een uitwendige echo, het was meteen duidelijk te zien![]()
Ikke, succes zo!!
Topic report, aangezien alleen de modjes de OP nog kunnen wijzigen. Dat kan hendig sjiek via topic report (bovenaan staat 'rapporteer')quote:
Daar geeft natuurlijk of thuis bevallen geen garanties voor, kan ik je vertellenquote:Op maandag 21 december 2015 10:36 schreef kniftyhooker het volgende:
Ik zou graag thuis willen bevallen mits dat verantwoord is.
Klinkt stom, maar ik zou ook eens willen meemaken hoe het is om rustig door te krijgen dat de weeen eraan komen enzo.
Ok, begrijpelijkquote:Op maandag 21 december 2015 21:06 schreef angelatje het volgende:
[..]
Ik wil nog even mijn eerste echo afwachten
Fijn!quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:19 schreef Amsel het volgende:
Echo's en knippers!
Hier ook net weerETA 18 juli!
SQ, wil je mijn UD aanpassen naar 15 juni? ben 3 dagen vooruit gezet.quote:[
Fijn!
Wil je in de OP? Ik kan wel even een rondje bijwerken, wie moet er allemaal bij?
Je mag mij er ook wel in zetten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fijn!
Wil je in de OP? Ik kan wel even een rondje bijwerken, wie moet er allemaal bij?
Op die dag worden hele toffe kindjes geboren kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 22 december 2015 10:30 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Je mag mij er ook wel in zetten.
UD tot nu toe is 9 augustus
quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:33 schreef Amsel het volgende:
[..]
Op die dag worden hele toffe kindjes geboren kan ik je vertellen
quote:The Great Debate in the Ramzi world is whether transvaginal ultrasounds appear to be on the "same side" as pictured on the scan, and abdominal scans are "flipped," or a "mirror image." Although this is sometimes true, our rule at The Gender Experts is not all scans are created equal.
If we followed this exact method to determine which side the placenta is on, our accuracy rate would not be as high as it is now. Are some ultrasounds on the same side, and others flipped? Yes. However, it does not always have to do with whether it is an abdominal or transvaginal scan. We look for many variables, including annotations on the scan, the anatomy surrounding the sac, the shape of the sac to determine orientation, and more to provide our most educated prediction. Another example of variability when reading scans for Ramzi Theory: In some cases, the scan needs to be rotated 90, or even 180 degrees to be in the correct orientation.
Wat tof! Dat was mijn UD dit jaar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:19 schreef Amsel het volgende:
Echo's en knippers!
Hier ook net weerETA 18 juli!
Nou, ik zie nergens 'rapporteer'quote:Op maandag 21 december 2015 15:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Topic report, aangezien alleen de modjes de OP nog kunnen wijzigen. Dat kan hendig sjiek via topic report (bovenaan staat 'rapporteer')
SPOILER: FOTOOOOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LB die billenschudder draait nog wel(als ze gelijk hadden)
Werkt extra prikkelendquote:Op donderdag 24 december 2015 16:22 schreef Lamb29 het volgende:
Fijn xanteh! Haha ja drink ik savonds al een glas om die reden!
Ja joh, begint gewoon irritant te worden.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha Myrr, spannend zeg. Bijna zover.
Ah zo schattig.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat wil je weten Fieder?
Vandaag weer even mogen spiekenmini heeft nu armpjes en beentjes. Over twee weken termijnecho.
Wow, da's goedkoop!quote:Op donderdag 24 december 2015 20:27 schreef mousemicky het volgende:
Fieder, ik heb vorig jaar vergeleken. Delta Lloyd vergoedt bij de goedkoopste aanvullende verzekering zowel combitest, poliklinische bevalling en eigen bijdrage kraamzorg. Was de enige die dat alles vergoedt voor geloof ik ¤10 pm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2015 20:56:46 ]
Gefeliciteerd met je kleine!quote:Op donderdag 24 december 2015 19:32 schreef Svane het volgende:
Fieder wat fijn, weer knipper! Nu is het wel echt he! Wat wordt je UD ongeveer?
Groofs ik had nog niet gecheerd maar wat een goed nieuws!![]()
Zorgverzekering; heb het uitgezocht, maar ik houd gewoon m'n cheape verzekering. Bij mij wordt ziekenhuisbevalling vergoed ivm indicatie. Enige kosten verder zijn kraamzorg eigen bijdrage, maar ik denk dat we deze keer relatief weinig kraamzorg afnemen. Dus dat gaat niet om hoge bedragen.
M'n eerstgeborene verjaart vandaag!zo'n gek idee dat ze vanaf volgend jaar ook cadeautje van haar broertje of zusje krijgt enzo! Heel erg genoten vandaag van lekker met z'n drieen op pad en taartje eten en feestjurk uitzoeken en met d'r cadeau spelen.
Heel lief van je opaquote:Op donderdag 24 december 2015 21:55 schreef Xanteh het volgende:
Gefeliciteerd Svane
Seth, ga je voor de 42 weken zwangerschap?Hier ook gerommel maar niks speciaals. De kleine hadden ze gedraaid, maar hij was weer twee keer in een stuit gaan liggen. Nu ligt hij goed (uit zichzelf) en aan het indalen. Hoop dat hij braaf blijft liggen
Ik ga voor een thuisbevalling Myrr, die zooi hoef je zelf niet op te ruimenBen benieuwd of je mij gaat inhalen qua bevalling, je houdt het wel spannend!
Zorgverzekering heb ik Ditzo, gedeeltelijk aanvullend. Mijn opa heeft een donatie gedaan om onverwachte zorgkosten te dekkenstaat netjes op de spaarrekening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2015 14:42:51 ]
Dat zou ik laten staan. Sowieso wordt de alcohol straks in tiramisu pas aan de afgekoelde koffie toegevoegd. Maar zelfs als zou je het koken dan nog blijft er een percentage alcohol achter in het eten.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:34 schreef angelatje het volgende:
Groofs, wat fijn!
Marjoleintje, veel plezier met vertellen vandaag!
Miezziej, weer bloed... Balen zeg!
Ik vind het best een uitdaging om de zwangerschap zo met kerst verborgen te houden![]()
Morgen maakt mijn zusje tiramisu met Tia Maria. Verdampt dat, of kan ik het beter laten staan?
En er wordt door zelfgemaakte tiramisu vaak veel meer drank gemikt dan in restaurant/winkel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat zou ik laten staan. Sowieso wordt de alcohol straks in tiramisu pas aan de afgekoelde koffie toegevoegd. Maar zelfs als zou je het koken dan nog blijft er een percentage alcohol achter in het eten.
Zie bv hier onder kopje 'bereiden' de percentages. http://mobiel.voedingscentrum.nl/encyclopedie/alcohol.aspx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |