Thanks allemaal, een beetje erkenning helpt al heel veel

.
Iemand inhuren om de vloer te leggen gaat hem niet worden. Dan zou ik vriend echt heel erg beledigen en dat vind ik het niet waard. Het is ook meer dat er nu nog van die kleine klusjes liggen die eerst moeten voor de vloer er in kan en al die kleine klusjes bij elkaar zorgen samen voor nog behoorlijk wat werk. En normaal klust vriend dus iedere vrijdag en zaterdag hele dagen, mja met kerst wil hij natuurlijk graag bij ons zijn. Komt wel goed, ik voel me alleen zo een last voor iedereen en dat is niet zo een fijn gevoel.
Suiker is echt zwanger
Al die meezwangerende mannen, wat lief

Mijn vriend is wel super zorgzaam en lief voor mij, maar hij heeft niet echt behoefte aan praten tegen de baby of de baby voelen. En inderdaad, voor hem wordt een baby pas echt leuk als het al bijna een dreumes is. Dan is hij ook wel echt een toffe vader dus het is hem vergeven dat hij liever geen poepluiers doet

.
Oef Razz, met 35 weken pas het kamertje. Niet fijn, maar het is helaas niet anders. En eat een goeie, niet weten hoeveel spulletjes je dus eigenlijk verzameld hebt! Die ga ik ook gebruiken

. En 27 weken al joh! Waar blijft de tijd.
Sterkte voor de misselijke zwangere! Hopelijk wordt het snel wat beter!
Uhm en meer heb ik even niet onthouden geloof ik!