abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158343518
Fijn van de goede echo Miezziej!

Ik heb toch geen blaasontsteking waarschijnlijk. Nog even de kweek afwachten. Harde buiken zijn vandaag al een stuk minder gelukkig *O*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_158350504
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren en mooie echo's heb ik gezien!
Wij hebben gisteren een geslachtsbepalings echo gedaan en hebben een beste piemel gezien :D
pi_158351656
Een jongetje voor Kiwi *O*

[ Bericht 36% gewijzigd door elamanilo op 19-12-2015 11:21:41 ]
pi_158352163
Een jongentje voor kiwi *O*

Sicilia waarschijnlijk geen blaasontsteking dus. Gelukkig zijn de harde buiken een stuk minder. Misschien toch wat meer rust pakken
pi_158352580
Kiwi een jongetje O+

Sicilia fijn dat het geen blaasontsteking is.
pi_158361454
Yoyo, hoe gaat het hier? Kiwi, wat heerlijk, een jochie O+ .

Ik zit maar gewoon een beetje de tijd uit.
  zaterdag 19 december 2015 @ 20:55:51 #132
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158363920
Kiwi :D! Leuk hoor! *G*

Oh en jongens ik heb een nieuw huis: een suuuuuperzacht lekker warm vest van bonprix. Ik denk dat ik m nooit meer uit doe! O+
pi_158364892
Kiwi een jongetje O+

Oh die ziet er heerlijk uit LB!
Hoe zijn de mouwen? Ik heb nu 3 dingen van BonPrix 2de hands en allemaal zijn het best kort vallende mouwen! Mijn marktplaats winterjas dus helaas ook :')
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zaterdag 19 december 2015 @ 21:36:00 #134
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158365271
Nou ik heb een maat 36/38 gekocht (in de hoop dat ik m vooral ook na de zwangerschap nog aan kan oO< ) en het valt me alles mee! Maar er zitten dan ook van die boorden met duimsgaten in _O_
pi_158366687
Sicilia, fijn dat je buik weer rustiger is!

En een mannetje voor Kiwi, leuk!

Ladyblack, die ziet er lekker warm uit. Ik draag laatste weken liefst elke dag dit vest, zo heerlijk warm!

zaterdag 19 december 2015 @ 23:48:42 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158369604
Vandaag feestje gehad, nichtje van 4 ging weg en gaf me naast een knuffel ook een kus op mijn buik, voor de baby.
Zooooo lief O+ O+ O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158373667
Ik heb al een paar keer dat vest van LB weggeklikt, nu moet ik misschien toch.... Hij lijkt me echt O+ O+

Groofsken hoe staat het met je misselijkheid?
Ik merk nu zelf dat ik van zo'n 10x per dag spugen ineens binnen 2 weken naar een paar keer in de week spugen ben gegaan. Nu pas merk ik hoeveel energie het me kostte. Ellende.

Grappig trouwens, veel meiden die nu zus worden van een broertje! :D :D :D
pi_158373772
Net weer een beetje bloed verloren nadat ik naar de wc was geweest (voor nr 2 :@). Denk dat ik er maar aan moet wennen dat mijn baarmoeder supergevoelig is ofzo.
Om mijn zorgen een beetje te delen en niet meer geheimzinnig te doen hebben we het gister aan mijn schoonmoeder verteld. Meteen een toespraak over wat ik niet mag eten en doen :+. Denk dat bij haar de miskraam van mijn schoonzus ook nog wel vers in het geheugen zit. Ze is er in ieder geval superblij mee en zegt dat ik positief moet denken omdat dat beter is voor de baby :P
pi_158373865
Idd kiwi! Heel veel broertjes voor de meisjes hier!

Mijn meisje is redelijk 'one of the guys' dus benoemt dagelijks wat van haar speelgoed of kleding straks voor hem is :D

Hm vervelend miez steeds bloedverlies! Hopelijk stopt dat snel!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158374346
Vervelend miez dat bloedverlies. Wel fijn om te kunnen delen met anderen waar je je zo'n zorgen om maakt!
Haha lief Lamb, onze dochter is met vlagen erg met de baby bezig, prima ook. Een zwangerschap duurt erg lang als je 2,5 bent :s)
pi_158374505
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 08:55 schreef Lamb29 het volgende:
Idd kiwi! Heel veel broertjes voor de meisjes hier!

Mijn meisje is redelijk 'one of the guys' dus benoemt dagelijks wat van haar speelgoed of kleding straks voor hem is :D

Hm vervelend miez steeds bloedverlies! Hopelijk stopt dat snel!
:D Zo leuk lijkt me dat, als je al een grote hebt die zo mee kan leven, lief O+ Enneh, fijn dat jij ook al af kan tellen tot verlof, die twee weken vakantie helpen wel he :)

Miezziej, vervelend van het bloedverlies! Fijn dat je het nu een beetje kan delen om je heen iig.

Verder niet echt meer wat onthouden (hoewel, ik zag vesten om in te wonen ;)) want laatste wasjes, koffer inpakken en op vakantie *O* Hopelijk veel extra vitamine D straks, las dat de baby nu licht kan zien door de baarmoeder heen :D
pi_158374729
Geniet van je vakantie! Waar ga je heen??

Bijzonder hč dat ze al kunnen horen en zien! Zo mooi idee

Ja super tof hoe ze meeleeft! Broertje wordt overladen met knuffels en dat gezichtje als ze hem voelt is echt onbetaalbaar.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158375499
Die vesten O+ die zien er echt heerlijk uit!!

Molo wat super lief van je nichtje O+ kinderen zijn zo heerlijk eerlijk en spontaan he O+

Kiwi jeetje wist niet dat je zoveel moest spugen. Snap dat dat veel energie kost. Gelukkig is het al minder nou maar hopen dat het snel helemaal over is.

Miezziej dat is vervelend zeg. Zou dat bloeden nog van het stolsel komen wat de vk gezien had?
Mag je morgen eigenlijk nog op je afspraak komen of heb je afgelopen week ook gelijk je intake gehad?

Ono ik ben jaloers!!! Geniet van je vakantie ^O^

Mijn beste vriendin appte net dat ze van mijn schoonmoeder gehoord heeft dat ik zwanger ben :( nou ben ik heel boos en verdrietig want ik had het haar zelf willen vertellen na de echo. Mijn vriendin heeft vandeweek te horen gekregen dat haar vader uitgezaaide longkanker heeft en daarom wilde ik nog even wachten. En sws vind ik het niet aan mijn schoonouders om het aan andere te vertellen }:|
Kan wel merken dat ik zwanger ben want ik moest er heel erg om huilen :7 Hallo hormonen
pi_158376080
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 11:33 schreef ikke_84 het volgende:
Die vesten O+ die zien er echt heerlijk uit!!

Molo wat super lief van je nichtje O+ kinderen zijn zo heerlijk eerlijk en spontaan he O+

Kiwi jeetje wist niet dat je zoveel moest spugen. Snap dat dat veel energie kost. Gelukkig is het al minder nou maar hopen dat het snel helemaal over is.

Miezziej dat is vervelend zeg. Zou dat bloeden nog van het stolsel komen wat de vk gezien had?
Mag je morgen eigenlijk nog op je afspraak komen of heb je afgelopen week ook gelijk je intake gehad?

Ono ik ben jaloers!!! Geniet van je vakantie ^O^

Mijn beste vriendin appte net dat ze van mijn schoonmoeder gehoord heeft dat ik zwanger ben :( nou ben ik heel boos en verdrietig want ik had het haar zelf willen vertellen na de echo. Mijn vriendin heeft vandeweek te horen gekregen dat haar vader uitgezaaide longkanker heeft en daarom wilde ik nog even wachten. En sws vind ik het niet aan mijn schoonouders om het aan andere te vertellen }:|
Kan wel merken dat ik zwanger ben want ik moest er heel erg om huilen :7 Hallo hormonen
Geeft niks, heb er ook weinig over gezegd hier. Vorige zzwangerschap ging het precies zo, dus wat dat betreft erg herkenbaar weer. Gelukkig is het nu stukken beter en hopelijk is het idd gewoon verdwenen straks!

En ik vind je schoonmoeder stom. Gewoon stom.
pi_158376405
Poeh, van dat bloedverlies zou ik ook wakker liggen. Dat is toch niet fijn. Hopelijk is het niks en hoort het er gewoon bij voor jou.

Kiwi, ik wist ook niet dat je zo ziek was ervan. Hoe ver ben je n u?

Zelf heb ik al een paar weken een goede balans kwa misselijkheid overdag. De avonden bleven zwaar. Ik hoefde overigens niet zozeer te spugen, maar voelde me nonstop ziek/ beroerd. De laatste dagen heb ik steeds van die momenten dat ik denk: 'het gaat volgens mij beter', maar ik durf nog niet te stoppen met de emesafene. Ik heb nog voor 2 weken, en daarna hoop ik dat ik geen nieuwe lading meer nodig heb. Als ik af mag gaan op de vorige zwangerschappen, dan zou het dan ongeveer voorbij moeten zijn.

Ik wacht nu rustig op de uitslag van de NIPT en hoop daarna te mogen gaan genieten op alle fronten O+ . (Rustig, met kleine momenten van spanning en zorgen ;) )
pi_158377080
Jongetje voor Kiwi *O*

En wat een lekkere vesten! Ik ben weer op het punt in de zwangerschap beland waarbij ik het continu bloedheet heb, dus die vesten zouden voor mij nu veel te warm zijn, maar ze zien er heerlijk zacht uit :D

Vervelend van de misselijkheid zeg! Hoop met jullie mee dat dat snel over is. Ik ben in het eerste trimester wel flink misselijk geweest, maar heb er nooit van hoeven spugen gelukkig (spugen is echt mijn fobie en grootste angst dus dat lijkt mij echt hel!).
Sterkte :*

Bluh ik ben ziekjes. Maag is helemaal de weg kwijt. Heb alleen wat druiven gegeten en wat water gedronken vandaag, ben bang dat ik meer niet binnen ga houden. En de harde buiken komen nu ook weer terug. Hoop dat vriend vandaag op tijd stopt met klussen, ik wil naar bed!
pi_158377492
Geniet van je vakantie ono! :D

Wat stom van je schoonmoeder Ikke. Ik zou dat ook echt niet leuk vinden.

Op de 21e zou ik alleen een echo hebben en op de 24e echt een intakegesprek. De echo van de 21e gaat nu niet meer door. Ik mag 4 januari weer, ik kan niet wachten! Ik probeer die beetjes bloed te negeren, maar ik vind het lastig. Ik ben tot nu toe helemaal niet goed in zwanger zijn ;(
pi_158377844
Even gauw, nu 16+5 Groofsken!
pi_158377912
Ik vergeet helemaal op Miezziej en ikke te reageren!

Miezziej dat bloedverlies is ook echt niet tof! Is het al gestopt met bloeden nu? Ik snap je zenuwen hoor, het is ook super spannend allemaal! Zo een goede echo is natuurlijk heel fijn, maar heeft helaas geen garanties. Sterkte :*

Ikke wat gemeen van je schoonmoeder! Waarom doet ze zoiets?! Snapt je vriendin waarom jij zelf nog niks gezegd had?
pi_158379135
Dat vest ziet er geweldig uit, LB. Misschien moet ik er ook een...

Stom van je schoonmoeder zeg, ikke! Ik zou daar ook niet blij mee zijn. Hoop dat je vriendin het wel begrijpt.

En miez, lijkt me ook helemaal niets, dat bloedverlies....

Mijn vriend is vandaag jarig en heeft besloten dat hij daarom niet hoeft te klussen. Ik vind het wel gezellig, eindelijk weer wat tijd voor elkaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')