abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 december 2015 @ 22:46:58 #251
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158453008
Groofsken wat fijn voor je!!! *O*

En Suiker wat een lief fotootje O+
pi_158454833
Ow Groofsken wat een super fijn nieuws *O*

En mooie echo hoor Suiker O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_158460988
Noh Suiker O+

En Groofs *O* O+ *O*
pi_158461159
Groofs! Wat een goed nieuws!

En mooie echo suiker! Dat afzetten en strekken deed die van mij ook steeds bij een van de echo's, zo leuk om te zien.

Ikke, wat een mooi verhaal van dat medium, ben echt benieuwd of het geslacht ook klopt. Zelf werd ik rond de periode van innesteling wakker met krampjes in mijn baarmoeder, en toen dacht ik half slapend: oh, dat is mijn kindje, ik kan rustig verder slapen. En toen droomde ik dat ik een zoontje had... geen idee of ik die nacht nou echt de innesteling voelde, maar ik vind het wel heel speciaal dat ik nu idd zwanger ben van een jongetje.
pi_158462071
Wat een fijne droom lunamatic O+
Een poosje voordat ik zwanger werd van mijn eerste kindje, droomde mijn lief over zijn dochter. Dat was voor hem tevens het startsein dat hij het aandurfde om een babytje te gaan krijgen *; Dat babytje werd ook een meisje!
pi_158462115
Mooie droom/ijl/voorgevoel Luna.

Baby is nog aan boord, heb wel wat schipbreukjes aan de buitenzijde sinds gisteren dus hij mag snel komen voor het een slagschip wordt. O-) Vind het stiekem toch wel mooi een paar kleine lijntjes. M'n eerste tattoo. oO<

Topic verder nog niet bijgelezen, druk druk druk en op mobiel die de hele tijd vast loopt.

Fijne dag dames!

Edit; Moest toch even de echo van Suiker zien en bohhhh. Wat een heerlijk lief droppie zo. O+

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 09:49:32 ]
pi_158462486
O+
Ik hoop dat je lijntjes zo blijven, de perfecte tattoo :+
pi_158463795
Haaaai, ik kom ook weer even onder mn steen vandaan, ik leef nog :P
Lees wel mee, maar zoooo gammel. En er blijft niks hangen.. Ik las goed nieuws en een mooie echo. En tijgerstrepen!

Ik heb vakantie, whoeii! 4 januari pas weer werken. Ik blijf moe en misselijk. 1e kerstdag mijn ouders inlichten (eindelijk, bijna!) en 2e kerstdag die van vriend. En dan maandag eeeeeeindelijk een echo!
F. heb ik het gisteren verteld, die was het er toch niet helemaal mee eens.. Mama neeee je mag geen baby in je buik! Ik wil geen broertje of zusje! Je moet gewoon mama blijven. Die moet nog even wennen denk ik.. ;)

Ik hoef nog niet perse in de OP hoor, ik denk dat mn UD nog gaat veranderen. Want ik denk dat mn ei laat was. Ik plaste ook pas 1 dag na NOD echte strepen.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_158468715
Wat een bijzondere dromen Luna en ook van Ela-man.

Myrr, de eerste tatoeage is binnen. Mijn buik is nog streep vrij, hopelijk blijft dat zo. Al zou ik het bijna jammer gaan vinden, zo mooi als je het omschrijft.

Marjolijntje lekker onder de steen blijven, als je je zo moe en misselijk voelt. Veel plezier met het vertellen tijdens de kerstdagen. Gelukkig heeft je dochter nog even tijd om te wennen.
pi_158470507
Blegh. Vanmorgen weer een flauwte aanval (warm/benauwd/duizelig/licht in mn hoofd)... Had gehoopt dat t deze zwangerschap weg zou blijven.... Zover ik kan bedenken zal het wel aan mn bloeddruk liggen.

Vanmiddag met mn dochtertjes het eerste pakje voor de baby uitgezocht. De oudste vond t maar niets dat we nog niet weten wat t wordt, want die meisjeskleertjes waren toch veel schattiger :) uiteindelijk kozen ze voor een wit pakje met grijze diertjes. Heerlijk die trotse koppies!

nu voel ik wel dat we geslenterd hebben, bandenpijn!
pi_158474782
Myrr geweldig dat je de baby nog steeds in je buik hebt!

Hier weinig bijzonders te melden. Ik voel me goed. Ik kijk uit naar de pretecho en geslachtsbepaling volgende week want het is alweer 4 weken geleden dat ik de laatste echo had en ik wil weer een bewijs van leven
  woensdag 23 december 2015 @ 19:15:53 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158474912
Ik 1-2 echo met o.a. geslachtsbepaling. Duurt nog vet lang :D

Maar voel stiekem wel wat gemorrel sinds vanmorgen, en nog zo misselijk als het maar kan, dus dat geeft gevoel dat het wel goed zit _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158478257
Je kunt altijd een pretecho doen als het je te lang duurt
  woensdag 23 december 2015 @ 21:55:42 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158480172
Ja is ook zo hoor, maar moet gewoon nog even wachten van mezelf. Ruim een maand, komt wel goed :)
pi_158493494
Net terug van de intake bij de vk, ging allemaal prima. Geen ziektes in de familie e.d. Bloeddruk was blijkbaar ook prima (124/60), dus ik ben door de eerste keuring heen :+.
Nog anderhalve week wachten op de echo (4 januari), tijd kan niet snel genoeg gaan! Maak me stiekem weleens zorgen, maar ik probeer maar gewoon te vertrouwen op de natuur ofzo :P.

Er werd nog gevraagd of wij de combinatietest wilde. Ik weet het eigenlijk nog niet zeker, mijn aanvullende verzekering vergoed hem wel, dus ik dacht waarom niet? Maar aan de andere kant zijn we beide nog jong (24-27) en komt het verder niet voor in de families. We hebben nog even gekregen om erover na te denken.
pi_158494796
Miez ik denk dat jullie moeten nagaan wat je met een bepaalde kansberekening aan vervolgonderzoeken wilt of niet en wat je zou doen als er dan bv down uitkomt.
  donderdag 24 december 2015 @ 13:44:08 #267
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158494901
Ik had geen trek in de spanning (en gevolgen daarvan naar kind en mezelf toe) bij vals positieve uitkomst. En wil niet voor de keuze staan weg te kunnen halen.
Dus gekozen voor geen test.
Baby mag komen, hoe 'ie dan ook is :)
pi_158495828
Wat molo zegt... Ik deed hem om die reden ook niet.

Hier weer een vk sticker!
Bloed geprikt voor resus, bloeddruk was nog nooit zo netjes (120/80) en dat terwijl ik van gemiddeld 90/60 kom en weer een perfect paarden galopje gehoord.
Dochter was mee. Dat gezichtje toen ze het hartje hoorde O+... En ze zat met haar neus vol op t bloed prikken :') razend interessant

Jongetje lag zowaar toch beneden met z'n hoofdje! Hoogstwaarschijnlijk dubbel gevouwen omdat ik alles beneden voel. Vanaf woensdag moet ik wel meer gaan voelen dus evt bewust wakker gaan proberen te maken. Nu vaak smorgens en savonds als ik lig en tussendoor een losse duwtje.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158496898
Hier in week 38 toch nog gedraaid, met het hoofdje naar beneden en wat ingedaald :Y ik ben blij!

Ga je aan de cola Lamb? :P

Hoe is het daar Seth?

Hier ook nog een streepvrije buik. Zal vanavond eens een foto uploaden :)
pi_158497138
Fijn dat ie goed lijkt te liggen Lamb! En hebben ze ook al gezegd wat te doen als je vanaf woensdag niet meer beweging gaat voelen?

Xanteh wat fijn dat baby nu toch goed ligt en is ingedaald! Een goed begin is het halve werk ;)

Wij gaan vanavond een kinderwagen bekijken via Marktplaats, eindelijk beginnen er wat streepjes te komen op de to do lijst :) Babykamer is ook behangen, lamp is binnen, ja het begin is er eindelijk, daar worden mijn hormonen wel blij van O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_158497975
Fijn xanteh! Haha ja drink ik savonds al een glas om die reden!

Afstepen is zo fijn Sicilia!

Ja dan moet nog bewuster wakker gaan maken/liggen... En bellen bij twijfel. Moet hem dan minimaal elk dagdeel voelen met minimaal 7 bewegingen.
Ws is dit best normaal maar na zo'n drukke buikbaby is dit een gekke gewaarwording.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158500132
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:22 schreef Lamb29 het volgende:
Fijn xanteh! Haha ja drink ik savonds al een glas om die reden!
Werkt extra prikkelend :P

Lamb fijn dat de kleine met zijn hoofdje beneden ligt, nu nog hopen dat hij wat meer gaat bewegen.

Xanteh, ze hadden de kleine laatst ook gedraaid toch? In ieder geval fijn dat hij nu goed ligt en ingedaald is. Nu zo blijven liggen.

Sicilia, kan mij voorstellen dat het goed voelt om eindelijk wat op je lijstje te kunnen af strepen.

Hier gaat het rustig zijn gangetje, af en toe harde buiken en wat gerommel, maar niet iets noemenswaardig. Verkoudheid lijkt af te nemen, dus dat is ook wel prettig.
Vandaag eindelijk buikfoto's gemaakt.
Nog een week tot de uitgerekende datum, tijd is echt omgevlogen.
Hopelijk mag ik nog een paar weekjes genieten van het getrappel in mijn buik O+
pi_158500540
Zo. Laptop opgehaald, ik kan weer meeposten (zit in een vakantiehuisje).

Dank voor alle lieve reacties op de goede nipt-uitslag. Ik ben blij en ik begin me ook langzaamaan echt wat beter te voelen, dus helemaal goed. Zin in het nieuwe jaar!

Suiker, wat een prachtig scherpe echofoto zeg. Wauw!
pi_158500748
Volgens mij is m'n ontsluiting groter geworden. Rommelt ook wel als de neten weer sinds gistermiddag, maar niet het idee dat ik weeen heb, alleen een heleboel steken. Beter blijft 'ie nog twee dagen zitten. O-) Anders sta ik voor niets kilo's vlees te kruiden. _O- Of nog beter tot na O&N als m'n nieuwe polis ingaat, heb geen zin in al die zooi van een thuisbevalling en de bedpoten komen pas dinsdag. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2015 18:33:47 ]
pi_158500758
Haha Myrr, spannend zeg. Bijna zover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')