Werkt extra prikkelendquote:Op donderdag 24 december 2015 16:22 schreef Lamb29 het volgende:
Fijn xanteh! Haha ja drink ik savonds al een glas om die reden!
Ja joh, begint gewoon irritant te worden.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha Myrr, spannend zeg. Bijna zover.
Ah zo schattig.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat wil je weten Fieder?
Vandaag weer even mogen spiekenmini heeft nu armpjes en beentjes. Over twee weken termijnecho.
Wow, da's goedkoop!quote:Op donderdag 24 december 2015 20:27 schreef mousemicky het volgende:
Fieder, ik heb vorig jaar vergeleken. Delta Lloyd vergoedt bij de goedkoopste aanvullende verzekering zowel combitest, poliklinische bevalling en eigen bijdrage kraamzorg. Was de enige die dat alles vergoedt voor geloof ik ¤10 pm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2015 20:56:46 ]
Gefeliciteerd met je kleine!quote:Op donderdag 24 december 2015 19:32 schreef Svane het volgende:
Fieder wat fijn, weer knipper! Nu is het wel echt he! Wat wordt je UD ongeveer?
Groofs ik had nog niet gecheerd maar wat een goed nieuws!![]()
Zorgverzekering; heb het uitgezocht, maar ik houd gewoon m'n cheape verzekering. Bij mij wordt ziekenhuisbevalling vergoed ivm indicatie. Enige kosten verder zijn kraamzorg eigen bijdrage, maar ik denk dat we deze keer relatief weinig kraamzorg afnemen. Dus dat gaat niet om hoge bedragen.
M'n eerstgeborene verjaart vandaag!zo'n gek idee dat ze vanaf volgend jaar ook cadeautje van haar broertje of zusje krijgt enzo! Heel erg genoten vandaag van lekker met z'n drieen op pad en taartje eten en feestjurk uitzoeken en met d'r cadeau spelen.
Heel lief van je opaquote:Op donderdag 24 december 2015 21:55 schreef Xanteh het volgende:
Gefeliciteerd Svane
Seth, ga je voor de 42 weken zwangerschap?Hier ook gerommel maar niks speciaals. De kleine hadden ze gedraaid, maar hij was weer twee keer in een stuit gaan liggen. Nu ligt hij goed (uit zichzelf) en aan het indalen. Hoop dat hij braaf blijft liggen
Ik ga voor een thuisbevalling Myrr, die zooi hoef je zelf niet op te ruimenBen benieuwd of je mij gaat inhalen qua bevalling, je houdt het wel spannend!
Zorgverzekering heb ik Ditzo, gedeeltelijk aanvullend. Mijn opa heeft een donatie gedaan om onverwachte zorgkosten te dekkenstaat netjes op de spaarrekening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2015 14:42:51 ]
Dat zou ik laten staan. Sowieso wordt de alcohol straks in tiramisu pas aan de afgekoelde koffie toegevoegd. Maar zelfs als zou je het koken dan nog blijft er een percentage alcohol achter in het eten.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:34 schreef angelatje het volgende:
Groofs, wat fijn!
Marjoleintje, veel plezier met vertellen vandaag!
Miezziej, weer bloed... Balen zeg!
Ik vind het best een uitdaging om de zwangerschap zo met kerst verborgen te houden![]()
Morgen maakt mijn zusje tiramisu met Tia Maria. Verdampt dat, of kan ik het beter laten staan?
En er wordt door zelfgemaakte tiramisu vaak veel meer drank gemikt dan in restaurant/winkel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat zou ik laten staan. Sowieso wordt de alcohol straks in tiramisu pas aan de afgekoelde koffie toegevoegd. Maar zelfs als zou je het koken dan nog blijft er een percentage alcohol achter in het eten.
Zie bv hier onder kopje 'bereiden' de percentages. http://mobiel.voedingscentrum.nl/encyclopedie/alcohol.aspx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |