Sjonge dat was een druk weekend!
Nu nog maar 2 daagjes werken en dan vakantie. Heerlijk.
Ik weet niet of het bij ons verplicht is hoor Sethiwe, op de weegschaal bij onze vk. Maar ik wil het zelf graag in de gaten houden omdat ik van mezelf al genoeg mee sjouw.
Hoe gaat t nu met je peuter? Al opgeknapt?
Vervelend Miezziej die onzekerheid. Ik heb tot een week of 9 ook last gehad van spotting, vooral als ik net naar de WC geweest was. Mijn bmm was gewoon super doorbloed. Hopelijk is het bij jou ook onschuldig en blijft de beeb lekker knipperen.
Xanteh, dat is echt een rotbreuk zo een sleutelbeen. Ze kunnen er weinig aan doen. Sterkte!
Inwendige echo vond ik niet vervelend Queens! Ze doen het ook dagelijks, dus ze hebben zoveel down unders gezien, daar kon ik me ook snel overheen zetten gelukkig.
Gaat t alweer beter Luna? En nog gefeliciteerd met je vriend he.
Oh LB, jouw ukkie ook al ziek. Beterschap.
Svane, veel plezier met het vertellen op het werk he. Toevallig een kerstborrel deze week? Hihi.
Is ook niet leuk Ikke! Als mijn schoonmoeder dat zou doen, dan had ik dr de hele zwangerschap op zn minst niet meer willen spreken.
We hebben wel bij alle opas en omas verteld om het voor zichzelf te houden, want ik wilde eerst mijn werk inlichten voordat het de wereld in ging.
Sicilia, goed naar je lijf luisteren he. Succes vandaag! En bij twijfel even de vk bellen, maar dat weet je natuurlijk al.
Donderdag moest ik naar de VK voor controle, en gelukkig, was maar 1 kg aangekomen!
Voor mijn gevoel was het al veel meer.
Knipper deed het ook goed, wat een mooi geluid blijft dat toch.
En… Gister voor het eerst echt zeker weten de baby gevoeld. Wauw.
Bloeddruk was ook nog goed, dus duimen dat het de komende 25 weken ook zo blijft.
Wil zo graag niet medisch worden…
En we hebben ook de knoop doorgehakt voor de namen. Ik zeg tegen man: mocht je niet met iets beters komen dan worden dit en dit de namen. Vond de namen nog tof ook