Ja ik heb het ook een paar keer gehad, waarschijnlijk plotselinge daling van de bloeddruk. Ik merk het nu vaak doordat ik trek heb in iets zouts. En gisteren had ik het ook maar volgens mij was dat het gevolg van lang staan icm warmte.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:36 schreef lunamatic het volgende:
Welkom nieuwe zwangeren! En ik duim met je mee Miez!
Hebben jullie ervaring met duizeligheid? Ik ging gisteren bijna van mijn stokje op het werk. Het zweet brak me ineens aan alle kanten uit, mijn rug en voorhoofd waren kletsnat, en ik merkte dat ik te weinig zuurstof kreeg. Niet echt prettig dus. Heb de collega's naast me verteld dat ik kon gaan flauwvallen dus die hielden me wel in de gaten.
Ik denk dat het vermoeidheid was. Ik was niet aan het hyperventileren want ik kon rustig blijven ademhalen, maar het was wel eng. De rest van de dag ook nog behoorlijk duizelig geweest en vannacht 11 uur geslapen...
Ik dacht zelf ongeveer 7,5 week (eerste dag laatste menstruatie was 25 oktober).quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:49 schreef Queens het volgende:
Miezziej, gelukkig is alles goed! En je hebt wat kunnen zien![]()
Maar 5,5 week pas dus, en wat dacht je zelf dan??
Het was dus een inwendige echo (standaard voor de 10 weken las ik ergens?), was dat erg onprettig?
Ik herken het ook en bij mij was het idd mijn bloeddruk. Iets zouts eten en zoets drinken hielp wel goed bij me, dus ik had gewoon altijd een flesje ranja bij me en een hartige Sultana.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:36 schreef lunamatic het volgende:
Welkom nieuwe zwangeren! En ik duim met je mee Miez!
Hebben jullie ervaring met duizeligheid? Ik ging gisteren bijna van mijn stokje op het werk. Het zweet brak me ineens aan alle kanten uit, mijn rug en voorhoofd waren kletsnat, en ik merkte dat ik te weinig zuurstof kreeg. Niet echt prettig dus. Heb de collega's naast me verteld dat ik kon gaan flauwvallen dus die hielden me wel in de gaten.
Ik denk dat het vermoeidheid was. Ik was niet aan het hyperventileren want ik kon rustig blijven ademhalen, maar het was wel eng. De rest van de dag ook nog behoorlijk duizelig geweest en vannacht 11 uur geslapen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |