Weet je iemand dan?quote:Op maandag 14 december 2015 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hee, zoeken jullie nog mensen voor de frontpage?
Mja, aardige jongen hoor, maar denk niet dat ze er nog een keer intrappen.quote:
Ik moest wel een beetje lachen.quote:Op maandag 14 december 2015 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is best een goeden pik, je moet hem alleen zijn rechten na 00:00 tot 6:00 ontnemen.quote:Op maandag 14 december 2015 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, aardige jongen hoor, maar denk niet dat ze er nog een keer intrappen.
Is wellicht een manier om met Elfletterig in aanraking te komen.quote:Op maandag 14 december 2015 20:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje lachen.
Hehehe.quote:Op maandag 14 december 2015 20:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is best een goeden pik, je moet hem alleen zijn rechten na 00:00 tot 6:00 ontnemen.
Ja jammer dat het systeem daar niet op berekend isquote:Op maandag 14 december 2015 20:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is wellicht een manier om met Elfletterig in aanraking te komen.
HAHHAHAHAquote:Op maandag 14 december 2015 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op maandag 14 december 2015 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, aardige jongen hoor, maar denk niet dat ze er nog een keer intrappen.
Ik moet nog steeds kijken, maar het kan zijn dat ik net na 17:00 het heb overgemaakt vrijdag, dus dan komt het pas morgen, de banken zijn anno 2015 nog niet echt rap helaas.quote:
bij welke kutbank zit jij?quote:Op maandag 14 december 2015 20:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds kijken, maar het kan zijn dat ik net na 17:00 het heb overgemaakt vrijdag, dus dan komt het pas morgen, de banken zijn anno 2015 nog niet echt rap helaas.
Gewoon ABN, maar dat maakt geen reet uit, een overboeking duurt altijd 1 werkdag naar een andere bank, of je nou b ij ING of Rabo zit.quote:
ohquote:Op maandag 14 december 2015 20:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon ABN, maar dat maakt geen reet uit, een overboeking duurt altijd 1 werkdag naar een andere bank, of je nou b ij ING of Rabo zit.
zou gewoon direct moeten iddquote:Op maandag 14 december 2015 20:26 schreef Fokker89 het volgende:
Dus vrijdag na 17:00 gaan ze maandag verwerken, en dan heb je het dinsdag, welkom in 2015.
Dat is mooi kut.quote:Op maandag 14 december 2015 20:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
PTA / Algemeen Luchtvaarttopic #24
Misschien wel een leuk stukje voor jou.
Omdat ze die gewoon niet moeten verkopen. Is geschiedenis. En daarnaast komt er ook niks voor terug. Zijn er dus drie opties voor Willy en zijn familie; Cougar, NH90 of de AW.quote:
Dat hoor ik ook altijd, daarom ben ik blij dat Geert politicus van het jaar is geworden.quote:Op maandag 14 december 2015 20:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die banken trekken dan nog een dagje rente, daar is het om te doen.
Alle rente terug naar Ankara!quote:Op maandag 14 december 2015 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook altijd, daarom ben ik blij dat Geert politicus van het jaar is geworden.
Ja, maar moet je die oude zooi dan in leven laten? leuk voor het aviodrome misschien, maar een beetje veilig vliegen lijkt me ook wel prettig.quote:Op maandag 14 december 2015 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat ze die gewoon niet moeten verkopen. Is geschiedenis. En daarnaast komt er ook niks voor terug. Zijn er dus drie opties voor Willy en zijn familie; Cougar, NH90 of de AW.
Is ook gewoon een reden om Fylax in de waan te laten dat hij een frikandelbroodje kan kopen.quote:Op maandag 14 december 2015 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook altijd, daarom ben ik blij dat Geert politicus van het jaar is geworden.
Wat valt daar eigenlijk aan te verkopen?quote:Op maandag 14 december 2015 20:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
PTA / Algemeen Luchtvaarttopic #24
Misschien wel een leuk stukje voor jou.
Ze mogen best buiten dienst, maar ze moeten wel gewoon inderdaad in een museum of zo, gewoon in ons bezit blijven houden.quote:Op maandag 14 december 2015 20:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar moet je die oude zooi dan in leven laten? leuk voor het aviodrome misschien, maar een beetje veilig vliegen lijkt me ook wel prettig.
quote:Op maandag 14 december 2015 20:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze mogen best buiten dienst, maar ze moeten wel gewoon inderdaad in een museum of zo, gewoon in ons bezit blijven houden.
Zal wel moeilijk gaan in deze tijd, dat Aviodrome is al meerdere malen falliet gegaan, en ze zullen dat ding wel niet voor 1 euro schenken zoals die Boeing 747.quote:Op maandag 14 december 2015 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat valt daar eigenlijk aan te verkopen?
Er moet er hier 1 in het luchtvaartmuseum.
quote:Op maandag 14 december 2015 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
So, this is Christmas
And what have you done?
Another year over
And a new one just begun
And so this is Christmas
I hope you have fun
The near and the dear one
The old and the young
A very merry Christmas
And a happy New Year
Lets hope it's a good one
Without any fear
And so this is Christmas
For weak and for strong
For rich and the poor ones
The road is so long
And so happy Christmas
For black and for white
For yellow and red ones
Let's stop all the fight
A very merry Christmas
And a happy New Year
Let's hope it's a good one
Without any fear
And so this is Christmas
And what have we done
Another year over
And a new one just begun
And so happy Christmas
We hope you have fun
The near and the dear one
The old and the young
A very merry Christmas
And a happy New Year
Let's hope it's a good one
Without any fear
War is over
If you want it
War is over
Now
Ik moest lachen.quote:
'De' asielzoeker bestaat niet.quote:Op maandag 14 december 2015 23:13 schreef LTVDK het volgende:
Lekker met zijn allen als 'grote mensen' over het 'asielzoekertje' praten bij Pauw.
Nee klopt, het is allemaal tuig.quote:Op maandag 14 december 2015 23:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'De' asielzoeker bestaat niet.
Doe es ff normaal johquote:Op maandag 14 december 2015 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee klopt, het is allemaal tuig.
Nee, dat had de uitzending niet aangekund.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
was zij aan het praten over asielzoekers?
wie waren te gast?quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat had de uitzending niet aangekund.
Sharon Gesthuizen en een asielzoekertje.quote:
Valt vies tegen ah sahbi.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sharon Gesthuizen en een asielzoekertje.
En Freek de Jonge waar LTKDV groot fan van is.
En nog een kerel die iets met een paard deed.
Jumbo zal ook de plus opslokken vriend.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd naar De Plus of Jumbo.
Jawel, dat boek van Grunberg.quote:Op maandag 14 december 2015 23:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'De' asielzoeker bestaat niet.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 09:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar voor al die kerstaids hoor.
Zegt ie dan wel waaispaai?quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:52 schreef YokiKater het volgende:
Jeujjj, nieuwe modem van de Ziggo!! Wat een grappige monteur, met zijn shiny Wi-Spy spulletje. Hij vond mijn spulletjes ook leuk. Beetje jammer dat hij wifi zegt ipv waaifaai.
Je hebt toch gewoon een playstation?quote:
Ook. Maar daar kan ik legend of heroes; trails in the sky SC niet op spelen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon een playstation?
Daarom ben ik zo'n fan van ouderwetsch een steen door de ruit.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook. Maar daar kan ik legend of heroes; trails in the sky SC niet op spelen.
Ik ben al een week bezig met pogen mijn account over te zetten van het ene mailadres naar het andere. Ik moet mijn laptop aanmelden omdat ik hem opnieuw aan moet melden nadat ik hem overgezet heb naar de nieuwe windows, mijn hele ding crashte en ik hem van 0 opnieuw heb moeten installeren.
Maar dat kan dus niet omdat ik mijn oude mailadres op heb gezegd. En ze reageren ook niet even als je ze poogt te contacteren ofzo
Daarom gewoon een playstation, heb je al dat gejank niet, schijfje erin stoppen en spelen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook. Maar daar kan ik legend of heroes; trails in the sky SC niet op spelen.
Ik ben al een week bezig met pogen mijn account over te zetten van het ene mailadres naar het andere. Ik moet mijn laptop aanmelden omdat ik hem opnieuw aan moet melden nadat ik hem overgezet heb naar de nieuwe windows, mijn hele ding crashte en ik hem van 0 opnieuw heb moeten installeren.
Maar dat kan dus niet omdat ik mijn oude mailadres op heb gezegd. En ze reageren ook niet even als je ze poogt te contacteren ofzo
Eens. Kutsysteemquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom gewoon een playstation, heb je al dat gejank niet, schijfje erin stoppen en spelen.
Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo'n fan van ouderwetsch een steen door de ruit.
Ik snap ook niet waarom zo'n gigantisch kutsysteem ooit populair is kunnen worden eigenlijk. Alternatieven zijn volgens mij alleen de al even aidsvarianten van de uitgevers zelf.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens. KutsysteemEn je moet het wel gebruiken als je op je laptopje wil gamen met een beetje nieuwe games.
Alles waar je wel naartoe móét is ruk, ze weten maar al te goed dat ze een monopolie hebben, die rattenbedrijven
Nee, daar heeft hij het niet over gehad, maar dat was de apparatuur en software die hij had om het waaifaaispectrum te analyseren. En dat was wel leuk, kek dingetje van 600 euro of zo, lekker snuffelen in de lucht.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:54 schreef YokiKater het volgende:
en toen liet ik mijn Alfa Networks netwerkadapter zien
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:54 schreef YokiKater het volgende:
mijn antenne was wel groter dan de zijne
Vertel toch maar even, misschien komt Elfletterin dan terug.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Toen kwam er nog een heel verhaal maar dat boeit jullie toch niet. Maar mijn antenne was wel groter dan de zijne
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
Ik zal eens proberen Henk te lokken met mijn 'muzieksmaak'
quote:Op woensdag 16 december 2015 @ 06:14 schreef Elfletterig het volgende:
Aangezien "Imagine" alleen maar op #1 staat 'dankzij' de aanslagen in Parijs, denk ik dat we Nederland in muzikaal opzicht moreel failliet kunnen verklaren nu dat afschuwelijke nummer van Claudia de Brey op plek 4 in de Top 2000 staat. Het is echt een nieuw dieptepunt. En het zegt eigenlijk ook alles over de wansmaak die in dit land heerst.
Petertje die op zijn piemel getrapt is, blijft genietenquote:Op woensdag 16 december 2015 08:09 schreef timmmmm het volgende:
Zo eens even de Pauwtopshow terugkijken
Fargo al gezien?quote:Op woensdag 16 december 2015 09:54 schreef timmmmm het volgende:
Welke serie moet ik nu gaan kijken jongens
Is dat even slecht als het klinkt?quote:Op woensdag 16 december 2015 09:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin kijkt naar Teen Wolf. Nu begin ik het ook leuk te vinden.![]()
See for yourself.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is dat even slecht als het klinkt?
how to get away with murderquote:Op woensdag 16 december 2015 09:54 schreef timmmmm het volgende:
Community vinden we hier erg goed.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:54 schreef timmmmm het volgende:
zal ik jou een tip geven?quote:Op woensdag 16 december 2015 11:05 schreef timmmmm het volgende:
Ga anders met zijn allen nog even 80000 series noemen die ik al gezien heb
Arrested Development!!!quote:Op woensdag 16 december 2015 11:05 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2015 11:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arrested Development!!!
quote:Op woensdag 16 december 2015 11:05 schreef timmmmm het volgende:
Die heb ik ook al gezien joh. Ik heb dingen nodig die ik niet kenquote:Op woensdag 16 december 2015 11:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Noem anders wat series op die je niet hebt gezien maar wel over twijfelt.
Heb ik laatst ook gedaan. Blijft een 10/10quote:Op woensdag 16 december 2015 11:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik doe nu een rewatch van Parks & Recreation. Altijd lachen.
Geef ik toch wel een solide 8 hoorquote:Op woensdag 16 december 2015 11:56 schreef Mani89 het volgende:
The Man in the High Castle was wel aardig.
Waarom vraag jij ons om nieuwe series als je godverdomme alle series al hebt gezien?quote:Op woensdag 16 december 2015 11:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geef ik toch wel een solide 8 hoor
OMDAT IK NIKS TE KIJKEN HEB TEEFquote:Op woensdag 16 december 2015 12:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom vraag jij ons om nieuwe series als je godverdomme alle series al hebt gezien?
Ga documentaires kijken.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
OMDAT IK NIKS TE KIJKEN HEB TEEF
Dat wordt genieten ja.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Over een uurtje of 2 gelukkig debatgenot
Terra Nova jandoedelquote:Op woensdag 16 december 2015 12:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
RUTTE !!quote:Op woensdag 16 december 2015 12:10 schreef Specularium het volgende:
Debatten zijn over het algemeen nog saaier dan Community.
Als Steam me nou niet steeds zo loopt te fucken, had ik tegelijkertijd lekker kunnen gamenquote:Op woensdag 16 december 2015 12:10 schreef Specularium het volgende:
Debatten zijn over het algemeen nog saaier dan Community.
Ik heb dat eigenlijk nooit de kans gegeven omdat het meteen weer gecanceld werd. Maar dus wel de moeite waard volgens jou?quote:
Och ik zag een paar afleveringen... vond ik wel aardig...quote:Op woensdag 16 december 2015 12:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk nooit de kans gegeven omdat het meteen weer gecanceld werd. Maar dus wel de moeite waard volgens jou?
En ik maar denken dat jij Teen Wolf ging proberen.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
6/10quote:Op woensdag 16 december 2015 16:30 schreef YokiKater het volgende:
HEEEEEEEYYYYYYY!!!! Is iedereen nog een beetje happy?
Omdat een of andere tyfusteringuser een topic heeft gemaakt over Star Wars met een huge spoiler in de TT. Flikker dat het is.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom dan jongen? Vertel het maar eens even.
Ah, ik zie het. Wat vervelend.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat een of andere tyfusteringuser een topic heeft gemaakt over Star Wars met een huge spoiler in de TT. Flikker dat het is.
Hier kom ik echt ff niet overheen.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah, ik zie het. Wat vervelend.
Het leven is hard hè ..quote:Op woensdag 16 december 2015 16:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hier kom ik echt ff niet overheen.
quote:Op woensdag 16 december 2015 17:43 schreef YokiKater het volgende:
Heeft de AH ineens andere aardappelkroketjes, die waren altijd goed en nu is het gewoon meh.
Ik vond het al een kutsupermarkt maar nu hoef ik er al helemaal niet meer heen.
quote:
Dat had ik gisteren met je moeder.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hier kom ik echt ff niet overheen.
Ik had de handschoentjes uit hoor.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Het is godverdomme gewoon warm buiten, zat ik daar op mijn fiets met mijn modieuze sjaal. Ben gewoon oververhit.
quote:Om stil te staan bij de vele bedreigde plant- en diersoorten komen tal van bekende artiesten en tv-gezichten eenmalig bij elkaar. Samen bespreken en bezingen zij de tomeloze schoonheid van de aarde in Zet de aarde op 1.
De aarde heeft het zwaar te verduren. Regenwouden verdwijnen, ijskappen smelten en de lijst van bedreigde plant- en diersoorten wordt almaar langer. Om stil te staan bij de tomeloze schoonheid van de planeet komen in Zet de aarde op 1 tal van artiesten en tv-gezichten eenmalig bij elkaar.
Artiesten en BN'ers
Twintig muzikanten – onder wie René Froger, Frans Bauer en Carel Kraayenhof – bezingen de pracht van Moeder Natuur. Dat doen ze op de ondersteunende klanken van het Metropole Orkest. Daarnaast vertellen ambassadeurs van het Wereld Natuur Fonds waarom het milieuprobleem zo urgent is. Om hun woorden kracht bij te zetten schuiven BN'ers als Humberto Tan, Tijl Beckand en astronaut André Kuipers aan. Samen zetten zij de natuur op de kaart.
http://www.tvgids.nl/Ode_aan_de_aarde/artikel/96881/
Het is zo sip als dit soort dingen gebeuren. Ik at altijd met veel plezier de honig soaghetti bolognese, nu hebben ze een 'verbeterd recept' en is ie niet meer te vretequote:Op woensdag 16 december 2015 17:43 schreef YokiKater het volgende:
Heeft de AH ineens andere aardappelkroketjes, die waren altijd goed en nu is het gewoon meh.
Ik vond het al een kutsupermarkt maar nu hoef ik er al helemaal niet meer heen.
Ja. Morgen wordt het ook warm.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Het is godverdomme gewoon warm buiten, zat ik daar op mijn fiets met mijn modieuze sjaal. Ben gewoon oververhit.
Dan doe ik wel een terrasje.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga morgen naar het strand jongens.
Wat nou? Uccie en ik vinden dit leuk.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:54 schreef Specularium het volgende:
FB / Gaat SER nog open dit jaar?
.
Bergen Aids.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:54 schreef Specularium het volgende:
FB / Gaat SER nog open dit jaar?
.
Als jij nou nog FA was had je vast even antwoord kunnen geven, maarja, dat antwoord zal 24 dec. wel komen.quote:
Heb je wel goed gemeten?quote:Op woensdag 16 december 2015 19:38 schreef YokiKater het volgende:
Ik voel me best beroerd en ging ik zo temperatuur opmeten en ik weet dat ik best cool ben en zo, maar 35.7 en 35.9 is geen goed verhaal
Ja, en ik ga gewoon lekker op tijd naar bed. Ik denk dat ik gewoon even op ben, spanningen en stress en zo.quote:
Ik ben nog niet van plan om dood te gaan en als het wel gebeurt dan is het de schuld van de Albert Heijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:45 schreef Specularium het volgende:
Als je doodgaat ga ik geen topic maken hoor.
Heb je hem wel in je anus gestopt? Anders zijn het metingen die altijd een graden kunnen afwijken.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, en ik ga gewoon lekker op tijd naar bed. Ik denk dat ik gewoon even op ben, spanningen en stress en zo.
Uiteraard. Maar het zal de vermoeidheid zijn denk ik.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je hem wel in je anus gestopt? Anders zijn het metingen die altijd een graden kunnen afwijken.
Ga dan slapen pik!quote:Op woensdag 16 december 2015 19:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het zal de vermoeidheid zijn denk ik.
Beterschap bro! 💐quote:Op woensdag 16 december 2015 19:38 schreef YokiKater het volgende:
Ik voel me best beroerd en ging ik zo temperatuur opmeten en ik weet dat ik best cool ben en zo, maar 35.7 en 35.9 is geen goed verhaal
Zou wel leuke sensatie zijnquote:Op woensdag 16 december 2015 19:45 schreef Specularium het volgende:
Als je doodgaat ga ik geen topic maken hoor.
Dan heb je wel wat om te kijken timmmmm.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:50 schreef timmmmm het volgende:
Serious request zou echt verboden moeten worden. En ik hoop nóg harder dat Giel Beelen doodgaat dan dat ik dat bij Borsato of de Vries hoop
AZC's kunnen me gestolen worden, maar daar krijg ik dan weer wél de neiging om te rellen vanquote:Op woensdag 16 december 2015 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Hele dag SR op tv, lekker gezellig toch.
