SPOILER: mijn stipje O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:55 schreef Chanty het volgende:
Miez wat fijn lekker door broedenEn Fieder ook een knipper
Inwendig voor de 10 wk is niet perse standaard queens. Volgens mij verschilt het per praktijk. De mijne probeert altijd eerst uitwendigen als je gewoon ontspant voel je er niks van, piemel paste er ook immers in
de eerste keer geneer je je nog wat maar ook dat is snel over. Als je gaat bevallen gaan er nou eenmaal nog meer mensen in de doos kijken en wroeten, zeker als je medisch wordt
Ik vond het geen pijn doen, maar wel heel vervelend dat een wildvreemde met een *ding* zo diep in mij aan het wroeten was. Zou het nooit meer toestaan, dus de kunst is nu niet zwanger te raken, dan hoeft het ook niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:49 schreef Queens het volgende:
Miezziej, gelukkig is alles goed! En je hebt wat kunnen zien![]()
Maar 5,5 week pas dus, en wat dacht je zelf dan??
Het was dus een inwendige echo (standaard voor de 10 weken las ik ergens?), was dat erg onprettig?
Vervelend dat je nu weer een keer terug moet! Nu al eigenwijze baby'squote:Op vrijdag 18 december 2015 17:01 schreef Madivi het volgende:
Leuk zo'n prille echo!
Inwendige echo valt idd erg mee, ze gebruiken gewoon gel en zijn heel voorzichtig. T voelt idd alleen wat gênant.
Nou ik kom even erg balen, ze konden de hartkamers van één baby niet goed zien dus moet volgende week wéér.Deze keer wordt het door een arts gedaan.
Verder voor begin januari afspraak voor de glucosetolerantietest, daar zie ik echt tegenop.
Gelukkig, das goed te horen. Ik hoor wel mensen over overgeven en helemaal onwel worden. Vind het allemaal zo medisch de zwangerschap en ziekenhuiscontroles, niet echt "roze wolkig". Maar dat zullen ook wel hormonen zijn...quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:13 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Vervelend dat je nu weer een keer terug moet! Nu al eigenwijze baby's
Ik vond de glucosetolerantietest heel erg meevallen. (Op de prikken na... Ik ben niet zo'n held met naalden).
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:45 schreef Arja het volgende:
Miez en fieder wat fijn van de knippers!
Ik draai mijn hand niet om voor inwendige echo's. Ik heb er al zo veel gehad dat ik uit moet kijken dat ik niet meteen mijn broek laat zakken als ik een witte jas zie.
Madivi wat balen dat ze weer het hartje niet goed konden zien.
Dat je dat nog weet!quote:Op donderdag 17 december 2015 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
Succes met tandenpoetsen de komende weken heJE BENT NAMELIJK ZWANGER!!!!!
FIEDER!quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:23 schreef Fieder het volgende:
Meld met knipper van 6,5 week![]()
en volgende week mag ik weer kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |