abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2015 @ 09:55:27 #51
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158302465
Vocht? Oja zeker!
Hopelijk is het deze keer wat minder. Was niet leuk, had er pijn in mijn lijf van, het ergste was de oorpijn en de pijn in mijn handen en polsen. Manlief moest mij maar voeren, kon het bestek niet eens vasthouden. En er was ook niets romantisch aan haha.

Zo een afspraak bij de vk, eens kijken wat de weegschaal doet en of ik een sticker krijg. :-)

Hoi razz! Leuk dat je er weer bent en super fijn dat het beter met je gaat.
pi_158303779
Ik heb de baby gisteren en vandaag nog niet heel erg gevoeld en dat beviel me niks, dus heb de vk gebeld en meteen voel ik een paar schoppen. Ik moest gaan liggen van d'r en turven, maar nu is het toch weer erg rustig. Ze komt vanmiddag even langs, maar m'n vriend is ziek en die wil ik dan ook weer niet te veel belasten met Stip en het huis is een zooi, dus eigenlijk wil ik wel even opruimen voor ze komt.

Ik ben geloof ik niet zo goed in rust nemen :')
pi_158304118
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:21 schreef Dot. het volgende:
Ik heb de baby gisteren en vandaag nog niet heel erg gevoeld [...]

Ik ben geloof ik niet zo goed in rust nemen :')
Ik zie een verband oO<

Goed dat je hebt gebeld, en nou de bank op jij!
pi_158304352
Vocht valt hier mee gelukkig.. Beetje in mijn polsen en elleboog want regelmatig tintelende vingers. Maar dat kan bij mij ook door overbelasting komen dus ik weet niet of zwangerschap daarvan nu de oorzaak is.

Dot wat vervelend.. Hopelijk snel gerust gesteld en heel veel streepjes kunnen zetten.

Hier helaas ook nog steeds een heel bescheiden jongetje. Het blijft bij wat gerommel en geschuif en af en toe een duwtje. Begreep dat ik vanaf wk 27 dat 7x per dag moet kunnen tellen dus ben maar vast begonnen (nu 26wk). Ben vandaag thuis (begin zowaar af en toe echt aan mijzelf te denken :Y) ) en zit nu op 3x.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158304490
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:36 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik zie een verband oO<

Goed dat je hebt gebeld, en nou de bank op jij!
Joh :+

Vriend is nu even naar de supermarkt met Stip en ik ga vanavond naar m'n ouders zodat zij kunnen bijspringen morgen.

Baby is gelukkig alweer wat actiever zoals ik van d'r gewend ben :) En dan heb ik nu de neiging de vk weer af te bellen natuurlijk.
pi_158305633
Gewoon laten komen hoor! Heb je toch even hartje weer gehoord en geruststelling. En iemand die je nog eens streng toespreekt dat je rustig aan moet doen ;)

Ik voel de kleine man ook niet veel als ik bezig ben met A., pas als ik ga zitten en er op let, dan wel. Hij is wel altijd heel aanwezig als ik A voorlees, net alsof 'ie nu z'n zus al wil schoppen O+ .
pi_158305848
Ja ik heb s avonds en s nachts altijd een feestje in m'n buik en dat was dus niet gisteren. Ik had ook wel een drukke dag achter de rug, maar toen ik vanochtend nog nauwelijks iets voelde terwijl ik wel rustig zat vond ik het toch niet zo fijn.
pi_158305905
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Hij is wel altijd heel aanwezig als ik A voorlees, net alsof 'ie nu z'n zus al wil schoppen O+ .
Grappig, hier precies hetzelfde. Als in de avond het voorleesboek tevoorschijn komt, wordt de baby heel actief O+
pi_158306162
Wat moeten er veel op de weegschaal bij de verloskundige, vind het niet erg dat het hier niet hoeft. Houd hetzelf wel in de gaten, tot nog toe 9 kg aangekomen, maar was voor die tijd al te zwaar. Na de vorige bevalling ben ik 10 kg aangekomen ipv afgevallen :'(

Razz fijn dat het beter gaat.

Dot beter een keer teveel bellen dan te weinig. Wel fijn dat je nu weer meer bewegingen voelt.

Xanteh is je vriend er met kerst ook niet? Blijft hij na deze 2 weken wel thuis?

Ik hoop dat het nog even duurt voor ik ga bevallen, ons kleine peutertje is ziek en dat lijkt mij geen handige combi.
pi_158306400
Beterschap voor je peutertje Sethiwe, nog maar even niet bevallen dan inderdaad. Met welke termijn ben je vorige keer bevallen?

Goed dat je gebeld hebt Dot! En fijn dat je al wat meer voelt. Ik zou de vk lekker wel laten komen hoor, een extra check kan nooit kwaad toch!

Hier juist een super actieve baby, soms is hij zo druk dat ik me afvraag of hij het nog wel fijn heeft of dat hij ligt te spartelen van het ongemak. Maar gelukkig hebben we maandag gezien dat hij het super heeft in mijn buik!

Ik had net op werk best wel weer veel pijnlijke krampen/harde buiken. Dus ik heb getimed. 14 in een uur. Daarna ben ik weer gestopt met timen en nu is het weer wat rustiger. Heb een paracetamol genomen en ga zo als zoon wakker is even onder de douche (ben bij ouders nu dus mijn lieve mama vermaakt de kindjes vandaag) als het dan nog rommelt ga ik toch maar een keer de vk bellen.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_158309488
Ik kom ook maar eens voorzichtig officieel meedoen. Vanmorgen een knippertje O+ met 7.3. Alleen voor de echo ineens een beetje bloedverlies dus zit ik nu nog niet rustig :')
  donderdag 17 december 2015 @ 16:25:41 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158309619
Helleu, welkom!

En begrijpelijk toch, gewoon nog even wachten, wordt het steeds echter! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158309947
Welkom ophelia,
Erg hé dat niemandsland waar je de eerste tijd in zit. Hoe voel je je verder?
Hier 6.1 weken en sinds vandaag af en toe misselijk. Vervelend, maar maakt het ook wat echter ofzo. :Y
pi_158309949
Thnx.

Vorige ronde begon ik het pas te geloven vanaf een week of 20 oO<
pi_158309969
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:02 schreef Xanteh het volgende:

[..]

Grappig, hier precies hetzelfde. Als in de avond het voorleesboek tevoorschijn komt, wordt de baby heel actief O+
Wat lief O+

Ophelia, welkom! Fijn dat je al een knipper gezien hebt, fijne bevestiging, hopelijk snel geen bloedverlies meer :)

Mini lijkt nu vlak onder mijn ribben te zitten, dat voelt hoog :o Gek gevoel ook, dacht eerst dat ik m'n maag heel raar voelde rommelen maar toen ik m'n hand erop legde bleek het een schop :') O+ Ben wel benieuwd hoeveel hoger ze nog gaat komen...
pi_158310248
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Thnx.

Vorige ronde begon ik het pas te geloven vanaf een week of 20 oO<
You're stubborn kind ;)

Succes met tandenpoetsen de komende weken he :*

*O* JE BENT NAMELIJK ZWANGER!!!!! *O*
pi_158310904
Welkom ophelia :W fijn dat je al een knipper hebt gezien. Wel stom van het bloed verlies. Is het nu helemaal weg?

Sethiwe Beterschap met je peutertje. Hopelijk knapt hij snel op.

Wat zei de vk dot? Rustig aan doen hoor!

Sicilia ook rustig aan doen! Is het al wat rustiger in je buik?
Lief van je moeder dat ze de kinderen vermaakt. En bij twijfel gewoon de vk bellen!
pi_158312693
Jaaaa welkom Ophelia met het officiele meedoen! *O*

En bloedverlies is stom en maakt onzeker, maar komt vaak voor. Ik heb het ook gehad. Na de echo niet meer.
pi_158313040
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kom ook maar eens voorzichtig officieel meedoen. Vanmorgen een knippertje O+ met 7.3. Alleen voor de echo ineens een beetje bloedverlies dus zit ik nu nog niet rustig :')
Jaaa, daar is ze! *O*
pi_158313699
Ophelia *O* *O* *O*
Wel balen van het bloedverlies :{
pi_158313761
Ophelia! *O* *O*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_158314017
Gefeliciteerd Ophelia!
pi_158315054
Ophelia gefeliciteerd, hopelijk was het bloedverlies maar eenmalig.

Sicilia zijn de harde buiken weer afgenomen? Fijn dat je moeder je helpt met de kinderen.
  donderdag 17 december 2015 @ 21:16:28 #75
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_158315864
Welkom Ophelia!! *O* Hopelijk geen bloed meer gezien..

Ik begin lichtjes bubbels te voelen in m'n buik O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')