abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158318582
Oh nouk wat leuk en vroeg al O+

Ik voel vandaag ineens in allebei mijn borsten een soort van schijf zitten in de onderkant. Is dat iets hormonaals of melkklieren of zo, of moet ik er naar laten kijken?
Ik vraag het sowieso volgende week ook de vk
  donderdag 17 december 2015 @ 22:45:08 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158318682
Voorbereiding op koe zijn straks :D

Groeit maar door ook, gelukkig inmiddels minder pijnlijk.
Ik had dat al vanaf week drie ofzo. Mijn man is er blij mee en op werk maken de mannen er ook grapjes over :') :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158319006
Ik heb vanmiddag toch de vk maar even gebeld, want het bleef rommelig in mijn buik en mijn rug en villen begonnen ook gezellig mee te doen. Ik mocht even langskomen. Hartje van de baby klonk prima en buik was inderdaad lekker gespannen. Ook al een centimeter ontsluiting, maar of dat van de harde buiken van vandaag komt of dat ik dat gewoon al een tijd had (dat is mogelijk ivm derde zwangerschap blijkbaar) dat kon ze niet zeggen natuurlijk. Moest ook over een stokje plassen om eventuele bacteriën in mijn urine te ontdekken en daar leek wel wat mee te zijn, dus morgen even urine brengen naar de huisarts. Waarschijnlijk dus een blaasontsteking en vandaar de harde buiken. Als er weer regelmaat in komt moet ik weer bellen.
Door het gewroet nu wel beetje gevoelig allemaal, maar ik ben blij dat het met baby iig goed gaat O+.

Ophelia welkom *O*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_158323253
Welkom Ophelia!

Ik heb maandag mijn eerste echo, maar ik twijfel of ik vandaag de VK zal bellen, misschien kunnen ze mijn zorgen wegnemen.. gisteravond beetje roze bij het afvegen, maar vanochtend helderrode druppels.. Ik heb nu een inlegkruisje, zodat ik goed kan zien of er nog meer komt. Ik schrok me rot toen ik opeens helderrood wc papier had ;(
  vrijdag 18 december 2015 @ 08:17:16 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158323311
Sowieso even bellen Miezziej, je schrikt je inderdaad rot maar het kan zoveel onschuldigs zijn.... Je vk kan je hopelijk geruststellen.
pi_158323360
Welkom Ophelia *O*

Ik hoop dat het vals alarm is Miez en dat je vandaag terrecht kan. Maandag is ver weg als je ongerust bent.

Sicillia, alles rustig gebleven afgelopen nacht?

Seth, beterschap met peutertje, griepje te pakken? Mijn vriend komt pas 30 decembert huis, dus wederom geen kerst samen.

Ik zou vandaag weer een versie krijgen want meneer lag weer verkeerd. Heb het gevoel dat hij constant draait, hij ligt nu weer anders dan gisteren maar kan het ook mis hebben. Alleen mijn dochter is gevallen gisteren avond en heeft haar sleutelbeen gebroken, en ben nu al meer dan 24 uur wakker en kan geen oppas vinden. Straks word ik gebeld of de afspraak verzet kan worden. En dan hoop ik wat bijslapen :P
pi_158323505
Je mag altijd bellen he Miez als je ongerust bent. Telkens als je het uitstelt zal je verloskundige achteraf zeggen dat je gewoon had moeten bellen!

Ophelia welkom!! *O*

Sicilia, goed dat je toch even aan de bel hebt getrokken! Is het nu wel wat rustiger weer?

Jeetje Xanteh, haar sleutelbeen! Dat is heftig! Ik hoop dat je tijd kunt vinden om even bij te slapen, dat klinkt als een pittig dagje!
pi_158323788
Miezziej hopelijk is het een gesprongen adertje ofzo :* wat een onzekerheid. Gewoon bellen naar de vk hoor.

Xanteh dat klinkt als een hele vermoeiende 24 uur. Hopelijk kan je snel bij slapen. Hoe is het met je dochtertje? Heeft ze veel pijn?
pi_158324584
Ik heb net gebeld, ik mag langskomen. Om 11 uur al. Ik heb een collega in vertrouwen genomen zodat in ieder geval iemand van het team het weet.
Het bloeden is minder maar nog niet gestopt.

Mijn vriend heeft vandaag avonddienst en kan dus gelukkig met mij mee naar de VK. Ik ben blij dat ik niet alleen hoef te gaan.
  vrijdag 18 december 2015 @ 10:26:15 #85
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158324624
Goed dat je gebeld hebt, ik duim voor goed nieuws :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158325040
Ow wat spannend Miezziej! Goed dat je gebeld hebt en hopelijk heb je zo een mooie echo O+

Hier nog steeds gerommel, maar niks regelmatigs gelukkig. Vanmiddag bellen voor uitslag van het urineonderzoek. Ben benieuwd.
pi_158325453
Meld met knipper van 6,5 week O+
en volgende week mag ik weer kijken *O*
pi_158325632
Jaaa knipper voor Fieder *O* Gefeliciteerd!
pi_158325929
Spannend miezziej!! Ik duim voor een knipper en dat het bloeden snel stopt.

Fieder *O* gefeliciteerd met je knipper!!
Waarom mag je volgende week weer? Wel fijn zeg! :)
pi_158326312
Verse zwangeren van harte welkom! Leuk zoveel streepjes O+

Miezziej, fijn dat je snel terecht kan, hopelijk goed nieuws!

Xanteh, wat zielig voor je dochter!

Sicilia, hopelijk snel duidelijkheid over de blaasontsteking. Is het nu weer wat rustiger of blijft het zo bezig?

Hier zo deel 2 van de 20w echo, hopelijk kunnen ze nu beide babies goed in beeld krijgen... Daarna nog controle bij de gyn maar ik verwacht niets bijzonders.
pi_158326407
Succes Miezziej!

Xanteh, wat vervelend zeg! Dat heeft ook een lange nasleep of niet? Kan je man wat meer thuis zijn de komende tijd of lukt het allemaal wel zo?

Welkom Fieder! *O*

De vk is gisteren nog langsgeweest en minimuppet doet het prima :) Toen ik rust nam werd ze ook wat drukker en ze lag ook met haar hoofd boven, dus waarschijnlijk bewoog ze meer naar binnen waardoor ik haar minder voelde. Ze zei ook nog dat als ik had gebeld dat het niet meer nodig was ze alsnog was gekomen, want ik moest gewoon gerustgesteld worden O+
pi_158326558
Welkom nieuwe zwangeren! En ik duim met je mee Miez!

Hebben jullie ervaring met duizeligheid? Ik ging gisteren bijna van mijn stokje op het werk. Het zweet brak me ineens aan alle kanten uit, mijn rug en voorhoofd waren kletsnat, en ik merkte dat ik te weinig zuurstof kreeg. Niet echt prettig dus. Heb de collega's naast me verteld dat ik kon gaan flauwvallen dus die hielden me wel in de gaten.

Ik denk dat het vermoeidheid was. Ik was niet aan het hyperventileren want ik kon rustig blijven ademhalen, maar het was wel eng. De rest van de dag ook nog behoorlijk duizelig geweest en vannacht 11 uur geslapen...
pi_158327055
Miezziej ik hoop dat je net een Knipper hebt kunnen zien met de echo.

Fieder gefeliciteerd en welkom.

Xanteh, ahh wat sneu voor je dochtertje, heeft zij er veel pijn aan?
Is het nog gelukt met oppas, zodat je wat bij kon slapen?

Madivi hopelijk lukt het nu wel om alles goed in beeld te krijgen.

Luna klinkt niet fijn, ik heb het een keer gehad toen ik veel teveel gedaan had.
pi_158327326
Fieder *O*
Home is where the O+ is...
pi_158327416
Tot nu toe zit alles gelukkig goed. Wel ben ik minder lang zwanger dan gedacht, misschien een late eisprong ofzo. Ongeveer 5,5 week nu.
In het begin zag ik maar niets dus ik voelde me een beetje ongerust worden.. en toen zag ik opeens iets knipperen. Baby doet het!

Er zit nog een stolsel in mijn baarmoeder dus het kan zijn dat ik een dezer dagen nog wat bloedverlies heb. Ze zag op het condoom ook wat bloed, maar zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat het vaker voorkomt. Ik moet het nu gewoon in de gaten houden.

Het lijkt nu gelukkig gestopt te zijn. We hebben ook een foto meegekregen, maar ik zie er niet echt iets in :@ :P ik ben blij dat ik ben gegaan en niet het hele weekend heb zitten stressen.
  vrijdag 18 december 2015 @ 13:49:15 #96
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_158328051
Miezziej, gelukkig is alles goed! En je hebt wat kunnen zien *O*
Maar 5,5 week pas dus, en wat dacht je zelf dan??

Het was dus een inwendige echo (standaard voor de 10 weken las ik ergens?), was dat erg onprettig?
Blood for breakfast, blood for lunch
  vrijdag 18 december 2015 @ 13:51:07 #97
52229 Chanty
pi_158328089
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 12:36 schreef lunamatic het volgende:

Hebben jullie ervaring met duizeligheid? Ik ging gisteren bijna van mijn stokje op het werk. Het zweet brak me ineens aan alle kanten uit, mijn rug en voorhoofd waren kletsnat, en ik merkte dat ik te weinig zuurstof kreeg. Niet echt prettig dus. Heb de collega's naast me verteld dat ik kon gaan flauwvallen dus die hielden me wel in de gaten.

Ik denk dat het vermoeidheid was. Ik was niet aan het hyperventileren want ik kon rustig blijven ademhalen, maar het was wel eng. De rest van de dag ook nog behoorlijk duizelig geweest en vannacht 11 uur geslapen...
Ja ik heb het ook een paar keer gehad, waarschijnlijk plotselinge daling van de bloeddruk. Ik merk het nu vaak doordat ik trek heb in iets zouts. En gisteren had ik het ook maar volgens mij was dat het gevolg van lang staan icm warmte.
pi_158328138
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 13:49 schreef Queens het volgende:
Miezziej, gelukkig is alles goed! En je hebt wat kunnen zien *O*
Maar 5,5 week pas dus, en wat dacht je zelf dan??

Het was dus een inwendige echo (standaard voor de 10 weken las ik ergens?), was dat erg onprettig?
Ik dacht zelf ongeveer 7,5 week (eerste dag laatste menstruatie was 25 oktober).

Ik vond het niet onprettig. Het was eerst wel even zoeken en ik moest een beetje op mijn buik drukken. Baby is natuurlijk erg klein (ongeveer 5mm staat op mijn foto :9) en leek wel alsof hij verstoppertje aan het spelen was... Toen voelde ik wel een beetje dat dat ding tegen mijn baarmoedermond aan zat, maar het deed geen pijn o.i.d.
Voor een eerste inwendig onderzoek ooit vond ik het heel erg meevallen :P
  vrijdag 18 december 2015 @ 13:55:53 #99
52229 Chanty
pi_158328167
Miez wat fijn lekker door broeden *O* En Fieder ook een knipper *O*

Inwendig voor de 10 wk is niet perse standaard queens. Volgens mij verschilt het per praktijk. De mijne probeert altijd eerst uitwendig :) en als je gewoon ontspant voel je er niks van, piemel paste er ook immers in :P de eerste keer geneer je je nog wat maar ook dat is snel over. Als je gaat bevallen gaan er nou eenmaal nog meer mensen in de doos kijken en wroeten, zeker als je medisch wordt :P
pi_158328278
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 12:36 schreef lunamatic het volgende:

Ik herken het ook en bij mij was het idd mijn bloeddruk. Iets zouts eten en zoets drinken hielp wel goed bij me, dus ik had gewoon altijd een flesje ranja bij me en een hartige Sultana.

Wat fijn miezziej!

Hier ook gewoon uitwendige echo's gehad voor de 10 weken :) Bij ons proberen ze eerst uitwendig en als dat niet lukt wijken ze pas uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')