abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 december 2015 @ 14:38:30 #1
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158283154
2015

31 december: sethiwe

2016

4 januari: Xanteh (jongen)
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack (jongen)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

11 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (twee jongens)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic
27 mei: Piekie81
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep

9 juni: Miss_Congeniality
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja
19 juni: Molo
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry ***
28 juni: Sull

03 juli: Suikertante
18 juli: Amsel

5 augustus: Queens
9 augustus: ikke_84

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

[ Bericht 53% gewijzigd door SQ op 22-12-2015 12:02:26 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 16 december 2015 @ 14:40:46 #2
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158283216
Groot, ik zou glaasjes ranja met een valiumpje erdoor uitdelen :7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 16 december 2015 @ 14:42:44 #3
52229 Chanty
pi_158283264
Ik dacht er moet hier ook een plaatje komen in de OP :)
  woensdag 16 december 2015 @ 14:43:33 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158283292
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 14:42 schreef Chanty het volgende:
Ik dacht er moet hier ook een plaatje komen in de OP :)
Ik draag altijd van die bloemetjesjurken en nu voel ik me onheus bejegend :+
  woensdag 16 december 2015 @ 14:54:24 #5
52229 Chanty
pi_158283556
Maak jij de volgende OP :P
  woensdag 16 december 2015 @ 15:05:31 #6
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158283826
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 14:54 schreef Chanty het volgende:
Maak jij de volgende OP :P
Als het zo uitkomt zal ik dat doen O-)

pi_158284191
Ontdekking van de eeuw gedaan; Doorbakken lamskoteletten zijn ook gewoon heerlijk! _O_ Oh wat zaten we heerlijk vol gisteren, leek wel kerst. O+

En het proppen is begonnen. Ontbeten met anderhalve tosti, een schaaltje Cheese & Onion en ben nu alweer baklava in mijn smoelwerk aan het duwen. Ennnnn er liggen nog lamskoteletten van gisteren dus die gaan er straks ook wel aan. :9~ Met kruidenboter en zeezout. Oh dear Lord. Hmmmmm happy hormones.

Meer dames die overdreven verliefd zijn ineens? Kan de afgelopen dagen niet stoppen met kijken naar m'n vriend met een haast stalkerig blije uitdrukking en 'm overal aaien en vertellen hoe lief hij is en wel kunnen janken als hij naar z'n werk moet. :') Ik mis 'm zo erg nu. _O- Beetje ziekelijk dit.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2015 15:25:15 ]
pi_158284324
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 15:21 schreef Myrr het volgende:

Meer dames die overdreven verliefd zijn ineens? Kan de afgelopen dagen niet stoppen met kijken naar m'n vriend met een haast stalkerig blije uitdrukking en 'm overal aaien en vertellen hoe lief hij is en wel kunnen janken als hij naar z'n werk moet. :') Ik mis 'm zo erg nu. _O- Beetje ziekelijk dit.
Wacht maar tot je baby er is, toen werd het hier nog veel erger :')
pi_158284348
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 15:27 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Wacht maar tot je baby er is, toen werd het hier nog veel erger :')
Oh arme jongen _O- ik erger me nu al aan mijn eigen gedrag (hij lijkt zich er niet aan te storen nog) hopelijk is het wederzijds. O+

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2015 15:28:51 ]
pi_158284537
Joh die mannen zwangeren toch gewoon mee?
Mijn vriend wil nu alvast een hoogslaper gaan bouwen en is ook vijftien keer zo verliefd op F nu die grote broer wordt O+
pi_158284558
Haha, ik moest gisteren nog een beetje huilen omdat ik zoveel van mijn lief houd <3 <3 <3
pi_158284631
GODSAMME JONGENS ik ben gewoon echt zwanger!! *O* *O* En over zes dagen alweer de npm, noujaaaa.
pi_158284708
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 15:35 schreef Suikertante het volgende:
Joh die mannen zwangeren toch gewoon mee?
Mijn vriend wil nu alvast een hoogslaper gaan bouwen en is ook vijftien keer zo verliefd op F nu hij grote broer wordt O+
Het is inderdaad net of we een lesbisch stel zijn. Hij heeft mijn manier van schoonmaken overgenomen en GENIET er keihard van als alles blinkt en de kranen perfect glimmen. Maakt alle randjes en zelfs de magneetstrips schoon. _O- Heeft 80% van de inrichting gedaan en gaat spontaan de deur uit om even gauw decoratie te kopen :') en alles past ook perfect bij elkaar.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 15:39 schreef Suikertante het volgende:
GODSAMME JONGENS ik ben gewoon echt zwanger!! *O* *O* En over zes dagen alweer de npm, noujaaaa.
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Hoe zou het zijn als we nu allemaal in een kamer zouden zitten _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2015 15:42:42 ]
pi_158284767
:D :D :D

Suiker O+ Succes alvast!
Soms twijfel ik wel eens, dan heb ik de baby een poosje niet gevoeld en dan denk ik: Hmm, straks verbeeld ik het me gewoon allemaal maar :o

Myrr, handig! En eetsmakelijk :Y)
pi_158285452
Ik moet lachen om jullie :D

Suiker O+ je bent gewoon echt zwanger ja!
Duimen dat de npm goed is!

Ik was vorige zwangerschap ook zo mega verliefd. Nu ben ik voornamelijk moe en kots misselijk :X
nog 5 nachtjes slapen tot de eerste echo O+
pi_158285578
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:09 schreef ikke_84 het volgende:
Ik moet lachen om jullie :D

Suiker O+ je bent gewoon echt zwanger ja!
Duimen dat de npm goed is!

Ik was vorige zwangerschap ook zo mega verliefd. Nu ben ik voornamelijk moe en kots misselijk :X
nog 5 nachtjes slapen tot de eerste echo O+
Nu wel misselijk? :P
Ik heb nog steeds niet echt ergens last van ofzo. Ben ik wel normaal :')
pi_158285816
Die van mij zwangert ook gezellig mee. Constant eten, vergeet alles, laat alles uit de handen kletteren en staat constant te poetsen en op te ruimen :Y Hij is alleen vandaag weer vertrokken voor twee weken, mijn kussen ;( voedingskussen maar weer van stal halen vanavond.
  woensdag 16 december 2015 @ 16:42:24 #18
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_158286279
Suiker *O*

Gisteren controle gehad bij de verloskundige. Hartje gehoord O+ Alles goed(bloedwaarden doorgenomen, bloeddruk), ben niet aangekomen (laatste meting was van 8 wk, was verbaasd!). Alleen de melding dat ik rhesus-c negatief ben, dus dat kan gevolgen hebben. Met 27 wk extra bloedtest en dan horen we meer....
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 16 december 2015 @ 16:42:49 #19
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_158286294
Die van mij zwangert niet mee hoor. Hij is wel super trots natuurlijk maar verder is hij gewoon zichzelf :D Merk wel dat hij onzeker is. 'Moeten we niet allang een naam hebben'. 'Wanneer gaan we een babykamer uitzoeken, zijn we daar niet al te laat mee?' Wel schattig..

Of hij zegt 'baby' tegen mn buik. Of aait liefkozend over mn buikje als het ineens opvalt... O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_158286638
Suiker! Wat goed!

Hier weinig zwanger gedrag van mijn vriend. Komt waarschijnlijk omdat we elkaar zo weinig zien. We werken allebei fulltime en in het weekend is hij aan het verbouwen. Als hij avonddienst heeft, zien we elkaar de hele week niet, omdat onze ritmes zo ver uit elkaar liggen. Eerlijk gezegd krijgt hij weinige van de zwangerschap op deze manier. Daarom wil ik ook dat de verbouwing klaar is...
pi_158287122
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:15 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Nu wel misselijk? :P
Ik heb nog steeds niet echt ergens last van ofzo. Ben ik wel normaal :')
Ja helaas wel. Vorige zwangerschap had ik ook bijna nergens last van. Geniet er maar van dat je geen klachten hebt ;)
Ben je weer helemaal opgeknapt trouwens?

Nouk fijn dat je goed gekeurd bent ^O^

lunamatic logisch dat je het klaar wilt hebben zodat je je man wat meer ziet. Wanneer denk je dat het klaar is?

Wat zijn er hier een hoop mensen aan het verhuizen of verbouwen!

Meezwangerende mannen O+ Ik vind t lief.
pi_158288668
Nouk wat mooi he, een hartje horen O+
Mooi dat je niet bent aangekomen.

Mijn weegschaal is stuk dus ik weeg me als ik bij mijn ouders thuis ben en dat is al een poos geleden.

Ik hoop maar dat ik geen weegschaal voor kerst krijg zoals iemand hier zei :')

Bij de vk moet ik weer op de weegschaal, precies de maandag na de kerstvreetfestijnen.

Mijn man is ook aangekomen sinds ik zwanger ben, maar sinds die tijd heb ik ook meer chocola in huis..
Hij krijgt ook meer vitamines binnen want ik let nu extra op genoeg groente en fruit per dag bij de maaltijden, of verse jus of een groene smoothie.
Verder zwangert hij volgens mij niet mee. Al zou hij mij wel graag in een gouden kooitje stoppen soms.
  woensdag 16 december 2015 @ 18:54:22 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158288810
Ik ben afgelopen weken zelfs afgevallen ipv aangekomen _O- _O_
(Ben zelf vet dus dat is alleen maar gunstig :P)

En vent ligt nu te tukken op de bank terwijl ik net thuis kom van werk en boodschappen doen, dus zo maar eens koken, goed bezig hier _O-
pi_158290292
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:47 schreef Arja het volgende:
Nouk wat mooi he, een hartje horen O+
Mooi dat je niet bent aangekomen.

Mijn weegschaal is stuk dus ik weeg me als ik bij mijn ouders thuis ben en dat is al een poos geleden.

Ik hoop maar dat ik geen weegschaal voor kerst krijg zoals iemand hier zei :')

Bij de vk moet ik weer op de weegschaal, precies de maandag na de kerstvreetfestijnen.

Mijn man is ook aangekomen sinds ik zwanger ben, maar sinds die tijd heb ik ook meer chocola in huis..
Hij krijgt ook meer vitamines binnen want ik let nu extra op genoeg groente en fruit per dag bij de maaltijden, of verse jus of een groene smoothie.
Verder zwangert hij volgens mij niet mee. Al zou hij mij wel graag in een gouden kooitje stoppen soms.
Ik mag de dinsdag na kerst weer op de weegschaal bij de VK, ben benieuwd :')
Ik heb thuis wel een weegschaal maar ik weiger hem gewoon te gebruiken O-)
pi_158290837
Leuk, al die meezwangerende mannen O+ En Myrr met je lesbisch stel _O- Hier zwangert man niet mee in de zin van kilo's eraan en een wandelend vergiet, maar nesteldrang: check! Ons huis is af (hadden nog best veel klusjes na de verhuizing), en als het aan hem had gelegen was de babykamer ook al sinds week 10 af geweest :D En hij was altijd al zorgzaam, maar nu helemaal, ik krijg sinds de moeheid toesloeg elke ochtend ontbijt op bed zodat ik een kwartiertje langer kan slapen :@ Wat ik vooral zo leuk vind: hij rammelt zo mogelijk nog harder dan tijdens WOHTS! Hoe zou ze eruit zien, zou haar naam goed bij haar passen, hoe zou haar eerste lach klinken, hoe zou het voelen haar in de doek te dragen.. Hij heeft vanaf de eerste echo een maandkalender gemaakt met steeds een nieuwe echo van de baby erbij (da's dan weer het voordeel van regelmatig controles dmv echo's), en elke week kruisen we een vakje af omdat ze weer een week gegroeid is. Klinkt heel klef als ik het zo opschrijf, maar ik geniet heel erg van al die kleine dingen O+
pi_158291144
Voorlpoig ben ik tot nu toe 2,5kg kwijt, ik kan het hebben ;) Echt, ik hoef niks qua eten en alles maakt me misselijk }:| Had ik al gezegd dat ik er nu al klaar mee ben? In ieder geval met het eerste trimester. Stomme hormomen.
Man zwangert hier niet mee hoor, is er wel mee bezig, ditendit moeten we doen, mag je dat nou wel of niet eten?

Ik ben begonnen met een babydekentje haken O+
Ergens voelt het een beetje als jinxen. Achja, als het mis gaat genoeg zwangeren in mn omgeving waar ie ook heen kan gaan.

Opvang aangevraagd bij het kdv, zit de dinsdag vol tot half februari 2017.. |:(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  woensdag 16 december 2015 @ 20:27:02 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158291204
Mijn misselijkheid lijkt wat af te nemen inmiddels ^O^

Heb je nog andere opties voor kinderopvang? Hier zijn veel keuzes (Rotterdam) maar ik had heel erg voorkeur.
pi_158291265
Wij willen graag deze opvang, hier gaat F. ook heen en dat bevalt er goed. Linksom of rechtsom kunnen we vast wat regelen. En als er een kindje stopt op de dinsdag is het plekje direct voor ons. :)
Misschien kan ik beginnen met 2 dagen werken, of kan oma/een vriendin oppassen ofzo.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  woensdag 16 december 2015 @ 20:31:32 #29
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158291311
Ah op die manier, dat zou wel heel erg mooi en praktisch zijn als dat gewoon kan ja.

Gewoon een paar ouders boos aankijken of tegen elkaar uitspelen, zodat ze kind eraf halen en er plek is voor die van jou :7
pi_158292026
Sicilia :* niet fijn dat het zo gaat!

Extra verliefd check... We zijn extra kusje kroel..
Mee zwangeren doet hij niet maar is wel extra lief. Goed kijken dat alles wat ik graag eet in huis is, waar het even kan mij ophalen of brengen met de auto zodat ik niet hoef te fietsen enz...

Aankomen... Gaat sneller dan de vorige keer, maar toen viel ik ook een kilo of 4/5 af eerst.
Gok dat ik nu op +8 kg zit.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 16 december 2015 @ 21:11:53 #31
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158292606
Oh damn... ik zit al op +12 geloof ik :')

Even een :* voor Sicilia, wat een rotgevoel ja, snap ik heel goed!
Ik zou ook kijken of het je niet wat geld waard is (en of t kan natuurlijk) om het uit te besteden. Dit klinkt als voor niemand gezond :N
pi_158292608
Hi y'all :W jIk ga hier ook weer eens proberen aan te haken. Onmogelijk op iedereen nu nog te reageren maar ik lees wel trouw mee.

Ben nu helemaal thuis en heb het idee dat de rust goed voor me is. Minder pijn, minder harde buiken, geen benauwdheid, baby lekker druk en groeit goed. En ik ben alweer 27 weken zwanger :o :o when did that happen? Oh en qua gewicht: +2 nog maar :? Apart..

Enige stresspuntje: op 8 februari wordt er een dakkapel geplaatst en dan kunnen we EIN-DE-LIJK pas de babykamer en de nieuwe kamer voor onze dreumes gaan maken. Dan ben ik dus.. eh.. 35 weken zwanger :'). Ik word er lichtelijk nerveus van, maar goed. We gaan het maar gewoon doen.. Alles wat we nu al kunnen doen gaan we al doen, en dan mag manlief in die weken hard aan de slag om alles in elkaar te zetten en in te richten op mijn aanwijzingen :7 .

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2015 21:14:07 ]
pi_158292646
Wel nog even een dikke :* voor Sicilia, dat klinkt allemaal heel vervelend!
  woensdag 16 december 2015 @ 21:14:57 #34
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158292682
Razzzzz wat fijn om te horen dat de rust je zo goed doet!

En sja, dan maar eerst los op andere dingen dan de fysieke kamer he oO< Kleertjes, spulletjes kun je prima alvast inslaan en ze dan voorbij die 35 weken lekker op hun nieuwe plekje leggen O+
pi_158292829
Ja en met nog geen kamertje is het ook vrij moeilijk overzicht houden of je genoeg kleertjes en spulletjes hebt natuurlijk O-) ...
pi_158293182
Wat fijn dat het beter gaat Razz!

Ik ben ook steeds 'makkelijker' aan t worden.
Vandaag cesar gehad en kerstviering van O op heul harde bankjes in de kerk.
Ik weet dus al dat ik morgen daar de reactie op krijg en ga dus ook niet mijzelf dan richting werk slepen. evnr kijken hoe ik morgen wakker wordt. Dan kan ik er vrijdag ws wel even heen....
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158293724
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:24 schreef Marjolijntje het volgende:
Voorlpoig ben ik tot nu toe 2,5kg kwijt, ik kan het hebben ;) Echt, ik hoef niks qua eten en alles maakt me misselijk }:| Had ik al gezegd dat ik er nu al klaar mee ben? In ieder geval met het eerste trimester. Stomme hormomen.
Man zwangert hier niet mee hoor, is er wel mee bezig, ditendit moeten we doen, mag je dat nou wel of niet eten?

Ik ben begonnen met een babydekentje haken O+
Ergens voelt het een beetje als jinxen. Achja, als het mis gaat genoeg zwangeren in mn omgeving waar ie ook heen kan gaan.

Opvang aangevraagd bij het kdv, zit de dinsdag vol tot half februari 2017.. |:(
Veel herkenning van wat je zegt. Meerendeel van de dag loop ik met een tegen het misselijk aan gevoel rond. Dan ineens HONGER, paar happen en poef....misselijk. Maar ook ik kan de kilo's missen, kan ik misschien ooit weer in mijn oude maat kleding, haha.

Leuk, babydekentje! Ik ben bezig met jumpsuit. En ook genoeg mogelijkheden tot weggeven, dus ik maak het gewoon mooi af.

Jeetje, dat er zoiets bestaat als volle opvang, maar ik vervang ook steeds mijn eigen kinderen op de babygroep, dus heb er geen last van _O-

FIjn Razz, dat rust je goed doet. Week 35 pas los kunnen op babykamer....lastig om je in te houden lijkt me, succes!

Oh ja, meezwangerende mannen ging het over. Die van mij niet hoor. Die slaat het liefst zwangerschap en babyjaar over :')
  woensdag 16 december 2015 @ 21:42:31 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158293744
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja en met nog geen kamertje is het ook vrij moeilijk overzicht houden of je genoeg kleertjes en spulletjes hebt natuurlijk O-) ...
Eindbaas!! _O_ :D

Heb ik ook eindelijk een verklaring voor mijn koopzucht :')
  woensdag 16 december 2015 @ 21:44:18 #39
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158293796
Lamb, harde kerkbankjes zijn nooit grappig :X Heel verstandig hoe je het nu per dag bekijkt ^O^
pi_158294152
Ik maak nu foto's per maat om de zoveel tijd om overzicht te houden ;)

Leuk om weer even te neuzen nu alles nog in dozen zit
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158294305
Thanks allemaal, een beetje erkenning helpt al heel veel :).
Iemand inhuren om de vloer te leggen gaat hem niet worden. Dan zou ik vriend echt heel erg beledigen en dat vind ik het niet waard. Het is ook meer dat er nu nog van die kleine klusjes liggen die eerst moeten voor de vloer er in kan en al die kleine klusjes bij elkaar zorgen samen voor nog behoorlijk wat werk. En normaal klust vriend dus iedere vrijdag en zaterdag hele dagen, mja met kerst wil hij natuurlijk graag bij ons zijn. Komt wel goed, ik voel me alleen zo een last voor iedereen en dat is niet zo een fijn gevoel.

Suiker is echt zwanger *O*

Al die meezwangerende mannen, wat lief O+ Mijn vriend is wel super zorgzaam en lief voor mij, maar hij heeft niet echt behoefte aan praten tegen de baby of de baby voelen. En inderdaad, voor hem wordt een baby pas echt leuk als het al bijna een dreumes is. Dan is hij ook wel echt een toffe vader dus het is hem vergeven dat hij liever geen poepluiers doet :P.

Oef Razz, met 35 weken pas het kamertje. Niet fijn, maar het is helaas niet anders. En eat een goeie, niet weten hoeveel spulletjes je dus eigenlijk verzameld hebt! Die ga ik ook gebruiken :D. En 27 weken al joh! Waar blijft de tijd.

Sterkte voor de misselijke zwangere! Hopelijk wordt het snel wat beter!

Uhm en meer heb ik even niet onthouden geloof ik!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_158294525
Arme misselijke zwangeren. Het wordt tijd dat jullie de eerste echo hebben en zien waarvoor jullie dit allemaal doen. De eerste tijd duurt ook gewoon lang.

Razz fijn dat het beter gaat! En de baby kan altijd nog bij jullie op de kamer, toch?

Ik weet eigenlijk nog niet eens waar ik woon als ik uitgerekend ben en waar ik een hoekje danwel kamer kan inrichten. Tot nu toe nog geen stress van, maar dat komt vast snel, zeker als de nesteldrang arriveert.
Maar misschien sla ik die ook wel over, net als misselijkheid. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een poetser word.
  woensdag 16 december 2015 @ 22:07:39 #43
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158294717
En die nesteldrang is ook maar optioneel, net als misselijkheid :')

Ik kan t best gebruiken, wat poetsdrang, maar t is nooit echt gekomen vorige keer :')!
  woensdag 16 december 2015 @ 22:13:19 #44
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158294966
Zijn er trouwens meer mensen die tegen de 30 weken ineens dikke pootjes krijgen?

Kan me herinneren dat ik vorige keer ook een korte periode wat vocht in mn enkels had, maar of dat bij deze termijn hoort...?
pi_158295179
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
En die nesteldrang is ook maar optioneel, net als misselijkheid :')

Ik kan t best gebruiken, wat poetsdrang, maar t is nooit echt gekomen vorige keer :')!
Oh, jij ook niet?

Ik denk dat mijn man me nog Zou tegenhouden ook, omdat ik het toch niet zo goed doe als hij.
Fine by me :D
  woensdag 16 december 2015 @ 22:28:45 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158295599
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:17 schreef Arja het volgende:

[..]

Oh, jij ook niet?

Ik denk dat mijn man me nog Zou tegenhouden ook, omdat ik het toch niet zo goed doe als hij.
Fine by me :D
_O- _O_

Wat een ideale man :D
pi_158297012
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die tegen de 30 weken ineens dikke pootjes krijgen?

Kan me herinneren dat ik vorige keer ook een korte periode wat vocht in mn enkels had, maar of dat bij deze termijn hoort...?
riep je? c_/

Ik zwel op zodra de test positief is zo'n beetje :') En ik heb het idee dat ik nu eindelijk, 6 weken na de bevalling, alle vocht wel zo'n beetje geloosd heb. Bij mij is het echt een hormonendingetje dus.
:)
pi_158297425
Wie kan me vertellen of de inhoud van de babydoos die je bij de prenatal op kan halen leuk is?
Er zit hier in de stad geen prenatal meer, dus wellicht ga ik met mn dovhters shoppen in Rotterdam... Mits die doos wat is natuurlijk :D
pi_158299443
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:28 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

_O- _O_

Wat een ideale man :D
Dat zeker en hij is nog een goede klusser ook O+

Daar staat tegenover dat ik elke dag mijn best doe om lekker en vaak uitgebreid te koken. En de boodschappen doe en de meeste regeldingen.

Ik vind het wel een goede deal.
pi_158301492
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:13 schreef LadyBlack het volgende:

Echt ontzettend! Herken ik ook niet van vorige keer maar heb nu echt hele dikke vingers en voeten. Typen is gewoon lastig :') Ik plas ook amper, dus die kilo's gaan idd hard.

Wat fijn dat het beter gaat Razz!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')