abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158500812
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 18:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha Myrr, spannend zeg. Bijna zover.
Ja joh, begint gewoon irritant te worden. :') Denk steeds van nou wat een geweld hij zal wel komen, en dan gebeurt er niets. En dan denk ik na een paar dagen Ah lekker rustig hij blijft nog ff zitten en dan begint het weer. Alleen nu is m'n bmm behoorlijk laag en een stuk breder dan een paar weken terug. Naaaaaja we zien wel. Anders noemen we hem Gesoes.

Inb4 hele plotselinge verrassingsbevalling waarbij ik er pas echt iets van merk als ik al 7 cm ontsluiting heb en binnen 20 minuten een beeb. In de Gamma ofzo. :')

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2015 18:42:55 ]
pi_158501316
Vandaag weer een knipper gezien O+ voel me inmiddels ook behoorlijk zwanger :r

Maandag intake bij de vk, dan ben ik 8 weken als het goed is

Is er al een discussie over zorgverzekeringen geweest hier? Dan lees ik die graag even terug namelijk O-)
pi_158501809
Wat wil je weten Fieder?

Vandaag weer even mogen spieken O+ mini heeft nu armpjes en beentjes. Over twee weken termijnecho.
pi_158501855
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat wil je weten Fieder?

Vandaag weer even mogen spieken O+ mini heeft nu armpjes en beentjes. Over twee weken termijnecho.
Ah zo schattig. O+
  donderdag 24 december 2015 @ 19:28:01 #280
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158501941
Baby met armen en benen, jeeeej *O*

Ik vind het nog steeds een bizar jdee dat dat ook in mijn buik zit :D O+
Voel sinds gisteren beetje kriebeltjes, denk toch echt wel dat het mini Molo is nu O+

En ik moest bijna huilen toen collega me vanmiddag een fijne kerst 'met zijn drietjes' wenste, zo lief O+

En zin in baby knuffelen, al duurt dat dan weer nog wel heel erg lang.

Eerst chille kerst, lekker genieten van samenzijn en dan eens zorgverzekering uitzoeken :D
Heb me er nog niet in verdiept. Alleen vanmiddag sneaky de Ouders van nu zwangerbox opgehaald (sneaky omdat gluurburen die het nog niet hoeven te weten :+ ) en gehaakt babydekentjes besteld O+

Binnenkort eens shoppen voor baby spullen, mag nu wel :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158502019
Fieder wat fijn, weer knipper! Nu is het wel echt he! Wat wordt je UD ongeveer?

Groofs ik had nog niet gecheerd maar wat een goed nieuws! *O*

Zorgverzekering; heb het uitgezocht, maar ik houd gewoon m'n cheape verzekering. Bij mij wordt ziekenhuisbevalling vergoed ivm indicatie. Enige kosten verder zijn kraamzorg eigen bijdrage, maar ik denk dat we deze keer relatief weinig kraamzorg afnemen. Dus dat gaat niet om hoge bedragen.

M'n eerstgeborene verjaart vandaag! *O* zo'n gek idee dat ze vanaf volgend jaar ook cadeautje van haar broertje of zusje krijgt enzo! Heel erg genoten vandaag van lekker met z'n drieen op pad en taartje eten en feestjurk uitzoeken en met d'r cadeau spelen. O+
pi_158502499
Svane gefeliciteerd! *O*
pi_158502633
Gefeliciteerd Svane!

Wat fijn Fieder!

Nog steeds binnen Myr! Wie had dat gedacht! Benieuwd wanneer hij echt komt.

Wij deden een paar kerstavondcadeautjes O+ Eindelijk mocht de draagdoek die ik al enkele weken in huis heb uitgeprobeerd worden. Tamelijk hilarisch een kleuter bij vriend op de buik in een doek wikkelen :D Haar knuffel bij mij op de buik ging beter O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  donderdag 24 december 2015 @ 19:58:35 #284
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158502681
Gefeliciteerd Svane! *O* Wel een heel bijzondere verjaardag weer O+

Fieder en Ophelia, jaaaaaaaa echo's met knippers en armpjes en beentjes O+ O+!

Myrr, 2016 komt dichter en dichterbij! Ben benieuwd of je t met zn tweetjes of drietjes gaat inluiden!
pi_158503295
Gefeliciteerd Svane *O*
Ophelia wat bijzonder O+ termijnecho is met 10 toch? Dan ben je nu 8 weken?

UD staat nu 6/8 augustus maar t is nog erg vroeg, iig begin augustus. Bolle buik met zomerjurkjes O+ Met L had ik een winterbuik met dikke vesten.

Uhmm ja wat wil ik weten... maakt het heel erg uit voor zwangeren of is alles wel zo'n beetje gelijk bij alle verzekeringen? Nekplooimeting, kraamzorg zijn dingen die me zo even te binnen schieten.
pi_158503515
Fieder, ik heb vorig jaar vergeleken. Delta Lloyd vergoedt bij de goedkoopste aanvullende verzekering zowel combitest, poliklinische bevalling en eigen bijdrage kraamzorg. Was de enige die dat alles vergoedt voor geloof ik ¤10 pm.
pi_158504055
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:27 schreef mousemicky het volgende:
Fieder, ik heb vorig jaar vergeleken. Delta Lloyd vergoedt bij de goedkoopste aanvullende verzekering zowel combitest, poliklinische bevalling en eigen bijdrage kraamzorg. Was de enige die dat alles vergoedt voor geloof ik ¤10 pm.
Wow, da's goedkoop!

Hier VGZ aanvullend best, krijg je ook lactatiekundige tot 100 nogwat, 70 of 80 euro terug voor je borstkolf. Weet alleen even niet wat die aanvullend kost maar betaal 123 p.m. in totaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2015 20:56:46 ]
pi_158506570
Gefeliciteerd Svane *O*

Seth, ga je voor de 42 weken zwangerschap? :P Hier ook gerommel maar niks speciaals. De kleine hadden ze gedraaid, maar hij was weer twee keer in een stuit gaan liggen. Nu ligt hij goed (uit zichzelf) en aan het indalen. Hoop dat hij braaf blijft liggen :')

Ik ga voor een thuisbevalling Myrr, die zooi hoef je zelf niet op te ruimen ;) Ben benieuwd of je mij gaat inhalen qua bevalling, je houdt het wel spannend!

Zorgverzekering heb ik Ditzo, gedeeltelijk aanvullend. Mijn opa heeft een donatie gedaan om onverwachte zorgkosten te dekken O+ staat netjes op de spaarrekening.
pi_158508355
Xanteh voor de 41,5 week ga ik.
Nu hopen dat de buikbewonerster meewerkt ;). Ik heb het al heel vaak gezegd de laatste maanden, word bijna bang dat ik teveel jinx en de kleine alsnog met kerst of oud en nieuw komt.

Svane gefeliciteerd, nog op de valreep.

Fieder en ophelia, fijn om nog een Knipper gezien te hebben net voor de feestdagen.

Groofs fijn dat je je wat beter voelt.

Myrr je maakt het weer spannend, nog een paar dagen en dan heb je in ieder geval de 37 weken gehaald.
pi_158513625
Wij dachten het op kerstavond even gezellig te maken met zijn tweeën, maar lig nu al een paar uur wakker met flinke harde buiken en rugkrampen. Was niet zo een strak plan geloof ik :')

Ga er maar uit nu, zoon ligt te zingen in bed, misschien helpt zijn afleiding!

Fijne kerstdagen allemaal O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_158515121
Ik denk dat ik het nooit meer gezellig wil maken :'). Na 2 weken ofzo durfde ik het wel weer aan, rustig aan enzo. En toch weer bloed daarna ;(. Stomme baarmoeder. Ik durf echt niet meer bleh.

Dus mijn kerstochtend begon minder leuk :'). Vanmiddag naar mijn zus, hopelijk voel ik me dan beter :P

Fijne kerst iedereen!
pi_158516009
Fijne kerst allemaal!
Vandaag mijn familie vertellen van het brusje, met de foto O+

Maandag echo, whoeii! Komt eindelijk in de buurt!
En ook hier weinig gezellig hoor, ik voel me echt te verrot en mn voorgevel doet teveel zeer. Echt so much voor voorbereiden op borstvoeding, ik voed al 3,5 jaar. De dames weten hoe het werkt hoor! ^O^
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  vrijdag 25 december 2015 @ 11:52:10 #293
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158516993
Iedereen fijne kerstdagen! ~:) >:O

En groof wat een geweldige nieuws zo voor kerst *O* *O* *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158520383
Groofs, wat fijn!

Marjoleintje, veel plezier met vertellen vandaag!

Miezziej, weer bloed... Balen zeg!

Ik vind het best een uitdaging om de zwangerschap zo met kerst verborgen te houden 8)7
Morgen maakt mijn zusje tiramisu met Tia Maria. Verdampt dat, of kan ik het beter laten staan? :)
pi_158520428
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:32 schreef Svane het volgende:
Fieder wat fijn, weer knipper! Nu is het wel echt he! Wat wordt je UD ongeveer?

Groofs ik had nog niet gecheerd maar wat een goed nieuws! *O*

Zorgverzekering; heb het uitgezocht, maar ik houd gewoon m'n cheape verzekering. Bij mij wordt ziekenhuisbevalling vergoed ivm indicatie. Enige kosten verder zijn kraamzorg eigen bijdrage, maar ik denk dat we deze keer relatief weinig kraamzorg afnemen. Dus dat gaat niet om hoge bedragen.

M'n eerstgeborene verjaart vandaag! *O* zo'n gek idee dat ze vanaf volgend jaar ook cadeautje van haar broertje of zusje krijgt enzo! Heel erg genoten vandaag van lekker met z'n drieen op pad en taartje eten en feestjurk uitzoeken en met d'r cadeau spelen. O+
Gefeliciteerd met je kleine!

quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 21:55 schreef Xanteh het volgende:
Gefeliciteerd Svane *O*

Seth, ga je voor de 42 weken zwangerschap? :P Hier ook gerommel maar niks speciaals. De kleine hadden ze gedraaid, maar hij was weer twee keer in een stuit gaan liggen. Nu ligt hij goed (uit zichzelf) en aan het indalen. Hoop dat hij braaf blijft liggen :')

Ik ga voor een thuisbevalling Myrr, die zooi hoef je zelf niet op te ruimen ;) Ben benieuwd of je mij gaat inhalen qua bevalling, je houdt het wel spannend!

Zorgverzekering heb ik Ditzo, gedeeltelijk aanvullend. Mijn opa heeft een donatie gedaan om onverwachte zorgkosten te dekken O+ staat netjes op de spaarrekening.
Heel lief van je opa :Y gulden mensen dat. O+

Hier is de slijmprop eruit gefladderd net. Spanneeeeennnndddddd *O*
Twee dagen nog dan tik ik de 37 aan. Ben wel blij dat er nu eindelijk iets van een 'teken' is, voel me echt een aansteller namelijk met dat gezeik de hele tijd en dat er dan niets gebeurt. :')

Beeb is nog wel druk aanwezig dus ik ga vanavond wel gewoon aanschuiven bij oom en tante.

Ben vandaag niet meer online dus allemaal een hele fijne kerst toegewenst. >:O ~:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2015 14:42:51 ]
  vrijdag 25 december 2015 @ 14:55:06 #296
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158520859
Spannend Myrr! 24 uur nadat ik de slijmprop was verloren was ik alweer thuis met een baby. :)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 25 december 2015 @ 15:16:18 #297
52229 Chanty
pi_158521235
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 14:34 schreef angelatje het volgende:
Groofs, wat fijn!

Marjoleintje, veel plezier met vertellen vandaag!

Miezziej, weer bloed... Balen zeg!

Ik vind het best een uitdaging om de zwangerschap zo met kerst verborgen te houden 8)7
Morgen maakt mijn zusje tiramisu met Tia Maria. Verdampt dat, of kan ik het beter laten staan? :)
Dat zou ik laten staan. Sowieso wordt de alcohol straks in tiramisu pas aan de afgekoelde koffie toegevoegd. Maar zelfs als zou je het koken dan nog blijft er een percentage alcohol achter in het eten.

Zie bv hier onder kopje 'bereiden' de percentages. http://mobiel.voedingscentrum.nl/encyclopedie/alcohol.aspx

[ Bericht 5% gewijzigd door Chanty op 25-12-2015 15:21:44 ]
  vrijdag 25 december 2015 @ 15:17:45 #298
52229 Chanty
pi_158521257
Spannend Myrr! Wel heel fijn dat je bijna op 37 weken zit. Wie had dat gedacht en aantal weken geleden
pi_158521506
Iedereen een fijne kerst.

Marjolijntje veel plezier met vertellen!

Miezziej wat rot dat je toch weer bloed had.

Sicilia heeft de afleiding geholpen?

Myrr, slijmprop hoeft nog niet wat te zeggen, maar kan wel natuurlijk.
  vrijdag 25 december 2015 @ 15:49:35 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158521834
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 15:16 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat zou ik laten staan. Sowieso wordt de alcohol straks in tiramisu pas aan de afgekoelde koffie toegevoegd. Maar zelfs als zou je het koken dan nog blijft er een percentage alcohol achter in het eten.

Zie bv hier onder kopje 'bereiden' de percentages. http://mobiel.voedingscentrum.nl/encyclopedie/alcohol.aspx
En er wordt door zelfgemaakte tiramisu vaak veel meer drank gemikt dan in restaurant/winkel.
Ik zou het ook niet doen, safety first :P

En iedereen fijne kerstdagen! *O*

Ik heb mijn foute Rudolf trui aan met pompomneus precies op mijn zwangere pensje *)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')