abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 december 2015 @ 14:38:30 #1
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158283154
2015

31 december: sethiwe

2016

4 januari: Xanteh (jongen)
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack (jongen)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

11 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (twee jongens)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic
27 mei: Piekie81
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep

9 juni: Miss_Congeniality
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja
19 juni: Molo
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry ***
28 juni: Sull

03 juli: Suikertante
18 juli: Amsel

5 augustus: Queens
9 augustus: ikke_84

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

[ Bericht 53% gewijzigd door SQ op 22-12-2015 12:02:26 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 16 december 2015 @ 14:40:46 #2
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158283216
Groot, ik zou glaasjes ranja met een valiumpje erdoor uitdelen :7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 16 december 2015 @ 14:42:44 #3
52229 Chanty
pi_158283264
Ik dacht er moet hier ook een plaatje komen in de OP :)
  woensdag 16 december 2015 @ 14:43:33 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158283292
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 14:42 schreef Chanty het volgende:
Ik dacht er moet hier ook een plaatje komen in de OP :)
Ik draag altijd van die bloemetjesjurken en nu voel ik me onheus bejegend :+
  woensdag 16 december 2015 @ 14:54:24 #5
52229 Chanty
pi_158283556
Maak jij de volgende OP :P
  woensdag 16 december 2015 @ 15:05:31 #6
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158283826
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 14:54 schreef Chanty het volgende:
Maak jij de volgende OP :P
Als het zo uitkomt zal ik dat doen O-)

pi_158284191
Ontdekking van de eeuw gedaan; Doorbakken lamskoteletten zijn ook gewoon heerlijk! _O_ Oh wat zaten we heerlijk vol gisteren, leek wel kerst. O+

En het proppen is begonnen. Ontbeten met anderhalve tosti, een schaaltje Cheese & Onion en ben nu alweer baklava in mijn smoelwerk aan het duwen. Ennnnn er liggen nog lamskoteletten van gisteren dus die gaan er straks ook wel aan. :9~ Met kruidenboter en zeezout. Oh dear Lord. Hmmmmm happy hormones.

Meer dames die overdreven verliefd zijn ineens? Kan de afgelopen dagen niet stoppen met kijken naar m'n vriend met een haast stalkerig blije uitdrukking en 'm overal aaien en vertellen hoe lief hij is en wel kunnen janken als hij naar z'n werk moet. :') Ik mis 'm zo erg nu. _O- Beetje ziekelijk dit.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2015 15:25:15 ]
pi_158284324
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 15:21 schreef Myrr het volgende:

Meer dames die overdreven verliefd zijn ineens? Kan de afgelopen dagen niet stoppen met kijken naar m'n vriend met een haast stalkerig blije uitdrukking en 'm overal aaien en vertellen hoe lief hij is en wel kunnen janken als hij naar z'n werk moet. :') Ik mis 'm zo erg nu. _O- Beetje ziekelijk dit.
Wacht maar tot je baby er is, toen werd het hier nog veel erger :')
pi_158284348
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 15:27 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Wacht maar tot je baby er is, toen werd het hier nog veel erger :')
Oh arme jongen _O- ik erger me nu al aan mijn eigen gedrag (hij lijkt zich er niet aan te storen nog) hopelijk is het wederzijds. O+

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2015 15:28:51 ]
pi_158284537
Joh die mannen zwangeren toch gewoon mee?
Mijn vriend wil nu alvast een hoogslaper gaan bouwen en is ook vijftien keer zo verliefd op F nu die grote broer wordt O+
pi_158284558
Haha, ik moest gisteren nog een beetje huilen omdat ik zoveel van mijn lief houd <3 <3 <3
pi_158284631
GODSAMME JONGENS ik ben gewoon echt zwanger!! *O* *O* En over zes dagen alweer de npm, noujaaaa.
pi_158284708
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 15:35 schreef Suikertante het volgende:
Joh die mannen zwangeren toch gewoon mee?
Mijn vriend wil nu alvast een hoogslaper gaan bouwen en is ook vijftien keer zo verliefd op F nu hij grote broer wordt O+
Het is inderdaad net of we een lesbisch stel zijn. Hij heeft mijn manier van schoonmaken overgenomen en GENIET er keihard van als alles blinkt en de kranen perfect glimmen. Maakt alle randjes en zelfs de magneetstrips schoon. _O- Heeft 80% van de inrichting gedaan en gaat spontaan de deur uit om even gauw decoratie te kopen :') en alles past ook perfect bij elkaar.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 15:39 schreef Suikertante het volgende:
GODSAMME JONGENS ik ben gewoon echt zwanger!! *O* *O* En over zes dagen alweer de npm, noujaaaa.
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Hoe zou het zijn als we nu allemaal in een kamer zouden zitten _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2015 15:42:42 ]
pi_158284767
:D :D :D

Suiker O+ Succes alvast!
Soms twijfel ik wel eens, dan heb ik de baby een poosje niet gevoeld en dan denk ik: Hmm, straks verbeeld ik het me gewoon allemaal maar :o

Myrr, handig! En eetsmakelijk :Y)
pi_158285452
Ik moet lachen om jullie :D

Suiker O+ je bent gewoon echt zwanger ja!
Duimen dat de npm goed is!

Ik was vorige zwangerschap ook zo mega verliefd. Nu ben ik voornamelijk moe en kots misselijk :X
nog 5 nachtjes slapen tot de eerste echo O+
pi_158285578
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:09 schreef ikke_84 het volgende:
Ik moet lachen om jullie :D

Suiker O+ je bent gewoon echt zwanger ja!
Duimen dat de npm goed is!

Ik was vorige zwangerschap ook zo mega verliefd. Nu ben ik voornamelijk moe en kots misselijk :X
nog 5 nachtjes slapen tot de eerste echo O+
Nu wel misselijk? :P
Ik heb nog steeds niet echt ergens last van ofzo. Ben ik wel normaal :')
pi_158285816
Die van mij zwangert ook gezellig mee. Constant eten, vergeet alles, laat alles uit de handen kletteren en staat constant te poetsen en op te ruimen :Y Hij is alleen vandaag weer vertrokken voor twee weken, mijn kussen ;( voedingskussen maar weer van stal halen vanavond.
  woensdag 16 december 2015 @ 16:42:24 #18
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_158286279
Suiker *O*

Gisteren controle gehad bij de verloskundige. Hartje gehoord O+ Alles goed(bloedwaarden doorgenomen, bloeddruk), ben niet aangekomen (laatste meting was van 8 wk, was verbaasd!). Alleen de melding dat ik rhesus-c negatief ben, dus dat kan gevolgen hebben. Met 27 wk extra bloedtest en dan horen we meer....
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 16 december 2015 @ 16:42:49 #19
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_158286294
Die van mij zwangert niet mee hoor. Hij is wel super trots natuurlijk maar verder is hij gewoon zichzelf :D Merk wel dat hij onzeker is. 'Moeten we niet allang een naam hebben'. 'Wanneer gaan we een babykamer uitzoeken, zijn we daar niet al te laat mee?' Wel schattig..

Of hij zegt 'baby' tegen mn buik. Of aait liefkozend over mn buikje als het ineens opvalt... O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_158286638
Suiker! Wat goed!

Hier weinig zwanger gedrag van mijn vriend. Komt waarschijnlijk omdat we elkaar zo weinig zien. We werken allebei fulltime en in het weekend is hij aan het verbouwen. Als hij avonddienst heeft, zien we elkaar de hele week niet, omdat onze ritmes zo ver uit elkaar liggen. Eerlijk gezegd krijgt hij weinige van de zwangerschap op deze manier. Daarom wil ik ook dat de verbouwing klaar is...
pi_158287122
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:15 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Nu wel misselijk? :P
Ik heb nog steeds niet echt ergens last van ofzo. Ben ik wel normaal :')
Ja helaas wel. Vorige zwangerschap had ik ook bijna nergens last van. Geniet er maar van dat je geen klachten hebt ;)
Ben je weer helemaal opgeknapt trouwens?

Nouk fijn dat je goed gekeurd bent ^O^

lunamatic logisch dat je het klaar wilt hebben zodat je je man wat meer ziet. Wanneer denk je dat het klaar is?

Wat zijn er hier een hoop mensen aan het verhuizen of verbouwen!

Meezwangerende mannen O+ Ik vind t lief.
pi_158288668
Nouk wat mooi he, een hartje horen O+
Mooi dat je niet bent aangekomen.

Mijn weegschaal is stuk dus ik weeg me als ik bij mijn ouders thuis ben en dat is al een poos geleden.

Ik hoop maar dat ik geen weegschaal voor kerst krijg zoals iemand hier zei :')

Bij de vk moet ik weer op de weegschaal, precies de maandag na de kerstvreetfestijnen.

Mijn man is ook aangekomen sinds ik zwanger ben, maar sinds die tijd heb ik ook meer chocola in huis..
Hij krijgt ook meer vitamines binnen want ik let nu extra op genoeg groente en fruit per dag bij de maaltijden, of verse jus of een groene smoothie.
Verder zwangert hij volgens mij niet mee. Al zou hij mij wel graag in een gouden kooitje stoppen soms.
  woensdag 16 december 2015 @ 18:54:22 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158288810
Ik ben afgelopen weken zelfs afgevallen ipv aangekomen _O- _O_
(Ben zelf vet dus dat is alleen maar gunstig :P)

En vent ligt nu te tukken op de bank terwijl ik net thuis kom van werk en boodschappen doen, dus zo maar eens koken, goed bezig hier _O-
pi_158290292
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:47 schreef Arja het volgende:
Nouk wat mooi he, een hartje horen O+
Mooi dat je niet bent aangekomen.

Mijn weegschaal is stuk dus ik weeg me als ik bij mijn ouders thuis ben en dat is al een poos geleden.

Ik hoop maar dat ik geen weegschaal voor kerst krijg zoals iemand hier zei :')

Bij de vk moet ik weer op de weegschaal, precies de maandag na de kerstvreetfestijnen.

Mijn man is ook aangekomen sinds ik zwanger ben, maar sinds die tijd heb ik ook meer chocola in huis..
Hij krijgt ook meer vitamines binnen want ik let nu extra op genoeg groente en fruit per dag bij de maaltijden, of verse jus of een groene smoothie.
Verder zwangert hij volgens mij niet mee. Al zou hij mij wel graag in een gouden kooitje stoppen soms.
Ik mag de dinsdag na kerst weer op de weegschaal bij de VK, ben benieuwd :')
Ik heb thuis wel een weegschaal maar ik weiger hem gewoon te gebruiken O-)
pi_158290837
Leuk, al die meezwangerende mannen O+ En Myrr met je lesbisch stel _O- Hier zwangert man niet mee in de zin van kilo's eraan en een wandelend vergiet, maar nesteldrang: check! Ons huis is af (hadden nog best veel klusjes na de verhuizing), en als het aan hem had gelegen was de babykamer ook al sinds week 10 af geweest :D En hij was altijd al zorgzaam, maar nu helemaal, ik krijg sinds de moeheid toesloeg elke ochtend ontbijt op bed zodat ik een kwartiertje langer kan slapen :@ Wat ik vooral zo leuk vind: hij rammelt zo mogelijk nog harder dan tijdens WOHTS! Hoe zou ze eruit zien, zou haar naam goed bij haar passen, hoe zou haar eerste lach klinken, hoe zou het voelen haar in de doek te dragen.. Hij heeft vanaf de eerste echo een maandkalender gemaakt met steeds een nieuwe echo van de baby erbij (da's dan weer het voordeel van regelmatig controles dmv echo's), en elke week kruisen we een vakje af omdat ze weer een week gegroeid is. Klinkt heel klef als ik het zo opschrijf, maar ik geniet heel erg van al die kleine dingen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')