abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158328322
Owja, toen ik belde had de vk al gezegd dat het een inwendige echo wordt, standaard op de praktijk daar denk ik.
Ze legde goed uit wat ze ging doen en liet mij van te voren ook het apparaat zien en hoever het naar binnen zou gaan etc.

Ik vind een wax beschamender :+ (dat heb ik een aantal keren laten doen).

SPOILER: mijn stipje O+
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 18 december 2015 @ 14:10:52 #102
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_158328471
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 13:55 schreef Chanty het volgende:
Miez wat fijn lekker door broeden *O* En Fieder ook een knipper *O*

Inwendig voor de 10 wk is niet perse standaard queens. Volgens mij verschilt het per praktijk. De mijne probeert altijd eerst uitwendig :) en als je gewoon ontspant voel je er niks van, piemel paste er ook immers in :P de eerste keer geneer je je nog wat maar ook dat is snel over. Als je gaat bevallen gaan er nou eenmaal nog meer mensen in de doos kijken en wroeten, zeker als je medisch wordt :P
:D
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_158328943
Wat fijn dat je een knipper hebt gezien Miez!
pi_158329272
Miezziej, fijn dat je langs kon en een mooie knipper zag!

Ik vond inwendige echo's weinig spannend. Bij de eerste had ik een placenta die mogelijk de uitgang blokkeerde, dus heb er een aantal gehad. Enige opmerkelijke was de temperatuur, ding is koud en dat maak je niet zo vaak mee daaro _O-

Dot, lief dat de VK uberhaupt was gekomen, fijn dat alles goed is!

En verder niets onthouden, maar bijna vakantie :)
  vrijdag 18 december 2015 @ 15:11:40 #105
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158329645
Knippers voor Miezziej én Fieder!! O+ *O*

En Xanteh, beterschap voor je dochter :o Wat sneu!

Mijn peutertje ligt met koorts op de grond te dweilen onder een dekentje, en wilde dat ik ook onder een dekentje op de bank ging. Nou, okay! :D
En nu zingt ze Sinterklaasliedjes voor me O+
  vrijdag 18 december 2015 @ 15:55:08 #106
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_158330740
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 13:49 schreef Queens het volgende:
Miezziej, gelukkig is alles goed! En je hebt wat kunnen zien *O*
Maar 5,5 week pas dus, en wat dacht je zelf dan??

Het was dus een inwendige echo (standaard voor de 10 weken las ik ergens?), was dat erg onprettig?
Ik vond het geen pijn doen, maar wel heel vervelend dat een wildvreemde met een *ding* zo diep in mij aan het wroeten was. Zou het nooit meer toestaan, dus de kunst is nu niet zwanger te raken, dan hoeft het ook niet. :P
pi_158330909
*O* miezziej een mooie knipper!
Gelukkig maar. En dat je wat terug gezet bent is dan maar bijzaak. Een knipper is een knipper O+
pi_158332410
Leuk zo'n prille echo!

Inwendige echo valt idd erg mee, ze gebruiken gewoon gel en zijn heel voorzichtig. T voelt idd alleen wat gênant.

Nou ik kom even erg balen, ze konden de hartkamers van één baby niet goed zien dus moet volgende week wéér. :{ Deze keer wordt het door een arts gedaan.

Verder voor begin januari afspraak voor de glucosetolerantietest, daar zie ik echt tegenop. :X
pi_158332632
FIEDER! Dat heb je weer snel gefikst zeg! Reuzespannend, fijn dat je iig al een goeie start hebt zeg, gefeliciteerd. *O*

En miez ook goed nieuws, een knipper! Echt een opluchting.

Hier vandaag weer controle gehad, was echt weer zo zenuwachtig! Ze kon het hartje ook niet vinden en toen werd ik echt nerveus. Even snel geechood en hij doet het nog! Yes! Nu 14+3, ik denk komende week maar eens op werk vertellen enzo! *O*
  vrijdag 18 december 2015 @ 17:13:03 #110
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158332642
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 17:01 schreef Madivi het volgende:
Leuk zo'n prille echo!

Inwendige echo valt idd erg mee, ze gebruiken gewoon gel en zijn heel voorzichtig. T voelt idd alleen wat gênant.

Nou ik kom even erg balen, ze konden de hartkamers van één baby niet goed zien dus moet volgende week wéér. :{ Deze keer wordt het door een arts gedaan.

Verder voor begin januari afspraak voor de glucosetolerantietest, daar zie ik echt tegenop. :X
Vervelend dat je nu weer een keer terug moet! Nu al eigenwijze baby's ;)
Ik vond de glucosetolerantietest heel erg meevallen. (Op de prikken na... Ik ben niet zo'n held met naalden).
pi_158333071
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 17:13 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Vervelend dat je nu weer een keer terug moet! Nu al eigenwijze baby's ;)
Ik vond de glucosetolerantietest heel erg meevallen. (Op de prikken na... Ik ben niet zo'n held met naalden).
Gelukkig, das goed te horen. Ik hoor wel mensen over overgeven en helemaal onwel worden. Vind het allemaal zo medisch de zwangerschap en ziekenhuiscontroles, niet echt "roze wolkig". Maar dat zullen ook wel hormonen zijn...

Ze zijn idd eigenwijze mannetjes, liggen al heel hoog en wisselen steeds van "laagste plek". Helft van de tijd waren de echoscopistes aan het zoeken bij welke baby het lichaamsdeel hoorde haha. :D
pi_158333226
Fieder, wat fijn! *O* Gefeliciteerd!!! O+

Ja dat is dan een lange zit he Madivi :D Glucosetest heb ik nooit hoeven doen gelukkig, alleen 2x bloedprikken (nuchter en na ontbijt). Vervelend dat je nog een keer terug moet komen.
pi_158334116
Fieder, gefeliciteerd!! En Miez, fijn dat het loos alarm was!

Mijn VK kan vanaf een week of 7 uitwendige echo's doen.

Mn ogen zijn lek! Echt, pffff. Ik jank om alles :') Vandaag weer gaan werken, nu moehoehoehoe. Bweuh.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_158334559
Miez en fieder wat fijn van de knippers!

Ik draai mijn hand niet om voor inwendige echo's. Ik heb er al zo veel gehad dat ik uit moet kijken dat ik niet meteen mijn broek laat zakken als ik een witte jas zie.

Madivi wat balen dat ze weer het hartje niet goed konden zien.
pi_158334604
Svane wat fijn dat je de knipper weer gezien hebt! *O*

Miezziej, fijn dat alles goed is met je beeb. Wel jammer dat je minder lang zwanger bent dan je dacht...duurt het eerste trimester nog langer...

Fieder welkom!

Ik las nog iets over een eigenwijze tweeling O+

Glucosetest moest ik in mijn eerste zwangerschap. Weinig moeite mee gehad eigenlijk, alleen dat wachten duurde zooooo lang!
pi_158335198
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 18:45 schreef Arja het volgende:
Miez en fieder wat fijn van de knippers!
Ik draai mijn hand niet om voor inwendige echo's. Ik heb er al zo veel gehad dat ik uit moet kijken dat ik niet meteen mijn broek laat zakken als ik een witte jas zie.

Madivi wat balen dat ze weer het hartje niet goed konden zien.
:D

Fijne geruststelling Miezziej! Ik had in het begin ook een stolseltje nog zitten, vond het zelf wel een geruststelling om te weten waar het bloedverlies de dagen erna vandaan kwam, hoop dat dat voor jou ook scheelt qua zorgen :)

Fieder, welkom!

Madivi, vervelend dat je weer terug moet, hopelijk liggen ze er dan wel goed voor! Je eigenwijze mannetjes O+

Jeetje, schrikken als ze het hartje niet gelijk kunnen vinden Svane.. Gelukkig helemaal goed *O*

En ik ben thuis, eindelijk! Ontzettend drukke en lange week gehad, maar alles wat moest is gelukt en gedaan. Echt een last van m'n schouders, de invulling van de komende tijd t/m de bevalling hing er vanaf en het lijkt erop dat het gaat lukken zoals ik/we vooraf hadden bedacht qua ideale planning (studie). Kan wel janken van opluchting nu, even nadenken hoe ontspannen ook alweer ging :+ En ook bizar, vandaag laatste werkdag voor de vakantie en daarna begint mijn laatste maand (oké, vijf weken) voor verlof :o
pi_158335724
Miezziej wat fijn dat je een Knipper hebt, kan maar zo zijn dat je de volgende keer weer verder wordt gezet, met deze termijn is het nog heel lastig meten.

Svane fijn dat je nog even een echo kreeg, al is de reden wel even flink stressen.

Madivi wat een eigenwijsjes O+ O+

Onomatopee, oh het aftellen kan beginnen!

Marjolijntje rustig aan doen het weekend en hopelijk kan je een beetje bijtanken.

Lb beterschap voor je peutertje.

Bij mijn peutertje is de koorts gezakt, maar sinds gisteren zit hij onder de vlekjes :{ en erg verkouden. Vanmiddag toch maar even overlegd met de huisarts, want volgende week zijn ze gesloten, al ben ik nog niet van plan om te bevallen, is toch wel fijn om te weten of het kwaad kan voor de buikbaby. Maar ze dacht aan een virus met daarbij huiduitslag.
pi_158335799
Miezz wat fijn! Hopelijk stopt het bloed snel nu!

Fieder gefeliciteerd!! O+

Ono wat fijn dat je deze week goed doorgekomen bent! Afvinken die handel!

Zo...
Vakantie! Das het leuke van het onderwijs ;) Nu lekker 2 weken vrij.
En daarna nog 5 officiële weken tot mijn verlof, maar daarin gaan we dus per dag bekijken of ik er kan zijn en wat ik dan ga doen.

Voelde meneer dit keer voor het eerst bovenin mijn buik! Dus denk dat hij ineens het licht zag en toch andersom draaide... Hoewel ik hem net weer onderin voelde. Wel een verschil dus met eigenwijze dame die altijd in stuit bleef liggen.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158336382
Bedankt voor jullie reacties :s)
Ik vind het ook wel jammer dat ik wat teruggezet ben, ik vind het al zo lang duren! Maar ik denk dat het wel ongeveer klopt, want op 29 november had ik een heel licht streepje en op 1 december was deze duidelijker.

Voor iedereen die vakantie heeft: geniet ervan! *O*
pi_158337679
Fieder *O*

Miez *O*

quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:01 schreef LadyBlack het volgende:

Succes met tandenpoetsen de komende weken he :*

*O* JE BENT NAMELIJK ZWANGER!!!!! *O*
Dat je dat nog weet! :D O+
  vrijdag 18 december 2015 @ 20:59:32 #121
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158338366
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat je dat nog weet! :D O+
Haha ja man ik vond t zo sneu voor je :')
pi_158338706
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:23 schreef Fieder het volgende:
Meld met knipper van 6,5 week O+
en volgende week mag ik weer kijken *O*
FIEDER! *O* *O* Hiep hoi!
pi_158341691
Jaaaa, Fieder *O* Gefeliciteerd met je knippertje <3

En Miezziej ook! Supertof!
pi_158342537
Gefeliciteerd met jullie knipper Fieder, wat een opluchting!
E.
pi_158343404
Gefeliciteerd met de knippers Fieder en Miezziej, wat fijn!! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')