abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158291144
Voorlpoig ben ik tot nu toe 2,5kg kwijt, ik kan het hebben ;) Echt, ik hoef niks qua eten en alles maakt me misselijk }:| Had ik al gezegd dat ik er nu al klaar mee ben? In ieder geval met het eerste trimester. Stomme hormomen.
Man zwangert hier niet mee hoor, is er wel mee bezig, ditendit moeten we doen, mag je dat nou wel of niet eten?

Ik ben begonnen met een babydekentje haken O+
Ergens voelt het een beetje als jinxen. Achja, als het mis gaat genoeg zwangeren in mn omgeving waar ie ook heen kan gaan.

Opvang aangevraagd bij het kdv, zit de dinsdag vol tot half februari 2017.. |:(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  woensdag 16 december 2015 @ 20:27:02 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158291204
Mijn misselijkheid lijkt wat af te nemen inmiddels ^O^

Heb je nog andere opties voor kinderopvang? Hier zijn veel keuzes (Rotterdam) maar ik had heel erg voorkeur.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158291265
Wij willen graag deze opvang, hier gaat F. ook heen en dat bevalt er goed. Linksom of rechtsom kunnen we vast wat regelen. En als er een kindje stopt op de dinsdag is het plekje direct voor ons. :)
Misschien kan ik beginnen met 2 dagen werken, of kan oma/een vriendin oppassen ofzo.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  woensdag 16 december 2015 @ 20:31:32 #29
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158291311
Ah op die manier, dat zou wel heel erg mooi en praktisch zijn als dat gewoon kan ja.

Gewoon een paar ouders boos aankijken of tegen elkaar uitspelen, zodat ze kind eraf halen en er plek is voor die van jou :7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158292026
Sicilia :* niet fijn dat het zo gaat!

Extra verliefd check... We zijn extra kusje kroel..
Mee zwangeren doet hij niet maar is wel extra lief. Goed kijken dat alles wat ik graag eet in huis is, waar het even kan mij ophalen of brengen met de auto zodat ik niet hoef te fietsen enz...

Aankomen... Gaat sneller dan de vorige keer, maar toen viel ik ook een kilo of 4/5 af eerst.
Gok dat ik nu op +8 kg zit.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 16 december 2015 @ 21:11:53 #31
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158292606
Oh damn... ik zit al op +12 geloof ik :')

Even een :* voor Sicilia, wat een rotgevoel ja, snap ik heel goed!
Ik zou ook kijken of het je niet wat geld waard is (en of t kan natuurlijk) om het uit te besteden. Dit klinkt als voor niemand gezond :N
pi_158292608
Hi y'all :W jIk ga hier ook weer eens proberen aan te haken. Onmogelijk op iedereen nu nog te reageren maar ik lees wel trouw mee.

Ben nu helemaal thuis en heb het idee dat de rust goed voor me is. Minder pijn, minder harde buiken, geen benauwdheid, baby lekker druk en groeit goed. En ik ben alweer 27 weken zwanger :o :o when did that happen? Oh en qua gewicht: +2 nog maar :? Apart..

Enige stresspuntje: op 8 februari wordt er een dakkapel geplaatst en dan kunnen we EIN-DE-LIJK pas de babykamer en de nieuwe kamer voor onze dreumes gaan maken. Dan ben ik dus.. eh.. 35 weken zwanger :'). Ik word er lichtelijk nerveus van, maar goed. We gaan het maar gewoon doen.. Alles wat we nu al kunnen doen gaan we al doen, en dan mag manlief in die weken hard aan de slag om alles in elkaar te zetten en in te richten op mijn aanwijzingen :7 .

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2015 21:14:07 ]
pi_158292646
Wel nog even een dikke :* voor Sicilia, dat klinkt allemaal heel vervelend!
  woensdag 16 december 2015 @ 21:14:57 #34
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158292682
Razzzzz wat fijn om te horen dat de rust je zo goed doet!

En sja, dan maar eerst los op andere dingen dan de fysieke kamer he oO< Kleertjes, spulletjes kun je prima alvast inslaan en ze dan voorbij die 35 weken lekker op hun nieuwe plekje leggen O+
pi_158292829
Ja en met nog geen kamertje is het ook vrij moeilijk overzicht houden of je genoeg kleertjes en spulletjes hebt natuurlijk O-) ...
pi_158293182
Wat fijn dat het beter gaat Razz!

Ik ben ook steeds 'makkelijker' aan t worden.
Vandaag cesar gehad en kerstviering van O op heul harde bankjes in de kerk.
Ik weet dus al dat ik morgen daar de reactie op krijg en ga dus ook niet mijzelf dan richting werk slepen. evnr kijken hoe ik morgen wakker wordt. Dan kan ik er vrijdag ws wel even heen....
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158293724
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:24 schreef Marjolijntje het volgende:
Voorlpoig ben ik tot nu toe 2,5kg kwijt, ik kan het hebben ;) Echt, ik hoef niks qua eten en alles maakt me misselijk }:| Had ik al gezegd dat ik er nu al klaar mee ben? In ieder geval met het eerste trimester. Stomme hormomen.
Man zwangert hier niet mee hoor, is er wel mee bezig, ditendit moeten we doen, mag je dat nou wel of niet eten?

Ik ben begonnen met een babydekentje haken O+
Ergens voelt het een beetje als jinxen. Achja, als het mis gaat genoeg zwangeren in mn omgeving waar ie ook heen kan gaan.

Opvang aangevraagd bij het kdv, zit de dinsdag vol tot half februari 2017.. |:(
Veel herkenning van wat je zegt. Meerendeel van de dag loop ik met een tegen het misselijk aan gevoel rond. Dan ineens HONGER, paar happen en poef....misselijk. Maar ook ik kan de kilo's missen, kan ik misschien ooit weer in mijn oude maat kleding, haha.

Leuk, babydekentje! Ik ben bezig met jumpsuit. En ook genoeg mogelijkheden tot weggeven, dus ik maak het gewoon mooi af.

Jeetje, dat er zoiets bestaat als volle opvang, maar ik vervang ook steeds mijn eigen kinderen op de babygroep, dus heb er geen last van _O-

FIjn Razz, dat rust je goed doet. Week 35 pas los kunnen op babykamer....lastig om je in te houden lijkt me, succes!

Oh ja, meezwangerende mannen ging het over. Die van mij niet hoor. Die slaat het liefst zwangerschap en babyjaar over :')
  woensdag 16 december 2015 @ 21:42:31 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158293744
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja en met nog geen kamertje is het ook vrij moeilijk overzicht houden of je genoeg kleertjes en spulletjes hebt natuurlijk O-) ...
Eindbaas!! _O_ :D

Heb ik ook eindelijk een verklaring voor mijn koopzucht :')
  woensdag 16 december 2015 @ 21:44:18 #39
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158293796
Lamb, harde kerkbankjes zijn nooit grappig :X Heel verstandig hoe je het nu per dag bekijkt ^O^
pi_158294152
Ik maak nu foto's per maat om de zoveel tijd om overzicht te houden ;)

Leuk om weer even te neuzen nu alles nog in dozen zit
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158294305
Thanks allemaal, een beetje erkenning helpt al heel veel :).
Iemand inhuren om de vloer te leggen gaat hem niet worden. Dan zou ik vriend echt heel erg beledigen en dat vind ik het niet waard. Het is ook meer dat er nu nog van die kleine klusjes liggen die eerst moeten voor de vloer er in kan en al die kleine klusjes bij elkaar zorgen samen voor nog behoorlijk wat werk. En normaal klust vriend dus iedere vrijdag en zaterdag hele dagen, mja met kerst wil hij natuurlijk graag bij ons zijn. Komt wel goed, ik voel me alleen zo een last voor iedereen en dat is niet zo een fijn gevoel.

Suiker is echt zwanger *O*

Al die meezwangerende mannen, wat lief O+ Mijn vriend is wel super zorgzaam en lief voor mij, maar hij heeft niet echt behoefte aan praten tegen de baby of de baby voelen. En inderdaad, voor hem wordt een baby pas echt leuk als het al bijna een dreumes is. Dan is hij ook wel echt een toffe vader dus het is hem vergeven dat hij liever geen poepluiers doet :P.

Oef Razz, met 35 weken pas het kamertje. Niet fijn, maar het is helaas niet anders. En eat een goeie, niet weten hoeveel spulletjes je dus eigenlijk verzameld hebt! Die ga ik ook gebruiken :D. En 27 weken al joh! Waar blijft de tijd.

Sterkte voor de misselijke zwangere! Hopelijk wordt het snel wat beter!

Uhm en meer heb ik even niet onthouden geloof ik!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_158294525
Arme misselijke zwangeren. Het wordt tijd dat jullie de eerste echo hebben en zien waarvoor jullie dit allemaal doen. De eerste tijd duurt ook gewoon lang.

Razz fijn dat het beter gaat! En de baby kan altijd nog bij jullie op de kamer, toch?

Ik weet eigenlijk nog niet eens waar ik woon als ik uitgerekend ben en waar ik een hoekje danwel kamer kan inrichten. Tot nu toe nog geen stress van, maar dat komt vast snel, zeker als de nesteldrang arriveert.
Maar misschien sla ik die ook wel over, net als misselijkheid. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een poetser word.
  woensdag 16 december 2015 @ 22:07:39 #43
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158294717
En die nesteldrang is ook maar optioneel, net als misselijkheid :')

Ik kan t best gebruiken, wat poetsdrang, maar t is nooit echt gekomen vorige keer :')!
  woensdag 16 december 2015 @ 22:13:19 #44
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158294966
Zijn er trouwens meer mensen die tegen de 30 weken ineens dikke pootjes krijgen?

Kan me herinneren dat ik vorige keer ook een korte periode wat vocht in mn enkels had, maar of dat bij deze termijn hoort...?
pi_158295179
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
En die nesteldrang is ook maar optioneel, net als misselijkheid :')

Ik kan t best gebruiken, wat poetsdrang, maar t is nooit echt gekomen vorige keer :')!
Oh, jij ook niet?

Ik denk dat mijn man me nog Zou tegenhouden ook, omdat ik het toch niet zo goed doe als hij.
Fine by me :D
  woensdag 16 december 2015 @ 22:28:45 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158295599
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:17 schreef Arja het volgende:

[..]

Oh, jij ook niet?

Ik denk dat mijn man me nog Zou tegenhouden ook, omdat ik het toch niet zo goed doe als hij.
Fine by me :D
_O- _O_

Wat een ideale man :D
pi_158297012
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die tegen de 30 weken ineens dikke pootjes krijgen?

Kan me herinneren dat ik vorige keer ook een korte periode wat vocht in mn enkels had, maar of dat bij deze termijn hoort...?
riep je? c_/

Ik zwel op zodra de test positief is zo'n beetje :') En ik heb het idee dat ik nu eindelijk, 6 weken na de bevalling, alle vocht wel zo'n beetje geloosd heb. Bij mij is het echt een hormonendingetje dus.
:)
pi_158297425
Wie kan me vertellen of de inhoud van de babydoos die je bij de prenatal op kan halen leuk is?
Er zit hier in de stad geen prenatal meer, dus wellicht ga ik met mn dovhters shoppen in Rotterdam... Mits die doos wat is natuurlijk :D
pi_158299443
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:28 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

_O- _O_

Wat een ideale man :D
Dat zeker en hij is nog een goede klusser ook O+

Daar staat tegenover dat ik elke dag mijn best doe om lekker en vaak uitgebreid te koken. En de boodschappen doe en de meeste regeldingen.

Ik vind het wel een goede deal.
pi_158301492
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:13 schreef LadyBlack het volgende:

Echt ontzettend! Herken ik ook niet van vorige keer maar heb nu echt hele dikke vingers en voeten. Typen is gewoon lastig :') Ik plas ook amper, dus die kilo's gaan idd hard.

Wat fijn dat het beter gaat Razz!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')