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:50 schreef timmmmm het volgende:
Serious request zou echt verboden moeten worden. En ik hoop nóg harder dat Giel Beelen doodgaat dan dat ik dat bij Borsato of de Vries hoop
Jij zegt het net iets beter.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:50 schreef timmmmm het volgende:
Als ik morgen wakker zou worden met het bericht dat Giel Beelen of zo'n de Vries ons vannacht is ontvallen door een hersenbloeding oid zou ik mijn dag slechter kunnen beginnenquote:
Rectaal is het meest betrouwbaar.quote:
Zei de moeder van F...quote:Op woensdag 16 december 2015 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Rectaal is het meest betrouwbaar.
Trusten Fokkerquote:Op woensdag 16 december 2015 21:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zei de moeder van F...
Nou ik ga slapen
Ja hier ook warm.quote:Op donderdag 17 december 2015 07:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Vandaag wordt het 16 graden hier in Limburg. Kees zweet peentjes nu.
15+ en een zonnetje, nou niet bepaald het weer dat je half december verwacht.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:05 schreef Hathor het volgende:
Zitten jullie in de tropen of zo? Het is hier koud en grijs, ziet eruit alsof het elk moment noodweer kan worden, en de verwarmingen staan hier helemaal open.
Ik kan hier met de beste wil van de wereld geen zonnetje bespeuren, daarvoor is de lucht te grijs.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
15+ en een zonnetje, nou niet bepaald het weer dat je half december verwacht.
Maar alsnog is het niet echt koud te noemenquote:Op donderdag 17 december 2015 13:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik kan hier met de beste wil van de wereld geen zonnetje bespeuren, daarvoor is de lucht te grijs.
Ik zal wel een kouwkleum zijn, maar daarom gaan we maar eens een paar flesjes wijn inslaan voor vanavond, daar worden we vanzelf wel weer warm van.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar alsnog is het niet echt koud te noemen
[ afbeelding ]
Het is hier ook een beetje grijzig. Flauw zonnetje. Maar koud?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:05 schreef Hathor het volgende:
Zitten jullie in de tropen of zo? Het is hier koud en grijs, ziet eruit alsof het elk moment noodweer kan worden, en de verwarmingen staan hier helemaal open.
ik vind het allemaal maar kut dat het Serious Request forum (nog) niet open is.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:01 schreef YokiKater het volgende:
Ik had vanmiddag lekkere oliebollen, nu ben ik helemaal in de feeststemming hoor!
Ja, daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik vind het allemaal maar kut dat het Serious Request forum (nog) niet open is.
Nee, anders was het allang geregeld natuurlijk.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik ook niets aan doen.
Had ik gewoon gefixed ja, zo ben ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, anders was het allang geregeld natuurlijk.
Ik hou van je.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Had ik gewoon gefixed ja, zo ben ik.
Na morgen ben ik 2 weken vrij.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:01 schreef YokiKater het volgende:
Ik had vanmiddag lekkere oliebollen, nu ben ik helemaal in de feeststemming hoor!
Lief is een vrij prijzig merkje.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik vind jou ook best wel liev.
Dan zou het wel raar zijn om de duurdere brandstof te pakken niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu hoop ik voor je dat je geen diesel auto hebt.
Jij hebt toch vast wel swagger.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, ik heb onlangs besloten dat ik toch maar op vrouwen val.
Nu hun alleen nog op mij.
Ken ik niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:21 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Lief is een vrij prijzig merkje.
Tjah, misschien dacht je; de benzine is een keer goedkoop, laat ik dat eens proberen, je zal niet de eerste zijnquote:Op donderdag 17 december 2015 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou het wel raar zijn om de duurdere brandstof te pakken niet.
Ben toch geen vrouw.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, misschien dacht je; de benzine is een keer goedkoop, laat ik dat eens proberen, je zal niet de eerste zijn
Mijn vriendin heeft er een zitzak van. 80 euries of zo.quote:
Kun je die niet 'per ongeluk' in de fik steken?quote:Op donderdag 17 december 2015 18:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft er een zitzak van. 80 euries of zo.
Nu ben ik bang dat ze die wil meenemen straks.
Een Fatboy is duurder en het is nog kut ook. Is nu in gebruik als hondenkussenquote:Op donderdag 17 december 2015 18:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft er een zitzak van. 80 euries of zo.
Nu ben ik bang dat ze die wil meenemen straks.
Ga er gewoon een joint op roken ja. Prima optie.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je die niet 'per ongeluk' in de fik steken?
pyromoussie.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ga er gewoon een joint op roken ja. Prima optie.
Ik kan ook niet echt mijn draai vinden op die Lief zitzak.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een Fatboy is duurder en het is nog kut ook. Is nu in gebruik als hondenkussen
Dat lukt mij op een Fatboy dus ook niet, denk je een ultieme zitzak te kopen is het gewoon 3 keer kut.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik kan ook niet echt mijn draai vinden op die Lief zitzak.
Ga vooralsnog eerst met haar onderhandelen. Een mooie vervanger die we allebei kunnen waarderen.
Kan ze dat ding verkopen, hoop ik.
Als een zitzak 50+ euries kost, moet je minstens je draai erop kunnen vinden ja.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat lukt mij op een Fatboy dus ook niet, denk je een ultieme zitzak te kopen is het gewoon 3 keer kut.
quote:Op donderdag 17 december 2015 @ 17:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je dat grafiekje ziet, kun je alleen maar heel verdrietig worden. Ik denk dat het uiteindelijk in een Derde Wereldoorlog uitmondt.
Snacktomaatjes.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:55 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, wat moet ik te snacken halen voor bij het voetbal vanavond
Paprikachips, altijd goed.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:55 schreef timmmmm het volgende:
Voetbal was vanochtend toch al?quote:Op donderdag 17 december 2015 18:55 schreef timmmmm het volgende:
Haal dan gewoon een lekkere worst, grillworst en dan warm maken ofzo, of een lekkere met zo'n witte laag schimmel aan de buitenkantquote:
Vanochtend was Barca tegen een stel Chinezen livequote:
heb ik ook even meegepakt jaquote:Op donderdag 17 december 2015 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanochtend was Barca tegen een stel Chinezen live
Timmmmm gaat natuurlijk voor Feyenoord.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanochtend was Barca tegen een stel Chinezen live
Ik ga natuurlijk ook gewoon voor lekker vreten. Maar ik weet niet watquote:Op donderdag 17 december 2015 19:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Timmmmm gaat natuurlijk voor Feyenoord.
Oh is dat vandaag, beker ofzo?quote:Op donderdag 17 december 2015 19:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Timmmmm gaat natuurlijk voor Feyenoord.
Fissaquote:
Omdat KNOLPOWERRRRRquote:Op donderdag 17 december 2015 20:16 schreef Specularium het volgende:
Waarom heeft dat Enzo Knol topic zo belachelijk veel views en waarom heb ik het in NWS laten staan?
Vragen.
Omdat hij lekker is.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:16 schreef Specularium het volgende:
Waarom heeft dat Enzo Knol topic zo belachelijk veel views en waarom heb ik het in NWS laten staan?
Vragen.
Ik zit de hele dag te F5en. Knolverslaafdquote:Op donderdag 17 december 2015 20:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kijk je ook elke dag zijn vlogs?
Valt me een beetje van je tegen.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag te F5en. Knolverslaafd
Ik word er niet wild van.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit weet ik ook niet hoor, ergens wel een mooie meid, maar er kloppen gewoon een paar dingen niet.
beetje een incestkoppie ofzo.
Ik ook niet. Hoorde haar ook wel eens zingen op de radio, die is gewoon doorgebroken omdat Enzo Knol, want zingen kan ze niet.quote:
Nouja, dat wel, maar ben ook vrij wanhopig.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:54 schreef Specularium het volgende:
Maar jullie zouden haar wel gewoon doen natuurlijk.
Ook ik heb mijn mindere kanten, geloof het of niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Valt me een beetje van je tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Tieten.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit weet ik ook niet hoor, ergens wel een mooie meid, maar er kloppen gewoon een paar dingen niet.
beetje een incestkoppie ofzo.
Nou ... Nee.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:54 schreef Specularium het volgende:
Maar jullie zouden haar wel gewoon doen natuurlijk.
Oh, wat een kutwijf.quote:
Beter, weer vrij man dus genieten van het leven. Wel zwaar gehad maar ben er klaar mee.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, gaat lekker hoor. En met jou?
quote:Op donderdag 17 december 2015 21:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Beter, weer vrij man dus genieten van het leven. Wel zwaar gehad maar ben er klaar mee.
OP gelezen, tering man .. wat kut. Nu weet ik helemaal zeker dat ik een biertje met je kom doen als ik eens in dat gat ben.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Mee bezig. R&P / Vrouw de deur gewezen
Ligt al 1,5 jaar met een "vriend" van me in bed.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 21:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
OP gelezen, tering man .. wat kut. Nu weet ik helemaal zeker dat ik een biertje met je kom doen als ik eens in dat gat ben.
Ja, dealquote:Op donderdag 17 december 2015 21:31 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
In het café waar ze zit
Ben daar afgelopen zaterdag geweest. Beviel prima, een maat van me moest optreden. Heel de tijd vier ogen op me gericht
![]()
![]()
![]()
Ach die twee kunnen zo gtst in. Niemand maar dan ook niemand had wat in de gaten.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, deal. Bizar hoor, ik weet niet eens wat ik goed moet zeggen.
Tja, treurig. Maar als het maar goed gaat met de kids en met jezelf en de zaak, ik wens je het beste man.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Ach die twee kunnen zo gtst in. Niemand maar dan ook niemand had wat in de gaten.
Is haar vader ook haar broer en lang verloren halfzoon dan? Anders is het alsnog GYST onwaardigquote:Op donderdag 17 december 2015 21:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Ach die twee kunnen zo gtst in. Niemand maar dan ook niemand had wat in de gaten.
Gaat prima nu. Ga vaak op stap en leuke dingen met de kids doen. Vraagt ze aan een maat hoe ik nu elk weekend kan gaan stappen qua financiën. Zeg ik tegen die maat, omdat de administratie die zij zou verzorgen nu wel op orde isquote:Op donderdag 17 december 2015 21:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tja, treurig. Maar als het maar goed gaat met de kids en met jezelf en de zaak, ik wens je het beste man.
quote:Op donderdag 17 december 2015 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is haar vader ook haar broer en lang verloren halfzoon dan? Anders is het alsnog GYST onwaardig
Ja, Feyenoord gaat lekker tegen fucking Willem 2quote:Op donderdag 17 december 2015 21:42 schreef timmmmm het volgende:
We zijn hier een groot voorstander van het oude gebruik een steen door het raam te pleuren.
Interesse?
Je moeder ging al lekker met Willem Iquote:Op donderdag 17 december 2015 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, Feyenoord gaat lekker tegen fucking Willem 2
Haha, nice!quote:Op donderdag 17 december 2015 22:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Gaat prima nu. Ga vaak op stap en leuke dingen met de kids doen. Vraagt ze aan een maat hoe ik nu elk weekend kan gaan stappen qua financiën. Zeg ik tegen die maat, omdat de administratie die zij zou verzorgen nu wel op orde is
Jammer dan dat ik zo terecht ben gekomen, ik had de koning kunnen zijn man.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moeder ging al lekker met Willem I
Jij zat al verkeerd in de oorlog.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben je verdwaald? Of zit ik verkeerd?
Uh oke.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij zat al verkeerd in de oorlog.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben je verdwaald? Of zit ik verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |