Ik zie een verbandquote:Op donderdag 17 december 2015 11:21 schreef Dot. het volgende:
Ik heb de baby gisteren en vandaag nog niet heel erg gevoeld [...]
Ik ben geloof ik niet zo goed in rust nemen
Johquote:Op donderdag 17 december 2015 11:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zie een verband
Goed dat je hebt gebeld, en nou de bank op jij!
Grappig, hier precies hetzelfde. Als in de avond het voorleesboek tevoorschijn komt, wordt de baby heel actiefquote:Op donderdag 17 december 2015 12:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Hij is wel altijd heel aanwezig als ik A voorlees, net alsof 'ie nu z'n zus al wil schoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Wat liefquote:Op donderdag 17 december 2015 13:02 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Grappig, hier precies hetzelfde. Als in de avond het voorleesboek tevoorschijn komt, wordt de baby heel actief
You're stubborn kindquote:Op donderdag 17 december 2015 16:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Thnx.
Vorige ronde begon ik het pas te geloven vanaf een week of 20
Jaaa, daar is ze!quote:Op donderdag 17 december 2015 16:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kom ook maar eens voorzichtig officieel meedoen. Vanmorgen een knippertjemet 7.3. Alleen voor de echo ineens een beetje bloedverlies dus zit ik nu nog niet rustig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |