abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 december 2015 @ 18:08:41 #151
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158385625
Miez je wilt ook helemaal geen bloed zien tijdens de zwangerschap, dat voelt zo verkeerd maar probeer vast te houden aan het goede nieuws en dat het helaas toch veel voorkomt zonder dat het betekent dat er iets mis is :*

Kiwi wat heftig zeg als je zo beroerd bent. En nog een *O* Voor je jommetje!

Sicilia beterschap :*

En ikke dat is ook gewoon stom van je schoonmoeder. Ik snap nooit hoe mensen het in hun hoofd halen zoiets aan anderen te vertellen zolang de zwangere niet aangegeven heeft dat het openbaar mag. Het zou bij mij niet opkomen iig.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 20 december 2015 @ 20:12:27 #152
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158388846
Jezus wat stom, heb je je schoonmoeder er op aangesproken? Ik zou flink pissig zijn, gezicht van beste vriendin als je het vertelt is priceless, daar moet je bij zijn als je het zélf vertelt -O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158390409
Ikke wat een rotstreek van je schoonmoeder, kan mij voorstellen dat je boos bent.

Hier de hele middag bezig geweest op zoek naar een eerste pakje en namen, score is 0 op dit moment -O-
  zondag 20 december 2015 @ 20:58:12 #154
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158390470
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 20:56 schreef Sethiwe het volgende:
Ikke wat een rotstreek van je schoonmoeder, kan mij voorstellen dat je boos bent.

Hier de hele middag bezig geweest op zoek naar een eerste pakje en namen, score is 0 op dit moment -O-
Euhhmmm euhmmm euhmmm... Ik wil geen paniek zaaien maar... Je bent al bijna uitgerekend :o je maakt het wel spannend. Geen naam lijkt me wel heel lastig
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158390477
Oh jee sethiwe, hebben jullie nog geen naam?
  zondag 20 december 2015 @ 21:02:04 #156
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158390583
Jemig Ikke, daar zou ik ook bloedlink om worden :X

En Kiwi, wat rot zeg, blij dat je je inmiddels wat beter voelt!!

Sethiwe, hebben jullie al wel een shortlist? :D
  zondag 20 december 2015 @ 21:04:12 #157
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158390651
Joh, er is geen enkel kind ooit naar school gegaan zonder naam. Zal wel goed komen ;)
  zondag 20 december 2015 @ 21:04:41 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158390669
En OMG volgens mij is mijn kind -ondanks alle statistieken over laat indalende tweede kinderen- aan het indalen :X ik voel steeds een enorm gewroet van een grote massa tegen mn blaas en onderkant :X

Hartstikke fijn natuurlijk, maar zo'n ongemakkelijk gevoel :') vooral op je werk, als je net in gesprek bent en dan daarna niet weet hóe snel je naar de plee moet rennen!!!
pi_158392759
:{ Wat lastig Seth! Hopelijk komt de naam snel ineens alsnog tevoorschijn!
Hier ook nog werkelijk geen idee (maar wel wat meer ruimte nog)

Ikke wat stom!!

LB wat een snelle dan!
Hier ook veel gefrommel heel laag onderin.. (Gelukkig een heel sterkte blaas)...
Donderdag naar de vk dus ben benieuwd.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zondag 20 december 2015 @ 22:03:55 #160
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158392880
Mijn blaas bleek laatst voor het eerst echt niet zo heel sterk.... toen ik op de bank zat en moest niezen ;(

Ik houd het vooralsnog 's nachts wel uit zonder te hoeven plassen, maar dat houdt een dezer dagen ook op denk ik. Heb nu al een paar keer getwijfeld of ik eruit zou gaan als ik even wakker was geworden.
pi_158401385
Oei Sethiwe daar zou ik wel wat zenuwachtig van worden, nog geen naam hebben. Succes en dan maar hopen dat de baby nog even lekker blijft zitten!

LB dat zou lekker vlot zijn al! Mijn baby ligt wel al goed laag, maar kan nog alle kanten op geloof ik.

Ik ben aan het twijfelen wat ik moet doen. Gister was ik ziek. Buikgriepje ofzo en heel veel pijn in mijn handen/polsen en mijn benen. Maar vandaag lijkt dat weer helemaal over. Wel heb ik al sinds een uur of 4 hele scherpe, stekende pijn rechts onderin mijn buik en een soort weeën in mijn onderrug. Twijfel of ik gewoon naar mijn werk moet gaan. Hoef nog maar 3 weken en omdat ik gister ook al de hele dag stil heb gelegen heb ik best wel zin in een normale dag vandaag, maar mijn lijf lijkt het een beetje op te geven. Ik heb er eigenlijk alle vertrouwen in dat ook deze baby gewoon netjes blijft zitten tot een mooie termijn en dat het voorwerk er gewoon een beetje bijhoort, maar wil ook weer niet alle signalen negeren. What to do, what to do...
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_158402130
Toch maar gaan werken, als het erger wordt ga ik gewoon weer naar huis.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_158402558
Gisteravond verder gezocht en nu hebben we in ieder geval een meisjesnaam die we beide leuk vinden. Een jongensnaam die ik heel leuk vindt en waar vriendlief nog over twijfelt maar wel leuk vindt, maar hopelijk niet meer als de kleine er is en een jongetje blijkt te zijn.

Sicilia rustig aan doen hoor, klinkt wel als veel gerommel. Herken wel dat ik nu meer voorwerk heb als bij eerste zwangerschap. Maar de combinatie met steken en rugweeen niet.

LB wat een vlot jongetje.
Ik geloof dat er hier ook een iets lager is gaan liggen, minder maagzuur de laatste dagen, maar wel iets vaker plassen, ach ja je kan ook niet alles hebben.
pi_158402604
Fijn dat er nu iig potentiële namen zijn Seth! Met welke termijn beviel je van je eerste?

LB! Al ingedaald! Overijverige zoon heb je daar! *)
  maandag 21 december 2015 @ 09:51:11 #165
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158402880
Sjonge dat was een druk weekend!
Nu nog maar 2 daagjes werken en dan vakantie. Heerlijk. ^O^

Ik weet niet of het bij ons verplicht is hoor Sethiwe, op de weegschaal bij onze vk. Maar ik wil het zelf graag in de gaten houden omdat ik van mezelf al genoeg mee sjouw. 
Hoe gaat t nu met je peuter? Al opgeknapt?

Vervelend Miezziej die onzekerheid. Ik heb tot een week of 9 ook last gehad van spotting, vooral als ik net naar de WC geweest was. Mijn bmm was gewoon super doorbloed. Hopelijk is het bij jou ook onschuldig en blijft de beeb lekker knipperen.

Xanteh, dat is echt een rotbreuk zo een sleutelbeen. Ze kunnen er weinig aan doen. Sterkte!

Inwendige echo vond ik niet vervelend Queens! Ze doen het ook dagelijks, dus ze hebben zoveel down unders gezien, daar kon ik me ook snel overheen zetten gelukkig.

Gaat t alweer beter Luna? En nog gefeliciteerd met je vriend he. 

Oh LB, jouw ukkie ook al ziek. Beterschap.

Svane, veel plezier met het vertellen op het werk he. Toevallig een kerstborrel deze week? Hihi.

Is ook niet leuk Ikke! Als mijn schoonmoeder dat zou doen, dan had ik dr de hele zwangerschap op zn minst niet meer willen spreken. :{w
We hebben wel bij alle opas en omas verteld om het voor zichzelf te houden, want ik wilde eerst mijn werk inlichten voordat het de wereld in ging.

Sicilia, goed naar je lijf luisteren he. Succes vandaag! En bij twijfel even de vk bellen, maar dat weet je natuurlijk al. :+

Donderdag moest ik naar de VK voor controle, en gelukkig, was maar 1 kg aangekomen!
Voor mijn gevoel was het al veel meer.
Knipper deed het ook goed, wat een mooi geluid blijft dat toch.
En… Gister voor het eerst echt zeker weten de baby gevoeld. Wauw. O+ O+ O+
Bloeddruk was ook nog goed, dus duimen dat het de komende 25 weken ook zo blijft.
Wil zo graag niet medisch worden…
En we hebben ook de knoop doorgehakt voor de namen. Ik zeg tegen man: mocht je niet met iets beters komen dan worden dit en dit de namen. Vond de namen nog tof ook *O*
  maandag 21 december 2015 @ 09:59:30 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158403005
Waarom zou je medisch kunnen worden denk je, knifty?
Gewicht ofzo?

Hier sinds een week een plopbuik, en (leuke) vrienden die er aan willen zitten _O-
  maandag 21 december 2015 @ 10:36:20 #167
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158403586
Ohhh!!! Nog even jompelen voor de nieuwe zwangere dames! *O* *O*

Molo, mij mijn eerste dochter ging mijn bd te hard omhoog vanaf 27 weken, was namelijk 100/140-150.
Ook zat ik niet lekker in mijn vel, iemand hoefde maar te vragen hoe het ging of ik huilde al.
Maar goed, vanwege de bd dus moeten stoppen met werken en overgedragen aan de gyn om ook te bevallen in het zkh.

Het lijkt mij zo bijzonder om mee te maken hoe het is om de natuur zijn gang te laten gaan.
Ik ben bij de eerste ingeleid, en dat ging heel vlot gelukkig. 4 uur na het infuus was de kleine meid er. Mijn lijf pakte het goed op, die weeen opwekkers. haha

Ik zou graag thuis willen bevallen mits dat verantwoord is.
Klinkt stom, maar ik zou ook eens willen meemaken hoe het is om rustig door te krijgen dat de weeen eraan komen enzo.
Dit word de 2e en de laatste, dus ik zet alles in. :9

Whehehe. een plopbuik. Dan bedoel je echt: hey ik zie een PLOP!!!! lol

[ Bericht 3% gewijzigd door kniftyhooker op 21-12-2015 10:37:27 (edit plopbuik van Molo) ]
  maandag 21 december 2015 @ 11:20:09 #168
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158404599
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 10:36 schreef kniftyhooker het volgende:
Het lijkt mij zo bijzonder om mee te maken hoe het is om de natuur zijn gang te laten gaan.

Klinkt stom, maar ik zou ook eens willen meemaken hoe het is om rustig door te krijgen dat de weeen eraan komen enzo.
Klinkt heel herkenbaar hoor :Y ik heb dat ook. Geen grootse drama's bij de eerste, maar wel een wens voor een wat romantischer (begin van de) bevalling bij de tweede O+
pi_158405416
Hier net weer een echo gehad bij de gynaecoloog en weer een mooie knipper gezien! O+ Ik ben nu 8 weken en 3 dagen.
Volgende week dinsdag mogen we alweer terug voor de intake over prenataal onderzoek en dan krijgen we als het goed is weer een echo. Zo bijzonder allemaal.
  maandag 21 december 2015 @ 11:48:06 #170
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_158405419
Ikke, wat lullig zeg van je schoonmoeder :{w
Heb je haar daarop aangesproken? Ik vraag me echt af wat daar dan voor verklaring uitkomt...

Knifty, leuk dat je je baby hebt gevoeld! Hoeveel weken ben jij?

Ik heb vanochtend bij de eerste echo een kloppend hartje gezien, wat bizar!
Mijn vriend reageerde emotioneler dan ik haha, zo lief.
Ik had graag een foto willen maken van het moment dat ik daar lag (als bewijs voor mijn moeder, mocht ze denken dat ik haar in de maling neem :D ) maar we zijn het totaal vergeten 8)7
De volgende echo en intake is 18 januari, ik kom een dag daarvoor terug van vakantie dus dat is perfect!

Vanavond onze ouders inlichten *O* jankfestijn *O*
Blood for breakfast, blood for lunch
  maandag 21 december 2015 @ 11:48:58 #171
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158405438
Knippertjes!! O+ Fijn Fien en Queens!!
pi_158406705
Superfijn Fien en Queens! En leuk, vertellen O+ O+
  maandag 21 december 2015 @ 12:40:13 #173
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158406750
Mooi he zo een knipper Queen. :)
Viel het je mee de echo, of was deze via je buik?

Ik ben nu 14+5, dus bijna 15 weken. Is wel vroeg om al wat te voelen vind ik, maar het was echt te laag om in mijn darmen te zitten. *O*
pi_158407066
Echt, zwangerschapsdementie ten top: een dag te vroeg voor controle bij de vk staan :D Er was ook iemand te laat dus we kwamen er pas achter toen ik al op het banktafelding lag :') Alles goed gelukkig en mevrouw is dus echt wat rustiger dan Stip. Die had altijd een hartslag van rond de 160 en deze baby zit telkens rond de 145 :o

Knippers voor Fien en Queens! *O*
  maandag 21 december 2015 @ 13:05:58 #175
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_158407513
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:40 schreef kniftyhooker het volgende:
Mooi he zo een knipper Queen. :)
Viel het je mee de echo, of was deze via je buik?

Ik ben nu 14+5, dus bijna 15 weken. Is wel vroeg om al wat te voelen vind ik, maar het was echt te laag om in mijn darmen te zitten. *O*
Ik ben nu 15+2 en ik heb ook vorige week 'bubbels' gevoeld. Ook wat vroeg, maar het waren echt niet mijn darmen inderdaad :) Sindsdien niet veel meer gevoeld, probeer er wel op te letten maar ja als er dan niets is...
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')